Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 50 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Jestliže mi šalina jede každou lichou minutu, tak je jasný, že nejde udělat rovnoměrný proklad. Raději budu mít odjezd základní linky častěji po 5 minutách a proklad 2. nebo 3. minutu (00 - 05 - 07 -10 - 15 - 08 - 20), než takt základní linky po 6 minutách, jen kvůli tomu, že to vypadá hezky na papíře. Díky provozu, kterým MHD se proplétá a různě dlouhé době potřebné k odbavení cestujících, kdy vniká běžně zpoždění do +-2 minut, nelze docílit 100% úspěšnosti prokladu. Proto je třeba počítat s tím, že i v okrajových částech se mohou na jedné zastávce sekat nejen soupravy dvou linek, ale i dva kurzy téže linky a z důvodu urychlení odbavení, by se obě soupravy měly vejít na jedno nástupiště. Proto i mimo centrum, kde tomu nebrání místní podmínky, by měla být nástupiště dlouhá, aby obsloužila dvě soupravy současně.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Tak na druhém koncu osmičky bych to zase proložil s desítkou...


Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
Kvůli jednomu konci rozdrbat všechno ostatní ? Opravdu nesmysl rozdrbat odjezdy z Líšně, kde to je jediná tram. linka, jen kvůli tomu aby se na druhým náhodou 3 lehce nemíjely.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
3-2-5 je fakt rovnoměrné jak sviňa...


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Já bych to naopak nechal tak jak to je tj. d-8 po 5 minutách a d-7 se do toho ob jedno vloží. Ale pro koncový úsek v Lískovci a pro celou Líšeň zůstane pravidelných 5 min. Je to zapamatovatelné a hlavně rovnoměrné. Navíc díky té vložené d-7 pojede vždycky d-7 a ta následná d-8 o něco prázdnější, takže má člověk 2/3 šanci na komfortnější svezení. Navíc až bude d-7 do Lískovce a d-8 k Nemocnici, bude zase lepší aby d-8 měla pravidelnou 5 minutovku. Ten deformovaný interval je vhodný maximálně na linku d-12, která se skládá z 3 linek s intervalem 10 minut, ale je to jedna linka a celá trasa je stejná.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
A proč je na lince 12 v odpolední špičce v některých časech interval 4-6 místo 5-5?


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
No... Ještě jsi nebyl v Pardubicích. Tady alespoň nějakej náznak snahy o proklad je.

Pomohlo by, kdyby na osmičce se z intervalu 5 minut udělal interval 6-4, aby výsledný proklad mohl být 3-3-4. Teď je tam 3-2-5. Stejně tak si myslím, že na devítce by stačil 10minutový interval, aby v úseku Jugoslávská - Čertova rokle mohl být proklad 5-5. Dřív to stačilo, tak nevím, proč by to nemohlo stačit teď. A ještě by se ušetřilo.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
xxx píše:
A linka 8 je nízkopodlažní komplet, …
sarcastic Neeeee… sarcastic :lol:
xxx píše:
Btw. čekal jsem, že časové polohy spojů na 7 budou nějak koordinované s linkami 8 a 9, ale co se dívám, tak nic moc teda
Opět: :lol: Vítej v Brně. Tohle tady nečekej. Přijede všechno, pak věčnost nic. V Brně umíme to, co jinde ne: i když někde jezdí víc linek, uděláme z toho efektivně jedinou. To jsme dobrý, co? sarcastic

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
2389 píše:
Těším se na novou linku 7. To bude přehlídka vraků v přímém přenosu. Nic proti K2P někdy v roce 2005. Ale je rok 2021, přičemž podíl NP vozů na této lince odpovídá spíš tomu roku 2005. Docela nerozumím této taktice. DPMB schraňuje 22 těchto strojů ve chvíli, kdy počet nových EV překročil počet vyřazených K2 už o 3 ks a dalších několik se již sestavuje a brzy vyjede. Nehledě na to, že pravidelně stojí plno mnohem lepších NP vozů (Aniter) v Pisárkách u plotu, přestože jsou způsobilé k výjezdu na linku.

A proč by měl být zrovna na této lince vysoký podíl nízkopodlažních vozidel? Vzhledem k tomu, že ta linka bude prakticky k h*vnu, tak je vhodnější nasadit nízkopodlažní vozidla spíše na linku 9. A linka 8 je nízkopodlažní komplet, takže na opačném konci není co řešit. Btw. čekal jsem, že časové polohy spojů na sedmičce budou nějak koordinované s linkami 8 a 9, ale co se dívám, tak nic moc teda...


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
2389 píše:
Těším se na novou linku 7. To bude přehlídka vraků v přímém přenosu. Nic proti K2P někdy v roce 2005. Ale je rok 2021, přičemž podíl NP vozů na této lince odpovídá spíš tomu roku 2005. Docela nerozumím této taktice. DPMB schraňuje 22 těchto strojů ve chvíli, kdy počet nových EV překročil počet vyřazených K2 už o 3 ks a dalších několik se již sestavuje a brzy vyjede. Nehledě na to, že pravidelně stojí plno mnohem lepších NP vozů (Aniter) v Pisárkách u plotu, přestože jsou způsobilé k výjezdu na linku.

Jak tak koukám, tak pojedou v plné palbě asi i Anitry a Draci (na linky 2, 4, 9). Vzhledem k tomu, že se vrací téměř plná špičková výprava, tak musí jet zjevně všechno a nebude to žádná speciální taktika. A docela rozumím tomu, že se výběhové typy vozů staví na doplňkovou linku, než na nějakou páteřní.


Offline
187
21 kvě 2017 18:40
Těším se na novou linku 7. To bude přehlídka vraků v přímém přenosu. Nic proti K2P někdy v roce 2005. Ale je rok 2021, přičemž podíl NP vozů na této lince odpovídá spíš tomu roku 2005. Docela nerozumím této taktice. DPMB schraňuje 22 těchto strojů ve chvíli, kdy počet nových EV překročil počet vyřazených K2 už o 3 ks a dalších několik se již sestavuje a brzy vyjede. Nehledě na to, že pravidelně stojí plno mnohem lepších NP vozů (Aniter) v Pisárkách u plotu, přestože jsou způsobilé k výjezdu na linku.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Trolejbusová smyčka Kohoutova samozřejmě bude.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Ondrah98 píše:
Mimochodem se zadrátováním Kohoutovy se už nepočítá nebo jak?

Měl jsem za to, že taková alternativa byla v ZOV zmíněna, ale našel jsem tam jenom alternativní řešení ohledně vozovny. A teď se koukám, že podle smlouvy je stavba součástí velké zakázky, jen to z částí zadávací dokumentace, které jsem četl, nevyplývalo.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No je pravda, že kdyby z vozovny bral lidi jako posila d-1 na Maliňák, příp. až k viaduktu, tak by se taky nic moc nestalo.
Nejkratší doba mezi příjezdem na TP a následujícím odjezdem z Komárova je tam 37 minut.


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
jj MHD tu máme od toho, aby se skrz celé město proháněly prázdné vozy


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Prázdné km jsou finančně plně v režii DP, narozdíl od km plných. Tedy pokud město hradí směrem nahoru 7 vozů a směrem dolů 4 vozy, tak...


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
vozy zpět snad můžou jet po své trase..


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak asi to dává smysl, pokud potřebuju rychle vozy zpět a jednička i dvanáctka mají větší spotřebu kapacity dc x zc, takže by stejně jel na Řečkovice někdo skoro bez lidí. Aspoň se využije průjezd vozovnou i jinak, než jen na mimořádnosti.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
to si dělaj ##MLUVÍM SPROSTĚ##, ne?


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ano, 4 vozy se vracejí přes vozovnu a Lidickou režijně zpátky. :mrgreen:


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Manipulačně jako skrz celý město, chápu to správně? sarcastic :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Ano.


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
tu 12 ráno nechápu,z Komárova po 3-5 min a z Parku 6-6-7 min. To budou jezdit manipulačně nebo jak?


Offline
598
25 říj 2019 10:12
Mimochodem se zadrátováním Kohoutovy se už nepočítá nebo jak?


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Konečňák - Merhautka asi pořeší nějak busem, kdyby nejhůř.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6005 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 lis 2024 10:55
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]