Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 13 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
25
24 pro 2021 09:18
Pro tu hrstku lidí využívajících vlakovou zastávku by momentálně asi bohatě stačilo, kdyby tam občas zajíždělo Solárko na baterky. Šlo by vždy o jeden vůz jedoucí tam a zpět, čili dva vozy by se na ulici U Leskavy nikdy nepotkaly. Navíc moderní trolejbusy jsou již tak tiché, že nevydávají při jízdě víc hluku než moderní osobní automobil. A těch projede dotyčnou ulicí za den nejspíš i několik set, a to nevadí nikomu...


Offline
2805
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Díky za odkaz, takže město nemá smluvní páky na veřejný prostor? Jo a ta ulice U Leskavy prý pořád není po kolaudaci, takže by ji mohl nechat stavební odbor zavřít. Fakt nádhera. sarcastic :oops:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
Ono to není jen o městě. Developer měl ulici U Leskavy zkolaudovat a předat městu. Dosud neudělal ani první ani druhé.
Tam je totiž otázka, jestli vzdát aspoň dočasné řešení s vedením ulicí u Leskavy a tím prodloužit celé řešení.

Nějaké pokusy ale situaci vyřešit jsou:
https://www.facebook.com/39461213471529 ... 645177502/


Offline
2805
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak o ul. U Leskavy bych se ani nebavil, spíš o tom terminálku, co má být u vlaku s tou alternativní silnicí. Místní by měli šoupat nohama, protože ten terminál je v plánech dlouho.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Nebýt Správy železnic, tak v Lískovci žádný chodník není! Smutné je, že tahle zastávka tu měla stát už v roce 2014, nebýt různých odvolání proti modernizaci tratě a celý tento čas navíc nebyl magistrát schopen vybudovat obslužnou a přístupovou komunikaci. Je jasné, že vzhledem k šíři ulice U Leskavy zde trolejbusy jezdit nemohou a místní je tam ani chtít nebudou.


Offline
25
24 pro 2021 09:18
Ad 1) Totéž ve Šlapanicích :-)

Ad 2) Předpokládám, že v ulici U Leskavy místní žádnou MHD nechtějí a novou souběžnou silnici na místě dnešní pěší stezky taky ne. Anebo jo?


Offline
2805
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Docela by mě zajímalo, jestli se ve věci protažení trajflů k vlaku v Lískovcu něco děje, nebo magič tradičně spinká.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Asi tak. Ve stávajícím stavu není kudy tam tu MHD dostat.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2805
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Předpokládám, že tomu přivedení brání momentální stav místních silnic. Svah není moc daleko.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
Tak jsem si včera prošel železniční zastávku ve Starém Lískovci a okolí - všechno hezké a čisté, vypadá to prostě fakt slušně, nový chodník, ale...
1) Který expert vymyslel, že tam zastavuje S41 1x za 2 hodiny a S4 tudy jen projíždí? Přičemž Ostopovice to mají naopak. To je myšleno jako nějaká hra o rychlém spoji do centra? :D Samozřejmě rozumím, že tady nebudou stavět rychlíky, ale osobáky na střídačku?

2) Nejbližší zastávkou MHD je momentálně Čermákova s nutností přestupu při jakékoliv rozumné cestě, na kterou se člověk podívá. Přitom zástavba je doslova co by kamenem dohodil, jenže bez mostku přes Leskavu a navazujícího chodníku - došlo by se aspoň na Kosmonautů (už to není o moc víc, než na Čermákovu), kde už je použitelná 50... No, už aby tam byl terminál, jenže ulicí U Leskavy přepokládám 25 a regionálky protahovat nebudou.

Celkově zatím škoda a promarněná šance, snad to najde pořádné využití, nerozumím, proč se rovnou neuvažovalo o přivedení aspoň nějakého spoje, i kdyby to hned nebyl trajf.


Offline
2
13 zář 2013 08:45
https://www.youtube.com/watch?v=zukMfc0GR3U


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Nový jízdní řád


Offline
43
08 říj 2011 15:24
Nezátky
Igor Mauricio píše:
Pokud chápu správně, kloubáci mají jezdit mezi Adamovem a Bílovicema. No, já bych se tam bál projet s mikrobusem :mrgreen: Ale třeba to vyjde.


No na tohle sem taky zvedavej :D
S 934 sem se tam kdysi motal a byl sem taaaaakhle malinkej.
A to jezdim už nejakou pětiletku


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Kdo se bojí, nesmí do lesa ;-) v tomto případě doslova. Nicméně stačí když to projede jeden, pak už platí - projel to kolega přede mnou, musím tedy i já.
Co se týče kloubů... zajímalo by mě, jestli to je "na míru" DPMB, nebo se zde objeví nějaký netradiční vozy...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Pokud chápu správně, kloubáci mají jezdit mezi Adamovem a Bílovicema. No, já bych se tam bál projet s mikrobusem :mrgreen: Ale třeba to vyjde.


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Jakub S. píše:
"Drobná" zajímavost - plány na obnovu drážních vozidel pro spoje objednávané JMK do roku 2030 a drobný výhled dál.
Ve zkratce JMK počítá s tím, že jakákoliv nová vozidla bude pořizovat do svého vlastnictví (pořízení zejména v souvislosti se zaváděním výhradního provozu ETCS) a má jít o elektrické jednotky (s bateriemi/bez). Do roku 2030 mají být pořízeny pro linky S4, S41, S6, R56 a S91. Motorová trakce má být i nadále objednávána vč. vozidel. Linka S7 do Vyškova bude spuštěna v závislosti na stavbě "VRTky" nejdříve v roce 2032. Pro jistotu poznamenávám, že ještě nejde o zastupitelstvem schválené materiály, mohou tedy doznat jistých změn, byť to vnímám jako nepravděpodobné.
Materiály: koncepce (nejzajímavější), mapa, tabulka pořizovaných vozidel.

Soutěž a "tržní konzultace" na zajištění dopravy v JMK od 12/2023 (a později) dostávají reálnější obrysy.
https://zdopravy.cz/jihomoravsky-kraj-o ... idu-95146/

Soutěž na dopravce S2+S3+S51+část S9 platí (nové jednotky Regiopanter/Moravia), dále má být soutěžen i dopravce, který pořídí do svého vlastnictví nové elektrické jednotky na Vlárskou dráhu (S6+R56+S61) - nástup dle elektrifikace, předpoklad 12/2027. V případě S4+S41 platí plán na pořízení hybridních jednotek do vlastnictví kraje (nejdříve od 12/2025). Do 12/2025 mají být na S4 nasazovány také nové jednotky Regiopanter/Moravia (úsek Brno - Zastávka).
Pro ostatní vlakové linky a zbytek S4+S41 (vše v motorové trakci) má být vybrán dopravce formou přímého zadání, přičemž jsou tam varianty s vozidly s/bez ETCS a hybridní jednotky JMK/onové i ojeté jednotky ve vlastnictví dopravce - tj. dle toho, kolik se povede pořídit nových jednotek.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2572
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
České dráhy shání až 79 autobusů na výluku mezi Brnem a Blanskem, čeká je provoz i po lesních cestách
Nakonec se Sůra dopočítal k vyššímu počtu autobusů. Na webu KORDISu už je ke stažení výlukový jízdní řád, nicméně v něm chybí návrh NAD mezi Adamovem a Lesnou přes Útěchov.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2805
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nejspíš v podstřelování ceny. Kdo dá míň, vyhraje, bez ohledu na reálné náklady. Aspoň tak tu narážku chápu já...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
68
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
V čom vidíš slabinu výberok, ak teda, ako tvrdíš, sa opravdovým podnikateľom do toho nechce? ;))


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
ČAD BK už bus dopravu i s některými lidmi převelelo hlavně na firmu Agrostroj Pelhřimov (majitel Agrostroje i ČADu je tatáž osoba, brněnský velmi šikovný a schopný miliardář pan Stoklásek) a pro IDS si už udržuje úmyslně jen MHD Adamov a Blansko. Řidiči už jsou u nových zaměstnavatelů (nejen ICOM, jak je mylně uváděno). Pan Stoklásek je podle mě opravdový podnikatel, takže ta "výběrka na cenu" opravdu nemá zapotřebí a já ho plně chápu a naprosto rozumím, jaký postoj zaujal.


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Zajímavě rozkouskované...
Brno - Adamov: pracovní dny ve špičkách 3 klouby, nepracovní dny 4 klouby a o víkendových výlukách (10x zavření silnice mezi bývalou LDN a Adamovem) navíc 4 minibusy.
Brno - Adamov - Blansko: pracovní dny 12 vozů, v nepracovní dny 2 vozy (pouze úsek Blansko - Adamov). Dále po jednom záložním voze v Brně a Blansku.
Brno - Blansko přes Lipůvku: pracovní dny 51 vozů (!), v soboty 28 a o nedělích 33.

V pracovní dny tedy bude zajišťovat náhradní dopravu za S2+R19 celkem 66 vozů (z toho 3 kloubové). To je je slušný počet. Jsem zvědav, zda se do části s kloubáky a minibusy přihlásí víc jak jeden zájemce a taky, jestli bude bojovat ČAD - přeci jen vozů má(měl) dost, jen s řidiči to asi může být problém.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Vypsáno VŘ na NAD Brno-Blansko.
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/459014
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/459015
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/459017


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Vy v tom vlaku budete bydlet, ze potrebujete toliko veci?


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
K čemu automaty na kafe ve vlaku? K čemu zásuvky? K čemu klimatizace? K čemu placení kartou? K čemu nízkopodlažní vstup? K čemu záchod? K čemu sedačky? K čemu dveře? K čemu motor?

Holt pokrok, zvyšování komfortu, to je to co žene lidstvo dopředu.

Automaty na kafe ve vlacích budou, o tom nepochybuji, jen někde je to dřív a někde později. Prostě k tomu musíme dozrát.

To že strojvedoucí nemají k dispozici na mašině ani záchod, umyvadlo, nebo alespoň funkční ledničku a mikrovlnku, to je kapitola sama o sobě.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
xcav8 píše:
Znám případ, kdy strojvůdce zastavil vlak někde v polích když ho přepadla náhlá břišní bolest. :D


Kamarád, bývalý fíra, cvrkal za jízdy z pravých dveří. Jenže přišla zatáčka vlevo, a málem opustil lokomotivu. Fyziku neošálíš. biggrin
Jezdil NEXáky u Carga...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3617 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 zář 2024 22:36
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]