Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 57 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7590
17 pro 2006 22:32
Brno
Asi by to chtělo uklidit do tématu Cross, moc času bohužel nemám.
Jezdil jsem s tím vozem vepředu, ale i vzadu. Hned, jak to přišlo, jsem si všechny sedačky vyzkoušel, jak jsou na tom s místem na kolena, a kromě zadní pětky, kde je sice taneční plac, ale leze se tam blbě a je nízký strop, všude místa na kolena dostatek. Oproti Citykrámům, kde se nedalo ani nasoukat, natož sedět. I jako cestující jsem to auto měl rád, domů jsem taky nejezdil jenom vepředu nebo autem že. A ten ranní ukrajinský dav na 49 na Mariánským náměstí se tam dokázal krásně nasoukat a staničení bylo rychlé, oproti opět Citykrámu. Tak to prostě je. Na nějaké zastávce to třeba mohl někdo, kdo se motal jako špína v kýblu, celé zbrzdit, jak tu někdo psal negativní zkušenost, ale celkově to odsejpalo. Jízda pohodlná, vůz tichý a rychlý. A kdo není blb, neleze na zadní schodiště. A že takových je, i vocas s kolem se mi tam soukal. Já v tom voze viděl tehdy to nejlepší, co tu bylo, a nikdo mi to dodnes nerozmluví.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1388
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
peno...ono to s tou 41/71 zas tak blbost nebyla, stačí se podívat na ranní interval od Mácovy (nebo i České) směr KPN. Nebo taky to, že v covidové době to byla jedna z prvních linek, kam se vrátil klasický interval z doby před covidem.
Dřív na 41 klouby dokonce jezdily, ať na kurzu 04108 nebo přejezd ze 42 na spoj z Lelek. Naštěstí se to podařilo vyvážit tímto intervalem, které zajišťují i vozy z 301, které by jinak stáli na dost dlouhé pauze, takhle udělají užitečnou službu navíc.


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
V Brně letos začnou renovovat tři typy historických trolejbusů


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Peno: Celkem by mě ty reálné úvahy o nasazení kloubů na 41+71 zajímaly. Sám si to ale nevybavuju, mohl bys k tomu dohledat víc a nasdílet to sem?

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ale my se tu bavíme o městské variantě Crosswaye, ne o linkové. A ta má poněkud jiná specifika. Třeba to kopání do zad v ní problém není, zase je tam ale důležitější, aby bylo kam se postavit, když je autobus plný, což u příměstské varianty až takový problém nebývá, nebo by alespoň neměl.

A klouby na 41/71 se řešily opravdu několikrát, i tady v diskusích, takže to asi úplně interní drb nebyl. Ale že to byla hloupost, o tom žádná biggrin

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Cože, klouby na 41/71? Leda při nějaké výluce, jinak jsem o tom nikdy neslyšel. To bude nějaký interní drb, ne?
Jinak zadek Crossu není špatný, pokud člověk nešplhá vyloženě na motor, strop je moc nízko až u posledních řad, jak jezdím s vodicím psem, tak si prostor na nohy dost hlídám a skoro všude se vlezu, jenom na předním kole se sedí blbě, protože buď člověk s menší postavou moc nezapře nohy, nebo naopak větší člověk zapře nohy až moc a pak trpí ten, kdo sedí pod ním, protože ty spodní části zad mají obvyklé sedačky v Crossu hodně tenké.
Jinak by mu neškodily malinko větší rozteče mezi řadama sedaček vzadu a pásy. V tomhle směru je zájezdová verze Cross LE dopravního podniku lepší oproti běžnému linkovému LE třeba BDS nebo Tišnova. Připoutaný člověk totiž tolik nelítá trupem v zatáčkách nebo obecně při rychlejší jízdě a nehrozí mu pád při sezení hned nad schody na začátku zadní části.
Jinak mi připadá, že zadní půlka se líp vytopí a v zimě je v ní víc teplo, jak dole u kočárku nebo na čtyřkách za předníma kolama.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Zrovna 41/71 mi jako vhodné pro Crosswaye (a, buďme upřímní, také jejich SOŘí obdoby, BN12) nikdy moc nepřišly. A pokud vím, tak se na tuto dvojlinku několikrát plánovaly i klouby (což byl prý také důvod, proč se tam tak výrazně zredukoval provoz ČSAD Tišnov), ale nikdy na to nedošlo. Za mě to úplně škoda není, protože jsou v Brně linky, kde by ty klouby udělaly větší službu (ehm, 67, ehm), ale na Crosswaye a BN12 to tam také nikdy nebylo.
chat-maniac píše:
Ty jsi s tím paskvilem někdy jel dýl, než 20 minut jako postižený šotouš, nebo ti to někdy strašně zle ujelo před nosem? Nebo máš nějakou jinou odchylku? Jako řidiči se mi s tím jezdilo nejlíp ze všech, hned po devítikilech. Seděl jsem v tom devět hodin denně. I na ráno strašně narvané 49 z Komárova do Modřic mi tam nastoupilo mnohem víc lidí a mnohem pohodlněji a rychleji, než to těch Citykrámů, který mají všechny dveře stejně široký a jsou celonízkopodlaha, ale tím to končí a do uličky se nikdo nenacpe a není tam nikde místo. Tak tu nepomlouvej něco, s čím nemáš vůbec žádnou jinou zkušenost, než že jsi s tím někde jel za roh. Zadní dveře jsou užší a schody nahoru, ale v tom nevidím jediný problém. Zbytek jak jsem psal. O servisu a spotřebě jsem tu toho už taky napsal plno. Miluju tyhle šotoblitky o ničem.

Šotoblitky? No, děkuji, ale jak už bylo napsáno, mé "šotoblitky" jsou čistě z pohledu cestujícího, který se s tím opravdu dost najezdil, bohužel víc, než by mi bylo milé. Jednou i celou trasu linky 67. Ano, byla to šotojízda, to nebudu popírat, ale dost jsem si z toho odnesl. A budu i krutě upřímný, jako cestujícímu je mi ukradené, jak se v tom cítí řidič. Já jako cestující jsem se v tom nikdy dobře necítil. Nebudu tvrdit, že Citelisy mám nějak extra rád, nemám, jsou to mé druhé nejneoblíbenější autobusy, které kdy v Brně jezdily, ale pořád jsou mi jako cestujícímu milejší, než Crossy. A promiň, ale opravdu nevěřím tomu, že by se do Crossu lidé naskládaly rychleji, než do Citelisu. Má osobní pozorování z pohledu cestujícího z různých brněnských linek jsou poněkud jiná. No a vnitřní uspořádání... Je poznat, že to vidíš jen z pohledu řidiče, který tím jako cestující nejspíš nikdy nejel. Přední část je možná vizuálně prostornější, než v Citelisu, ale v Citelisu se lépe drží, takže se tam i lépe stojí. Je to sice můj subjektivní názor, ale v přední části Citelisu vidím víc míst, kde se chytit, než v přední části Crosse. Na druhou stranu, pořád je v tomto směru lepší Cross, než NB12, kde je to s místem k chycení se ještě mnohem horší. No a zadní část, pokud jde o stání, je podle mě šul-nul, protože tak jako dobrovolně nikdo nebude stát v zadní části Citelisu, tak nebude dobrovolně stát ani v zadní části Crosse. To se prostě nedá. Kde ale zadní část Crossů jednoznačně zaostává je sezení. Mít na většině sedaček nohy pod bradou není zrovna moje představa o pohodlí. Zde ale musím říct, že tato výhrada se týká jen starších Crossů, protože i samo Iveco si asi tento problém uvědomilo a nové Crossy už tento problém nemají a sedí se v nich mnohem lépe. Tudíž, ani těch nových 14,5 m Crossů se už tato má výhrada netýká. Tak tolik můj názor z pohledu cestujícího.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jinak docela souhlasím, že se Cross hodí na příměsto, ostatně na něj je taky primárně vymyšlený. Takže linky jako 43, 48, 51, 302, 303, možná i 71, nevím jak moc je městská/příměstská, i když jede do Kuřima. Jak už jsem říkal, na 47/49 se sice hodí pohodlnější sezení, ale spíš jde o město, takže tam bych Cross nedával.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, ty linky 65 a 68 jsou před integrací a před Ids, já se bavím o roce 2020, někdy v létě, takže 52 v trase Mendlák - Výletní - Hájenka - Stará dálnice - Křivánkovo náměstí - výlet kolem světa, pardon kolem Žebcu a hurá k rybníku a naa Zoo.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1665
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Antirez: Ok, myslel jsem, že se o té lince bavíme v souvislosti s nasazováním Crosswayů, proto jsem libku 65 v trase zrušené k 1. 9. 2000 nebral v potaz

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
115
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
xxx píše:
Nebylo to jenom kvůli probíhající výstavbě MÚK Hlinky?


Nojo, dostals me sarcastic jsem se podival na schema, a tuhle skutecnost jsem nejak odignoroval.

Pokud si tedy vzpominam, tak to potom vlastne ze Sarky odbocovalo na Myslivnu a Achtelky a dal smer sidliste Kohoutovice.


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
mekrydy píše:
Nekdy pred rokem 2004 byla tehdejsi 65 zrusena a v '04 zavedena plnohodnotna 68, ktera ale nejezdila primo pres Sarku, ale silenym vymetakem pres Ctvrte, Kamenny vrch a Myslivnu.

Nebylo to jenom kvůli probíhající výstavbě MÚK Hlinky?

Naxashi píše:
Mně vždycky nejvíc fascinuje Crossway na městských linkách. Jako…nevím, co tam hulí, ale musí to být solidní matroš.
Jak jsou pohodlné pro řidiče je cestujícímu jedno. A těch je zpravidla víc než řidičů na 1 vůz.
Tyhle idiotsky koncipované vozy patří na mimoměstské linky. Ne na okružky nebo 67. To je vždycky jak za trest tím jet.
Půlka vozu je tam naprosto k ničemu, protože pokud jste nedejbože vyšší, tak se tam prostě fyzicky nevejdete. Strop nízko, sezení jsem ani nikdy nezkoušel, protože…se tam prostě nedá dostat. Jo, to mám za to. Narodit se vyšší. Příště si to rozmyslím.

Těší mě, že to někdo napsal na plnou hubu. :D Jo, vůz je to dobrý, ale ne do města. Přesně tak.


Offline
115
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Kdysi daaavno, jeste pred integraci, tam jezdila skutecne 65, kdezto 68 jezdila na Masarykuv okruh. Nekdy pred rokem 2004 byla tehdejsi 65 zrusena a v '04 zavedena plnohodnotna 68, ktera ale nejezdila primo pres Sarku, ale silenym vymetakem pres Ctvrte, Kamenny vrch a Myslivnu. Pokud se tedy bavime o vlozenych spojich (a ze by jich bylo potreba — podle me az na Bartolomejskou), tak se bavime o lince 65 pred integraci.

edit: Antirez, presne tak, diky:)


Offline
124
23 čer 2014 12:31
Zdeněk:
Asi mladší ročník, dlouhé roky jezdila v trase Mendlovo náměstí - Kohoutovice, hájenka skutečně linka č. 65. V dobách, kdy linka č. 68 jezdila až do Popůvek a k Automotodromu. Takže asi tak.


Offline
Uživatelský avatar

1665
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
P. Haluza: linka v trase Mendlák - hájenka se jmenovala 68, nikoliv 65.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Mně vždycky nejvíc fascinuje Crossway na městských linkách. Jako…nevím, co tam hulí, ale musí to být solidní matroš.
Jak jsou pohodlné pro řidiče je cestujícímu jedno. A těch je zpravidla víc než řidičů na 1 vůz.
Tyhle idiotsky koncipované vozy patří na mimoměstské linky. Ne na okružky nebo 67. To je vždycky jak za trest tím jet.
Půlka vozu je tam naprosto k ničemu, protože pokud jste nedejbože vyšší, tak se tam prostě fyzicky nevejdete. Strop nízko, sezení jsem ani nikdy nezkoušel, protože…se tam prostě nedá dostat. Jo, to mám za to. Narodit se vyšší. Příště si to rozmyslím.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2845
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ano, správně, linka 65 existovala jen v trase Mendlák--hájenka, později z ní byly převedeny spoje na 52, tuším že jen ráno, a opačným směrem jely režijně.


Offline
Uživatelský avatar

3772
08 čer 2005 23:12
Neplete... https://youtu.be/wjPe0Vvq-lg?t=1528


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Šlapaňák píše:
V podstatě jediné, co mi jako tuctovému cestujícímu na interiéru vadí, je to zahnuté madlo s opěrkou v prostoru kočárku/vozíku.

No to je ještě z doby, kdy si DPMB objednával nesmyslně na pravou stranu dvojsedadla a na levou jednosedadla. Takhle debilně to madlo zavazelo i v dieselových citelisech. Plynové citelisy, urbanwaye i nejnovější crosswaye už mají jednosedadla napravo a dvojsedadla nalevo. Tím pádem tam to madlo nezavazí, protože zabírá stejně místa jako dvojsedadla před ním.

ds píše:
Cracatit: však v ranní špičce jsou a v odpolední bývaly dlouho taky, přičemž se ta linka jmenovala 65

Nepleteš si to s 68? Ta, co si pamatuju, jezdila na Hájenku.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Cracatit: však v ranní špičce jsou a v odpolední bývaly dlouho taky, přičemž se ta linka jmenovala 65

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jel jsem v tom z Lipové až na Zoo a nejvíc narváno bylo po Hájenku, pak už dobrý a na Křivánkově náměstí poloprázdno, pár lidí vystoupilo v rámci Kamech a na Zoo dojel málokdo. Asi by se hodilo, kdyby v odpolední/ranní špičce byly navíc nějaké spoje čistě z Mendláku na Kohoutovice, Hájenka a zpátky.
Je to jen můj názor, nejezdím s tím moc často, ale Žebětín docela znám...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, zrovna 52 není úplně příměsto, zažil jsem špičku všedního odpoledne, kdy by se tam hodil spíš kloub, než Cross, jak ten dvanáctimetr praskal ve švech.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Crosswaye jsou momentálně nejlepší příměstské autobusy, které DPMB vlastní, např. na 52 jsem lepší autobus nezažil a asi už nezažiju.

Bohužel diletanství DPMB má za výsledek to, že Crosswaye budou jezdit na městkých linkách typu 44, 67, 84... Ale za to ty autobusy opravdu nemohou.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
25
24 pro 2021 09:18
No, bývá tam občas trochu cítit směs nafty a výfukových plynů z motoru.
V podstatě jediné, co mi jako tuctovému cestujícímu na interiéru vadí, je to zahnuté madlo s opěrkou v prostoru kočárku/vozíku. To tam FAKT zavazí, zužuje uličku, zpomaluje pohyb osob. Někdy bych nejradši vzal flexu a uřízl ho :-)


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Nevím, podle mě je tady Crossway maximální peklo - divně vevnitř smrdí, je to sama prekážka, málo místa pro pohyb... O zadních dveřích už bylo řešeno vše, celkově je prostor ve voze je to horší jak 21Tr, a to už je taky dost přežitý vozidlo z hlediska prostoru... A samozřejmě schody nebrat!

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18134 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 pro 2024 20:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]