Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 6 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Eda píše:
Cena za nové Škodovky je fixní a měnit se v žádném případě nebude a nesmí.

Jedině snad, že by Škodovka odstoupila od smlouvy. Ale to by muselo dojít k takovému zdražení materiálu a práce, že by na tom Škodováci prodělali i kalhoty.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Cena za nové Škodovky je fixní a měnit se v žádném případě nebude a nesmí.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Já se obávám, že v dnešní době to nebude s novým nákupem obousměrných šalin tak horký. Energie letí nahoru, takže DP má už nyní napjatý rozpočet. Předpokládám, že energie se promítne i do koncové ceny nové Škodovky. Na dotaz, proč jezdí v Jihomoravském kraji (Jmk) stále honekráky, byla odpověď z ČD, že si za dotace Jmk nakoupil místo vlaků do Brna šaliny 13T. Myslím, že pokud obdobná otázka se zanedlouho položí DPMB, bude odpověď, že si Jmk koupil nové Regiopantery a na nové šaliny nejsou peníze.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Těch 20 mega je pořád přibližně třetina nové obousměrné tramvaje této délkové kategorie.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
187
21 kvě 2017 18:40
Lepší novostavba než rekonstruovat staré prorezlé plečky z roku 1990, v tak starých kastlích nevidím jinou perspektivu než pouhé dožití. Nota bene taková 1706, tu kvůli korozi radši zahodili, i když to původně v plánu nebylo. Nemyslím, že ostatní KT8 na tom budou výrazně líp. To bych teda za 20mil. Kč očekával víc. Kdyby to bylo za 10, tak proč ne. Ale skvělý vůz 13T za 57mil. dodaný bez klimatizace, tomuhle bezva kupu se nevyrovná snad už nic. Při těchto podmínkách se ani nedivím, že obnova celého tram voz.parku velikosti Brna trvá 50+ roků sarcastic sarcastic


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Dvacet mega je ještě dobrá cena oproti novostavbě obousměrky, taková obousměrná souprava Evo Olomouc (##MLUVÍM SPROSTĚ## xobě) by vyšla dráž. Opomíjím, že v Olomouci kupujou kusovky. "A to se vyplatí, Horste." sarcastic Jinak Šalingradu se kachny nedožijou. Leda v muzeu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
POkud vím tak pražská reko na RN2P se v roce 2019 uváděla okolo 20 milionů za vůz.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Já bych taky hlasoval pro generálky KT8 a použít je jako náhrady T3G. Za optimální bych považoval odebrat 40 těch 45T, držet KT8N (1729-1735) a udělat ještě reko nějaké aspoň části KT8. Z hlediska linkového vedení do budoucna by se to ještě mohlo hodit. Až budou tratě na Lesnou ze Štefanky nebo tratě k novému nádraží (za dlouho, vím), mohly by se hodit úpravy typu d-3 hodit ze Staré osady na Komenského náměstí do KT8 (zakončení úvratí) v intervalu 10 min a linku ze Žabin ohnout někam k novému nádraží ;)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Právě proto by bylo lepší další kolo generálek kachen s tím doděláním TV Progress.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Zdeněk píše:
... jasný, ono je všechno po všech stránkách špatně. Ale že ty pražský vozy nahrazují o dost starší T3G a že náhrada za KT8 začne chodit již letos už brát v potaz nechcete. T3G je potřeba něčím nahradit a náhrada za KT8 je na obzoru.

Ono s tou náhradou KT8 není až tak žhavý. Někdy letos a příští rok dojde prvních pět vozů, ale další vozy jsou pak v nedohlednu, protože dodací lhůta tramvaje je minimálně tak dva až tři roky a podpis dalších 45T zatím oznámen nebyl. V té pauze pak dojede tolik KT8, že se stejně budou muset GO začít dělat, protože by nebylo s čím jezdit.

Druhá věc je, že když se teď investuje do náhrady KT8, klidně se může stát, že pak nebude na další tramvaje, které by nahradily T6 a T3. Výsledkem pak může být stav kdy se vyhází KT8, a pak se z nouze budou dělat GO nejen T6, ale i T3P a T3G.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, reko kachen na RN2P bych bral, přecejen se ještě nějaký rok budou hodit a trošku mi přijde škoda, že se při generálkách a dodávání nízkopodlažní části rovnou nepřistoupilo na podobnou generálku jako v Praze.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
B1: Ježiš, ne, říkám, nechat to dojezdit, nahrazovat to. Aneb, říkám vlastně to, co DPMB dělá.
Ne, nevyjde. KT8 mají totálně retardovaný interiér. Nikomu evidentně nedošlo, že po jedné straně vozu mají být sedačky jedním směrem, naproti přes uličku tím opačným. Ne. Místo toho tam musí být spousta 4 a 3, kde jsou lidi nuceni čumět si trapně do očí, zatímco se mlátí kolenama do kolen. Úžasný. KT8 jsou urážkou MHD. Ale T3G nejsou daleko za nima.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Naxashi píše:
Trochu se mi to rozleželo v hlavě a musím říct, že tyhle vozy patří už do šrotu. Jako sorry, ale je to starý, překonaný… Neinvestovat do toho. Raději koupit nový. Nechat to dojezdit a pak konec.
Jako, že by se zrušila linka 8? Protože peníze na ty nový vozy pan Naxashi stále nevytáhnul z peněženky, a když by se KT8 hodily do šrotu, tak nic jiného nezbyde.

Jestli dvojičku T3 nahradí dvojička zmodernizovaných pražských T6 nebo jedna zmodernizovaná KT8, která by jinak šla do šrotu, nevyjde to nastejno?


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
colt274: Napůl souhlasím, napůl ne. T6 se dávají do trojic. To s KT8 nejde. Na druhou stranu, kupovat ojeté T6…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
... jasný, ono je všechno po všech stránkách špatně. Ale že ty pražský vozy nahrazují o dost starší T3G a že náhrada za KT8 začne chodit již letos už brát v potaz nechcete. T3G je potřeba něčím nahradit a náhrada za KT8 je na obzoru.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
V ideálním světě by bylo fajn to nahradit něčím novým, ale v tom našem mi přijde hovadina KT8 šrotovat a místo nich dělat GO na pražských T6, to je prostě po všech stránkách špatně :-k

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Ondra K.: Tohle bych považoval za neúspěch. Trochu se mi to rozleželo v hlavě a musím říct, že tyhle vozy patří už do šrotu. Jako sorry, ale je to starý, překonaný… Neinvestovat do toho. Raději koupit nový. Nechat to dojezdit a pak konec. Když se vyráběly Nkový KT8, tak se mělo dělat to, co jsem napsal.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Osobně, bych považoval vůbec za úspěch kdyby se udělala GO KT s modernizací interiéru po vzoru KT8D5N a výměnou muzejní výzbroje TV3 za nějakou soudobou.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Zdeněk: Vyřazují, ale stále jich tu je víc, než T3R. T3R měly být ty, se kterými mělo být pokračováno ještě trochu déle, ne T3G. Ty měly kompletně vymizet do roku 2010.
TMB: Nechápeš mě. Mám na mysli KT10. 5 podvozků, střídá se hnaný a nehnaný. Hnaný by tam byly 3, nehnaný 2. Kloub u nehnaných by byl NP. Kam se dá výzbroj? Na střechu. V případě 15T to prostě šlo vyřešit,. Fyzikálně to tedy možné je. Klasické KT8 předělat na tuhle verzi.
Tohle, co chci, je ale něco, co se mělo stát někdy v roce 1990. Souhlasím, že teď je na to pozdě. Varia LF4 by byly fajn, ale i když se mi líbí, musím uznat, že jsou koncepčně zastaralé.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
A na kolikpak by taková 100% np kachna přišla ? A co by z původní šlo použít ? Evidenční číslo ? Navíc i stávající vozy jsou s vyžilou výzbrojí, čelníky po smrti, o podvozcích nemluvě. A o stavu rámů od čela po první podvozek nemá cenu ani mluvit. Ne nadarmo praha ty krajní články vyztužuje. Problém je, že tady se problémy s vozama se tu řeší až 10 minut po dvanácté..


Offline
821
25 led 2006 09:46
Nechceš moc, chceš nesmysl. Dovedeš si představit jízdní vlastností KT8 jen se dvěma hnanými podvozky? Ostatně to lze vyzkoušet, stačí půl vozu vypnout.
A 100% nízkopodlažní KT8? Kam dáš výzbroj, do interiéru? Nakonec takové tramvaje letos dodá škodovka. U části KT8 by snad byla možná nějaká reko ve stylu vozů 1729 - 1735. Ale spíš myslím, že nakonec budou peníze na další nové tramvaje.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Naxashi: ...a ony se "ultravraky" T3G snad nevyřazují?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Mně KT8 chybět nebudou. Jsou to hrozný krámy. Řvou, interiér je otřes… Jezdit tím je jak za trest.
Na druhou stranu, dodat do toho další NP článek by pomohlo pošoupnout tu kapacitu někam jinam, na tu 8 by to mohlo i stačit. Bylo by fajn znízkopodlažnit i krajní články, a klouby u těch krajních článků taky, mít tam nehnaný podvozek, ale to chci asi moc. Kdyby se chtělo, tak by to ale šlo.
Taky mi vadí, že T3R, parádní vozy, se ruší, a ultravraky T3G tu zůstávají.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
MartinV píše:
... a jak už tu někdo nadhodil kdysi dávno, přidal druhý střední článek, kapacita vozu by rázem byla někde jinde.

Myslíš https://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?p=150831#p150831 ? biggrin

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Tak 1659+1660 měla snad dojeté km a nějakou velkou závadu. A hlavně to byla T3R = výklopky+TV8 a rok 1997.

1669+1670 má závadu na "A" díl snad už i opravený jenže jeden pán se rozhodl, že to nechce tak hledá jak to prosadit. Nemá dojeté ani km, nemá výklopky, má TV14 a zařazena byla 2002.

_________________________________
Dekstra LF38 7524 -> Karkulka


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3545 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 18:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]