Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 53 z 239    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 239  Další
Autor Zpráva
Offline
1787
04 bře 2012 23:26
AurumTheEnd: Jako je fakt, že já mám tendence zapomínat, že vlastně v případě 84 v oblasti mezi Pisárkami a Přívratem (a vlastně pak za Přívratem) je JŘ doopravdy vyvěšený jen aby se neřeklo.
Asi ale chci to, aby to podle toho JŘ mělo proklad. Že se JŘ nebude dodržovat, protože autíček je všude jak…, tak to je zase jiná. Jenže když už podle JŘ má jet jednou za věčnost vláček všeho… To je prostě špatně.
Robert: Jo, to to vysvětluje. A to buď rád, že jsem nedostal na starost pojmenování linek já. 44 a 84 by byly 40A a 40B. 40 protože jsou velmi důležité a A a B protože to jsou součásti jediné linky.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Nic, mně se plete směr 84 a 44. Jako bych nic nenapsal. :-)


Offline
Uživatelský avatar

28
24 srp 2019 11:15
Robert píše:
A kdybys jezdil 84 a přestupoval na 30, nadával bys, že musíš 5 minut čekat, že?


Podle mě je i na přestup mnohem lepší vyrovnávací rozestup pár minut, než odjezd ve stejnou minutu, který může byť jen minuta zpoždění rozhodit.

Zvlášť u takové na zpoždění náchylné linky, jako je okružka – možná se s návratem do normálu v koronavirovém hledisku vrátí i jízdní řády a44 & a84 ve špičce k textu "jezdí to každých deset minut a můžete být rádi", jako tomu bylo před lety.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Robert: Proč bych probůh z 84 přestupoval na 30? Leda tak na 30 v protisměru, a tam by to byl nějaký náhodný čas.
PvvS: 36% je ale podstatně víc, než jen 14. Jako sorry, ale těch 14 je fakt směšných.
Já ale netvrdím, že LF3 není prolízačka. LF2 ani ne. Ale raději bych se prolízal v LF3 (nebo nedejbože LF4), než…neprolízal v KT8.
Souhlasím s tím, že ta rekonstrukce KT8 je za málo peněz hodně muziky. To asi zase jo. Svou práci to odvede, to asi taky jo. Jen…stále to nepovažuji za NP vůz.
V obousměrném provedení to vymyslet líp jde, to by to jen lidi nesměli vzdát. Na pravé straně všechno sezení otočené ve směru jízdy, na levé proti. Dvojsedačky, žádný 4. Nedávat tam ke dveřím nějaký zbytečný desky, ať je prostor na nohy i tam. Jasně, sezení tam zas tolik nebude, ale! Aspoň to bude lepší než to nikomu příjemné sezení naproti sobě. Protože to fakt každý chce. Čumět cizím lidem do xichtu a aby to dělali oni jim. Zatímco do sebe mlátí kolenama. Úžasný…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Naxashi píše:
PvvS: Máme. Varia, 13T, Anítry, EVO2 a…to je asi všechno, jen mám pocit, že mi něco chybí.
KT8 jsou špatný vtip co se NP týče.
Jako sorry, ale pokud mi někdo bude tvrdit, když to má CELÝCH 14% NP, že to je NP vůz…


Hm, a Vario má 36%, jen díky tomu, že to je sólo. A K3 ani nepočítám. u KT8 to beru, že za minimální cenu se získalo nejvíc. Práci to odvede, kočárek/vozík odveze. A LF2 nebo LF3 není prolízačka ? U KT8 je úplně stejně schodů, jako ve VP verzi. Všechno ostatní je na tom hůř. Navíc v obousměrným provedení to nejde o moc líp vymyslet. Jedině Draci a svýho času RT6 měly NP část vcelku i přes články.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
A kdybys jezdil 84 a přestupoval na 30, nadával bys, že musíš 5 minut čekat, že?


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
PvvS: Máme. Varia, 13T, Anítry, EVO2 a…to je asi všechno, jen mám pocit, že mi něco chybí.
KT8 jsou špatný vtip co se NP týče.
Jako sorry, ale pokud mi někdo bude tvrdit, když to má CELÝCH 14% NP, že to je NP vůz… To se akorát zasměju.
Jako jo. Vozíčkář se tam sveze. Kočár s děckem taky. Ale tím to asi tak končí. Důchodců si tam sedne tak 5 a zbytek má smůlu.
Jo, kdyby udělali NP i krajní články, tak to by bylo o něčem jiném. Jenže to je v podstatě pravěká verze LF3. A trochu prolízačka. Osobně bych s tím asi neměl problém, aspoň by to byl víc NP vůz, než…tohle řešení. A i když jsem vůči tomu kritický, stále lepší, než komplet VP.

Ale abych se vrátil k tématu. Podíval jsem se do JŘ a viděl naprosto skvělou věc.
Přívrat → KPN, 30 a 84. Podle JŘ odjíždí velkou část dne ve stejné časy. Wow. :-D To si tam už jako fakt někdo dělá srandu, ne? To je nějaký způsob vytrestání lidí, co potřebují cestovat tímhle směrem?
Moje řešení? Posunout 30 o 5 minut. S 84 sdílí podstatnou část trasy, daleko víc, než s např. 36. Jasně, tam to rozbíjí ten slavný semafor u Kamenolomu, to by se ale dalo vyřešit <mluvím sprostě>preferencí</mluvím sprostě>. Je to tam jednou za 10 minut (jen v jisté hodiny, asi tak 3 dohromady to má ten paskvil 6-7-7), to by se snad autystům nic nestalo. Ale je mi jasný, že tohle bude jen můj sen.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Tak se dívám, že nám na 12 jezdí 3x T6...


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Naxashi : V tom případě nemáme moc nízkopodlažních spojů. Snad akorát draci.


Offline
Uživatelský avatar

6963
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
mauriicio: toto řešení bylo už před letními prázdninami, možná bude o pár garantovaných spojů méně na 5/9 nebo 2, ale myslím, že nic tragického.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
B1: Nejde o aplikaci. Jde o to, že pokud si pomyslím něco na smysl „kdy mi to jede“ a pamatuji si, že <touhle dobou> to jezdí každých 1 a 6, tak mám tu odpověď okamžitě, bez úsilí. Nepotřebuji mobil, nic. Mohu si to zjistit, když si zavazuji tkaničky. Například. Když jsem v situaci, že se buďto kouknu na mobil, kdy mi to jede, a riskuji tím, že se zdržím právě o těch 10 s, které potřebuji na případné doběhnutí.
Řešení? Implantovat rozhraní pro komunikaci s mobilem přímo do mozku. Zeptám se, kdy to pojede, koukne se na iRIS, řekne mi, kde to je, za jak dlouho to tu bude.
Než mi to někdo napíše: ano, vím, že to je rozmazlenost. Nebo něco takovýho. ALE! Z výzkumů víme, že uživatelé chtějí „odpověď v reálném čase“. Pod asi 0,2 s. Pak to je čekání a to je nepříjemné.
A tenhle problém jde eliminovat právě tím, co se děje na 1 teď. Po 5 minutách, mimo sedlo a okraje dne. Tzn. v době, kdy cestuje nejvíc lidí.
Taky chodím podle iRISu. Protože si dovoluji tu nehoráznou drzost a potřebuji linky, co asi mají náhodné zpoždění. Doopravdy nechci přijít na zastávku na čas a zjistit, že jsem mohl přijít později. Nebo abych to tam uviděl ujíždět.
mauriicio: 6 vlastně neexistuje. Je to jen převlečená 8. A nazývat to NP… :-D Dobrej, zasmál jsem se tady. KT8 jsou NP asi jako že slepice je pták. Technicky vzato to je pravda, ale… :-)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
mauriicio: jelikož nemáme žádné vysoké kačeny, tak to jinak nelze. Šestka je provozně propojená s osmičkou, stejně jako před prázdninami

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
24
27 čer 2020 17:36
Dovolím si všimnout, že JŘ 6 je plně nizkopodlažní. Která linka to odnese (= kam se přesunou 2xT3)?


Offline
Uživatelský avatar

6963
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
B1: což ale zase znamená brát mobil do ruky.

Sice jsem dneska očekával natřískané vozy, přesto realita ještě o něco předčila má očekávání. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

3738
08 čer 2005 23:12
MartinV píše:
Sice máme chytrej mobil, ale proč zbytečně vyhledávat každý den podobná spojení? Zabere to čas, celkem zbytečně.
Možná už někdo pracuje na appce, kde by to zabralo méně času :wink:


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Tak nějak se ke mě doneslo, že a-78 by kvůli opravám Jedovnické měla zas jezdit vnitřkem sídliště, jak a-55. A prý i s vynecháním Vinohrad.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
P. Haluza: No, jasný, na to jsem zapomněl. Záplava krabic na kolech. Proto říkám, že MHD by mělo mít přednost. Narozdíl od aut musí jezdit podle JŘ.
Nejde mi o plánování přestupů s minimální čekací dobou, spíš o eliminaci toho, že to odjede a pak přijedu. Nějak to prostě rozfázovat. To je o intervalech, prokladech a dalších sprostých slovech.
Zdeněk: Tak já jsem bral takové ty hlavní linky. No jo, já vím, že bych měl zohlednit hlavně to, co jezdí do Útěchova a Vranova, protože tady nikoho nic jiného nezajímá. Nějak nevím proč, ale OK.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
Naxashi: většina autobusů jezdí v sedle po 15ti minutách? Aha, nevěděl jsem, že 44, 46, 67 a 84 jezdící v kratším intervalů sou většina linek... Základní autobusový interval pro sedlo je 20 minut. Stačí se podívat do jízdních řádů. Náhradní dopravy neřeším, to je kapitola sama pro sebe.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Vychází, ale jen teoreticky. Pořád zapomínáte na jeden podstatný detail -- dopravní situaci. Už jsem to tu naznačil, ale bylo to pochopeno úplně jinak. Nejde o covid a související snížení poptávky, ale o stav na silnicích. Vždyť se podívejte, jak vypadá centrum Brna ve špičce. Takový pátek odpoledne, to je ukázkový případ situace, kdy je jízdní řád opravdu jen na ozdobu. Ono plánovat přestupy s minimální čekací dobou je super, ale realita je trochu někde jinde. A dokud jsou intervaly linek do 10 minut nebo mimo špičku i 15 minut, tak to pořád ještě je velmi velkorysé.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Zdeněk: No, to asi jo, ale…co když chci přestupovat na něco, co jezdí po 15 minutách? Čehož je většina. Jako slavná 67. Nebo na 10 minutové okružky…
Prostě…intervaly mají být rozumně nastavené. 5, 10, 15 a 20 minut je ideální. Nepředpokládám přestup mezi 15 a 20 minutovými linkami, mezi 10 a 15 taky moc ne, ale je to něco, co se dá řešit.
Pak tu je analogie, 6, 12, 18, 24. Je to to samý, jen trochu delší. Tohle, pokud už ty prázdninové JŘ fakt jako musí být, by měly být ty. A já vím. Interval 18 a 24 minut jsou šílené ohyzdnosti, taky se mi to nelíbí, ale matematicky to vychází. A to je asi vše, co mi stačí. Takže ano, uznávám, že si tím trochu protiřečím. JŘ by v případě 18 minut byl doopravdy na blití. Jenže přestupy mezi 18 a 6 nebo 12 min. linkami by se daly, prostě to vychází…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
Jinak ještě doplním, že nesystémový sedlový interval 7/7/6 může pěkně navazovat na autobusy v sedlovém intervalu 20 minut

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Zdeněk: Jo takhle. Jo, to pak jo. Na obojí. Ale i tak to nechá linky 2, 3, 5, 9 a 10 takhle nesystémově. To je vcelku velká část. Možná ten balík 2, 3 a 10 chápu. 3 nikdy nejezdí sama, 2 a 10 jí doplňují. 5 a 9 mají vlastně teď taky část spolu. Tu důležitou. Takže jako asi to chápu, za to mohou spíš výluky, jen… Pokud potřebuješ jedinou konkrétní linku, tak hodně štěstí.
Teď se jen dívám…30 jezdí od 18:42 po 15 minutách. To na 3 a 10 je 10 minut (takže opět: pokud mi je jedno, čím pojedu, je to v pohodě. Pokud budu chtít něco konkrétního, tak už ne). Jenže pak to tam taky padá na 15 minut. A ani to tam není ideálně proložené. Takže…večerní cestování nebude o cestování, ale o stání na zastávkách.
Už mi to je ale asi jedno.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
Naxashi: však ano, linka 30 má večer interval 15 minut. Takto alespoň večer od trojky lidi ví, že relativně rozumně přestoupí. Kdyby tam bylo 20, jak se zde navrhovalo, tak by toto padlo.
Celodenní interval 7/7/6 je minimálně na linkách 6 a 8 pouze do ukončení výluky do SL.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Zdeněk: Teď jsem se díval, a je tam 15 minut…
miropiro 10 až 15%… No, dobře, tomu bych asi i věřit. Teď, o prázdninách. Jako asi bych věřil tomu, že se najde nějaké procento těch, co jsou na HO, protože jejich zaměstnavatelé pochopili, že to je možné.
Jenže ono je to takové… Pokud vím, že to jezdí jak to jezdí a mohu se do práce dostat něčím jiným, tak zvolím něco jiného. Tím pádem ubydou lidi. A díky tomu to bude jezdit hůř. A takhle stále.
Taky bych jezdil na kole. Tuhle možnost momentálně nemám. I když se dívám na změny od zítřka… Proč je to probůh tak nesystematické? 1 konečně dostala aspoň půl respektu, co si zasloužila. A hned na 2 je ten 6-7-7 paskvil. Přestupovat se bude dobře. 3, 5, 6, 9, 10 a zatím 12 jsou to samé. Takže tu máme 2 kategorie linek. 1, 4 a 8 mají sedlo a mimo něj 5 minut, jiné ne. Super to bude v úseku Moravák ↔ Semilasso. 1 a 6 nemají stejné intervaly…
25/26 mají 10/15 minut… 30 má zase 10 a pak…něco nepravidelného…
Já nevím. Když se na to dívám, tak mi to přijde jako snaha spojit různé systémy. Něco je založené na 5 minutách, něco na paskvilu 6-7-7, někde je zase 10…
Jak říkám. Mít kolo, jezdím na něm. Současné JŘ jsou k tomu tak krásně motivující.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2572
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
mnadenicek píše:
Pro mě je taková hranice, kdy to nemá cenu řešit,a le nechat na náhodě okolo 5 minut. 6 až 7 je na pováženou, už to nepovažuju za komfortní (jasně můžu být rád, že mě něco vůbec odveze...miluju podobně orientovaný názory). Otázka co ostatní, zazněl tu názor, že někdeo chodí na přesno dle irisu, že echce ani minutu čekat, prosím, ale u takových lidí je takhle otázka bezpředmětná..

Dokud jsem bydlel nahoře na Lesné a chodil dolů do rokle na tramvaj, tak jsem ve většině případů v pracovní dny ráno neřešil to, že tramvaj jede v tolik a tolik. Nanejvýš jsem občas popoběhl k tramvaji. Totéž jsem dělal po přestěhování níže na Lesné. Teď, když je výluka, už odjezdy autobusů 46 a x9 řeším, protože jejich interval opravdu není takový, abych přišel jen tak.
Naxashi píše:
Co tu chybí? Intervaly. Proč? Jsou druhořadé. Má to být soudělné, samozřejmě, měly by být co nejkratší, ALE!!! Pokud budou přestupy v pohodě, není na co si stěžovat.
Ohled na aktuální situaci? Jakou? Vozy jsou vcelku plné, lidi chodí normálně do práce… Stále se všichni ohání studentama, COVIDem, ale i tak to je docela plný. Tak nevím… Kde jsou ty bájný lidi, co by jezdili, ale nejezdí? Nevidím rozdíl, fakt ne. Používám to denně. Jasně, studenti nejsou. Ale asi nejsou tak velký podíl, a pokud jo, tak jen nárazově v jistých časech. A do práce chodí všichni. Jo, možná kamarádky kámoš je na HO. Ale ze všech lidí, co přímo znám, do práce prostě chodí všichni. O tom by DPMB taky někdo asi měl informovat. Živí ve světě, kde všichni mají HO. To ale není svět, kde žijeme my.

Jenže i tak ti bude DPMB tvrdit, že jezdí o 10 až 15 % cestujících. Osobně nyní jezdím do práce, ale podle počasí se rozhoduji, jestli pojedu na kole nebo využiji MHD. Od zaměstnavatele nyní mám nárok na práci z domova, ale využívám té výhody minimálně, kontakt s kolegy mi vyhovuje.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5952 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 239  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 25 zář 2024 05:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]