Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 16 z 233    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 233  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9289
10 čer 2004 11:19
xxx píše:
Takže předtím nabídla jako parciály solarisy a tentokrát ne? Vidíš, na těch 10 krátkých solarisů, co tu máme, jsem zapomněl. Takže v tom případě 141.


Pokud chtěla vyhrát a měřítkem je cena, tak co asi tak nabídne ? Tu stejnou karoserii jako konkurence a vlastní výzbroj, nebo dražší Solaris ? Navíc, Solaris dlouhodobě hlásí vyprodanou kapacitu.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Alanis píše:
No a nebyla by ta Temsa ve výsledku lepší? Minimálně designově zvenku i zevnitř je to nebe a dudy, viz fotky nových pražských elektrobusů.

Souhlasím s designem z venku, ale zevnitř je design příšerný.


Offline
808
25 led 2006 09:46
Tak podle toho, co jem slyšel, je zpracování Temsy ještě mnohem horší, než SORu. Nevím, neviděl jsem, nemohu posoudit. Ale vůbec bych se nedivil.


Offline
125
18 srp 2019 17:01
Buďte rádi, že vůbec máme náhradu za muzeální 14Tr a 21Tr


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
No a nebyla by ta Temsa ve výsledku lepší? Minimálně designově zvenku i zevnitř je to nebe a dudy, viz fotky nových pražských elektrobusů. A pochybuji, že dílensky zpracované to na tom bude hůř než sorka.

Dobrá zpráva je, že se zbavíme 14Tr, ale vytloukat klín klínem...

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
xxx píše:
Takže předtím nabídla jako parciály solarisy a tentokrát ne? Vidíš, na těch 10 krátkých solarisů, co tu máme, jsem zapomněl. Takže v tom případě 141.

Zapomněl, tak určitě. sarcastic

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2625
13 črc 2009 13:42
Takže předtím nabídla jako parciály solarisy a tentokrát ne? Vidíš, na těch 10 krátkých solarisů, co tu máme, jsem zapomněl. Takže v tom případě 141.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
xxx píše:
A přitom jsme tu mohli mít 131 vozidel s karoserií Solaris Urbino 12.

A jak? Když Škoda nabídla do VŘ na parciály 32Tr a do VŘ na skládačky se Solaris vůbec nahlásil.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1475
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Co potom... no potom si rádi vzpomenete na jednadvacítky :)

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

9289
10 čer 2004 11:19
Případně mohla Schadewerk nabídnou ještě levnější Temsu (jak pro Ostravu). A co potom ?


Offline
Uživatelský avatar

2625
13 črc 2009 13:42
A přitom jsme tu mohli mít 131 vozidel s karoserií Solaris Urbino 12.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Aktuálně máme 20 kusů NS12, přičemž letos by snad mělo dojít dalších 31 kusů z opce. Z aktuálního VŘ na parciály vzešlo 10 kusů 32Tr plus opce na dalších 30. Pokud jsou spekulace kolem stavebnic správné, tak by časem mohlo být dalších 40 kusů TNS12. Když se všechno tohle sečte, v maximalistické variantě bychom měli celkem 131 vozidel v karoserii Sor NS12. To mi přijde jako slušná unifikace.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

9289
10 čer 2004 11:19
Copak tak půjde použít z karoserií mezi seriema. Moc toho nebude, a výzbrojově to bude zcela stejný. Spíš bych teda v rámci unifikace zamyslel nad tím proč se drží zvlášť sklady pro autobusy a trolejbusy, když většina mechanickejch dílů bude stejná.

A z těch poruchovějších částí. Oba výrobci karoserie mají nápravy ZF 132 nebo 133, přední ZF RL82EC. Sběrače jsou taky shodný. Výzbroj je od Schadewerku u obou typů. A myslím, že častěji střelí výzbroj, než přední čelo. Navíc pokud to bude větší rána, tak vozidlo stejně půjde do šmelcu, nebo k výrobci/distributorovi na opravu.


Offline
597
25 říj 2019 10:12
Tak i unifikace má svá negativa... A že bychom byli ve stavu, kdy si můžeme vybírat, to se mi taky úplně nezdá.


Offline
Uživatelský avatar

2625
13 črc 2009 13:42
Alanis píše:
Sice by to byla jiná generace, ale stejný výrobce kastle, takže o nějakou unifikaci by jistě šlo. A určitě je jednodušší shánět náhradní díly karoserie u jednoho výrobce, než u dvou, třech.

Přesně tak.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Sice by to byla jiná generace, ale stejný výrobce kastle, takže o nějakou unifikaci by jistě šlo. A určitě je jednodušší shánět náhradní díly karoserie u jednoho výrobce, než u dvou, třech.

Ale ono je to dnes už asi stejně jedno, jednak unifikaci vozového parku brání systém výběrového řízení a pak, i když se tu sejdou dva stejné modely (Solaris Urbino 18 IV. a 27Tr), tak stejně je kastle jiná, viz rozdílná výška oken atd...

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
7283
27 úno 2010 07:40
To víš možná ty.


Offline
Uživatelský avatar

2625
13 črc 2009 13:42
Takže radši další vozy koupíme od úplně jiného výrobce, o kterém víme, že vyrábí šmejdy.

A v čem jsou solarisy nové generace natolik odlišné od těch generace předchozí, že se V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEDÁ MLUVIT O UNIFIKACI?


Naposledy upravil xxx dne 21 úno 2022 17:02, celkově upraveno 2

Offline
7283
27 úno 2010 07:40
No a? Třeba to, že by se to už unifikací dalo těžko nazývat.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
To už jsem někde četl...

Historie se opakuje sarcastic

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

2625
13 črc 2009 13:42
No a? Však nová generace solarisů je to nejlepší, co po našich silnících kdy jezdilo.

Takže mechanici i řidiči se přesvědčili, že nejlepší vozy jsou od Solarisu a nejhorší od Soru, a proto koupíme sorky!


Offline
7283
27 úno 2010 07:40
Solaris by stejně byl v jiné generaci.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Není to hloupé mít 10 parciálů od Solarisu a 10 od SORu? Unifikace je zase za devatero horama.


Offline
Uživatelský avatar

9289
10 čer 2004 11:19
U 32Tr je vlastnictví SOR jen drobnost. Hlavní část zisků poputuje ke Schadewerk. A o spolehlivosti 32Tr by leccos mohla povídat Jihlava.

Spíš jsem zvědavej na ty skládačky. Jestli do toho SOR jde s Cegelec, nebo s vlastní Rail electronics.


Offline
Uživatelský avatar

6962
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Je fakt, že výroba v ČR může být důležitější, než se může zdát, mj. z ekonomického hlediska. Pokud se nepletu, je pořád SOR česká společnost i z hlediska vlastníků (což znamená, že zisky neodtékají do zahraničí). Tak snad bude i ta kvalita stát za to.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5802 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 233  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 zář 2024 09:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]