Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 20 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Spíš to je o přístupu úřadů. Stačí se podívat kolik černejch staveb bylo později schváleno a kolik odstraněno. A docela by mě zajímalo, jak někdo mohl zkolaudovat stavbu (31.08.2020) na parcele 3168/6. A případně i schválit ten sjezd z Drčkovy..


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Taky to nechápu, když přes noc postavím někde u Krematoria na kolejích krmelec nebo kadibudku, tak se se mnou taky někdo bude snažit domluvit a nebude možnost to urychleně odklidit?

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Podnik udělal vůbec chybu, že jim chtěl vyjít vstříc.
Měl tam natvrdo vjet buldozerem a co tam nepatří srovnat se zemí.
Trat není a nikdy nebyla úředně zrušena, tak o co jde?

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
809
25 led 2006 09:46
Odpůrci tratě budou dělat vše, aby obnově zabránili. A neuspokojí je vůbec nic. Nákonec mají přislíbenu souběžnou obslužnou komunikaci kolem zahrádek, nezájem.
A údajné zvýšení provozu na Holzově kvůli tramvajovým přejezdům považuji za nesmyslný argument. Teď tam jsou dva rozbité nepoužívané přejezdy, pak by tam byly přejezdy opravené - co je pro průjezd aut lepší a jak často tam projede tramvaj? Třeba ve srovnání s přejezdem u zastávky Branka.


Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
mnadenicek píše:
Kurýr apod. musí vyjet tou samou stranou jako přijeli :), to by byl důkaz, že neprojíždí a nezkracují si cestu. Muselo by to tam být nějak stručně a srozumitelně pospaný, ale stejně by asi byly problémy..

Na co potřebuje důkaz? Důkazní břemeno leží na orgánech činných v trestním řízení (jinými slovy platí presumpce neviny).

A příslušné dopravní značení dávno existuje (B32), ale bez důkazu o porušení zákazu průjezdu jsou orgány prakticky bezmocné.

Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pokud je někde průjezd zakázán, je to snad dostatečně srozumitelná značka, aby se to nemuselo dále vysvětlovat. Kurýr, který přijede do oblasti, by musel být fakt rychlý, aby jej kamery případně načapaly za "průjezd" i při vykládce zboží (takový kurýr samozřejmě můře do oblasti vjet).


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
To jako myslíš, že když tam někdo přijede s velkou dodávku nebo i šestitunou, tak se tam bude otáčet, když má další vykládku o 200 metrů dál?


Offline
450
24 lis 2017 11:40
xxx píše:
No a jak by to jako fungovalo? Že by tam byl nastavený nějaký časový interval, po kterém můžeš ulici opustit? Protože co třeba, když tam přijede kurýr, vyloží balík a pak hnedka pojede dál? A nemusí to být jenom kurýr samozřejmě. Mohl by to být kdokoliv. Třeba místní. Nebo návštěva místního. Vyloží doma (nebo u příbuzného) nákup a hnedka druhým koncem ulice vyjede. Jak by toto bylo podchycené, aby řidičům nechodily neoprávněné pokuty?


Kurýr apod. musí vyjet tou samou stranou jako přijeli :), to by byl důkaz, že neprojíždí a nezkracují si cestu. Muselo by to tam být nějak stručně a srozumitelně pospaný, ale stejně by asi byly problémy..


Offline
597
25 říj 2019 10:12
Alanis píše:
Nesouhlasím s tím, že přes Holzovu je to rychlejší. Vždy když jedu po hlavní doleva po Drčkově a pak odbočím vpravo na Holzovu, tak mi dávají na křižovatce Holzova x Letecká z ulice Holzova přednost.

Poté co bude tu trasu okolo dvakrát křižovat šalina, tak už budou všichni jezdit přes Holzovu.

Tak to mám opačnou zkušenost, vyjedu z Holzovy a auto, které jelo původně přede mnou a pak dokola po Drčkově, teprve odbočuje z té čtyřproudovky. Takže to stihnu. Samozřejmě to neplatí absolutně a jednotlivý varianty se liší o pár sekund...

kazlik píše:
Ondrah98: Třeba v centru města jsou kamery co sledují vjezd, ne? (podobný princip)

A stejně si tam kde kdo jezdí jak chce... Ale ro je jiný problém. Každopádně na to, aby mělo pár lidí v domech u silnice klid mi to přijde jako trošku přehnané řešení.


Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
xxx: Tak by ty pokuty nerozesílal automat, ale člověk na základě upozornění z toho automatu. A proti neoprávněně uložené pokutě se lze právně bránit, čehož by zajisté kurýrní firmy využívaly.

A mimochodem ten "průjezdní" radar funguje v některých dálničních tunelech v Rakousku. Vyfotí vás na vjezdu i na výjezdu, a pokud na základě času vjezdu a výjezdu vypočítá průměrnou rychlost vyšší, než je limit, tak můžete očekávat úřední dopis.


Online
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Maulincio píše:
Vézt šalinu po Holzove by asi šlo, ale jako rychlejší a lepší řešení bych viděl zneprůjezdnění Holzovy jako takové - zákaz vjezdu z obou stran mimo MHD a majitele nemovitostí... čili by z Holzove zmizely všichni ti průjezdníci co si tama chtějí "zkrátit cestu" a zůstal by tam akorát projíždějící bus a jinak v podstatě nikdo. Stala by se z toho klidná ulice a za zahradou by jim jezdilo tichý EVO... Holzova jako taková totiž není vůbec důležitá, začíná a končí prakticky na stejné ulici a tak by jen víc lidí využívalo Drčkovu, která je kapacitnější a dál od zástavby. Dalo by se to ještě podchytit průjezdovým radarem, který by průjezd trestal (podobně jako radar rychlostní).

No a jak by to jako fungovalo? Že by tam byl nastavený nějaký časový interval, po kterém můžeš ulici opustit? Protože co třeba, když tam přijede kurýr, vyloží balík a pak hnedka pojede dál? A nemusí to být jenom kurýr samozřejmě. Mohl by to být kdokoliv. Třeba místní. Nebo návštěva místního. Vyloží doma (nebo u příbuzného) nákup a hnedka druhým koncem ulice vyjede. Jak by toto bylo podchycené, aby řidičům nechodily neoprávněné pokuty?


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Nesouhlasím s tím, že přes Holzovu je to rychlejší. Vždy když jedu po hlavní doleva po Drčkově a pak odbočím vpravo na Holzovu, tak mi dávají na křižovatce Holzova x Letecká z ulice Holzova přednost.

Poté co bude tu trasu okolo dvakrát křižovat šalina, tak už budou všichni jezdit přes Holzovu.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
102
23 bře 2014 19:59
Ondrah98: Třeba v centru města jsou kamery co sledují vjezd, ne? (podobný princip)


Offline
597
25 říj 2019 10:12
Snahy zakázat průjezd přes Holzovu už tu byly, ale nikdy to neprošlo. Nevím proč máš "zkrátit cestu" v uvozovkách, ta cesta je kratší a pokud nechytíš autobus, tak i rychlejší. Jako jasně bavíme se o pár metrech a pár sekundách, ale...

Citace:
Dalo by se to ještě podchytit průjezdovým radarem, který by průjezd trestal (podobně jako radar rychlostní).
Mimochodem, toto někde existuje?


Offline
Uživatelský avatar

276
31 led 2010 23:09
Šlapaňák píše:
Je jasné, že odpor občanů Holzovy ul. bude pokračovat, zvláště těch, kteří bydlí v tom úzkém hrdle kolem proluky a naproti Ptáčka a Oknoservisu. Těchto lidí (narozdíl od černostavebníků) je mi docela líto - budou sevření z obou stran. Pravděpodobně by se to nelíbilo nikomu z nás, kdybychom tam bydleli.

Snad by se dala vést trať po Drčkově, po straně u pole. Zbytečně široká čtyřproudá komunikace by se zúžila. Následně by musela trať odbočit vpravo, a tam byl vznikl dopravně nepříjemný úsek.



No co se týče Drčkove, tak tam je v plánu čtyř-pruh až do Slatiny, takže to zúžení úplně neklapne.

Vézt šalinu po Holzove by asi šlo, ale jako rychlejší a lepší řešení bych viděl zneprůjezdnění Holzovy jako takové - zákaz vjezdu z obou stran mimo MHD a majitele nemovitostí... čili by z Holzove zmizely všichni ti průjezdníci co si tama chtějí "zkrátit cestu" a zůstal by tam akorát projíždějící bus a jinak v podstatě nikdo. Stala by se z toho klidná ulice a za zahradou by jim jezdilo tichý EVO... Holzova jako taková totiž není vůbec důležitá, začíná a končí prakticky na stejné ulici a tak by jen víc lidí využívalo Drčkovu, která je kapacitnější a dál od zástavby. Dalo by se to ještě podchytit průjezdovým radarem, který by průjezd trestal (podobně jako radar rychlostní).


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak další fáze je, když někdo staví na cizím a nesouhlasí původní majitel, že se buď dohodnou na vyklizení, nebo svůj pozemek ten nesouhlasící majitel nechá vyklidit, ale odstranění zase bude muset probíhat podle nějakého demoličního výměru.
Záleží na víc faktorech a určitě tyhle moje komentáře nejsou kompletní, spíš ilustrativní, co se může dít.
Prostě nemůžu jen tak někam jet s buldozerem, pokud k tomu nemám papíry.
Co se týká konkrétně Líšně, tak se stejně novému územku město nevyhne.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Dokázat, že stavba na MÉM pozemku brání vztahům v území nebo má jiný škodlivý parametr, aby ji úřad nemohl dodatečně povolit? Co je to za blbost, jak může někdo dodatečně povolit stavbu na CIZÍM pozemku když s tím majitel nesouhlasí? Tohle všechno dává smysl, když si někdo postaví černou stavbu na jeho pozemku, ale nějak se mi nechce věřit, že když začne někdo stavět na cizím pozemku, tak s tím nelze nic dělat, to bych si mohl postavit kdekoliv cokoliv...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mechoš: Takhle to nefunguje.
I černá stavba je minimálně věc, která má nějaké vlastnosti, je něčí, lze ji zlegalizovat, nebo taky ne, lze ji využít, nebo taky zničit.
Základní vlastnosti vlastnictví jsou: použít, zužitkovat plody, zcizit, případně i zničit.
Takže nejprv musíš dokázat, že moje stavba na tvém pozemku vznikla bez povolení, tj. územní a stavební povolení (soukromé vztahy se řeší v jiném kroku), další krok je dokázat, že stavba brání vztahům v území, poškozuje třeba životní prostředí, ohrožuje zdraví lidí nebo má nějaký jiný škodlivý parametr, aby ji úřad nemohl dodatečně povolit.
Taky by takovému povolení mohl zabránit konflikt s územním plánem, příp. třeba se stavební uzávěrou v určitém území. Dál tomu brání ochranná pásma, třeba se nesmí stavět v 1. pásmu národního parku.
Pokud teda nastane tahle varianta veřejnoprávní bariéry a nejde uspět s dodatečným povolením, úřad musí vydat v samostatném řízení demoliční výměr, pokud už ho nevydal jako součást předchozího stavebního řízení.
No a protože je to klasické správní řízení, tak musíš doručit účastníkům a počkat na právní moc podle lhůt stavebního zákona, resp. správního řádu.
Druhá věc, kdy se dá dosáhnout odstranění stavby, je soukromoprávní linie:
Mám stavbu na cizím pozemku a jeho vlastník mi neudělil právo stavby, ani se mnou část pozemku nesměnil, pak mě může požádat o zastavení prací, ale nemůže stavbu odstranit, může mi zadržet stroje, vybavení, zamezit vstup, ale nesmí stavbu strhnout.
Analogie: vjedu svým autem na sousedův pozemek, i když mi to zakázal, může mi vzít klíčky a auto zadržovat k vydání, ale nesmí ho zničit, protože není jeho majetkem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Cracatit píše:
Mechoš: si to představuješ jak Hurvínek válku. Musel by být nejprv demoliční výměr doručený všem stranám a s právní mocí.
No a musel by to někdo zaplatit.
Že by ten výměr naplnila městská část formou správní demolice, není moc pravděpodobné, samosprávy to dělají strašně nerady, protože to zasahuje do rozpočtu.
Zrovna v Líšni jednoho takového experta v okolí Drčkovy mají, co staví, i když mu to xkrát zakázali. Ten je zrovna adept na správní demolici, ale nikdo se k tomu nemá.



Počky proč posílat demoliční výměr někomu kdo tam nemá co dělat?

Když by mi měkdo postavil dům na mé zahradě tak mu ho zbourám a neptám se ho. Když by náhodou přišel že to byl jeho dům nechám ho tu demolici jako bonus zaplatit!
Což by se jim mohlo naučtovat i tak - když měl peníze na černou stavbu bude mět peníze i na její demolici ......

Uděláš to v pár případech a lidi si to příště rozmyslí...


Ale v téhle republice jsou prostě zločinci hájeni před slušnýma pracujícíma lidma ....


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mechoš: si to představuješ jak Hurvínek válku. Musel by být nejprv demoliční výměr doručený všem stranám a s právní mocí.
No a musel by to někdo zaplatit.
Že by ten výměr naplnila městská část formou správní demolice, není moc pravděpodobné, samosprávy to dělají strašně nerady, protože to zasahuje do rozpočtu.
Zrovna v Líšni jednoho takového experta v okolí Drčkovy mají, co staví, i když mu to xkrát zakázali. Ten je zrovna adept na správní demolici, ale nikdo se k tomu nemá.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Co furt někdo řeší černé stavby?

Nemají tm co dělat!

Přijedu z buldozerem a je to....


Offline
25
24 pro 2021 09:18
Je jasné, že odpor občanů Holzovy ul. bude pokračovat, zvláště těch, kteří bydlí v tom úzkém hrdle kolem proluky a naproti Ptáčka a Oknoservisu. Těchto lidí (narozdíl od černostavebníků) je mi docela líto - budou sevření z obou stran. Pravděpodobně by se to nelíbilo nikomu z nás, kdybychom tam bydleli.

Situace je poněkud patová; jiných alternativ moc není.

Snad by se dala vést trať po Drčkově, po straně u pole. Zbytečně široká čtyřproudá komunikace by se zúžila. Následně by musela trať odbočit vpravo, a tam byl vznikl dopravně nepříjemný úsek.

Pak už zbývá jen šílenost v podobě TT přímo v ulici Holzově. Samozřejmě, že to není reálné - znamenalo by to opětovnou, nákladnou rekonstrukci celé ulice.

Ale teoreticky se nad tím zamyslet můžeme: Trať by se z parčíku ladným esíčkem zanořila do Holzovy ulice. Zde by šalina obsloužila zastávky Letecká a Holzova.

Bylo by použito kvalitní odhlučnění a rychlost by byla omezena na 30 km/h. Tramvaj by tak možná byla ještě tišší než současné hudrující autobusy (ty by byly odsunuty na Drčkovu).

Na jižním konci by byl 50metrový úsek silnice mezi garážemi a Drčkovou zrušen a nahrazen tramvajovou tratí s otevřeným svrškem. Tím by se z Holzovy stala slepá ulice se smyčkou mezi garážemi.

Trať by pak ladným obloukem křížila Drčkovu a napojila se na svou původní trasu. Možná by to bylo i bezpečnější a přehlednější, než současné křížení v dolině.

Závěr: Občané Holzovy ul. by obdrželi luxusní spojení s centrem města a ještě klidovou zónu k tomu. Ve skutečnosti by jim něco takového všichni mohli závidět.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
I kdyby se ta trať měla obnovit plně v původní stopě, stejně tam přibude tolik nových objektů, které tam fyzicky nikdy nebyly, že celá stavba bude potřebovat úplně normální územní a stavební řízení. Papírová existence tratě ulehčí tak maximálně majetkoprávní přípravu, ale povolovací procesy určitě ne.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Asi bude hodně záležet na tom, jestli to právně bude rekonstrukce stále existující štreky, nebo byť jen zčásti novostavba. Město se snažilo vyjít vstříc černým stavebníkům a ti mu ukázali fakáče. Takže je možné, že se na domkaře přestane brát ohled, černé stavby půjdou k zemi a štreka se obnoví.Hluk by nemusel být nepřekonatelnou překážkou, Draci jsou docela tiší.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
MKzB: Já bych spíš cifry seřadil od největší po nejmenší.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3280 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 18:53
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]