Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 57 z 723    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 723  Další
Autor Zpráva
Offline
324
21 dub 2009 20:30
Technická - stavebnicové výběrko je na celkem 40 ks, tedy 2+38. A o využití opce rozhodnou nejspíš prachy.


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Výběrko je na 2+40 ks. Tzn. vezmou se dva kousky a podle spokojenosti (resp. jak rozhodne vrchnost nebo šéfstvo) se opce buď využije, nebo nevyužije.


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Nesjpíš to ale bude soutěž SOR a Turek.. To už radši tu Sorku..


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Bože jen ne sorky :pray: Víc si letos nepřeji.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
2806
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak Cegelec v NS Tráboši by nemusela být úplně blbá volba, pokud teda nedojde na další Solárka, což by byla ta lepší volba.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Mno osobně jsem si podle výběrek na trbusy tipoval 3 účastníky. Schadewerk se Solarisem, SOR s výzbrojí Czetro a Cegelec s Bogdanem. Ale podle aktuálního vývoje to spíš vidím na Schadewerk s turkem, SOR zůstává a Cegelec se SOR... Takže to asi nebude soutěž o nejlepší nabídku, ale vybrat tu nejmíň problémovou.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Četl jsi to? Z článku:......proto podnik může po Novém roce vybrat z došlých nabídek tu nejlepší na dodání karoserie a elektrické výzbroje


Offline
125
18 srp 2019 17:01
A ví se už, kdo to vyhrál?


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Brněnský dopravní podnik uspěl u ÚOHS, může montovat vlastní trolejbusy


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Brno omlazuje trolejbusovou flotilu. Dojezdit by měly vozy vyrobené před rokem 2015


Offline
324
21 dub 2009 20:30
Vedle již známých informací o změnách v organizaci provozu od neděle i detaily k investicím jak do tratí, tak i vozidel v roce 2022


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Speciálně polepená šalina ukazuje brněnské dominanty. Poznáte je?


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
A záchranku jsi už Richiemu zavolal?


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Já bych si dokázal představit, že všechny tramvajové zastávky mezi Brankou a ZOO budou zrušeny (tj. kromě Kamenolomu i Podlesí). Pro ty 1-2 kusy z každé šaliny na všech zastávkách ve špičce dohromady bohatě stačí trolejbus se zkulturněným přestupem na Brance. Jen je škoda, že není rozumný přestup už na Svratecké, dala by se zrušit i Branka.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Uměl bych si představit posun zastávky Branka někam ke křižovatce se Závistí a zastávky Podlesí až za garáže k chodníku vedoucímu do stejnojmenné ulice. Čímž by vzdálenost od současné zastávky Kamenolom byla jen nějakých 300 metrů, k té nové zástavbě ještě míň.


Offline
7
16 pro 2020 18:05
pepola píše:
Takže u UNIHOBBY zastávky zruší, ale v zahrádkách pod Rosického náměstím po 50 metrech zastávka být může... :pray:

Tak podle Optimalizace zastávek MHD Rosického nám. se uvažuje, že se zastávka na Rosickém náměstí přesunule nahoru na hlavní, kde končí Horova. Tak to bude o pár metrů dál. :D

MartinV píše:
Je fakt, že na údolí oddechu jsem zapomněl. To je docela férový argument pro ponechání zastávky, navíc o víkendu je třeba linka 30 po 20 minutách. Navíc i na druhou stranu vede turistická značka - směr Komín.


Možná víc než Údolí oddechu bude do budoucna problém s obsluhou toho nového rezidečního komplexu, co staví v kamenolomu. Odtud asi půjde tlak, protože mít zastávku přímo před barákem zvyšuje cenu. Aby se nakonec ta zastávka jenom nepřesunula o pár metrů blíže k Brance.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
MartinV píše:
Je fakt, že na údolí oddechu jsem zapomněl. To je docela férový argument pro ponechání zastávky, navíc o víkendu je třeba linka 30 po 20 minutách. Navíc i na druhou stranu vede turistická značka - směr Komín.

Díky :-) Ale zase ta značka... Značky vedou všude možně, nemůže u každýho křížení značky s MHD být zastávka :)

ZGHK: Tak to mě skutečně neznáš, poslední co su je šotouš, to bys mě urazil :-). Ale ano, su konzervaitvní, a nemám rád změny a už vůbec ne změny k horšímu

ds: Právě že nejezdí každou chvilku - o víkendu po 20 a v prázdniny a mimo špičku to taky stojí za prd. A hlavně stojí v kolonách aut. A pokud máš děti, se kterými nahraje pár stovek metrů roli, gratuluju, máš štěstí. :-)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
324
21 dub 2009 20:30
MartinV píše:
Navíc i na druhou stranu vede turistická značka - směr Komín.


Počkej, s touto logikou by měla být zastávka i třeba tady? :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Je fakt, že na údolí oddechu jsem zapomněl. To je docela férový argument pro ponechání zastávky, navíc o víkendu je třeba linka 30 po 20 minutách. Navíc i na druhou stranu vede turistická značka - směr Komín.


Offline
2806
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, zastávky na Hlinkách bych rozhodně nerušil, spíš bych je dal všechny do jednoho režimu i s nádražím u hlavního vstupu, buď všechny W, nebo všechny Z, bavím se jen o šalině. Lipová je ve dnech vyučování dost frekventovaná, jednak kvůli zdravce, jednak kvůli Ekonomicko-správní fakultě MU a institucím okolo, ale o víkendu je tam mrtvo, výstaviště totéž, pokud není veletrh, je tam pusto.
Co se týká zrušení Kamenolomu, jsem jednoznačně pro, trolejbus jezdí celkem často, o víkendu by mohl jezdit po 15 min, což by byl interval vhodný pro většinu busových spojů během víkendů.
Jinak křižovatka Unihobi bude vždycky porod, pokud ten kruháč v horním patře nebude turbo. Těším se na přímý bypass a zakopanou šalinu, bude to další příspěvek k jejímu zrychlení.
Branku nehodnotím, znám ulice jen z pozice spolujezdce v autě, občas jedu z Žabin na kruháč na Hlavní, na Branku a na přehradní přivaděč. Jediné, co bych k téhle ulici řekl, že potřebuje pořádný povrch, současný rozvrtaný tankodrom po přípojkách jenom ničí tlumiče a člověka při jízdě jenom bolí záda, pokud tudy jede v jakékoli tvrdé krabici od Trabantfabrik Libchau, jak jsme si mohli vyzkoušet při výluce u Semálu.
S43 jednoznačně chybí, celá léta jsem pro její vznik, mám strejdu u Velkých Opatovic a rodinu v Boskovicích, ale hodila by se i pro nájezd od města na D1 mimo Pisárky, zvlášť od Kuřimi a Černé Hory.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
324
21 dub 2009 20:30
FD píše:
To neznáš Richieho! :D


To neznám, ale podle toho, jak se tady vyjadřuje, mi spadá do kategorie ultra šotouš a bojovník proti čemukoliv, zvláště jakékoliv změně. Ať to stojí, co to stojí; zdroje tu jsou:-)) Klíčové slovo pro ty mladší: Špidla.

Ale k věci: Za těžké (investiční i provozní) prachy stavět zastávku v naprosté pustině pro pár výletníků o víkendu je typická ukázka toho, jak rádoby bohulibé úmysly dláždí cestu do pr..pekel. A navíc, v článku je jasně uvedeno, že se polohy zastávek tramvaje mezi Svrateckou a ZOO ještě posoudí.

A pro ty, co to tam náhodou neznají, tak v Údolí oddechu není nic, co by tam lákalo zástupy malých dětí, které nejsou schopny ujít navíc pár set metrů.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Richie píše:
Ty nemáš malé děti, co? :-P Netušíš, co znamená několik stovek metrů s malým dítětem....

A na tom výletě budete sedět na kameni hned u zastávky?


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
ZGHK píše:
To jako že když budu mít výlet o deset minut delší, tak raději nepůjdu vůbec?

To neznáš Richieho! :D


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Richie píše:
2. Ty nemáš malé děti, co? :-P Netušíš, co znamená několik stovek metrů s malým dítětem....

mám 2 a světe div se, umíme jezdit i trolejbusem.... Svatá válka za zastávku na znamení v pr.... pro pár lidí je mi fakt nepochopitelná. Zvlášť když ten šrák jezdí každou chvilku.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1591
18 led 2009 10:06
mekrydy píše:
Co se tyce tech necelych 50 lidi na ulici Udoli oddechu, tak jich se tyka princip prospechu vetsiny. Daleko radsi z Bastru usetrim zastavku, nez abych zastavoval v kazde dedine (to se tyka i zastavky Podveska mezi VK a Rosickeho nam.).

ad Richie: Doufam, ze je to sarkasmus, ale pro opacny pripad: zastavka pro Udoli oddechu je to jiste vyznamna, ale to nic neznamena. Proc neni zastavka vedle me hospody? Ta je taky vyznamna. Kdyby vedla tramvaj do Kohoutovic, urcite bych nechtel, aby zastavovala na Stare dalnici, protoze to je proste nesmysl. Dokonce jsem pro to, aby se krome Vystaviste hl.v. zrusily vsechny zastavky na Hlinkach, protoze ta d-1 uz je beztak silene dlouha sama o sobe a obsluhuji to skvele vsechny ostatni linky.


Promiň, ale cíl procházek o víkendu i mnoha stovek lidí nelze srovnávat s hospodou. Stará dálnice - opět významná zastívka - je vedle turistického cíle divokých prast v oboře - o stejně si tam autysti vozy pr**ele autama a to i přesto, že tam ta zastávka je - kdyby tam nebyla, bude tam těch aut jezdit ještě víc....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18062 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 723  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 zář 2024 15:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]