Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 58 z 723    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 723  Další
Autor Zpráva
Offline
1591
18 led 2009 10:06
ZGHK píše:
To jako že když budu mít výlet o deset minut delší, tak raději nepůjdu vůbec?

1. Výlet podél výpadovky na které smrdí auta? Ne, díky
2. Ty nemáš malé děti, co? :-P Netušíš, co znamená několik stovek metrů s malým dítětem....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
114
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Samozrejme, ze vazba tram-trol je resitelna jinde nez na Kamenolomu (coz je arguably vyjma Branky ten nejhorsi prestup). Otazka je, jestli ma smysl zastavka Kamenolom — a pro tramvaj nema. Je to turisticky cil pro Bystrcaky, ktery je skvele dosazitelny z 28. dubna, a nedej boze pro kominske, kterym je jedno, jestli pouzijou trolejak nebo bus (interval neresim — opet, je to turisticky cil). Na paterni salinove trase, ktera uz tak je silene dlouha, nema co delat zastavka pro ‘turisty’. Ta minuta zrychleni tam prokazatelna bude, 2 minuty Zoo-Podlesi bez svetel jsou akorat.

Co se tyce tech necelych 50 lidi na ulici Udoli oddechu, tak jich se tyka princip prospechu vetsiny. Daleko radsi z Bastru usetrim zastavku, nez abych zastavoval v kazde dedine (to se tyka i zastavky Podveska mezi VK a Rosickeho nam.).

ad Pepola: Kamenolom urcite neni zastavka u Unihobby. Tam se zasadne chodi ze Zoo po tramvajovem moste.

ad Richie: Doufam, ze je to sarkasmus, ale pro opacny pripad: zastavka pro Udoli oddechu je to jiste vyznamna, ale to nic neznamena. Proc neni zastavka vedle me hospody? Ta je taky vyznamna. Kdyby vedla tramvaj do Kohoutovic, urcite bych nechtel, aby zastavovala na Stare dalnici, protoze to je proste nesmysl. Dokonce jsem pro to, aby se krome Vystaviste hl.v. zrusily vsechny zastavky na Hlinkach, protoze ta d-1 uz je beztak silene dlouha sama o sobe a obsluhuji to skvele vsechny ostatni linky.

Max bych jako nahradu za Kamenolom vypravoval t-30 o vikendech kazdych 15 minut misto 20.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Křižovatka kamenolom by měla vypadat tak, že pro silniční dopravu křížící tramvaj bude sloužit okružní křižovatka zvednutá nad terén a tramvajová trať bude částečně zahloubená pod terén. Vzhledem k tomuto prostorovému uspořádání je otázka jestli má smysl tam zachovávat vazbu tramvaj - trolejbus a jestli vůbec je takováto vazba nějak rozumně technicky a provozně řešitelná. Zvlášť když přestup tramvaj - trolejbus je možný jak na Podlesí tak na ZOO.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Problémem příjezdu do Bastru není ani tak tahle křižovatka jako chybějící D43. Kvůli tomu si dlouhodobě myslím, že nebue stíhat Žabovřeská ani po rozšíření.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Takže u UNIHOBBY zastávky zruší, ale v zahrádkách pod Rosického náměstím po 50 metrech zastávka být může... :pray:


Offline
324
21 dub 2009 20:30
To jako že když budu mít výlet o deset minut delší, tak raději nepůjdu vůbec?


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Doufám,že ještě zvítězí rozum - je to významná zastávka pro přístup do údolí oddechu. Její zrušení vyvolil obrovským vítězstvím automobilové lobby. Použití auta b melo být stezovano,ne MHD!

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6963
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
To nemusí být na škodu. Zrychlí se přeprava té většiny cestujících, kteří cestují z/do Bystrce. A kdo chce ke Kamenolomu, může na Podlesí celkem komfortně přestoupit na linku 30.


Offline
7
16 pro 2020 18:05
Přestavba křížení u Uni Hobby v Brně: zruší obousměrnou zastávku Kamenolom


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
LADA píše:
Mouka: stačilo by popravit předsedy spolků "Děti země", "Vody z Tetčic" apod. a věřím tomu, že je celá ČR v rámci dopravní infrastruktury úplně jinde, než dnes :lol: .

Docela slušně jim nahrává a nahrávala současná legislativa a někdy laxní postup jak ŘSD, tak SŽDC.
Dále chyby úředníku což mělo za následek zdržení atd. :roll:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Mouka: stačilo by popravit předsedy spolků "Děti země", "Vody z Tetčic" apod. a věřím tomu, že je celá ČR v rámci dopravní infrastruktury úplně jinde, než dnes :lol: .

_________________________________
Dekstra LF38 7524 -> Karkulka


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Posun prací u tramvajového tunelu v Žabovřeské: téměř hotové únikové štoly


Offline
2805
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Viděl bych rozdíl v zastávkách na rychlodráze styl Modřice, kde je přirozenější mít víc zastávek na znamení a vzdálenost řádově800 - 900 m a klasickou pouliční dráhu na styl Veveří, kde jsou od sebe zastávky řádově 400 - 600 m, pak bude vždycky trochu rozdíl v jízdní době. U pouliční dráhy je lepší pokrýt víc cílů v kratší vzdálenosti, u té rychlodrážní verze s tím člověk trochu počítá, protože jde na tramvaj víc cíleně a nevybere si ji jen proto, že mu zrovna jezdí pod oknama.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Nicméně při větší mezizastávkové vzdálenosti je i delší docházková vzdálenost, a tím je celková doba přepravy zase prodloužena.


Offline
Uživatelský avatar

6963
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Alanis: je to o výběru mezi rychlostí přepravy a četností zastávek, resp. o nastavení správného poměru. Třeba v Krakowě mají zastávky dál od sebe, než my. Potom je ale i ta přeprava po městě mnohem rychlejší (samozřejmě nejenom četnost zastávek, jsou tu i další faktory jako segregace tratí atp.)


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Když už jste u těch zastávek, tak největší hovadina mi přijde rozestup Univerzitní kampus a přeložená Nemocnice Bohunice ve směru Osová. Vzdálenost? Jestli moc, tak 50m!


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Nepřijde mi to úplně jako blbost, mezi Dunajskou a "novou" Osovou je to nějakých 900m.

Pokud by někde tady vznikla zastávka pro linku 6, tak si myslím, že by tu oblast obsloužila daleko lépe.

Bude to kousek za výhybkou, takže se ani nebude muset moc rozjíždět a brzdit. A i z téhle zastávky je to pak na Dunajskou štreka, takže prostor pro rozhulákání tam je.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

6963
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jojo, postavíme zastávky nejlépe každých 100 metrů, aby to nikdo neměl daleko a budeme jezdit krokem. :pray:


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 20211.html


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
https://www.youtube.com/watch?v=wk6SYWUWVLM Vakcinace ve vozovně: Záběry z Medlánek stojí za to :)

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
2805
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Díky za upřesnění.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
808
25 led 2006 09:46
Stojíš na chodníku z pohledu k městu po právě straně silničního mostu přes tramvaj. Pokud tedy půjdeš po tom chodníku souběžném s tramvají, je trať a zastávka do města vlevo. A tam vedou schody.


Offline
2805
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
TMB: Díky za upřesnění. Takže malý most pro pěší, který se používal dřív pro příchod od trolejbusu k šalině, zůstává? Co vím, tak ho opravují delší dobu, snad už od jara.
Co mě mate z celého popisu, proč jsou schody za přechodem vlevo a ne vpravo, když mám ten chodník před sebou a dívám se směr Švermova. Logicky mi to vychází, že ty schody musí být na pravou stranu, když most nad šalinou mám taky vpravo.
Serpentinu jsem pochopil, asi bych ji už zvládl najít.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
808
25 led 2006 09:46
A ještě jedna drobnost. Ten most pro pěší od smyčky trolejbusu přes tramvaj, odkud vedly schody na starou zastávku, je zatím nepřístupný a opravuje se. Takže od trolejbusu lze jít jen po chodníku na souběžném silničním mostě.


Offline
808
25 led 2006 09:46
Nevím, zda to napíši srozumetelně. Ale pokud přejdeš přes přechod k zastávce linky 50 směr Bystrc, tak od chodníku vede cesta dolů z kopce podél tramvaje ke Švermově. Od ní vlevo hned na záčátku postavili betonové schody k nástupišti zastávky tramvaje do města. Takže vlastně přímo dolů pod most. A o kus dál je rampa ve tvaru serpentiny.
Nepříjemné je, že asfaltový přechod přes koleje je až na začátku ostrůvku ve směru do města, tedy u označníku. Tramvaje v opačném směru do Lískovce tam ještě jedou poměrně velkou rychlostí.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18062 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 723  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 zář 2024 21:06
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]