Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 39 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
A to bych možná do toho počítal i šalinu na Vincky.. Případně větev pod Hády. Tam se teď bude docela hodně stavět. Křenka bude hodně na hranici a ještě víc na ráně.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
peno...ale v aktuální době je dle mého pro DP důležitější příliš nezatížít Hlavas (alespoň ne koleje blíž k Letmu), vozokm ziskáš tím přetrasováním 9 na SL, když pak zrušíme 7 a 11. Husova toho dle mého pojme ještě dost, dřív tam jezdila třeba i 4 a je to lepší alternativa než se plížit dvacítkou po Masaryčce.
Zachovat spojení Lesné a Cejlu při posílení 9 zbytečné je, spojení Lesné a Maliňáku by zajistila ta 9 a kvůli bývalému Intersparu není na místě tahat po Cejlu z Lesné další linku, když hlavní proud máš kolem nemocnice. Navíc jde spíše i o to, uvolnit Křenku, tam to máš našpásovaný fakt hodně v dnešní době, vždyť kromě tram.linek tam ještě jezdí trolejaky nebo bus linky (67, 64). Nějakou navíc linku tam můžeme táhnout až po prodloužení tratě do Líšně od starého Zetoru.
Proto bych skvělou alternativu přetrasovat dnešní 10 do Julcu a jak jsem psal, uvolníš Hlavák, nezatížíš příliš Křenku a přitom obstaráš vcelku rychlé spojení Žabin a Hlavasu a Julcu a Hlavasu.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Vidíš, až teď jsem si uvědomil, že jsem zapomněl na ten prokletý (bez urážky, pokud je tu někdo místní) Juliánov.
Desítka je přes pěší zónu proto, aby cesta na hlavák byla co nejkratší nevznikaly tak zbytečné vozkm. Navíc si nemyslím, že je vhodné dále zatěžovat Husovu tramvajemi. Zároveň jsem chtěl zachovat současné spojení Lesné a Cejlu, neb nesouhlasím s názorem, že je zbytečné. Nešlo o to, zahušťovat Cejl, ale právě zachovat spojení, které nepovažuji za zbytečné. Já naopak za zbytečnou považuji d-9 v desetiminutovém intervalu. Nicméně tedy změna, abych zahrnul i Juliánov.
10 Juliánov - Hlavní nádraží - Nám. Svobody - Česká - Bystrc
11 Lesná - Zemědělská - Cejl - Geislerova (- Stránská skála) (- do budoucna Líšeň)
Zbytek mého předchozího návrhu beze změny.
Případně je možné 10 a 11 vzájemně prohodit, aby na Stránskou skálu dál jezdila 10 a do Bystrce 11, ale to už je kosmetická záležitost.
Ano, takto přijdeme o to spojení do Komárova, ale to byl v mém předchozím návrhu stejně jen vedlejší produkt a nemyslím si, že je to tak podstatný proud, aby musel mít přímé spojení.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
peno...a co by ti jezdilo do Juliánova? Co takhle v tvém navrhu vést 10 v trase Juliánov (SS-) - Masná - HLN - Husova - Česká - Bystrc? A nepřetížil bys žádnou kolej, navíc bys získal přímý spojení Žabin a Hlavasu, Juliánova a HLN (perony před budovou) a ještě bys mohl mít rovnocenný interval 5/5 k lince 3. Kdybys 9 vedl v soupravách v menším intervalu, nemusíš ani Lesnou posilovat linkou 11. Samozřejmě by se musela kapacitně posílit 2 a 4, abys nemusel intervalově zahušťovat Cejl. Draci by pak propojení mohly jezdit na 1 a 12, případně 3, neboť na ní už je alespoň provizorně prodloužená většina nástupišť a nepropojení brouzdat 5 a 10.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
MartinV píše:
Nějaká odstavná plocha je myslím mezi budoucí TT a parkovištěm u FNB, kde by se daly autobusy odstavovat. Nevím, jestli je v plánu i nějaké zázemí pro řidiče. Pro představu tady.

OK, to jsem netušil, že se tam něco takového staví. Ale přijde mi to jako naprosto zbytečná investice, když za pár let se to stejně zase bude překopávat a přesměrovávat k vlaku ve Starém Lískovci.
Nicméně i tak si neumím představit nechat Starý Lískovec bez spojení k hlaváku, resp. jenom se spojením ve špičkách. Ale při tom, jak v současné době funguje "podpora MHD" na magistrátu, bych se tomu ani nedivil.

--------------------------------------------------------

Jinak k Žabinám a Lesné. Já bych to řešil takto:
3 neměnit
9 Lesná - Moravské Náměstí - Malinovského náměstí - Starý Lískovec (10 minut)
10 (do budoucna snad Líšeň -) (Stránská skála -) Geislerova - Hlavní nádraží - Nám. Svobody - Česká - Bystrc (10 minut)
11 Lesná - Cejl - Komárov (10 minut, posila 9 a 12)

Vidím v tom hned několik výhod. Komárov získá přímé spojení na Cejl a opětovně získá spojení do Lesné. Zároveň se tím v Komárově posílí d-12, byť uznávám, že ta potřebuje posilu spíš od České k technoparku, ale tam mě nenapadá, jak to rozumně udělat. Akorát jsem tím trochu přetížil 1. a 2. kolej u hlaváku a připravil Lesnou o spojení s Českou, ale to by se vyřešilo po prodloužení tramvaje ze Štefánikovy čtvrti, kdy by se to pak dalo přetrasovat následovně:
5 Lesná - Štefánikova čtvrť - Moravské náměstí - Malinovského náměstí - Hlavní nádraží - Starý Lískovec
9 Lesná - Zemědělská - Moravské náměstí - Česká - Mendlovo náměstí (- Ústřední hřbitov)
11 Lesná - Zemědělská - Cejl - Komárov
Tím ulevíme hlaváku a zároveň máme pokryté snad všechny důležité přepravní proudy, aniž bychom musely oproti současnému stavu navyšovat vozkm o víc, než je nezbytně nutné k pokrytí Starého Lískovce a do budoucna Líšně a Lesné.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mám dvě poznámky k pokračující debatě:
1. Je mi jedno, jestli ze Žabin pojede desítka nebo jedenáctka, ale k původní jedenáctce na Čáru, vzduchovozič na Cejl a pak oklikou zpátky na Lesnou, bych se nevracel, myslím si, že se ty proudy dají oddělit, jeden v sedmičce ze Zemědělské na hlavas, potažmo Nové sady a Rennesskou, další proud desítkou ze Žabin na Křenku a Masnou, zrovna na Masné a kolem bývalých škrobáren a mrazíren těch kanclů vyrostlo dost, asi bych to takhle nechal.
2. Pokud by ta data o zaplněnosti měla být veřejně, preferoval bych integraci do DPMBinfo, protože mi připadá jako blbost mít v mobilu okolo dopravy další jednoúčelovou aplikaci.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
455
24 lis 2017 11:40
Tak tady asi nejde jen o Brňáky, ale stejně jako u Žluťáku se zde projevuje i zájem přespolních, kteřá do Brna dojedou vlakem/busem, ze kterýho musí přestupovat - minimálně jednou.. Pokud si to pomatuju o kancelářích nikdo nic tehdy něříkal, podle mě šlo čistě o Kinderspital.
Co se týče informace o zaplněnosti konkrétního spoje v aplikaci - to už někde funguje? Zní to moc fajn a uživatelům to přinese další informace pro rozhodování.


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
A co by těm lidem bránilo přestoupit? Stejně jako lidi z Bohunic, Komárova, Králova Pole, Líšně, Kohoutovic, Slatiny a dalších částí Brna, které nemají přímé spojení s Dětskou nemocnicí a blízkou oblastí se školami a kancelářemi.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
To ale není jen dětská nemocnice, ale třeba i školy a kanceláře podél trasy. A tam už prostě poptávka pro spojení je, to mám vypozorováno z vlastních cest. Že by se spojení Žabin s hlavákem hodilo, o tom nepochybuji, proto kompromis v podobě odklonění původní nevýlukové d-11 z Maliňáku místo na Lesnou na hlavák bych i podpořil, to by bylo evoluční řešení a pokud by tomu nic nevadilo, tak asi i správné. Tím by vzniklo přímé spojení v intervalu 10 minut jak na hlavák, tak k dětské nemocnici a dál, což si myslím je dostačující). Navíc mi přijde, že současná d-10 v intervalu 5 minut za hlavákem nemá opodstatnění.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
michalk píše:
Zaříznutím d-3 v centru donutíš poměrně dost lidí přestupovat na České ve směru od Dětské nemocnice směřující do Žabin a dál. To je hodně nešťastný nápad. Pokud by současná výluková d-10 jezdila po 10 minutách (místo původní d-11) doplněná současnou d-3, tak by se s tím dalo principiálně souhlasit. Akorát to dost naráží na kapacitu 1./2. koleje na hlavním nádraží (při d-1,2,4,9 a tebou navrhované d-11 to zmanená 4 spoje v 5 minutách a to se nebavím o ranní špičce...) a (jak již bylo zmíněno) různé odjezdové koleje ve směru na Lesnou tamtéž (d-9 z 1. a d-11 z 2. koleje).
Moc nevěřím tomu, že poptávka po přímém spojení ze Žabin do Dětské nemocnice je větší než poptávka která by byla po přímém spojení ze Žabin na hlavák (pokud teda nemocnost dětí v Žabinách není v průměru větší než jinde), takže taková změna by měla za následek zvýšení spokojenosti lidí ze Žabin (víc lidí by potěšila než kolik by naštvala). Zbytek výhrad ok. Nicméně ta myšlenka vést současnou d-10 v 10 minutách jako náhradu jen jedné z linek přes Žabiny mě přivedla na nápad, který by kapacitu 1./2. koleje řešil - co tu d-10 v 10 minutách vést ne jako náhradu d-11, ale jako náhradu d-3 (která by byla v KT8 na Komeňák)? Pak by zbytek linek jel po svých trasách, takže na hlaváku by na 1./2. koleji nic nepřibylo (akorát by ubyly spoje 3./4. koleje z původní relace SS-NS, přesunuly by se ke Grandu).

Naxashi píše:
Čítače lidí ve vozu by měly být už všude, měla by to být informace, co se zobrazuje v iRISu, aby člověk věděl, jestli se tam ještě vejde, nebo jestli radši má jít pěšky. Ale tam asi ještě nejsme. Třeba se tam jednou dostaneme.
Ale tohle neřeší ten problém. Neexistuje tu vazba, že člověk č. 25976 přestoupil z 1 jedoucí do centra na Semilasse na 30 jedoucí na Černého. Tohle je ta důležitá informace. Je nutné trasovat lidi od prvního okamžiku, kdy vlezou do nějakého vozu, do posledního kdy vystoupí. Technicky to realizovatelné je....
Myslím, že pro navrhování optimálního vedení není nezbytné vědět začátek a konec cesty. Pokud by byla k dispozici přesná data nástupů a výstupů (čítače lidí ve všech vozech), mělo by z toho jít vyčíst síly přepravních proudů a také v přestupních uzlech kolik lidí pokračuje dál v porovnání s tím kolik jich přestupuje (nebo zde cestu ukončí). Kompletní data by možná analýzu zjednodušila a detailně příslušné metody analýzy neznám, nicméně dokážu si představit, že pokud by byly všude rozumně přesné čítače, dalo by se z toho vyčíst dost informací na to, aby zásah do soukromí v podobě doplnění přesné trasy vlastně nevedl k vypočítání něčeho dalšího užitečného. Pokud máš všude přesné čítače, z matematického hlediska vlastně vždy víš kolik lidí ve voze přijede do přestupního uzlu (z konečné jede 0), kolik vystoupí, kolik nastoupí, z toho odhadneš jestli v některém přestupu není některá z vazeb které nejsou přímé teď natolik silná, že by stálo za to ji napřímit odstraněním přestupu (když přijede jedna linka prázdná a druhá se vyprázdní, tak víš, že ti celý vůz nejspíš přestoupil a pak by bylo lepší tu linku vést jinou trasou). A u detailnějších informací/dat se po nějakém čase dostaneš do stavu, kdy budeš mít zajímavá data, ale nebudeš je mít jak využít, protože kvůli 5 lidem v koncové stanici nebudeš překopávat linkové vedení (a hlavně budeš mít v datech gazilion ekvivalentních situací a každá by např. vyžadovala kurz navíc).

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Mě se třeba líbí návrh, aby se v irisu třeba objevovalo, jak je daný spoj aktuálně vytížený. U některých tram. linek, nebo nějakých důležitých bus nebo t-bus linek by se to i hodilo. Samozřejmě i kdyby to třeba ukazovalo tak nějak přibližné zaplnění vozidla z pohledu %. K tomu by však mohlo dojít až, pokud by tím sledovacím zařízením byly vybavena všechny vozidla.


Offline
598
25 říj 2019 10:12
Ty nevíš, jak to funguje teď. Ale přijde Ti, že nejsou data. Zároveň nevíš odkud se berou data, která ti přijde, že nejsou. Ale víš, že Tvoje data nejsou.

Sorry, ale tohle nedává smysl. Taky nevím, jak to funguje, ale tipl bych si, že to bude nějak podložené pozorováním reality (prostě vidíš, kde to jezdí přecpaný) a daty z google služeb. Tak jako se třeba v době covidu z médiích zveřejňovaly analýzy o tom, že lidé o 30% méně času tráví na pracovišti a o 20% více času tráví doma... Ale uznávám, že tohle má k dystopickému sledování blíže než nějaká cílená aplikace. Ze které by ovšem lezla úplně zkreslená data vzhledem k tomu, kolik lidí by si takovou aplikaci nainstalovalo. Pár šotoušů?


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Ondrah98: Koukám, že jsem nemusel dlouho čekat na paralely s dystopickým sledováním.
Nebudu lhát. Když jsem o tom přemýšlel, napadlo mě to hned. Jestli to bude nějaký horor nebo ne, záleží na implementaci. Především by ta aplikace asi měla být open source, aby každý mohl vidět, jak to vlastně funguje.
Jak DPMB kreslí linky doposud, to nevím. Ale přijde mi, že nemá dost spolehlivých dat. Nikdy jsem nezažil, že bych mohl přispět svou troškou (odkud-kam nejčastěji jezdím apod.) do mlýna. Nikdy se mě nikdo neptal. Neviděl jsem žádné…sčítače nebo cokoliv. Nevím, odkud bere data, ale vím, že moje data tam nejsou. A vzhledem k tomu, jak často jezdím, mi přijde, že tím pádem to musí znamenat, že nějaký sběr dat bude velmi slabý.
Proto tady navrhuji takové řešení, které by bylo plošné.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
598
25 říj 2019 10:12
Citace:
Chtělo by to nějakou aplikaci, která by sledovala pohyb lidí (i tak by to bylo marketingováno). Cílem by bylo vysledovat, odkud kam se jezdí, data by byly samozřejmě anonymní.
A v současnosti žádná data nejsou? Nějak se mi nezdá, že by se trasy linek kreslily náhodně do mapy s tím, že tady by lidi mohli chtít jezdit... Aplikace na sledování, kdo kam jezdí MHD mi připadá jako drsná šotofantasmagorie zkombinovaná s nějakou čínskou státní aplikací...


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Naxashi píše:
Čítače lidí ve vozu by měly být už všude, měla by to být informace, co se zobrazuje v iRISu, aby člověk věděl, jestli se tam ještě vejde, nebo jestli radši má jít pěšky. Ale tam asi ještě nejsme. Třeba se tam jednou dostaneme.
Ale tohle neřeší ten problém. Neexistuje tu vazba, že člověk č. 25976 přestoupil z 1 jedoucí do centra na Semilasse na 30 jedoucí na Černého. Tohle je ta důležitá informace. Je nutné trasovat lidi od prvního okamžiku, kdy vlezou do nějakého vozu, do posledního kdy vystoupí. Technicky to realizovatelné je.
A jak nad tím tak přemýšlím, je nutné minimalizovat uživatelskou interakci. Takže <nějaká> aplikace nebo iRIS by v sobě měly jakýsi unikátní klíč, nějaké IDčko. Tohle by byl unikátní pro každý mobil. Člověk by pak jen nechal tu aplikaci běžet v pozadí, a když by nastoupil do vozu, bluetooth modul by tam tohle zachytil. Data by se odesílaly kamsi na server, kde by došlo ke spojení pozice, konkrétního vozu a toho ID, do takového řetězu vozů, kterými tenhle člověk jel. Díky tomu bychom získali data odkud/kam lidi jezdí.
A třeba by se konečně došlo na to, že je tu třeba linka, co by projížděla Tylovou, jela na Husitskou a pak na Skácelovu a Přívrat a pak kamsi dál. Taky by se jistě přišlo na to, že lidi z KP doopravdy chtějí jezdit do NCKP, a i když jejich městská část je přímo v názvu, je prakticky nemožné se tam (efektivně) dostat. Pokud člověk nebydlí u 67, tak se tam nedostane. Přestup Šumavská/Kartouzská – Reissigova doopravdy není přestup, který bychom tu měli chtít mít.

No teoreticky by stačilo udělat model a lá Šalinění, kdy by cestující MHD byl motivován hlásit svou jízdu výměnou za to, že za to dostane nějaký bonus navíc. Hlásil by se pomocí nějaké čtečky ve vozidlech, kterých by ale bylo více než validátorů.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Čítače lidí ve vozu by měly být už všude, měla by to být informace, co se zobrazuje v iRISu, aby člověk věděl, jestli se tam ještě vejde, nebo jestli radši má jít pěšky. Ale tam asi ještě nejsme. Třeba se tam jednou dostaneme.
Ale tohle neřeší ten problém. Neexistuje tu vazba, že člověk č. 25976 přestoupil z 1 jedoucí do centra na Semilasse na 30 jedoucí na Černého. Tohle je ta důležitá informace. Je nutné trasovat lidi od prvního okamžiku, kdy vlezou do nějakého vozu, do posledního kdy vystoupí. Technicky to realizovatelné je.
A jak nad tím tak přemýšlím, je nutné minimalizovat uživatelskou interakci. Takže <nějaká> aplikace nebo iRIS by v sobě měly jakýsi unikátní klíč, nějaké IDčko. Tohle by byl unikátní pro každý mobil. Člověk by pak jen nechal tu aplikaci běžet v pozadí, a když by nastoupil do vozu, bluetooth modul by tam tohle zachytil. Data by se odesílaly kamsi na server, kde by došlo ke spojení pozice, konkrétního vozu a toho ID, do takového řetězu vozů, kterými tenhle člověk jel. Díky tomu bychom získali data odkud/kam lidi jezdí.
A třeba by se konečně došlo na to, že je tu třeba linka, co by projížděla Tylovou, jela na Husitskou a pak na Skácelovu a Přívrat a pak kamsi dál. Taky by se jistě přišlo na to, že lidi z KP doopravdy chtějí jezdit do NCKP, a i když jejich městská část je přímo v názvu, je prakticky nemožné se tam (efektivně) dostat. Pokud člověk nebydlí u 67, tak se tam nedostane. Přestup Šumavská/Kartouzská – Reissigova doopravdy není přestup, který bychom tu měli chtít mít.
A to mě hezky přivádí k 67. To, že tam nechali víkendový interval mě asi nijak nepřekvapuje. SamozDřejmě. Prostě…radši jet nakoupit autem. Tragédie tahle linka, fakt. Nejen, že se na ní nedá od Semilassa dostat, teď to bude takové, že 1 jezdí 6-7-7, 67 po 15 minutách. Tak co to je? Totální bordel, je to nesystematické. Ti, co tou 67 jedou, se tam budou tísnit, bude to nejspíš natřískaný, a ti, co by tím i jeli, nemůžou, protože to je linka, co jim buďto ujede před nosem nebo je už rychlejší tam dojít pěšky.
DPMB stále pokračuje se svou politikou vyhánění lidí z MHD.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Díky za upřesnění, o rampě u měnírny v kampusu jsem nevěděl, dává to smysl. Že by pak byl výstup z regionálky přímo na konečné šalin? Asi bych nebyl proti.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Počítače mají pokud vím, i některé busy, díky tomu u nás došlo třeba k posílení dopoledního provozu na lince 70. :-)

Ale zajímalo by mě, kterou chytrou hlavu v DP (nebo na radnici) napadlo nechat 67 v 15-minutovém intervalu. Linka, která spojuje několik nákupních center a velkých přestupních uzlů, na tohle kapacitně opravdu nestačí, kór v sólech. Totéž se od té doby dá říct i mnoha spojích na 81, teď jsem byl svědky toho, jak vůz nepobral u NCKP asi desítku lidí, tohle je od DP nebo od města naprostá degradace propojení NCKP a přilehlého okolí s ostatním Brnem. Něco podobného je ale také u Avionu nebo v Komárově na druhé straně. Místo, aby se využila šance, jak nalákat nerozhodné lidi do MHD, tak se udělá úplný opak. :-?


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Cracatit píše:
Nejen anonymní, ale hlavně veřejná, přecejen z nich může profitovat víc služeb, nejen doprava. Momentálně to mají řešit automatické počítače cestujících, Draci je prý mají i nějaké to Saranče snad...


Draci APC nemají, jinak je namíchané napříč vozovým parkem..


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
king666 píše:
Btw, z hlediska spojení Žabin, řešení které by se mi líbilo, by bylo d-3 hodit do KT8 v trase Stará Osada - Komenského náměstí (na interval 10 minut v téhle trase stačí tak 4-5 kurzů), linku z Bystrce přes Žabiny v 5 minutovém intervalu po trase současné výlukové d-10 (takže z České dál Roosveltovou, HN u Grandu a pak Geislerova / Stránská Skála), d-11 z Lesné přes Cejl a pak Nové sady? Nebo dál - Švermova? Starý Lískovec (když pojede d-8 ke Kampusu)? Případně jiné varianty přetrasování... Pokud by se hodila d-3 do KT8 a ukončila na Komenského nám., mohlo by to umožnit zajímavé varianty vedení...

Zaříznutím d-3 v centru donutíš poměrně dost lidí přestupovat na České ve směru od Dětské nemocnice směřující do Žabin a dál. To je hodně nešťastný nápad. Pokud by současná výluková d-10 jezdila po 10 minutách (místo původní d-11) doplněná současnou d-3, tak by se s tím dalo principiálně souhlasit. Akorát to dost naráží na kapacitu 1./2. koleje na hlavním nádraží (při d-1,2,4,9 a tebou navrhované d-11 to zmanená 4 spoje v 5 minutách a to se nebavím o ranní špičce...) a (jak již bylo zmíněno) různé odjezdové koleje ve směru na Lesnou tamtéž (d-9 z 1. a d-11 z 2. koleje).


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Před tou měnírnou se staví zázemí pro řidiče a prodejna jízdenek viz foto z FB.

Vlastně celá ta rampa od výstupních zastávek až nahoru po Jihlavskou bude sloužit k odstavování trolejbusů a autobusů, dle měření z map je to cca 150m odstavné plochy.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nějaká odstavná plocha je myslím mezi budoucí TT a parkovištěm u FNB, kde by se daly autobusy odstavovat. Nevím, jestli je v plánu i nějaké zázemí pro řidiče. Pro představu tady.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Peno: Psalo se tu o přesměrování víckrát. Osobně jsem se tu o tom zmiňoval v souvislosti s Osovou. Mám info od jednoho řidiče, co jezdí svazek 401/402 z Říčan, že jim o přesměrování říkal Havlík z Kordisu loni v létě. Takže to asi nebude úplně jedna paní pindala. Krátit se má 405 a 406, má být přesměrovaná 401 i 402 ke špitálu. Jediné, co mi není jasné, kde bude pro ty regionálky odstav. Teď ho mají provizorně expresky na Osové, 403/404 ke špitálu pořádně nejedou, přestup na Osové a 401/402 končí zatím na Kyjevské. Předpokládám, že regionálky společně budou v létě jezdit zase na Běloruskou, jak to šlo loni v opatření květen/září, když se jezdilo na Švermovu a ne až ke hřbitovu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nejen anonymní, ale hlavně veřejná, přecejen z nich může profitovat víc služeb, nejen doprava. Momentálně to mají řešit automatické počítače cestujících, Draci je prý mají i nějaké to Saranče snad...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Jak tu tak čtu tuhle diskuzi, tak mi přijde, že tu chybí data o pohybu lidí. Obecně mi přijde, že tahle informace chybí dost.
Chtělo by to nějakou aplikaci, která by sledovala pohyb lidí (i tak by to bylo marketingováno). Cílem by bylo vysledovat, odkud kam se jezdí, data by byly samozřejmě anonymní.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 lis 2024 04:44
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]