Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 19 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
1099
09 lis 2006 18:16
Třeba je v tom nějaký důvod, který nevidíme. Například, že se v dohledné době chystá další změna a nemělo by smysl lidi v Obřanech naučit na 53 a za chvilku jim to měnit. Na druhou stranu zmatek bude zas na druhé straně (u TP).


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Konec konců i ta samotná linka 53 už má několik variant.
Navrhnul bych spoje jedoucí jen TP-KPN označit jako 63 a spoje se závlekem přes Palackého vrch jako 62, ať v tom slovy Zdeňka uděláme lidem menší guláš


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Zdeněk píše:
...mnohem menší guláš lidem uděláme když bude více linek ideálně s pevnou trasou, než jedna linka s pěti variantana.
Ale pak to dopadne tak, jak píše xxx, budeme mít dvacet tramvajových linek, dvacet trolejbusových a asi stovku autobusových, a dojdou nám dvouciferná čísla. K tomu ještě teda místo jedenácti nočních linek jich bude taky asi přes dvacet.


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Právě. Proto třeba rozlišujeme 34 a 36. A dle mého názoru by se číslem 72 měly označovat spoje linky 41, které jedou až do Lelekovic nebo do Vranova, protože mají na rozdíl od spojů ke Globusu odlišnou trasu. Ale u zkrácených spojů mi značení linky jiným číslem nedává smysl. Od 96. se to tak nedělá.


Offline
7383
27 úno 2010 07:40
Ta smyčka je něco trochu jiného, tam si nepočkáš na další spoj, abys jel dál.


Offline
Uživatelský avatar

1665
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
...mnohem menší guláš lidem uděláme když bude více linek ideálně s pevnou trasou, než jedna linka s pěti variantana. Ona úplně stačí dvojka. Přijedeš na hřbitov smyčku a neustále se někdo diví, proč to nejede do Modřic

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Tak to abychom zkrácené spoje linky 37 začali značit 142, zkrácené spoje linky 302 jako 3000002, zkrácené spoje linky 67 jako 7654321, zkrácené spoje linky 68 jako 68965098377 atd. atd. atd. Aneb proč pokračovat ve stávající logice, když v tom těm lidem můžeme udělat guláš, ne?


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
miropiro píše:
Nakonec ta linka 72 obslouží všechny zastávky pod Lesnou. U linky 57 očekávám vzhledem k trase pravidelná zpoždění a nepravidelnou jízdní dobu.

Takže linka 53 je zkrácenou verzí linky 72.


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Nakonec ta linka 72 obslouží všechny zastávky pod Lesnou. U linky 57 očekávám vzhledem k trase pravidelná zpoždění a nepravidelnou jízdní dobu.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Co mi v tom návrhu připadá jako blbost, je vedení některé z linek jednosměrným okruhem, přináší to nerovnoměrné ojíždění kolejnic a kdo se v tom má vyznat z běžných cestujících.
Průjezd devítky ve stávajícím směrování a pětky taky ve stávajícím by měl být v pohodě, sedmičku bych do Rokle vedl jen ráno a večer tak, jak to funguje už dneska.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nemyslím si, že by zrovna u polikliniky byly nějaké extra fronty, Lidl i Albert jsou tam už dneska. Šalina jede jednou za čas, směrem na Štefánikovu čtvrt pojede taky jednou za čas a těch busů taky nejedou nějaké velké proudy. Očekával bych proto, že to současná světla na Halasově náměstí zvládnou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
V mém návrhu má celá východní větev přestup na hlavní nádraží hrana-hrana (z 5 na 9 Dětská nemocnice - Moravské náměstí).

Západní větev má tedy přímé spojení s Českou a Hlavním nádražím, východní větev má přímé spojení s Českou a Mendlákem. Obě větve mají přestup hrana-hrana buď na Hlavní nádraží, nebo Mendlák.

7 v mém návrhu je také ukončená na Zemědělské a jen ve špičkách by zajížděla na Lesnou, jestli by to bylo vůbec potřeba.

U Polikliniky Lesná to bude slušný maso. Mraky aut z nákupáků, z polikliniky, pak tam má depo ČP a do toho se tam budou ještě křižovat 5 a 9 z obou větví a bude tam hlavní přestupní vazba.

Ne to opravdu nic dobrého nepřinese biggrin

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
1099
09 lis 2006 18:16
Takže celá východní větev bez přímého spojení s hlavním nádražím a západní větev bude mít dvě linky jezdící na hlavák? :-k
A na Dusíkovu šalinu v intervalu 5 minut? :-k
To jsou přesně ty důvody, proč si myslím, že naopak trať přes Okružní spíše smysl má (linka 5 do rokle a 9 na Haškovu/Dusíkovu, linka 7 na Zemědělskou - možná i do rokle). Minimálně je to více ekonomičtějští model.
I s ohledem na vytvoření jednoho přestupního bodu u polikliniky, kdy nemusím přemýšlet, odkud mi to pojede lépe (přestoupím z 57 na linku 9 nebo 5). Navíc u polikliniky jsou další obchody a služby. A jestli tam bude navíc přestup hrana-hrana, tak o to lépe.
Samozřejmě za cenu lehkého nárůstu jízdní doby.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Jo takhle, já se zabýval primárně obsluhou Lesné, do které by zasahovala jen E53.

53 by jezdila normálně úsek Technopark - Krpole, nádraží.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Myslel jsem i obsluhu v sedle, on ten Technopark ty cestující generuje neustále a tramvaj není úplně v krátké docházkové vzdálenosti, zvláště pro pracoviště nahoře v blízkosti atletického oválu. A to jsem nenapsal, tak doplňuji teď (tedy jde mi o pokrytí toho sedla).


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Alanis píše:
53 -> E53 - ve špičkách pracovních dnů 18m - expresní spojení Techpark - Krpole - Lesná - Židenice, vybrané zastávky, co nejvíc po okruhu

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Alanis: ale potřebuješ i nějakou linku na obsluhu Technoparku (nevím, jestli tvůj návrh obsahuje i zachování 53 mezi krpolským nádražím a Technoparkem).


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Spojení tratí na Lesné po Okružní osobně považuji za vyhozené peníze a za jedinou rozumnou a nutnou variantu považuji prodloužení tratě ze Štefánikovi čtvrti po Seifertově někam na Dusíkovou.

Když už Naxashi přidal svoji šotovizi, tak přiložím svou.

5 - celotýdenně 30m - prodloužení Kupkova/Dusíkova (smyčka) - Brechtova - Blažkova - Arbesova - Heleny Malířové - Lesná, nádraží - Štefánikova čtvrť -> směr Česká

7 - ve špičkách pracovních dnů 20-30m - Čertova rokle -> směr Hl. nádraží přes Cejl

9 - celotýdenně 30m - Čertova rokle -> směr Česká

44/84 - celotýdenně 18m - beze změny trasy

46 - doplňková linka minibus/12m - Tomkovo náměstí - ulicí Soběšickou a Marii Majerovou (nové zastávky po trase) - Lesná, nádraží - Štefánikova čtvrť - Provazníkova - Lesnická - Zemědělská - Erbenova - Zimní stadion - Sportovní - NC Krpole - Reissigova - ul. Poděbradova (nové zastávky po trase) - Krpole, nádraží

53 -> E53 - ve špičkách pracovních dnů 18m - expresní spojení Techpark - Krpole - Lesná - Židenice, vybrané zastávky, co nejvíc po okruhu

57 - celotýdenně 12m - do budoucna dodrátovat Obřany, Maloměřice, Lesnou a převést na trolejbusy spoje na Haškovu, spoje pokračující na Útěchov a Vranov parciály


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jakože by jezdila E56 Kampus - Pisárky - tunelem na KPN - po estakádě a Husovickým tunelem na Tomkáč, tam zastávka a šup ho na Vinohrady na Pálavák? Jako proč ne. Když může být E50 z Bystrce do Kohoutovic a pak rychle mimo kampus na jih a na Areál Slatina, tak obojí dává určitý smysl.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Taky si myslím. Ale možná spíš než na SO na Vinohrady


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Kdo by chtěl na Halasák nebo do ŠC, tak by jel a84 nebo 53, kdo na Tomkáč a dál, tak a72. Myslím si, že rychlé tangenciální spojení SO a KPN by mohlo být užitečné, po zprovoznění Žabovřeské třeba i s návazností na expresní linku na Kampus.


Offline
7383
27 úno 2010 07:40
Jestli ty spoje mají nahradit osekané spoje linky 53, je asi žádoucí, aby jely v prokladu. Jen trošku nechápu, proč to budou dvě linky.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Prste, to by bylo fajn, že by nesjížděla, ale obávám se, že by zas někdo prskal kvůli minutí Štefánikovy čtvrti, navíc tady citovaná Šalina s tím minutím nepočítá, jestli to dobře chápu, článek jsem celý nečetl.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Taky by a72 mohla projet husowitzkým tunelem a poprvé od KPN zastavit až na Tomkáči


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Údajně prej nešlo realizovat stopu ve směru Vranovská - Cejl - Bubeníčkova, právě v křižovatce Vranovská x Cejl by další trolejbusovou stopu včetně nutných křížení s tram nosná infrastruktura už neunesla.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 pro 2024 12:02
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]