Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 24 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Naxashi, fakt už to nehul. :mrgreen: Prý 67 se úskostlivě vyhýbá Semilassu. A jak bys ji v tom megavláčku chtěl protlačit na KPN, kde je už takhle těsno? Jestli seš na Tylové, stačí popojet na Kartouzskou a dál můžeš pěcha dolů po Reissigové, nebo zajít za roh, na tu 67 a posunout se s ní. Nebo se na celý NCKP vyprdnout a jet na hlavas a jít pěšky do Vaňkovky, kde je 90% obchodů stejných a ještě nějaké navíc. Pravda, možná je v NCKP lepší jídelní zóna, jestli ještě funguje. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Ondra K.: Jako levnější varianta podzemních tratí by mohla být absolutní diskriminace aut ku prospěchu MHD.
Zkrátka MHD bude mít absolutní přednost všude. Přijde mi to jako řešení, co už mělo být implementováno.
MartinV: Nepíšu o sobě. Většinu času jsem doma. Naštěstí nikam moc nemusím.
Ne, já jsem se jen podíval do JŘ. V oblasti, kde jsem dřív bydlel. A říkám si, že…asi fakt to kolo, no.
Ještě by mě teda asi zajímalo, kde to je lepší. Přijde mi, že všude došlo ke zhoršením, se současným paskvilem, kterému DPMB říká JŘ.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi:
Jenže to bys potřeboval linku z jakékoliv zastávky na jakoukoliv zastávku. A říká se tomu taxi.

Myslím, že jsi ten svůj příspěvek mohl rovnou psát v 1. osobě místo 3. neurčité osoby. A předpokládám, že tedy zrovna ty cestuješ v uvedeném směru. A mrzí mě, že ti přestupy nevychází, ale to se tak holt občas stane. Můžeš napsat na DP, ať to zkusí vymyslet jinak, aby Ti to víc navazovalo.

Protože možná to nenavazuje tobě směr Skácelova, ale zase třeba jiní cestující do jiných oblastí mají přestupy lepší.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Z pohledu MHD by bylo zapotřebí podzemku pod širším centrem, která pokryje alespoň těch pár nejsilnějších směrů a na pariferii se napojí na stávající tramvajové tratě. Kdyby se chtělo, tak by se touto variantou dalo obsloužit i odsunutý nádraží.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
MartinV: Já už nevím, jak to vysvětlit. Jen vidím, že nechápeš. Vůbec nic z toho, co se tady snažím říct.
Ve dnešní době nás DPMB trestá za každý přestup. Pokud se člověk náhodně zvedne a pojede z Kořískové na Semilasso, tak je daleko větší šance, že se směrem na Skácelovu nedostane rychle, ale bude v pracovní den tvrdnout na zastávce tak 7 minut, protože jaká to náhoda, všechno právě odjelo. Ve vláčku, pěkně za sebou. Pokud tohle nepovažuješ za problém, tak není v mých silách vysvětlit, proč je potřeba linka, co by spojovala oblast Tylova – Řečkovice s oblastí Skácelova – Přívrat.
Eliminace jediného přestupu může velmi pomoct.
Pointa není dostat se na Skácelovu, souhlasím se sentimentem, co tam? Nic. O to nejde. Jde o to se odtam dostat na nějaké další lokace. A ne jen ze Skácelový, ale i z Přívratu.
Všechno tohle je vlastně výsledek úplně retardovaných JŘ. Pokud se podívám, v jakém „prokladu“ je 30 a 44/84, je mi z toho špatně. A DPMB si myslí, že to je zcela v pohodě. Nehledě na to, jak to navazuje na cokoliv dalšího, to je taky kapitola sama o sobě.
Nebo nejdebože když si člověk )z Králova pole) chce jít nakoupit do NCKP. Nemá šanci se tam rozumně dostat. Jezdí tam jen 67 a na tu se prostě nedostane. Ta se úzkostlivě vyhýbá Semilassu. Takže co, takový člověk pak raději vezme auto. A pak se DPMB diví úbytku cestujících. Jo, ale kdo by tím taky jezdil, když linky, co mám k dispozici, jsou mi k ničemu, a linky, co potřebuji, jsou pro mě nedostupné? A když chci jen jen pár zastávek, přestoupit, pár zastávek, další přestup a pak chvíli zase jet a pak teprve jsem v cíli. To pak poměr čekání vůči době cestování je doopravdy 50/50. Nezáleží na tom, že čekám „jen 15 minut“. Záleží na tom, že takhle čekám v pracovní den, jen abych pak jel 15 minut. Že když přestupuju, tak jen vidím, že to, na co chci přestoupit, před minutou odjelo. Kdy jede další? Za malou věčnost. A hádej co. Další přestup to samý. To pak hodně rychle demotivuje.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Vlak už škrtli, na to stát / SŽ nedaj.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Zatím se vedou nekonečné debaty, zda pod zem zakopat šalinu, nebo vlak. Na oboje krupica nebude. Pocitově mi výhodněji vychází vlak, jenže to naráží na zničení odsunovací mantry.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Je otázka, kdy nastane čas plánovat, jak šalinu v centru obecně zakopat pod zem. Jestli vůbec. Znamenalo by to zrychlení dopravy, a to nejenom té hromadné.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Prodloužení d1 z Křečkovic považuju za zbytečné. K obsluze Ivanovic stačí bus a dostupnost Globus by mohla zlepšit stáv vlaku. Naopak přínosem by bylo protažení d12 k Avionu (do Olympie to vidím jako utopii). Po dokončení VMO Tomkovo nám. a Rokytova by se dalo uvažovat s obnovou tratě ze SO do Majlonta a spojkou po Gajdošove, aby existovala alternativa v případě mimořádky na Křenové. Překvapilo mne, že se v úvahách neobjevil narativ obnovy tratě nach Lösch. V centrální části vidím jako úkol č. 1 tunel pod Špénou.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi píše:
To, že lidi ještě ani neví, jež doopravdy je potřeba linka, co by spojovala Řečkovice–Semilasso se Skácelovou přímo.

Ty linky už existují (tedy spojnice Semilassa a Skácelovy), mají čísla 30, 44, 53 a 84. Fakt, že to není tramvaj, budeš muset vydržet. A z Řeček jednou přestoupíš, to je opravdu tragédie. Nevím o tom, že by Skácelka generovala tolik cestujících, aby musela mít přímé spojení s kdejakou periferií.


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, mimo to úplně není, zrovna v Řečkovicích by to impuls dát mohlo, ale spíš v pokračování nahoře nad vozovnou v pokračování Purkyňky, dole by se to hodilo taky, ale prodlužovat jedničku jen o jednu - dvě zastávky do "kasáren" nedává ekonomicky smysl. To spíš by dávalo smysl protáhnout šalinu až třeba na Horácké náměstí nebo někam do sídliště.
Jaká je tam poptávka, netuším, znám tu oblast jen z auta.
Co se týká nových tratí, sever mi připadá pokrytý a souhlasím s názorem, že je na čase prosazovat podzemku (nejen o ní uvažovat!) a spíš bych protahoval a propojoval trasy na jihu, jak dvanáctku k D1 x D2 a klidně až do Olympie, dvojku na Vídeňské bych neprotahoval, ale chtělo by to pak nějaký propoj v oblasti Heršpic a pak nějaký polookruh od Dornychu na Masnou a propojit k Olomoucké, plus propojit Starou osadu, vytvořit z Otakara Ševčíka bulvár a ne "stoku jako SJM" a prostě časem vytvořit na téhle straně nějaký jihovýchodní polookruh.
Taky bych se nezlobil za nějaké zjednodušení 25/26 k jejímu zrychlení, připadá mi, že nějak zamrzlo převádění zastávek z režimu stálá do režimu W nebo Z.
Z tramvajových bych na Z dal klidně všechny mezi Husitskou a Pionýrskou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
450
24 lis 2017 11:40
Prodloužení TT v Řečkovicích: hloupé v Brně (i jinde) je, že se nejdřív postaví ta zástavba a až pozděj se tam dotáhnou plánované koleje. Výstavba sídliště (jako např. Kamechy) spolu s TT "naráz" je ale bohužel spíš zbožným přáním, řekl bych, že to asi ani není tak jednoduché. Ale představa, že TT prodloužím do neexistující zástavby, byť to jako impulz pro takovou zástavbu smysl dává, je už uplně mimo realitu.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Cracatit: Jak jsem psal. Tohle je přesně ten názor, kterého jsem se obával. Nedostatek uvědomění. To, že lidi ještě ani neví, jež doopravdy je potřeba linka, co by spojovala Řečkovice–Semilasso se Skácelovou přímo. Na Semilasse jezdí jen 1 přímo rovně, vše zatáčí na KPN. A jen 1 je málo. Na Husitské sice jezdí víc linek na Skácelovu, ale jejich kapacita je daleko menší, než toho, co jezdí rovně, navíc tam je stále potřeba ten přestup, a ať už člověk přestupuje na Husitské nebo na Semilasse, je řádně vytrestán semafory, nevhodným rozházením zastávek, kdy vše zastavuje jinde, což jen zvyšuje pravděpodobnost, že budu stát na semaforu a uvidím, jak mi to, co potřebuju, projíždí před nosem a ujíždí. A kdy jede další? Za dlouho. Protože v téhle oblasti uplatňujeme přístup, že všechno jede v jeden moment a pak dlouho nic.
Spojení těch tratí přes Slovaňák je naprosto očividné řešení všech negativ.
Tím, že si budeme říkat, že to, co máme, nám stačí, se doopravdy dopředu nedostaneme.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Naxashi, co hulíš? Smyčka na Slovaňáku, jednak je tam trajfl a jednak máš průjezdnou vozovnu v Medlánkách jen o kousek vedle, to ti na mimořádný situace nestačí?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Nezapomeňte na jednu věc. S developerem se domluvíte snadněji než s SVJ, kde je několik desítek (někdy i přes 100) vlastníků.
Ve chvíli, kdy má každý byt již svého vlastníka, je to náročnější.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jakékoliv prodloužení TT do dnes nezastavěné oblasti pomůže rozvoji dotčené oblasti. Což by pomohlo do budoucna s bytovou situací a jejich nedostatkem v Brně.

A samozřejmě je otázka, zda někdy dospějeme k tomu začít plánovat podpovrchovou tramvaj či jiný systém, a zda to brněnské podzemí vůbec umožňuje.


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Když je řeč o TT v ulici Terezy Novákové (na Žilkovou se nedostane) tak si úplně nedokážu představit jak by vypadala když víme jak dopadla Plotní.

Jistým řešením by bylo mezi Filkukova a Řečkovice zakopat TT do tunelu a ten by ústil do prostoru mezi ulicí T. Novákové a plotu kasáren.
Ale to je takový nesmysl že to nemá cenu komentovat


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Přesně tak. V prvé řadě by bylo potřeba začít seriózně řešit nějaký "vyšší" dopravní systém, nebo alespoň podpovrchovou tramvaj v širším centru.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
v UP toho je .. A hromada toho nedává smysl, nebo je tam jen jako územní rezerva.
Navíc nový tratě nejsou jen koleje. Byla by potřeba minimálně 1 další vozovna, ideálně 2. K tomu rozšíření vozovýho parku, když se aktuálně nestíhá ani průběžná obnova. A kolik spojů navíc unesou hlavní tratě ? Taková Husova, Rooseveltova, Veveří..

Spíš je na čase začít uvažovat o dalším dopravním systému. A vycházet z SJTD by nebylo špatný. Protože problém není jen kapacita, ale i rychlost. A oběžná rychlost v Brně je zoufalá. V roce 2013 se uvádí
Citace:
V Brně mají
tramvaje oběžnou rychlost 16,62 km/hod., trolejbusy 12,89 km/hod., autobusy 14,18 km/hod.
. Což pokud vím není moc daleko od čísel pro dvounápravový vozy s vlekem.


Offline
114
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Zdeněk: Jeden by tohle mohl namítat i u tratě na Holyni. Tam také teprve vzniká výstavba, stejně tak, jako má vzniknout v oblasti Nové Baby, kam je v ÚP vedena TT.


Offline
597
25 říj 2019 10:12
Tak zrovna 2 poměrně velkorysé stavby probíhají. Jasně jedna nepřinese nic moc nového, ale ta druhá je poměrně výrazná změna.

Spíš by mě zajímalo, jak by vypadal takový úsek Kotlanova - Jírova, kdyby se stavěl dnes. Jestli by se tam i dnes postavil ten zářez nebo by to dopadlo nějakým přesypaným tunelem jako k nemocnici. No vlastně kdyby se to nepostavilo v té době, kdy se to postavilo, tak by to nestálo asi dodnes. Tak radši nic. :mrgreen:


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Je to v ÚP. Tak ať se to udělá.
Nejspíš ta logika bude taková, že ty busy, co tam jezdí, pak budou jezdit méně častěji, nebo některé končit <nějak> na Řečkovicích.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
Naxashi: řekl bych že stavět trať tam, kde stačí v sedle autobus co 20 minut a ve špičce co 15 je ekonomický nesmysl.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
No asi napojení zdejší oblasti. Co jiného?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Online
7286
27 úno 2010 07:40
Protažení na Žilkovu přinese co?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8085 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 20:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]