Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 56 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Ten přestup na vlak na Lesné, nádraží je teda tragický. Naivně jsem si myslel, že by to mohlo být podobně jako v Praze na Zahradním Městě (v tomto případě obráceně -vlak dole, šalina nahoře).


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
A k čemu je to dobré? Na trolejbus shora Lesné se dvěma přestupy??


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ze Štefánikovy čtvrti až na Lesnou. Podívejte se na podobu prodloužení trati, v brněnském deníku verze 10.4, tentokrát alespoň s vizualizacemi. A překlepem v článku, samozřejmě, ten nemůže chybět.
Ale ať jen nehejtím, článek obsahuje zajímavé informace a snad se tedy stavbu podaří realizovat alespoň v aktuálně plánovaném harmonogramu.


Offline
455
24 lis 2017 11:40
Pro tu srandu:) ? Kolika lidem taková projížďka udělá radost :)


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Zajimavé že chtějí zkoušet něco, co už se ve Vídni ukázalo jako nepoužitelné. Zřejmě na to chtějí přijít sami :-)

Po třech letech končí Vídeň s provozem minibusu bez řidiče. Pro MHD zatím nepoužitelné, říká dopravce


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Podobným vozítkem jsem jel v Estonsku, celkem zajímavá jízda, holčina případně přebírala řízení přes tablet, bylo to bez stanoviště řidiče (a tím pádem i bez volantu). Nevýhoda je rychlost, resp. "pomalost" a v současnosti i kapacita.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
V Brně vyjede samořiditelný minibus, šofér bude jen dohlížet na cestu


Offline
14
28 čer 2012 13:56
Rozjíždí se realizace vratné smyčky v uzlu Lipová u brněnského výstaviště

https://www.brnan.cz/udalosti/rozjizdi-se-realizace-vratne-smycky-v-uzlu-lipova-u-brnenskeho-vystaviste


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Poezie na cesty. Dopravní básník veršuje o výlukách a jízdních řádech


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Městská policie Brno píše:
Jorkšír nastoupil do tramvaje a odjel do Maloměřic, hlídce ho předala cestující

Trasu z Husovic do Maloměřic absolvoval v pátek odpoledne po vlastní ose jorkšírský teriér. Jako dopravní prostředek si vybral tramvaj linky 4. Do spoje nastoupil bez doprovodu na zastávce Mostecká. Na chlupatého pasažéra potom prostřednictvím linky 156 upozornili ostatní cestující. Ujala se ho dvaapadesátiletá žena a vystoupila s ním u Maloměřického mostu, kde se po domluvě sešla s hlídkou městské policie. Strážníci ženě poděkovali za ochotu a prokázali výbornou znalost své lokality. Jorkšíra si hned přiřadili k majitelce, která na severu Brna opakovaně porušuje vyhlášku o venčení. Odvezli ho tedy domů a pětatřicetiletá žena hned po převzetí zaplatila další pokutu.

Jestli měl jorkšír pro svou výpravu pevně daný itinerář jako tibetská doga v roce 2016, se strážníci nedozvěděli.


Zdroj: Přehled událostí ze dne 6. února 2022


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Je to zbytečně zabitý prostor, navíc na výluky máš v dané oblasti opravenou smyčku Zemědělská, i když je na jiné větvi, je zhruba podobně daleko. Prý je takový plán, že prostě půjde zrušit.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Stejne porad nechapu proc by se rusila smycka Stefanikova ctvrt... ve dvoukolejnym provedeni by byla nesmysl, to asi jo, ale pokud bude zastavka do mesta v silnici a mohla by fungovat pro smer od Lesne i jako nastupni, tak jako jednokolejna smycka by byla celkem pouzitelna? Odstav minimalne 3xK2 za sebe nebo 2x13T (natesno mozna i 3x) by nebyl problem kdyz prostor soucasneho nastupu by slo vyuzit pro odstavy... jako vylukova konecna nebo nacestna pro vybrane spoje d-5 proc ne?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
Tak že by se konečně dokončila stavba, která začala před 25 lety?


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Druhá tramvajová trať na Lesnou: začnou opravou chatrného mostu přes železnici


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To ošetření ve špitále borec zmiňuje v rozhovoru pro Český Rozhlas, nebo aspoň já to slyšel od Tomáše Kremra, který dělá zprávy z redakce Českého Rozhlasu Brno.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1480
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Je to frajer. Muselo to být emočně vypjaté, když pán nechtěl opustit dům a náš řidič ho musel odvést vlastně násilně a tím ho zachránit minimálně před važným úrazem.
V tomto článku to chybí, ale řidič svoji snahu odskákal krátkým pobytem v nemocnici, neboť se nadýchal kouře a nechal se na lince 11 vystřídat.
Věcná, to KT co jezdí na lince 11, je to samé KT, co jede ráno protahovat, resp z toho protahovaní najíždí na linku?

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Viděl hořící dům a neváhal. Řidič tramvaje vyvedl z kouře dva seniory


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Isuzu to určitě nebude. Najdi si, koho nedávno koupila Schadeberk v Turecku, potažmo PPF ještě za vlády Kellnera.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
PvvS píše:
Nesjpíš to ale bude soutěž SOR a Turek.. To už radši tu Sorku..


Tak autobusy z Turecka ISUZU jsou městské celkem pěkné.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
455
24 lis 2017 11:40
Asi jsem divnej, ale mně se naopak jako cestujícímu na Crossway líbí nejvíc ta zadní řada 5 sedaček nahoře. Prostor na nohy i na bagáš, ten výhled.. Leze se tam hůř, ale jak se usadím, jsem spokojen - pro mě první třída! :)


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Asi tak. Ale v něčem musím dát zapravdu chat-maniacovi. Že v citybusu a ve starém citelisu se fakt nedalo sedět nikde. V crosswayi jsou sedadla, kde se pohodlně sedět dá, ale nevýhody tohoto vozu pro městský provoz byly vyjmenovány. Stejně tak mu dávám zapravdu, že crossway je dobrý pro řidiče.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Pokud ti vyhovuje otáčení šlapek, tak, aby se tam vešly (úplně první sedačka za prostorem pro kočárky), nebo kolena pod bradou (sedačky na zadních kolech a za ním), byť jak píšu, toto už Iveco u novější varianty Crosse odstranilo a díky bohu za to, pak chápu, že ti to vyhovovalo. Já mám ale o pohodlném sezení poněkud jiné představy, o čemž svědčí i tvá kritika zadní pětky, která je pro mě naopak tím jediným místem, kde se v tom krámu dá slušně sedět, takže chápu, že se holt neshodneme. Já si prostě budu dál trvat na tom, že to jsou paskvily, vhodné tak pro MHD Vyškov s nástupem předními dveřmi, ale ne do Brna, kam příměstský autobus paskvilně přestavěný na městský přidáním úzkých zadních opravdu nepatří. A promiň, ale tomu, že se tam lidé poskládali rychleji, než Citelisu, opravdu nevěřím a ani nikdy věřit nebudu. A tím bych to asi utnul.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Asi by to chtělo uklidit do tématu Cross, moc času bohužel nemám.
Jezdil jsem s tím vozem vepředu, ale i vzadu. Hned, jak to přišlo, jsem si všechny sedačky vyzkoušel, jak jsou na tom s místem na kolena, a kromě zadní pětky, kde je sice taneční plac, ale leze se tam blbě a je nízký strop, všude místa na kolena dostatek. Oproti Citykrámům, kde se nedalo ani nasoukat, natož sedět. I jako cestující jsem to auto měl rád, domů jsem taky nejezdil jenom vepředu nebo autem že. A ten ranní ukrajinský dav na 49 na Mariánským náměstí se tam dokázal krásně nasoukat a staničení bylo rychlé, oproti opět Citykrámu. Tak to prostě je. Na nějaké zastávce to třeba mohl někdo, kdo se motal jako špína v kýblu, celé zbrzdit, jak tu někdo psal negativní zkušenost, ale celkově to odsejpalo. Jízda pohodlná, vůz tichý a rychlý. A kdo není blb, neleze na zadní schodiště. A že takových je, i vocas s kolem se mi tam soukal. Já v tom voze viděl tehdy to nejlepší, co tu bylo, a nikdo mi to dodnes nerozmluví.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
peno...ono to s tou 41/71 zas tak blbost nebyla, stačí se podívat na ranní interval od Mácovy (nebo i České) směr KPN. Nebo taky to, že v covidové době to byla jedna z prvních linek, kam se vrátil klasický interval z doby před covidem.
Dřív na 41 klouby dokonce jezdily, ať na kurzu 04108 nebo přejezd ze 42 na spoj z Lelek. Naštěstí se to podařilo vyvážit tímto intervalem, které zajišťují i vozy z 301, které by jinak stáli na dost dlouhé pauze, takhle udělají užitečnou službu navíc.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
V Brně letos začnou renovovat tři typy historických trolejbusů


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18131 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 lis 2024 17:33
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]