Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 52 z 723    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 723  Další
Autor Zpráva
Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Naxashi píše:
Musí to být nutně řidiči?
Protože já, jakožto uživatel MHD, na tohle rozhodnutí taky doplácím, takže…by mi mělo být umožněno to podepsat.

Právě si nemyslím.:-)


Offline
2734
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Článek jsem nečetl, borca znám z Tytrubky, jeho videa se mi líbí a to noční mě zaujalo nejen semaforama, ale celkovým popisem jízdy v noci v čase přechodu na rozjezdy.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
589
25 říj 2019 10:12
Cracatit píše:
Je to mimochodem dobře vidět na videu Dobrovolného šalináře

Tak kritizuje to skoro v každém videu, taky je jedním z autorů té petice podle toho článku.


Offline
2734
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak už jsem to noční video s trojkou na Ečerovu (poslední kurz a zátah) našel. Autor Dobrovolný Šalinář, nahráno: 3.12.2021
https://www.youtube.com/watch?v=YiqtzKurxvM&t=3134s
Taky je tam vidět cca. od 18. minuty, jak nesmyslně jsou pozapínané semafory v noci od 28.10. na Moravák, v čase natáčení je cca. 22:40 hodin (přibližně, protože za ním jede jeden z prvních nočních rozjezdů).
Je tam dobře vidět ten nesoulad semaforů na Konečňáku a průjezd okolo Sona na Šumavské a Táboře, cca. v čase 26:15...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Naposledy upravil Cracatit dne 14 dub 2022 19:48, celkově upraveno 1

Offline
2734
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Rozhodně by to chtělo nějaké sladění signálních plánů, protože je blbost, když je normální rychlost běžné tramvaje na průjezdu Konečného náměstím dávno známá, aby třeba o víkendu nebo v noci neměla desítka rovný průjezd na zelenou vlnu v obou křižovatkách, aby mohla co nejplynuleji zmizet. Je to mimochodem dobře vidět na videu Dobrovolného šalináře, když jede s poslední trojkou na Ečerku, má natočený celý průjezd i s přejezdem ze ŠČ na SO, ze SO na Ečerovu a služební zátah do Pisárek. Video je z loňského roku, takže po výměně světel na Konečňáku i na Moravském náměstí.
Zrovna to video nemůžu najít, ale jde to vidět třeba i na jeho videu o průjezdu dvanáctkou po Plotní do Komárova.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Musí to být nutně řidiči?
Protože já, jakožto uživatel MHD, na tohle rozhodnutí taky doplácím, takže…by mi mělo být umožněno to podepsat.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Fakt si myslíš, že by se ten minimální počet 2 tisíc podpisů podařilo nasbírat mezi řidiči? :-)
Jinak samozřejmě souhlas.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Nejsem řidič, nepracuju u DPMB, ale i tak to chci podepsat.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
VIDEO: Řidiči dopravního podniku si stěžují na semafory v Brně, sepsali petici


Offline
444
24 lis 2017 11:40
Slušnej výkon, klobouk dolů!


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Městská policie Brno píše:
Opilý cestující dojel na konečnou, neudržel se na nohou a nadýchal téměř šest promile

Až do tramvajové smyčky v Pisárkách dojel v úterý odpoledne cestující na lince číslo 1. Hlášení o cílové stanici ovšem vůbec nevnímal a bez jakékoli jeho reakce zůstala i prosba k vystoupení z vozidla. Řidička po zastavení neměla nejmenší pochybnost, že muž je pod vlivem alkoholu a požádala přítomné, aby ho vyprovodili ven. Muž se bez výrazného podepření z obou stran nedokázal ani chvíli udržet na nohou a hned, jak opustil tramvaj, zůstal ležet na zemi. Po telefonátu na linku 156 dorazili na místo strážníci. Přestože jejich přítomnost vůbec nevnímal, když ho posadili, dechovou zkoušku překvapivě zvládl. Na displeji se totiž zobrazila jen stěží uvěřitelná hodnota 5,83 promile. Šestačtyřicetiletého muže předali strážníci do péče zdravotníkům a sanitka ho odvezla do nemocnice.


Zdroj: Přehled událostí ze dne 6. dubna 2022


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Hodně povedené, obecně je na tom kanálu spousta zajímavých, dnes již historických, videí.


Offline
Uživatelský avatar

282
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Tohle už viděli?
https://www.youtube.com/watch?v=SwSEXE3R1RQ

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
b1 píše:
Pokud vím, tak spoje 25/26 ukončené na Staré osadě jsou ekvivalenty spojů běžně ukončených ve Vozvoně Husovice, které tam ale nyní není možno ukončit kvůli pracem na Tomkově náměstí (ze stejného důvodu jedou zatahující 38/39 až na Starou osadu a dále Bubeníčkovou do vozovny, nikoliv na Tomkovo náměstí a dále Dukelskou do Vozovny Husovice), takže ukončit tyto spoje již ve smyčce Štefánikova čtvrť by nemělo dělat problém.

Aktuálně jsou spoje vedeny na Pálavák, zpravidl bez závleku na SO, což je krok, který jsem ocenil (po zrušení 27 a všech spojů přes SO bylo občas cestování směrem k Vinohradům utrpení, toto vedení 25/26 na Pálavák to podstatně vylepšilo).


Offline
312
21 dub 2009 20:30
goldfinger píše:
No tak zvednu hozenou rukavicu. Za prvé bych šalinu po Okružní vedl severním krajem komunikace, nějak odděleným od vozov. Tím pádem bych výrazně zjednodušil križovatku na Halasáku, bo šaina do/z rokle by nemusela přes jízdní pruh. Možná bych vypustil i ten triangl, bo jeho využití připadá v úvahu jenom při mimořádkách, možná výlukách, ale jednosměrné ojíždění wexlí a křížení navíc v křižovatce není úplně ideální. Závlek přes smyčku by zase tak čaově náročný nebyl. A možnáš se tam stejně bude muset dodělat třetí kolej.


A je možné na severní část komunikace tramvajovou část umístit? Myslím z pohledu majetkoprávních vztahů, zásahu do zeleně, bezpečnosti dopravy, hluku, vedení inženýrských sítí, bezbariérových přístupů apod. Já netuším, nejsem projektant, proto se tě na to ptám. A to lepší řešení křižovatky Seifertova - Okružní si představuješ konkrétně jak?


Offline
Uživatelský avatar

3716
08 čer 2005 23:12
Pokud vím, tak spoje 25/26 ukončené na Staré osadě jsou ekvivalenty spojů běžně ukončených ve Vozvoně Husovice, které tam ale nyní není možno ukončit kvůli pracem na Tomkově náměstí (ze stejného důvodu jedou zatahující 38/39 až na Starou osadu a dále Bubeníčkovou do vozovny, nikoliv na Tomkovo náměstí a dále Dukelskou do Vozovny Husovice), takže ukončit tyto spoje již ve smyčce Štefánikova čtvrť by nemělo dělat problém.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
[quote= Hele, když už tu brbleš, co takto i případně napsat, jak navrhnout lépe?[/quote]

No tak zvednu hozenou rukavicu. Za prvé bych šalinu po Okružní vedl severním krajem komunikace, nějak odděleným od vozov. Tím pádem bych výrazně zjednodušil križovatku na Halasáku, bo šaina do/z rokle by nemusela přes jízdní pruh. Možná bych vypustil i ten triangl, bo jeho využití připadá v úvahu jenom při mimořádkách, možná výlukách, ale jednosměrné ojíždění wexlí a křížení navíc v křižovatce není úplně ideální. Závlek přes smyčku by zase tak čaově náročný nebyl. A možnáš se tam stejně bude muset dodělat třetí kolej.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
P. Haluza píše:
Proto jsem se ptal, jestli třeba někoho nenapadlo je použít na protažení trolejbusu na Haškovu. Další hromada drátů bude k dispozici po snesení provizorní tratě ze Slatiny do Líšně kolem spalovny. Čili materiál by asi byl.

Pokud by byla plnohodnotná trolejbusová trať průchozí u místní MČ, tak si taky myslím, že má rozhodně smysl se tím zabývat. Zvlášť v situaci kdy se připravuje trolejbusová trať přes Zbrojovku, která určitě bude generovat další cestující, které už t-25 a 26 nepoberou, a bude zapotřebí stejně řešit linkové vedení.

Kdyby na to přišlo, určitě by se dala zadrátovat jak Seifertka tak Okružní, a v případě potřeby by se daly dráty natáhnout až do Soběšic. Tím pádem by se denní provoz autobusů na Lesné dal zredukovat až na nulu.

Tramvajová trať mezi ŠČ a Halasákem má smysl i bez Haškovy už kvůli možnosti zrušení smyčky ŠČ, která má naprosto nedostatečnou kapacitu i pro běžný provoz.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Karosa B732 píše:
To je nápad! Zkrátit trolejbus a protáhout pod jeho dráty autobus! Ale bohužel je pravda, že by mě vůbec nepřekvapilo, kdyby to nějakou velmi chytrou hlavu napadlo ...

Asi jsem měl taky napsat, že na druhou stranu mi nepřijde úplně šťastné osekávat linky jako 25/26, či jiné páteřní. Ale zrovna v případě těchto trolejbusových tangent se toho po dokončení přestavby Tomkáče hodně změní (myšleno v úseku TN-SO).


Offline
312
21 dub 2009 20:30
goldfinger píše:
Těch tragických věcí je víc, zejména řešení křižovatek na Halasově nám. a Seifertova/Okružní.Tam bude každou chvíli bum, jestli se to opravdu takhle postaví.


Hele, když už tu brbleš, co takto i případně napsat, jak navrhnout lépe?


Offline
312
21 dub 2009 20:30
Chápu, že jsou to jen neškodné šotovize, ale takto z gauče si troufnu odhadnout, že kromě drátů a sloupů by byla potřeba i hromada kabelů a hlavně měnírna. Od oka kolem 200 mega....


Offline
2814
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Proto jsem se ptal, jestli třeba někoho nenapadlo je použít na protažení trolejbusu na Haškovu. Další hromada drátů bude k dispozici po snesení provizorní tratě ze Slatiny do Líšně kolem spalovny. Čili materiál by asi byl.


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Karosa B732 píše:
To je nápad! Zkrátit trolejbus a protáhout pod jeho dráty autobus! Ale bohužel je pravda, že by mě vůbec nepřekvapilo, kdyby to nějakou velmi chytrou hlavu napadlo ...


Ono je dobré si uvědomit ty dráty od Provazníkové (od zastávky Merhautova) dejme tomu až po Osadu v následujících měsících tak jak je známe skončí.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
To je nápad! Zkrátit trolejbus a protáhout pod jeho dráty autobus! Ale bohužel je pravda, že by mě vůbec nepřekvapilo, kdyby to nějakou velmi chytrou hlavu napadlo ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nebo, pokud by některé spoje 25/26 končily na Kohoutově, naopak protáhnout 53 na Osadu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18062 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 723  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 čer 2024 02:46
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]