Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 15 z 95    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 95  Další
Autor Zpráva
Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, předpokládám, že závlek na Vinohrady se jen těžko zruší, když si ho vyřvali místní po výluce Zábrdovického mostu. Umím si představit, že by se 78 poslala na Novolíšeňskou a hned dolů na Juliánov, i tak by se ten přestup musel nějak řešit.
Sedmičku nerušit, jednak ji občas docela využiju a jednak řeší vztahy, které dřív řešila 11, čili z Lesné na Cejl bez dvou přestupů, přímá jízda na hlavní nádraží bez courání po Masaryčce a pak oblast kolem Ronda a pracáku na Vojtové. Nemusela by jezdit v sedle 9:00 - 14:00, tuším, že o říjnových prázdninách tak nějak sedmička letos jezdila.
Když se podívám, co je tak nějak navíc, určitě 51 o víkendu, Popůvky a okolí může klidně zase převzít regionálka 402, Cross jako Cross, vozidlo bude skoro stejný.
Trajfly 37 ke špitálu, taky bych to nechal na regionálce 405/6, jen se dost bojím, že příští rok osekají na Kordisu regionálku jen na kampus, když už bude šalina, že půjde jet na Pisárky/Mendlák jen trajflem, což není úplně šťastné řešení.
Určitě by se dal v pracovním dni v sedle osekat interval, ale pokud ano, tak nějak rozumně, třeba jít na 10 minut šaliny v sedle ve všední den mi připadá už trochu moc.
Osekávat linky jako 47, 74 mi připadá, že není úplně ono, ti lidi se musí nějak dostat z práce, aby ty linky nebyly osekané až moc, vzpomínám si třeba na linku 79, ta se osekávala z plnotučného provozu až na současné tři šichtové páry někam do Sokolnic.
Takže buď tu expresky chceme jako celek, nebo nechceme, ale neořezával bych jen některé.
Zrovna e56 a e50 určitě nechat, e50 bych naopak posílil na 15 minut ve špičce, potkal jsem ji minulý měsíc na Dunajské a směr Bystrc jela jen po 20 minutách někdy okolo páté odpoledne.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
325
21 dub 2009 20:30
Zdeněk píše:
Nevím co máte všichni s tou jedenáctkou. Zrušením řidiče neušetříte, Stránského neobsloužíte a směr Bystrc zhoršíte přestup.


A proč musí něco jezdit augerechnet na současnou zastávku Stránského, která je (z pohledu současné výluky) v totální ři.., ehm, v poloze naprosto k ničemu . Mnohem víc muziky za menší peníze udělá autobusová zastávka někde u křížení (třeba dočasně zobousměrněné) Haasovy a Stránského. Přestupy směr Bystrc (a jako bonus zdarma úrovňově na busy směr Jundrov a Kénig) v pohodě zvládnou zastávky na Rosického náměstí. A jako bonus číslo dva by bus mohl stavět navíc třeba někde tady.


Offline
597
25 říj 2019 10:12
Martine:
81/82: No nedojde k žádnému extrémnímu ušetření, ale pořád jsou to 3 vozy. Ta linka jezdí celkem prázdná, úplně mimo jakýkoliv systém. Zastávky, které jsou jen pro tyto linky budiž, ale co je to za obsluhu MHD, když to jede jednou za 2 hodiny. Je to skutečně nutnost provozovat? V době vzniku to dejme tomu dávalo smysl, ale teď? A tohle říkám jako člověk, který 82 docela často využívá.
7: Jaké nenahraditelné spojení zastává? Tím spíš, když jede z Lesné jenom ráno...

PvvS: Asi bych to prohodil s 55, ale pravda je, že ta Líšeň je prostě rozdrbaná. To snadný řešení mít nebude, tím spíš v aktuální situaci.

ZGHK: Jasně že šotodebata, ale tak pro tu zábavu... :D
-35/38/39 tam by to asi chtělo vyřešit nějak komplexně, nechal bych přímé spojení na Mendlák i na Komenského náměstí. Ale jak... :D

A co taková 74?


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
Nevím co máte všichni s tou jedenáctkou. Zrušením řidiče neušetříte, Stránského neobsloužíte a směr Bystrc zhoršíte přestup.
Z mého pohledu klidně minimálně neděle do dvanácti prodloužit intervaly tramvají. Rovněž v PD v čase 10-12 by se v pohodě snesl interval 7/8. V dopoledním sedle by do Modřic bohatě stačil interval 15 minut.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
325
21 dub 2009 20:30
No, ona to zřejmě bude jen čistě šotoakademická debata, ale když už jsi to nakousl..

Pokud by fakt love nebyly (jakože nebudou), tak mi jako nejvhodnější adepti na rušení /redukci přijdou linky zajišťující řekněme nadstandard. Takto na první dobrou bez nějakého detailního přemýšlení (vedle toho co jsi psal):
- E56
- 63
- 35
- 65 nechat jen v úseku Řečkovice - Technopark a jen v PD
- 68 nechat jen v úseku Monte Bú - Šelepka
- 51 (minimálně o víkendech)
- výlukovou 11 nahradit minibusem
- spoje desítky na Stránskou Skálu a Novolíšeňskou (areál Zetoru minibusem)

Nejsem si jist s tou sedmičkou, možná nechat jen ve špičkách?

Určitě by byla spousta důvodů proč zrovna tuto linku ne (a některé i smysluplné), ale jako takový první výkop...:-)


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
A u a78 vynechat i Strnadovu. Nebo ji v tomto úseku prohodit s a55. Ale furt nebude vyřešenej přestup z trbusu na autobus a propojení 1/2 Líšně s poliklinikou Viniční a Dělnickým domem. Od tý doby, co tu DPMB začal rozes*rat linkový vedení a dokonal to prodloužením trbusů, u kterých nesplnil snad ani jeden z cílů dotace, tak to stojí za velký ...


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondro: co ušetříš zrušením linek 81/82? Navíc tyto linky (min. 82) mají na trase zastávky, které nejsou žádnou jinou linkou obsluhovány, muselo by se vyřešit jinak. U linky 7 by ti obyvatelé Lesné určitě poděkovali, vždyť nemají jinou náhradu za linku 11.


Offline
597
25 říj 2019 10:12
Když vidím, co udělal plán zrušit zastávku Kamenolom pro tramvaje, tak se trochu bojím, že bodám do vosího hnízda, ale i tak to zkusím. :-) Nepředpokládám, že by se od změny jízdních řádů někde přidávaly linky/spoje spíš naopak. Ví se, nebo tuší se, které linky by mohlo šetření postihnout? A hlavně, kde byste škrtali vy?

Vykopnu:
- Zrušit linku 7.
- Zrušit závlek 78 přes Vinohrady.
- Zrušit 81/82.


Offline
121
29 črc 2014 19:57
bugear píše:
https://content.idsjmk.cz/kestazeni/NZJR2022xS2.pdf
Zajímalo by mě, kde chtějí xS2A odstavovat. Jestli na Haškově, to se docela projedou.

Na Nádraží Lesná už nám začínají růst nové zastávky, zjevně k tomuto účelu. Překvapuje mě, že ty DC rostou v křižovatce (byť na druhé straně T) a ne vstřícně k ZC.


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Na Pekárenské měl být nějaký celý blok od Jiříčné, ale asi to krachlo na penězích.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Tak taky se dělal nedávno nový povrch od Grohovy dolů. Ale chodníky jsou stále původní, stokrát záplatovaný asfalt. Parkovací místa jsou stále vyznačena tak, že po chodníku mnohdy neprojede kočárek. A stoletý vodovod se po několika havárkách taky zaflikoval tuším jen na nejhorších místech. Takže ta ulice na celkovou reko stále čeká. A to nemluvím o tom brownfieldu mezi Pekárenskou a Sokolskou, který tvoří na Veveří "nádhernou" zeď, tam probíhají práce už asi posledních 15 let, ale nestalo se s tím zatím vůbec nic.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A od té doby se překopával úsek okolo Grohovy a Sokolské ještě několikrát. Pamatuju jednokolejky relativně nedávno. Pár roků zpátky, možná tak 2015? Nevím přesně.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
52
16 lis 2018 09:17
Fantomas píše:
kompletní rekonstrukce Veveří, která se plánuje už asi tak 20 let a ještě dalších 20 to hádám bude trvat.

Ta proběhla v 80.letech biggrin V úseku mezi ulicemi Sokolská a Kotlářská existovala ještě původní kolej hned vedle chodníku na straně u botanické zahrady a ta se použila pro jednokolejku. Takže vlastní trať se mohla rekonsturovat naráz obousměrně.


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
No rozhodně vypadají velmi provizorně, jsou to jen betonové panely "pohozené" na silnici, vypadá to dost šíleně. Ale předpokládal jsem, že to tak už zůstane do kompletní rekonstrukce Veveří, která se plánuje už asi tak 20 let a ještě dalších 20 to hádám bude trvat.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
XXX: Jak provizorně? Ostrůvky na Konečňáku se společným přechodem jsou snad definitivní, nebo jak mám tuhle poznámku chápat?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Veveří jednoduše nepobere tolik tramvajových linek v tak hustém intervalu.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
b1 píše:
Jestli je trasa přes Veveří rychlejší než přes Pisárky, tak proč se pro cestu do Bystrce preferuje ta pisárecká trať?

Po stopadesáté. Všiml sis provizorně prodloužených ostrůvků na Konečného náměstí? Všiml sis osekaného intervalu na dvanáctce? To je ten důvod.


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
Cracatit: zastávka Pisárky je už delší dobu v režimu W, nikoliv stálá.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak ona by ta trasa Bystrc - Pisárky - Mendlák - Nové sady byla celkem rychlá, kdyby to nezabíjely detaily jako pomalé zatáčky u Kamenomlýnské. Stálá zastávka Pisárky, kterou by šlo klidně projíždět v režimu W, stejně jako se jezdí na Lipové. Dál při jízdě z města hoooooodně ppppommmaalllááá jízda na vjezdovou výhybku vozovny od Lipové do tunelu, přitom rovně by mohla být o dost rychlejší. No a v obou směrech to přirozeně zabíjí okolí Mendláku, kličkování z Václavské a křižovatka Nové sady.
Kdyby byl průraz a jenom jedny světla na Mendláku, plus ty detaily, tak by ta trasa byla možná i o 4 minuty rychlejší, takže by konečně spolehlivě porážela tu druhou trasu Žabinama a po Veveří skrz pomalou Čáru.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
Ale podle pana M:
M píše:
b1: na to nemá vliv samostatné těleso, ale to kudy ta trať vede a jeji délka, podívej se do mapy, počet zastávek a křižovatek a bude ti to jasný.


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Oddělená trať na samostatným tělese.


Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
Jestli je trasa přes Veveří rychlejší než přes Pisárky, tak proč se pro cestu do Bystrce preferuje ta pisárecká trať?


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Pavel píše:
A proč tou 11 teda lidi z Bystrce necestovali? Dalo se....

A jak by mohli z Bystrce jezdit 11, když hlavy pomazané ji nechávají trčet na Rakovecké! Takže slavná 11 nebo dnes 3 obsluhuje v Bystrci jen 2 zastávky. Konečnou záměrně nepočítám, ta stojí mimo zástavbu a slouží DP pouze k úspoře vozokilometrů. Zatím co se Bystrc II rozrůstá, tak šaliny se ořezaly!


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Padesátka má takovou drobnou chybičku, že jede až do Komárova a tím pádem se hlavnímu nádraží vyhýbá a musí se přestupovat na dvanáctku, pokud už někdo chce jet tímhle směrem. Navíc oproti Žabinám je to o dost delší trasa.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
A proč tou 11 teda lidi z Bystrce necestovali? Dalo se tím přestoupit na České nebo Maliňáku na linky 1,2,(3),4,5,6,9 a 12. Nově přibudou trolejbusy směr Slatina, vlak a autobusy na Úzké (Ale pro směr jih má Bystrc daleko rychlejší 50 a E50)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2365 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 95  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 zář 2024 18:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]