Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 7 z 102    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 102  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Tak buď za A) budou retrovozy jezdit na nějaké zvláštní lince, kde bude informace o tom, že vozidlo nemusí být vybaveno validátorem u všech dveří, případně vůbec a nebo B) budou retrovozy jezdit na běžných linkách jako standardní pořadí a pak budou mít validátor u všech dveří.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

3730
28 úno 2006 19:00
11.2.2022 jsem jel vozem 3605, a PP tlumič už má "po sezoně". Otázkou je, zda má cenu to ještě řešit...


Offline
Uživatelský avatar

283
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Za mě asi 4)

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Myslím, že v případě vozidla provozovaného v běžném provozu (i kdyby jen párkrát ročně) není nutné řešit odbavovací systém; každý rozumný pochopí, že tam je z logiky věci aktuálně používaný. Za mne, i za cenu "špatně" umístěných tlačítek, však určitě odbavovací systém jednotný - mít tam jeden validátor a pět klasických označovačů, bude spíše jako pěst na oko. Takže 1).


Offline
Uživatelský avatar

2078
03 zář 2009 13:18
3) by byla ideální

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

278
31 led 2010 23:09
2) Na straně dveří instalovat pouze staré označovače NJ na původní místa a validátory


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
A nešlo by použít starší mikroelektroniky bez možnosti platit kartou ? Aspoň ve voze ?


Offline
826
25 led 2006 09:46
Záleží na tom, jak moc se počítá s využitím v běžném provozu. Pro to by bylo lepší zachovat stávající stav s validátory. Pokud půjde o výjimky třeba jen někdy o víkendu, pak jsou původní označovače a poloha poptávky "historičtější" a validátory bych dal v počtu 1-2 ks na madla proti dveřím (což by jednou bylo možné i odstranit). Nedával bych je na stěny kloubu, to je asi hůře bezezbytku odstranitelné.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Vážené publikum, odborná veřejnosti,

v rámci "renovace" retro trolejbusu 22Tr 3601 řešíme jednu otázku, na které se napříč zainteresovanými nejsme schopni jednoznačně shodnout, proto by mne zajímal váš názor.

Jedná se o polohu a počet validátorů CVT25 ve vozidle.

Původně bylo ve voze 5 označovačů Mikroelektronika NJ (u každého vstupu na pravé straně ve směru jízdy jeden). Při montáži validátorů, které jsou větší, bylo nutné posunout na madlech v prvním článku poptávkové tlačítko nahoru nad validátor (analogicky s tím se posunulo i 2. tlačítko). V zadním článku, zdá se, je poloha dle fotek původní. Trolejbus má být po renovaci pokud možno ve stavu po dodání/v první etapě provozu.

Alespoň nějaké validátory ve voze být musí (jedná se o retro vůz, který musí být vybaven dle standardů IDS).

Možné varianty řešení:
1) Vůz plně vybavit validátory u každých dveří dle současného stavu, ponechat nepůvodní polohy poptávkových tlačítek

2) Na straně dveří instalovat pouze staré označovače NJ na původní místa a validátory:
2a) Dát v počtu třeba 2 ks na madla na levé straně
2b) Dát v počtu 2 ks na jiné místo, např. na stěnu okolo kloubu

3) Použít jeden validátor u 2. dveří, zbytek staré označovače (toto by jistě ocenili elektrikáři, kteří by nemuseli tahat ethernet přes kloub) :-D

4) Použít dva validátory (u 2. dveří a např. u 5. dveří) a zbytek staré označovače.

Při posuzování je mimo vzhledu a historické věrnosti důležité, aby byly validátory cestujícími snadno odhalitelné při nástupu do kterýchkoliv dveří, předpokládáme, že vůz bude možné nasazovat např. na nějakou víkendovou linku místo jiného vozidla.

U ostatních retro vozidel je obvykle validátor u předních dveří (všechny tramvaje vyjma 2nápravových) a u autobusů B732, B741 a B951E a u ostatních dveří jsou označovače NJ. T2 má pouze odpojitelný validátor na vrátkách od kabiny, 15Tr má dva validátory (po jednom v každém článku) a RTO a ŠM nemají nic.

Pokud vás napadne i nějaké jiné řešení než nějaké ze jmenovaných, sem s ním. :-)

Díky za názory.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
282
04 bře 2013 22:47
Tak druhý polepený trolejbus je 3016 a ve Slatině jezdí 3010.


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Náhodou jsou v tom Vinamu celkem slušné restaurace. A dá se tam koupit dost věcí, který v běžným zuprmarketu neseženete. Teda já tam chodím jen kvůl jídlu, hadry ani nic jinýho nezkoumám. A pochopit v jejich jazyku název jídla není vůbec složitý. Ono v podstatě to je pár slov pořád dokola se opakujících v různém složení :mrgreen: Nicméně ten Tamda cosi, to je vloženě služby pro ně, ne pro nás, takže cajk. v našem to být nemusí

Ale ta reklama je teda dost ohyzdná :mrgreen:


Offline
1488
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No tak technicky to jde pochopit. Potřebovali něco co jezdí okolo, a je přitom jistota, že to okolo pojede, a každej den a furt. Autobusy to vzhledem k oběhům vylučuje, takže trolejbus řazenej ze Slatiny dává smysl.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
127
30 kvě 2010 19:33
OndraS: Však to taky není reklama pro tebe. Slatina je malej Vietnam. biggrin


Offline
1488
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Z toho eviďáku asi omdlím #-o

Důležitý ale je, že si člověk na těch webovkách přesně přečte, o co jde :)

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
V sobotu se CVR lepila a má být ještě na jednom slatinském voze.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
Objevila se nám snad první CVR na 21Tr v Brně. Pokud se nepočítá vůz 3045, kde to bylo jaksi plánované. Jedná se o vůz 3030 a reklama na společnost Tamda Foods. Je to zelené s natisknutou grafikou. Je to docela zajímavá podívaná :D


Offline
1488
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
To je všechno už jen zbytek zápůjčky. Ale nemusí se s tím nikdo trápit, budou určitě "typová škatulata" u kterých lze snad jen zaručit, že 22Tr, 21Tr s el. dveřmi, AC, 14Tr a 3504 zůstanou na svých místech.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
Když už se řeší přesuny trolejbusů ve vedlejším vlákně, tak se zeptám. Vozy 3031,3032 a 3034 se zpět převedly do Komína?
Pak ještě v Komíně stále jsou 3009, 3010 a 3018.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Koukal jsem, že právě ty odstavené vozy - 3604+3606 a 3612+3617 stojí ve vozovně v tunelu. To je první trolejbusový balíček pro Ústí a následovat budou předpokládám další?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1488
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Dnes naposledy jezdí 3039.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1488
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Stav 3601 by měl spravně být " v dílnách". Je odstojena na holý skelet, bude se rozpojovat a pískovat.

3610 a 3611 byly původně odstaveny s tím, že již nevyjedou, ale nakonec se ukazalo, že je potřeba je spravit. Nyní již ale 3610 jezdí poslední km a to opravdu definitivně.
Rekapitulace - definitivně již stojí 3604, 3606, 3612 a 3617. A samozřejmě zmíněná 3601 předělávaná do retra.

Nejbližší další dojeté 22Tr budou 3607 a 3602.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
25
24 pro 2021 09:18
Já ještě dodám, že taky hodně záleží na tom, zdali je pod mrakem nebo celý den slunečno. Přímé slunce, které se opírá do vozu celé hodiny, dokáže plechovou skříň vozu hezky rozpálit. A na to stačí i teplota kolem 25 °C ve stínu.
P. S. V letošním roce bylo na meteorologické stanici Brno-Tuřany (pokud jsem dobře počítal) zaznamenáno 56 letních dní (25,0 °C až 29,9 °C) a 10 tropických (30,0 °C a výše).


Offline
189
21 kvě 2017 18:40
Tak ono v roce 2021 by měla klima sloužit k úpravě teploty a vlhkosti v interiéru celoročně. Ne v zimě přetápět vozy primitivními přímotopy a v létě, při oněch zmíněných 29°C, si užívat krásnou saunu. Nehledě na to, že nikdy předem nevíme, jaké léto nás čeká. Takový rok 2015 přinesl těch tropických dní cca 40 a rok 2018 tak nějak podobně.
Auto už taky dnes bez klimy nekoupíte. Pokud byste přišli do autosalonu, že máte zájem o auto bez klimy, budou se na vás koukat jako na zoufalce. Klima už je dnes standard.


Offline
7368
27 úno 2010 07:40
Pravda, při 29 °C je to bez klimy jako v ráji.


Offline
Uživatelský avatar

3730
28 úno 2006 19:00
2389 píše:
Vyřadit by se měly co nejrychleji všechny plečky bez klimatizace. Bez ohledu na to, jestli je to kloub, šalina, crossway, 22Tr, vzducholoď apod. Bohužel vyřazení takových skvělých 13T za 57 míčů z roku 2016 bez klimy se moje generace ani nedožije sarcastic sarcastic

A kolik bylo v roce 2021 tropických dnů? Někde psali, že slovy: TŘI.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2529 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 102  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 pro 2024 15:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]