Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 11 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
T3G asi bez problémů, ale K2 by byly danajským darem.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Když tu tak vidím zmínku o polovodičích: zajímalo by mě jedno. Co tak stojí polovodičové komponenty používané v šalinách? Mám na mysli výkonové diody, triaky, pravděpodobně IGBT tranzistory apod.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Odporáky bez problémů, polovodičovky by se musely přepólovat.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Normálně, daruje se do zahraničí, odepíše z majetku, někdo musí zaplatit převoz a proclení, samotný dar bude nejspíš daňově free, takže proč ne, pokud by nám ty vozy třeba jen zavazely ve vozovně, klidně můžou odjet, ale zatím bych počkal, přecejen použít je na barikádu by bylo trochu blbý, pokud jim mají sloužit k přepravě lidí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Naposledy upravil Cracatit dne 17 bře 2022 22:24, celkově upraveno 1

Offline
598
25 říj 2019 10:12
Nevím, jak je to teoreticky, ale prakticky mají v Charkově asi jiné starosti než tramvaje...


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Mám dotaz. Jak to je teoreticky, když by třeba Brno chtělo do Charkova darovat vyřazené šaliny, samozřejmě ty, co mají jen najeté km, ale jinak jsou OK.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Ptákovina, viz ČSN 28 0318 - průjezdné průřezy tramvajových tratí a obrysy pro vozidla provozovaná na tramvajových dráhách.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Jízdní profil je pokud vím danej normou. Tam nemá DP moc co dodávat.


Offline
88
26 dub 2011 09:13
Dotaz ohledně tunelu na Žabovřeské. Agentura JPP dodala zprávu, že DP údajně nebyl schopen projektantům dodat rozumné rozměry šalin. Údajně v půli ražby přišel (DP) s tím, že potřebují na nově kupované šaliny širší profil tunelu... Je na tom zrnko pravdy?


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Vypadá to dobře, přemýšlím, že bych to přivedl k životu v BAHNu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Podobné vozidlo kdysi navrhnul dopravopat z Bratislavy a předevčírem ho dal do pražského vlákna na Káčku.
Akorát on ten prostřední článek uprostřed rozdělil kloubem ohýbaným na principu KT4.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Ondra K. S tím nejde než souhlasit, je fakt, že podvozky jsou dále od sebe, články delší. I proto tam musí být delší kloub. Tohle by potřebovalo trochu větší oblouky. Nebo blokování protisměru v těch ostřejších.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
Já si tu jen odložím jedno vozítko, co jsem navrhl pro BAHN. Kdysi dávno. Máte tam i rozkreslení vnitřního prostoru spolu s obsazeností, založenou na reálných rozměrech.
V tomhle nátěru bych za sebe rád viděl nové šaliny.

Celkem bych řekl, že taková tramvaj by měla problém splnit průjezdní profil kvůli příliš velkému vybočení dovnitř oblouku.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
ds: Jo, Bratislava, že jo? Jasně!
No, tohle nemá být založené na ničem. Tohle je jen vcelku známá konstrukce, co jsem vzal, konce šaliny jsou bez převisu, klouby jsou trochu robustnější, protože oblouky, ale jinak je to prostě UniTram. Mám kratší i delší.
Jen, tohle je jednosměrná verze. Obousměrnou plánuji udělat.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Naxashi: v tomhle nátěru všechny nové tramvaje uvidíš, musíš akorát jet 130 km na jih :) BTW to tvoje vozítko dost připomíná tamní škodu 29T

Jinak mě ten "dračí" nátěr nijak neuráží a za mě je to u Škody 13T 100% zlepšení proti tomu naroubovanému šedému čumáku.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Já si tu jen odložím jedno vozítko, co jsem navrhl pro BAHN. Kdysi dávno. Máte tam i rozkreslení vnitřního prostoru spolu s obsazeností, založenou na reálných rozměrech.
V tomhle nátěru bych za sebe rád viděl nové šaliny.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
B1: ano, tohle za mě vypadá mnohem lépe.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
To je asi z velké části dáno tím, že ty prvotní vizualizace tvoří výrobce, zatímco finální vizuální řešení podléhá odsouhlasení ze strany zákazníkem.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
456
24 lis 2017 11:40
Připomíná mně to situaci okolo Stadlerů pro Ovu, kdy nejdřív vyšla nádherná vizualizace od Stadleru. A pak se přišla ledová sprcha...


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Mně se samozřejmě líbí ten původní návrh, ale už jsem si zvykl, že jsem v tomto v menšině. I na Porscheti a Draku samozřejmě.


Offline
126
18 srp 2019 17:01
b1 píše:
A teď zkusíme malou úpravu ve smyslu mého předchozího příspěvku

To už vypadá o poznání líp. Přesto si myslím, že se ke škodovkám moc bílé barvy nehodí. Škodovku mám spojenou s červenou, stříbrnou a hlavně černou.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
A teď zkusíme malou úpravu ve smyslu mého předchozího příspěvku


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ten nákres od Varia nevypadá zase tak špatně. Ale dračí nátěr na 13T, to se podle mě hodně nepovedlo.

Docela mě udivuje ta logika DP. Cestující si v anketě odhlasují určitý typ plastové sedačky, tak jim tam dáme jiné plastové sedačky "protože je přece chtěli" (a ve výsledku se nakonec pořizují plastové sedačky s látkovými potahy, což je snad nejhorší možná kombinace pohodlí a hygieny). Stejně tak ten dračí nátěr vyhrál anketu u Ev, žádného jiného typu tramvaje, DP ji přesto aplikuje i na jiné vozy, bo si to "lidi vybrali".


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Já už se těším, až bude prostý lid tvořit i JŘ :mrgreen:

On by i ten nátěr byl schůdný, kdyby:
1. plenty byly bílé
2. kolem kloubů nebyl ten divný přechod, a linie by pokračovaly vodorovně


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
A takovou jsme tu podle vizualizací mohli mít pěknou šalinu... Ale proč nechávat barevné schéma na profesionálech, když to zadarmo může udělat prostý lid v malování. Já ještě pořád naivně doufám, že v omylu s dračím nátěrem, obzvlášť násilně napasovaným na jiné typy vozů, nebude DP pokračovat.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 19:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]