Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 46 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Já už jsem si kolikrát říkal, že by možná nebyla špatná okružní dvojlinka Stará osada--Dělnický dům--Čejkovická--Pálavské náměstí--Bzenecká--Prušánecká--Stará osada a opačně, případně jenom jedna z Bzenecké přes Růženin dvůr zpátky na Malou Klajdovku a Starou osadu. Pak by se 78 mohla skutečně vést přes Akátky a skončila by vyhlídková jízda.


Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
Vinohrady mají přímý spojení na SO, Novolíšeňskou, Mendlák, Dělňák. POkud by se a-78 přes Vinohrady zrušila, tak mají dělňák s jedním přestupem, což by bylo úplně stejný zhoršení, jako pro 1/2 Líšně od zavedení trolejbusu. A o zhoršení spojení Líšně a Viniční nemluvě.. Ty trolejbusy nadělaly víc škody, jak užitku.
Pokud by se na a-78 vrátily ve špičkách posilový spoje Židenice-Areál Slatina, tak po zbytek doby a trasy by bohatě stačily i sóla.


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
Zdeněk píše:
Líšeňský dopravák: to je jednoduchý, Peno linkou 78 nejezdí, tak by mu to nevadilo.

Asi tak. Za sebe můžu říct jen to, že by tohle opatření znamenalo přechod dalších lidí do aut. Už tak je bohužel doprava v oblasti Líšně s prodloužením trolejbusu na Jírovu jedno velké zklamání. Přitom by stačilo málo, pro začátek alespoň 78 expres přes Akátky a pro Vinohrady vlastní linku na způsob x27, případně alespoň prohození 78 s 55 mezi Elplovou a Dělnickým domem, 55 v sedle, o víkendech a v okrajových částech dne jako ten "vymeták" přes Vinohrady místo té 78 a ve špičce jen ze Židenic na Bzeneckou a druhá expresní linka Židenice - Vlčnovská - Strnadova - Elplova - Jírova - MU, jen ve špičkách. Obě řešení neznamenají jediného řidiče navíc, ani zvýšení km. Vozidlo je pro tyto výkony na Jírove k dispozici, jen chtít.

Jinak peno, pokud DP tu 78 jezdit nechce, stačí říct. Můj spřízněný dopravce tyhle výkony je schopen odjezdit taktéž s kvalitním vozovým parkem, možná pro 78 i vhodnějším, a troufnu si říct, že i řidiči by na tom byly nadstandardně dobře, právě mj. například i díky velkým proběhům vozidel.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
peno píše:
A do toho ještě mizí ze zastávek reklamy. Ne že by mi činilo nějaké potěšení čučet pře čekání na zastávce na reklamu, ale příjem do systému to byl a teď bude chybět a bude mě zajímat, jak se to nahradí. Asi dalším omezováním, jinak mě totiž nic nenapadá.

A to proč? Kvůli tomu, že se nově osazují zastávky v tom novém stylu, který začal na Nových sadech a teď už je na Tomanově ve směru do centra, Lesnické (tramvajová směr centrum) a na několika dalších místech?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
OndraS píše:
Přetlak ani nebyl zprvu zamýšlen. První várka, tj současné 27Tr, mají sloužit hlavně jako náhrada 15-22-25Tr. Tj pokud nyní provozuju reálně 18 nových kloubů (dva stojí na okna) a zahodil jsem 9 kusů 25Tr, odstavil 3 kusy 22Tr a 3505, tak mám jakoby navíc 4 kloubáky. A jelikož tolik stojí i SORek (za které jezdily sóla), reálně v provozu nemám ani o kloub navíc.

Zeptám se laicky, jelikož těm trolejbusům nerozumím, ale nedaly by se ještě udržet v provozu 22Tr? Co jsem slyšel od řidičů, tak jsou to nejlepší trolejbusy, co tu máme. Ale samozřejmě nevím, jak jsou na tom zespodu.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Líšeňský dopravák: to je jednoduchý, Peno linkou 78 nejezdí, tak by mu to nevadilo.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
peno: Leda by je sebrali z a-78 pak by se možná našly
Mohu znát jediný pádný důvod, proč je brát zrovna ze 78?


Offline
1480
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Přetlak ani nebyl zprvu zamýšlen. První várka, tj současné 27Tr, mají sloužit hlavně jako náhrada 15-22-25Tr. Tj pokud nyní provozuju reálně 18 nových kloubů (dva stojí na okna) a zahodil jsem 9 kusů 25Tr, odstavil 3 kusy 22Tr a 3505, tak mám jakoby navíc 4 kloubáky. A jelikož tolik stojí i SORek (za které jezdily sóla), reálně v provozu nemám ani o kloub navíc.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
OndraS píše:
Mmchdm na lince 30 teď budou ve všední dny jezdit klouby.


OndraS nedodal, že několik kloubů se dočasně převede z Husovic do Komína.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
peno píše:
A kde se ty klouby vezmou, smím-li se zeptat?


Prázdninový provoz = míň kloubových kurzů na 25/26 a 37= víc kloubů k dispozici.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
OndraS píše:
Mmchdm na lince 30 teď budou ve všední dny jezdit klouby.

A kde se ty klouby vezmou, smím-li se zeptat? Nějak jsem si nevšiml, že by i navzdory nedávnému pořízení nových trolejbusů, byl v Brně přetlak kloubových trolejbusů. A v autobusech to také asi nebude, protože tam také není kloubů moc nazbyt. Leda by je sebrali z a-78 pak by se možná našly sarcastic

Zdeněk píše:
Naxashi: kvalitni doprava ovšem něco stojí. Město odmítá zdražení jízdného, nicméně úhradu ztrát v míře, jaká by byla potřeba rovněž odmítá. Šetřit opakovaným prodlužováním služeb a zkracování přestávek nelze donekonečna. Zaměstnanci kupodivu chtějí zvyšování mezd, a to taky něco stojí.

A do toho ještě mizí ze zastávek reklamy. Ne že by mi činilo nějaké potěšení čučet pře čekání na zastávce na reklamu, ale příjem do systému to byl a teď bude chybět a bude mě zajímat, jak se to nahradí. Asi dalším omezováním, jinak mě totiž nic nenapadá.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Naxashi píše:
Okružky by měly jezdit co 5 minut, vždy v kloubech. (Tak, a teď do mě.)

Rozhodně jsem zastáncem krátkých intervalů, ale zrovna na těch okružkách je problém, že zhruba v úseku MN - ÚAN - SO jezdí poměrně nevyužité, takže posílit je v celé trase by bylo plýtvání. Dalo by se říct, že v tom nejvytíženějším úseku je posiluje linka 53, jenže tam je zase problém, že vlivem permanentního zpožďování okružek je prakticky nemožné zde vytvořit rovnoměrný proklad. On tam sice je, ale jenom na papíře. V praxi jedou dva kloubáky za sebou a pak deset minut nic.

Zdeněk píše:
Naxashi: kvalitni doprava ovšem něco stojí. Město odmítá zdražení jízdného, nicméně úhradu ztrát v míře, jaká by byla potřeba rovněž odmítá. Šetřit opakovaným prodlužováním služeb a zkracování přestávek nelze donekonečna. Zaměstnanci kupodivu chtějí zvyšování mezd, a to taky něco stojí.

Ceny jízdného jsou při dnešní inflaci naprosto směšné. Říkám si, jestli se vůbec vyplatí takové drobné částky od cestujících vybírat (platit pokladní, revizory, udržovat automaty, označovače, pokladny...), jestli už by nebylo lepší jízdné zrovna zrušit úplně.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Naxashi: kvalitni doprava ovšem něco stojí. Město odmítá zdražení jízdného, nicméně úhradu ztrát v míře, jaká by byla potřeba rovněž odmítá. Šetřit opakovaným prodlužováním služeb a zkracování přestávek nelze donekonečna. Zaměstnanci kupodivu chtějí zvyšování mezd, a to taky něco stojí.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Chce to nějaké inteligentní řízení. Jako ve smyslu inteligentně navržené.
BAHN k tomuhle může posloužit. Na kříženích jsem to řešil požadavkově. Každé křížení má prioritu směrů, takže ostatní čekají, až projede vyšší priorita, pak jedou oni. Je to úžasně plynulé, a nikdy nedojde k situaci, kdy vůz přijede na řížení, a…nic. Čeká. Nikde nic nejede, ale čeká to. A pak dostane zelenou a jede, jenže to už tam přijede něco dalšího a on to teď blokuje. Tohle je systém na… Chce to požadavkově, prioritně. A jakou prioritu dostanou auta? Žádnou. :D Ty budou čekat, dokud to tam fakt nebude volný.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
Aneb cesta do pekla bývá dlážděna dobrými úmysly...

A tak se někdy tak moc podporuje MHD, až vozy MHD blokují jiné vozy MHD, například ve špuntové zastávce Klusáčkova.


Offline
42
02 čer 2012 19:24
Naxashi píše:
Co chci? Kvalitní dopravu. A aby MHD měla přednost před autama. A preferenci na křižovatkách. Jinými slovy, dřív tu budeme mít teleportační síť.

Ohledně přednosti MHD a preference na křižovatkách se v posledních letech udělalo dost. Bohužel až tak moc, že nastavení semaforů znamená pro auta významná omezení (nemožnost projet), která v konečném důsledku blokují i MHD (viz např. naprosto nepochopitelně nastavené semafory na křižovatkách v trojúhelníku Úvoz x Veveří x Nerudova). Přitom by stačilo nepreferovat MHD za každou cenu...


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Okružky by měly jezdit co 5 minut, vždy v kloubech. (Tak, a teď do mě.)
JŘ jsou naprostá tragédie. Nezapamatovatelné, pořád to jezdí jinak, pořád se to mění, a i když to sleduju, tak v tom mám bordel. Ano, musím uznat, že k úbytku cestujících došlo, zaznamenal jsem to, říkal jsem si, že jistě přijde další omezení spojů. Z tohohle pohledu to tedy dává smysl.
Jenže to nemění nic na faktu, že JŘ jsou nezapamatovatelné. Nemůžu se prostě kouknout na hodinky a okamžitě vědět, za jak dlouho mi jede šalina. Ne, místo toho musím lovit JŘ, najít se tam, mezitím čas plyne, zjistím, že to jede za 2 minuty, takže nestíhám, a od doby, kdy chci vyjít a skutečně vyjíždím ze své zastávky pak uplyne 10 minut. Zbytečně ztracených.
O návaznostech a prokladech raději mluvit nebudu, přijde mi, že je u nás už přijatelnější mluvit o tom, jak (hypoteticky) podporuji Hitlera a NSDAP.
Pokud DPMB/město chce podporovat auta, tak…jo, dělají to. Pokud chtějí podporovat MHD, tak…dělají přesný opak. Často si říkám, že mít jinou možnost dopravy, využiju tu. Na druhou stranu je asi dobře, že jsem motivován k pořízení si kola. (Opet, teď do mě.)
Abych to uzavřel: ano, chápu, proč to jezdí méně často. Jenže když mi pak můj přestup ujede před nosem a já stojím v PD na zastávce 10 minut, na linku, co má jezdit po 5 minutách, ale jezdí nějak nezapamatovatelně 6-7-7 nebo 6-6-7, nebo co to vlastně je za paskvil, a samozřejmě to má zpoždění, protože nedejbože, aby to jelo jak má, tak stejně budu naštvanej.
Co chci? Kvalitní dopravu. A aby MHD měla přednost před autama. A preferenci na křižovatkách. Jinými slovy, dřív tu budeme mít teleportační síť.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1480
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Mmchdm na lince 30 teď budou ve všední dny jezdit klouby.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
9986
15 led 2005 23:41
:mrgreen: :mrgreen:


Offline
1480
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No naopak tam vidím zlepšení, dopotavaď to jezdí jenom šestkrát za hodinu, a teďka to pojede každejch deset minut.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Nově se aspoň bude jezdit bez hrubky.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Na nejmenovaném dopravním serveru pláče jistý odporník, jak si nedokáže představit, že již tak plné linky 44 a 84 budou jezdit podle prázdnin. On asi bude velký rozdíl, že se bude jezdit co 10 minut, proti současným 10ti minutám

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
9986
15 led 2005 23:41
1) a doteď za to nemají žádnou trestněprávní odpovědnost, stejně jako ti, co doteď nosí náhubek pod nosem, a nebo ti, co vlastní hospody či jiný podnik a záměrně bojkotují vládní opatření, protože můžou. Ostatně takovým jde současná vláda na ruku, takže se toho nedočám. Já sám jsem navrhoval veřejně prospěšné práce v řádech stovek hodin, poutu ve výši 25% ročního výdělku, a pro právnické osoby zákaz činnosti na 5 let. žel nejsem dostatečně politicky činný.
2) samozřejmě že jdou, jen by se muselo chtít; ale dejme tomu, že není vůle - předpokládám ale, že můžeš jezdit autem
3) nemáš názor, nevyjadřuješ se, za mne cajk
dodatek) co přesně se v Rusku dělá hůře než u nás? jmenuj jedinou věc, ale stejně ti ji vyvrátím. byl jsi tam vůbec někdy? Já jsem byl před vánoci 4 dny pracovně ve Voroněži a bylo to super, naučil jsem se spousty věcí.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Igor Mauricio píše:
Jsou třeba taxislužby nebo jiné náhražky typu bolt či liftago, pro neočkované bez náhubků a voliče Pirátů, či jiné aktivisty, jsou i koloběžky nebo sdílená kola. Ostatně zajišťovat noční dopravu není povinnost, je plno měst, kde noční doprava není. Jak bys to tedy řešil, pokud bys bydlel třeba v Ivano-Frankivsku?


Ano, jsou města, kde noční doprava nefunguje, ale dávat si za vzor Rusko, či Ukrajinu? To teda děkuji pěkně, ale opravdu nechci.
Jinými slovy, vymlouvat se to, že někdo to dělá hůř...


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Igor Mauricio píše:
V noci jezdíš domů maximálně tak z hospody, a to pokud vím, bylo zakázané. Nebo mi chceš tvrdit, že o půlnoci jezdíš z práce domů? Do práce jsi samozřejmě mohl, to je v pořádku, ostatně, jak uvádí Oldřich Matoušek ve své knize Psychologie práce z roku 1965, "pro rozvoj psychiky z hlediska vzniku a vývoje lidského rodu měla rozhodující význam práce". A Zbigniew Pietrasiński v obdobné knize Praktická psychologie práce (rok 1968) uvádí, že "práce je účelná činnost směřující k dosažení společensky užitečných výsledků". Oboje knihy mimochodem doporučuji přečíst, je to zajímavé čtení, a já, jakožto předseda odborů, jsem to všem svým kolegům naordinoval jako povinnou četbu. Už pět lidí to psychicky neuneslo a dalo výpověď, asi neměli smysl pro odpovědnost špatně vykonávali svěřené úkoly, žádná odpovědnost a cílevědomost. Dokonce jsi mohl jet i z práce domů, ale opět opakuju - v jednu ráno asi těžko. Naštěstí se to dost důsledně kontrolovalo a znám i pár případů, co kvůli tomu dostali flastr. Ostatně nynější doba jasně segreguje plebs od elity. Já osobně jsem díky posledním dvoum letům výrazně pročistil seznam přátel, kdo porušuje vládní nařízení nebo odmítá náhubky či očkování, případně veřejně demonstruje za lepší zítřek, aniž by věděl, že zítřek bude jen horší, příapdně je členem či jen čestným členem a nebo jakkoliv sympatizuje s Piráty, není hoden mého přátelství. Ostatně, takový člověk mi stejně nikdy nic nepřinesl.

P.S.: Turek na Hrad.

https://talk.youradio.cz/porady/mezi-ctyrma-ocima/filip-turek-politika-je-pro-me-vetsi-vasen-nez-auta


1) Byly zavřené hospody, tak se lidi scházeli u někoho doma. Domů jet můžeš.
2) Taky někdy chodím do práce kolem 23 a vracím se kolem 3. Ony ty montáže na metru přes den za provozu dělat jaksi nejdou.
3) K těm ostatním záležitostem se raději nebudu vyjadřovat.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 12 lis 2024 20:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]