Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 53 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
1
06 kvě 2022 23:05
Mouka píše:
Jak k tomu přijde cestující, který poctivě platí za jízdné?

Normálne. Drvivá väčšina takýchto cestujúcich si je celkom dobre vedomá toho, že si spravidla nechceš vymeniť život s niekým, na kom sa nedá 3 roky vymôcť 1500 Kč pokuta.


Offline
127
30 kvě 2010 19:33
Všude zima, ale u nás je léto až do konce ledna. sarcastic


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, ono to plyne z nové úpravy exekučního řádu, která říká, že co bylo (cca. okolo těch patnácti stovek, nepamatuju si přesnou částku) marně vymáhané tři roky a víc, exekutor zastaví. U větších pohledávek se ještě zeptá věřitele, jestli chce pokračovat a vezme si za to nějaký bakšiš na hotové výdaje. Takže to je od Brna jen marketing, samo si o tom moc nerozhodne, když mu to do určité míry nařizuje zákon. Bylo to mimochodem součástí milostivého léta končícího letos 28. ledna. Je to zhruba tak jedna pokuta za černou jízdu těch patnáct stovek a občas takovou kampaň dělá i samotný DPMB, když jezdí noční revizoři, že odpouští pokuty, pokud si člověk pak koupí do nějakého data šalinkartu, tuším i v Ostravě to párkrát do roka bývá.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
Brno lidem odpustí dluhy do 1500 Kč, pokud je tři roky vymáhá marně

Jak k tomu přijde cestující, který poctivě platí za jízdné?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Jakub S. píše:
https://zdopravy.cz/brno-daruje-charkovu-sest-trolejbusu-a-dve-tramvaje-fikacek-vozidlo-urcene-na-cestu-kolem-sveta-112786/
První dvě T3 a 6 14Tr pro Charkov.

Jojo.

https://www.facebook.com/eda.cz/posts/10225282195379617


Offline
Uživatelský avatar

1904
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Jenki kdysi někde psal, že celý exCCCP má jednotně plus v troleji.

Akorát by mě zajímalo, které T3 to budou.


Offline
Uživatelský avatar

3083
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Jak jsou na tom v Charkově s polaritou?


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
https://zdopravy.cz/brno-daruje-charkov ... ta-112786/
První dvě T3 a 6 14Tr pro Charkov.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Osobně, bych si tipl, že hlavní motivací pro nasazení autobusů je možnost zrušit trolejový vedení v prakticky celým rozsahu stavby. Celkem si dovedu představit, že to tu stavbu zrychlí a zlevní.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Z článku mi vyplynulo, že trolejbusy by provizorní most neunesl, tak tam místo nich budou jezdit autobusy. To je trolejbus o tolik těžší než autobus? Předpokládám, že jde spíš o to, že na 25/26 jezdí kloubáky a autobusy se tam pošlou v sólech? Anebo je problém čistě v trolejovém vedení (ačkoliv provizorní most pro trolejbusy by nebyl v Brně novinkou), když nemáme kloubové parciály?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Štefánik má mít svou konečnou, co by ještě chtěl? :-)


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Chudáci pánové Čech a Štefánik, pokud existují :mrgreen:, se asi chudáci tak dva roky nedostanou ze sídliště do města, když jim zruší jejich trolejbus.


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
Dvouletá výluka: kvůli stavbě VMO Tomkovo náměstí utnou v Brně páteřní trolejbus

Elekrobus v Brně? Spokojenost s technickými detaily, ale vadí krátká výdrž


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
JaNevjemUs: Prosím tě, neblázni, spojit KPN a NCKP. To by se z Králova Pole dalo dostat do NCKP. To přece ne! To se nesmí.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
58
21 říj 2016 18:34
Ten Maleček je opravdu nepochopitelný. On si stěžuje, že toto plánované propojení nepomůže obyvatelům Lesné, a přitom nebýt jeho a SOL tak by se rovnou mohla postavit trať na Haškovu, která by obyvatelům Lesné už opravdu pomohla. Vlastně si sám sobě protiřečí svými postoji. Doufám, že to na podzim uvidí i voliči v Brně-sever.

A ohledně vedení autobusů v této oblasti by bylo nejlepší linku 46 z Lesnické vést k Zimnímu stadionu a od tam k NCKP/Královo pole nádraží. Tím by zůstal zachovaný přestup 46-trolejbus a navíc by obyvatelé Lesné získali přímý spoj k Lužánkám, bazénu a nákupním centrům v Králově poli.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
mnadenicek: A to jsi ještě neviděl můj plán pro zbytek Brna.
Jak se mi podaří stáhnout z mapy.cz mapu Brna a menšího okolí v zoomu 17 (ano, doopravdy budu pracovat s přibližně 25 000 × 25 000 px obrázkem), tak vytvořím svou vizi pro Brno.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
463
24 lis 2017 11:40
No v Naxashiho návrhu by pak poměr počtu tratí vůči počtu obyvatel Lesné byl opravdu úctihodný...víc se radši vyjařovat nebudu:)
Taky to beru jako první etapu, co je docela třeba dotáhnout a je průchozí, ale druhou uplně nevidím tak...alespoň zatím...
Propojení směr NCKP po Porgesce by mohlo být zajímavé téma k linkovým úvahám. Ale to by se vlastně bilo s tou návazností na trajf..


Offline
Uživatelský avatar

441
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Já to pořád beru jako první etapu budoucímu prodloužení nahoru na Haškovu až k tomu bude příznivnější situace, což může být taky hodně za dlouho. Šahat na autobusy v této první etapě tak aby neměly vazbu na trolejbus na Provazníkově by mi přišlo dost nerozumné, ještě by se tak možná dalo uvažovat o odklonění něčeho směr NCKP (případně propojení se severní částí 67)

Naxashi: když už, tak aspoň z Haškovy a Loosovy přes novou Sadovou ke královopolskému nádraží, ať je tam aspoň nějaká tangenciální vazba ;-) Vzhledem k terénu asi částečně zahloubené (+ most přes Zaječí potok), ale přinejmenším virtuálně se to kreslí dobře.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
V mém návrhu zkrátka počítám s pokračující existencí nějakých lokálních busových linek. Nejspíš ne tak častých.
Jde mi o pokrytí lesné kolejema, aby bylo možné se dostat do města.
Ale zase, i tohle je jen součást většího systému.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7590
17 pro 2006 22:32
Brno
A co teprve ten novej semafor u spalovny, tam tomu nasadili korunu inženýři. Od té doby se tam pořád stojí a kolony na každou stranu. Děs. To snad dělá banda amatérů.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
83
04 říj 2011 22:53
Naxashi píše:
To NEovlivňuje například busy. Po dostavení jistě budou jezdit jinak, ale budou nějak rozumně doplňovat šaliny.

Nebyl bych si zcela jistý, poněvadž pokud bude na projekt přiklepnuta dotace, bude místní linkové vedení také silně ovlivněno tím, jaké všemožné voloviny se do dotační žádosti dostanou. Pokud bude např. dotace podmíněna vyloučením souběhu s autobusovou dopravou v trase Lesná - ŠČ/Provazníkova či uvede-li se nešikovně omezení autobusové dopravy na Lesné (nedejbože v konkrétních úsecích) jako přínos dotace, může z toho být klidně další dopravní veledílo, které většinu dotčených obyvatel pomůže leda přesunout do aut.


Offline
154
30 říj 2019 16:42
Naxashi: nebudu se vyjádřovat k TT po Okružní ale nebylo by jednodušší dotáhnout TT až Seiftové/Dusíkové a nahoře vybudovat trojstopou konečnou


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Chceš mi říct, že tam je i prostor pro busy? Jediné, kam by mohly jet, je z jedné z těch konečných (nejlépe z Haškovy s obsluhou i té druhé) do Soběšic.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Ach jo. Někdy je to fakt vyčerpávající.
Tohle je kudy povedou koleje. Kudy povedou linky, nechávám na jiných.
A znova: tohle jsou koleje. To NEovlivňuje například busy. Po dostavení jistě budou jezdit jinak, ale budou nějak rozumně doplňovat šaliny.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
A když budu chtít z Haškovy na Arbesku, tak si přestoupím na Halasáku. Tomu říkám pokrok.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18134 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 pro 2024 08:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]