Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 45 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Máte někdo info, jestli se po jarních prázdninách vrátí JŘ do "starých kolejí", tedy zda se bude jezdit neprázdninově?
Přijde mi, že vlivem přeplněných spojů (a návazné dlouhé výměny cestujících v zastávkách) se z JŘ stává trhací kalendář, kdy se na návaznosti nedá spolehnout. Nehledě na to, že přidaný ranní spoj (kurz 01242) není v JŘ dodnes vůbec.
Ale možná má jen DP moc cestujících a potřebuje je protřídit :mrgreen:


Offline
2832
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
OndraS: A seš rozpolcenej, abys mohl jet sám v každým voze z těch dvou pojízdných? :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1482
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Já se hlásím do diskuse s tím, že mám 4 auta :mrgreen:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
333
21 dub 2009 20:30
Naxashi píše:
JŘ jsou špatný vtip, každý přestup za trest…


Milý Naxashi, když už tady máš plná ústa toho, jak je všechno na ho*no, tak bys taky mohl ze šuplíku vytáhnout nějaký svůj nápad, jak JŘ za daných finančních, personálních a technických podmínek nakreslit lépe a radostněji. Určitě ho už máš hotový.
Pokud ale nic takového nemáš, tak si Tě zařadím mezi běžného internetového brblala a tlučhubu a už nebudu s požadavkem na alespoň trochu konstruktivní přístup otravovat.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Cracatit píše:
Tak podle sestavy na magiči okolo primátorky je snad jasný, že auta jsou na prvním místě a pak až nějaká veřejná doprava.

Naprosto souhlasím. Vůbec sice nevím, jaký lidi tam jsou nebo tak, ale vidím, co se tu děje, a…souhlasím.
Alanis píše:
Rád bych sdílel váš názor, že jsou auta v Brně na prvním místě, ale jako aktivní řidič musím nesouhlasit, jezdit/parkovat/žít s autem v Brně je za trest.

A víš proč? Protože auta. Je jich všude prostě příliš moc. Všichni MUSÍ mít auto, nebo klidně 2. A kde pak jako má být místo na parkování? V Brně jsme ještě neobjevili to, že by se pod budovy mělo dodělat podzemní parkování. Pro ty, co v té budově bydlí/pracují. U nových staveb to je, ale u starých ne.
Ty silnice pak podle toho vypadají, když co auto, to jediný člověk v něm. Problém pro auta jsou ostatní auta.
Jenže já se těm lidem asi ani nedivím. JŘ jsou špatný vtip, každý přestup za trest… To je motivace jet autem.

A je mi jasný, když bych se zeptal autystů, tak všichni mají stále nemocné babičky, co musí vozit do nemocnice, nebo bydlí někde, kde doprava není. Jasný. Nebo miliony jiných důvodů.

Ono je vůbec nejlepší raději nikam nejezdit, necestovat vůbec, a člověk má pokoj od nervů.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Rád bych sdílel váš názor, že jsou auta v Brně na prvním místě, ale jako aktivní řidič musím nesouhlasit, jezdit/parkovat/žít s autem v Brně je za trest.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
2832
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak podle sestavy na magiči okolo primátorky je snad jasný, že auta jsou na prvním místě a pak až nějaká veřejná doprava.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No nevím kolik vozokm se tím reálně ušetřilo na těch pár metrech z Komárova na Úzkou. Jistě se tím ušetřil nějaký autobus a řidič (což uznávám, je dnes důležité), ale úspora vozokm bude podle mě zanedbatelná na vymýšlení takovéto šílenosti, která ve výsledku mnoho chrlických akorát naštve a dostane do aut (což ostatně museli na magistrátu moc dobře vědět, když se z toho procesu snažili Chrlice vyloučit).

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Tak první případ by odpadl, neboť spoje z Komárova by jely po ulic Masnou poloprázdné. Za druhým problémem jsem slyšel, že spíše šlo o ušetření vozokm a o to, nějak zrušit 63, aby se ušetřily další vozokm.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
MtM píše:
peno...ale jde, stačí aby spoje jedoucí na parkoviště na Mar. náměstí jezdily přes Černovické nábřeží, jako se to dělalo za výluky Plotní. Vynechaly by jen Konopnou, což je v docházkové vzdálenosti z konečné Komárov (snad ani ne 200m), a končily by jako dříve 64.

Zároveň se tím ale zhorší přestup na d-12, který teď někteří lidé z oblasti Masné využívají, právě proto, že opačně se do toho autobusu prakticky nedostanou. Navíc, to parkoviště má sloužit primárně místním. Ještě teď si pamatuji, jak tam místní řvali kvůli tomu parkovišti během výluky. A co vím, tak to byl i jeden z důvodů pro protažení a-64 do Chrlic. Jak jsem slyšel, tak prodávám.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi píše:
JŘ jsou naprostá tragédie. Nezapamatovatelné, pořád to jezdí jinak, pořád se to mění, a i když to sleduju, tak v tom mám bordel. Ano, musím uznat, že k úbytku cestujících došlo, zaznamenal jsem to, říkal jsem si, že jistě přijde další omezení spojů. Z tohohle pohledu to tedy dává smysl.
Jenže to nemění nic na faktu, že JŘ jsou nezapamatovatelné. Nemůžu se prostě kouknout na hodinky a okamžitě vědět, za jak dlouho mi jede šalina. Ne, místo toho musím lovit JŘ, najít se tam, mezitím čas plyne, zjistím, že to jede za 2 minuty, takže nestíhám, a od doby, kdy chci vyjít a skutečně vyjíždím ze své zastávky pak uplyne 10 minut.

Pod tohle se můžu podepsat, ta nezapamatovatelnost jízdních řádů, které jsou měněny pomalu častěji, než ponožky, ke spokojenosti se službami DP nepřispívá.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
peno...ale jde, stačí aby spoje jedoucí na parkoviště na Mar. náměstí jezdily přes Černovické nábřeží, jako se to dělalo za výluky Plotní. Vynechaly by jen Konopnou, což je v docházkové vzdálenosti z konečné Komárov (snad ani ne 200m), a končily by jako dříve 64.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
B1 Buď dělňák, nebo poliklinika. Asi to je důležitý nejen pro ně. JInak by Vinohrady tak neřvaly a nechtěly tu linku nechat místo ukončené x27. Když na SO měli soukromou 27.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, ono ale nejde tu a-67 v té oblasti nikde rozumně ukončit. Na parkovišti v Komárově to při současné trase dost dobře nejde a blokový objezd přes Kšírovu a Sokolovu by znamenal přenášení zpoždění na spoje zpět, což zrovna u této linky je krajně nežádoucí. Takže jiná možnost, než vést všechno do Avionu v podstatě není. Jo, kdyby se ta linka vrátila zpět do své původní trasy přes Dornych či Plotní, tak můžeme část spojů ukončit na Úzké nebo na ÚAN. Ale za současného vedení si prostě DPMB vytvořil problém, který nemá řešení.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
67 zazdily také tím zrušením spojů, co vyjížděly z Komárova. Takhle to sice jezdí každých 10min od Avionu, ale už v Komárově se nedá sednout a po cestě ještě nastupují desítky lidí hlavně z podniků okolo Černovického nábřeží a Masné a ze zastávky Masná se tam lidé derou už jen sílou vůle a snad i těla. Navíc v době předvánoční je to tam total přervaný, a to nepočítám tu obrovskou výměnu lidí každou čtvrtou, pátou zastávku. To byl taky důvod, proč jsem jí přestal jezdit a využívám radši "delší" okružky, sice se víc projedu, ale alespoň se nějak netlačím. To zrušení spojů z Komárova byla u 67 asi největší chyba, i když tam to byla Avionu, který prý přestal platil svou linku.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Přodpokládám, že tam budou spíš sóla, takže asi hlavně 21Tr, pokud se do té doby vozový park v Brně nějak výrazně nepromění, což teď nevypadá.

xxx píše:
Na 67 klouby rozhodně nepatří. Už jenom kvůli tomu paskvilu na hl. n., kde se autobus musí vytočit zpod viaduktu na tramvajovou zastávku, kde věčně zavazí desítka, která se dává do času. Tam je problém se vytočit i se sólem. Hlavně si myslím, že tato vnitroměstská linka by si zasloužila častější interval. Takže než navyšovat kapacitu vozidel, tak raději zkrátit interval např. ze sedlových 15 minut na 10.

A kde se na ten desetiminutový interval vezmou řidiči? To současné omezení je právě proto, že nejsou řidiči.
Hlavák se dá řešit tím, že bude autobusům umožněna jízda po kolejích i v tunelu. Navíc, d-10 je tam jen dočasně. Po skončení výluky v Bystrci bude mít a-67 tuto zastávku opět jen pro sebe. Máte tam ještě nějaký zástupný důvod proč ne klouby na a-67, místo, abychom řešili jak je tam dostat a přitom nesebrat jinde v Brně?

b1 píše:
Co je na tom Dělnickým domě tak zajímavýho, že tam chce polovina Líšně?

Jak jsem pochopil, tak nejde ani tak o Dělnický dům, jako o polikliniku v Juliánově. Ale proč je zrovna ta tak důležitá pro polovinu Líšně také úplně nechápu.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
Ondrah98 píše:
Brzo ta 26 pojede jenom na Osadu... Tak to může DP prezentovat jako zlepšení. :mrgreen:

Tak doufám, že tam budou alespoň ty nové 27Tr, 31Tr je otřes, komfort pro cestující = 0. Žádná klima, neúčinné topení, studené sedačky. V zimě jak v mrazáku, v létě jak na rovníku.


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
Aladin píše:
Zatímco "ta tvoje 1/2 Líšně" se nedostane nikam... ty jo, to musí být pořádný kus zaslepenosti a neobjektivnosti: 8, 10, 25, 26, 55, 58, 78. Vinohrady mají polovinu obyvatel co Líšeň (26.000 vers. 13.000) a přitom slabší kapacitu obslužnosti (stačí porovnat kapacitu vozidel a intervaly uvedených linek) a ty tady už dva roky opakovaně bečíš, jak má 78 o 4 či 5 min delší jízdní dobu a kvůli jejímu průjezdu přes Vinohrady, je likvidována kvalita bydlení v MČ Líšeň.
Úplně stejně bys pak měl požadovat i jízdu přímo přes polikliniku u 55 (tam je to kolem spalovny taky o 2 či 3 min navíc). S tvým hodnocením se dle mého názoru nedá souhlasit.


Tramvaje ale nejsou vše, je plno lidí, co se nepotřebuje dostat na Křenovou či na Hlavní nádraží a o těch se tu bavíme. Trolejbusy jsou v současném stavu parodie na kvalitní MHD, mnohdy 3 za sebou a pak 20 minut nic. To jako vážně? A sranda je, že největší zpoždění má obvykle 31Tr, takže na tom asi něco bude...
55 tu taky nikdo neřeší, maximálně to prohození se 78, které by ale opravdu nic nestálo a to, že oblast od Jírove po Novolíšeňskou přišla o tradiční spojení s Juliánovem, DD a původně i Starou osadou, do doby než zrušily 27. A o spojení k nádraží Židenice radši pomlčím. 58 je jediná linka, která zůstala, to si DP netroufl změnit, i když nějaké úvahy prý taky byly. 78 = "vymeták", pro linku tohoto charakteru absolutně nesmyslná zajížďka přes Vinohrady, které si autobus sice vyřvaly, ale nejsou s ním vůbec spokojeni, mj. právě kvůli její nespolehlivosti. Argument s vedením 55 okolo polikliniky je úplně mimo. Holt kdo zdejší situaci nezažil, neví. Vždycky jsem veřejnou dopravu podporoval, podporuji ji stále, ale v Brně to v poslední době asi opravdu nemá smysl. Zlaté auto, do 10 minut v Židenicích, do 15 v Králově Poli. Nejsmutnější je na tom to, že pokud je člověk odkázaný na MHD, cesta po Brně například při cestě z Líšně do Králova Pole na xS2K/233 či zpět trvá téměř polovinu času, co cesta odtam do Pardubic.
Jo a Vinohrady mají ještě fungující 201, na tu bych taky nezapomínal.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Na 67 klouby rozhodně nepatří. Už jenom kvůli tomu paskvilu na hl. n., kde se autobus musí vytočit zpod viaduktu na tramvajovou zastávku, kde věčně zavazí desítka, která se dává do času. Tam je problém se vytočit i se sólem. Hlavně si myslím, že tato vnitroměstská linka by si zasloužila častější interval. Takže než navyšovat kapacitu vozidel, tak raději zkrátit interval např. ze sedlových 15 minut na 10.


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
Co je na tom Dělnickým domě tak zajímavýho, že tam chce polovina Líšně?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Líšeňský dopravák píše:
peno: Leda by je sebrali z a-78 pak by se možná našly
Mohu znát jediný pádný důvod, proč je brát zrovna ze 78?

To byla trochu ironie, související s tím, jak vlastně vzniklo, že tam ty klouby jsou. Ale asi se mi moc nepovedla, když to nikdo nepochopil.

Jinak já tu linku využívám a za mě je dobře, že tam klouby jsou. Jen je smutné, že ji museli degradovat tou šílenou, nesmyslnou a nepochopitelnou objížďkou přes Vinohrady, aby někoho konečně napadlo tam ty klouby dát.
Zajímalo by mě, jakou šílenou objížďku bude muset dostat a-67, aby konečně taky dostala klouby, které si zaslouží už nejméně deset let, když ani šílená zdržovací a zacpávací objížďka přes Masnou na to nestačila. Ale pardon, tohle téma tady raději moc otevírat nechci.

miropiro píše:
A to proč? Kvůli tomu, že se nově osazují zastávky v tom novém stylu, který začal na Nových sadech a teď už je na Tomanově ve směru do centra, Lesnické (tramvajová směr centrum) a na několika dalších místech?

Ano, přesně tak. Je to taky na "nové" trati do Komárova a bude toho zjevně přibývat, protože to je evidentně nový trend dostat ze zastávek reklamy. A lidi na FB DPMB tomu ještě tleskají. Asi si vůbec neuvědomují, co to může v praxi znamenat.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
598
25 říj 2019 10:12
Brzo ta 26 pojede jenom na Osadu... Tak to může DP prezentovat jako zlepšení. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Aladin : Stačí se podívat na, co tu DP v posledních letech dokázal. Není tu jediný zlepšení. A to vše kvůli trolejbusům, u kterých stejně neplní cíle o kterých sami píšou na webu. A slibovaný spojení taky nedodrželi. Zrušení 45, její nahrazení 78 se změněnou trasou , tak aby se i dolní část Líšně dostala na Viniční. Pak po zrušení 201,202 její přesměrování okolo bez náhrady spojení. PO prodloužení trbusů se části od Jírovy dolů, včetně Fajmanovy zrušilo i přímý spojení k dělňáku. Přesunem a-78 se zrušilo spojení dolní části Líšně , kvůli kterýmu se předtím zaváděla.
Takže výsledkem, je že tady nevylepšili jedinou věc, jenom všechno domrvili.

A k té d-10 díval jsi se, jak často jezdí ? A že to pro většinu Líšně nemá valnej dopravní význam. Navíc i ta 26 většinou spojů nejede na Osadu.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
To je otázka, zda by se to oplatilo. Dle mého názoru by se to "neuživilo" a pokud, tak za cenu delších neatraktivních intervalů. Za mě takováto změna spíš ne. Současný stav na Vinohradech je dle mého názoru postačující.
P. Haluza píše:
Já už jsem si kolikrát říkal, že by možná nebyla špatná okružní dvojlinka Stará osada--Dělnický dům--Čejkovická--Pálavské náměstí--Bzenecká--Prušánecká--Stará osada a opačně, případně jenom jedna z Bzenecké přes Růženin dvůr zpátky na Malou Klajdovku a Starou osadu. Pak by se 78 mohla skutečně vést přes Akátky a skončila by vyhlídková jízda.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
Zatímco "ta tvoje 1/2 Líšně" se nedostane nikam... ty jo, to musí být pořádný kus zaslepenosti a neobjektivnosti: 8, 10, 25, 26, 55, 58, 78. Vinohrady mají polovinu obyvatel co Líšeň (26.000 vers. 13.000) a přitom slabší kapacitu obslužnosti (stačí porovnat kapacitu vozidel a intervaly uvedených linek) a ty tady už dva roky opakovaně bečíš, jak má 78 o 4 či 5 min delší jízdní dobu a kvůli jejímu průjezdu přes Vinohrady, je likvidována kvalita bydlení v MČ Líšeň.
Úplně stejně bys pak měl požadovat i jízdu přímo přes polikliniku u 55 (tam je to kolem spalovny taky o 2 či 3 min navíc). S tvým hodnocením se dle mého názoru nedá souhlasit.
PvvS píše:
Vinohrady mají přímý spojení na SO, Novolíšeňskou, Mendlák, Dělňák. POkud by se a-78 přes Vinohrady zrušila, tak mají dělňák s jedním přestupem, což by bylo úplně stejný zhoršení, jako pro 1/2 Líšně od zavedení trolejbusu. A o zhoršení spojení Líšně a Viniční nemluvě.. Ty trolejbusy nadělaly víc škody, jak užitku.
Pokud by se na a-78 vrátily ve špičkách posilový spoje Židenice-Areál Slatina, tak po zbytek doby a trasy by bohatě stačily i sóla.


Naposledy upravil Aladin dne 30 led 2022 16:01, celkově upraveno 2

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 lis 2024 16:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]