Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 55 z 239    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 239  Další
Autor Zpráva
Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Aha, Kordis totiž nemá odkaz na nový jízdní řád 49, tak mě to zmátlo. I když to PDF tam nahrané je, pouze chybí odkaz.


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
P.Haluza: posily jsou převedeny na linku 49..

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Charbulka neplánuje začít vyučování? Nebo se na posily a-47 zapomnělo? :mrgreen:


Offline
114
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Ad absurdum — integrovana doprava je taky od slova integrovana kvuli tomu, ze je to planovano nejak systematicky — s nejakym provazanym intervalem, a ne tremi ruznymi, uplne nahodilymi. V Praze to pochopili, v Brne nam to asi jeste chvilku potrva, co naplat.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Dovolím si tvrdit, že:
a) někteří vůbec neví, jak doprava funguje
b) 1 + 1 nerovná se 5
c) někteří mají moc růžový brýle

MHD opravdu není o tom, že můj ctěný zadek odveze něco nejpozději za dvě minuty, a když budu chtít na kterékoliv zastávce přestoupit, tak tam bude čekat již přistavená drožka, která mne odveze, kam si budu přát. Ostatně od toho se MHD jmenuje hromadná, nikoliv individuální, doprava. Cestujeme hromadně, tedy vozidlo by mělo v ideálním případě odjíždět ze zastávky, až je plně vytížené. Ale budiž, ať jede klidně prázdné - já ale nebudu za lupen platit 250 Kč/15min jízdy jen proto, že pár jedinců nemůže pět minut počkat, a musí se díky nim vypravovat pětkrát tolik vozidel.


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Na druhou stranu souhlasím s Naxashim v argumentu, že takt má být zapamatovatelný a hlavně má být společný takt busů a šalin dělitelný společným číslem, jedno jestli 7/14 nebo 5/10 a večer 10/20.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
M: Naprostý souhlas. Já teď jezdím do města a z města, tak mnohem víc sleduju hodinový takt regionálky, takže nějakých 5/7/10 minut na šalině mě vůbec nevytrhne, ale docela se těším na třetí etapu Osové, přecejen přeskok z regionálky na Běloruské je mnohem víc pohodový, než na Hřbitově, zastávky najdu blíž k sobě. Odpadne zdržení na Jihlavské pod krematoriem, kde regionálka na příjezdu nabírala i čtvrt hodiny zpoždění ve špičce a člověk navíc kvůli jízdě osmičky po Václavské a ne kolem Ronda musel celkově přičíst až 20 minut k hodinové jízdě z Říčan na hlavní nádraží.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Že to tak řešíte, mít vaše starosti tak mě klepne..., když si to tak vemu, tak mě vlastně vůbec nezajímá jak to bude od září jezdit, až někam pojedu emhádéčkem tak přijdu na zastávku a pojede to, pokud budu spěchat na čas tak se podívám na jízdní řády na netu a bohatě mě to stačí a pokud fakt budu mít nahnáno tak použijo osvědčené auto, prostě pohoda, vůbec nepotřebuju řešit nějaký 6-7-7 nebo zda to pojede po pěti či šesti minutách, dyť je to uplně buřt. Kdyby tu jezdilo 6 spojů za den tak je co řešit, ale toto, naprosto zbytečné.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Zdeněk: Jasně, to je taky fakt, to jsem si neuvědomil.
Ondrah98: Já chodím přímo na čas. Podle iRISu. Pokud mohu ovlivnit čas příchodu na zastávku. Při přestupu jsem vydán na milost (často) semaforům a jiným nepředvídatelným zdrojům nepravidelnosti.
Prostě si vážím svého času. A už mě nebaví takové to, že vyjdu z domu, a jen vidím, jak mi to ujíždí. Fakt ne. I když to jede za 5 minut, nechci. Chci prostě přijít a aby to do minuty přijelo. Proč bych měl čekat na zastávce? Nechci, mám lepší věci na práci. Stejně jako každý. Proto je fajn, pokud to jezdí (např.) každých 0 a 5 (__:_0 a __:_5).

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
597
25 říj 2019 10:12
Pokud začne akademický rok normálně prezenčně, tak na 12 určitě dojde ke změně, toho bych se asi nebál.

Otázkou je jestli má smysl nějakou zapamatovatelnost řešit u linek s intervalem těch 6-7 minut. Kdo chodí přímo na čas a kdo jen tak spoléhá na to, že něco přijede? Jasně někde na vesnici s intervalem 2 hodiny by asi bylo blbé kdyby to jednou jelo xx:25, pak xx:21 a pak xx:27, ale při tak krátkém intervalu jako je 6 minut... Navíc reálně těžko přijdu na zastávku vždy přesně na vteřinu na daný spoj. A zase když přijdu s předstihem, tak ještě stihnu třeba předchozí lehce zpožděný spoj, který ty 2 minuty nabral na jedné křižovatce. Osobně necítím nějakou potřebu pamatovat si JŘ šalin.


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
Naxashi: linka 12 přejde na kratší interval tradičně se začátkem akademického školního roku. To samé linka 6 a 8, která by se nyní nevyjezdila s počtem Kačen spolu s linkou 6 se kterou bude zase do konce výluky do Lískovce provázána.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Igor Mauricio: Já ani nevím, jak reagovat. Ale po chvíli jsem to vymyslel.
Jestli jsi masochista a baví tě ztrácet čas na zastávkách, prosím. Já jsem jen rád, že tvůj názor není pro DPMB relevantní.
Jasně, bude to jezdit jednou za bůh ví jak dlouho. To bude autům velmi konkurovat. Přijedeš, chceš přestoupit, ale právě to ujelo (samozřejmě, to jsou ty „náhody“), protože takhle v Brně řešíme návaznost, a můžeš stát na zastávce jak debil. Pak poměr mezi čekáním a jízdou je 50/50… Toho času ztracenýho, úplně zbytečně.
Ale jako dobře, pokud ti to nevadí… Mně jo. Ten čas mi už nikdo nevrátí. Není to tak, že půjdu do práce a vydělám si 24 hodin.

Ondrah98: No, dívám se. Mám smíšené pocity. Začnu asi pozitivním. 1 má mimo sedlo rozumný interval. Myslel jsem, že ho uvidím i na 12, ale asi ne. To, co se děje na 8 je doopravdy velmi zajímavé. Jednou po 3 minutách, pak po 6… Nechápu. Možná že si myslí, že se jim povede proklad 2 linek, ale víme, jak to je v reálu. CElou věčnost nic nejede, pak přijede všechno, odjede, a hned pak přijede to, v čem jedeš ty.
No, aspoň, že okružky jezdí po 10 minutách. Mohlo by být hůř (a výrazně líp).
Zapamatovatelnost JŘ pro šaliny ale neexistuje. Není ani nulová, prostě vůbec není.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
597
25 říj 2019 10:12
Tak něco už tam je, takže můžete studovat (a jako obvykle i nadávat). :D


Offline
9986
15 led 2005 23:41
5 minut je pro město velikosti a koncepce Brno zbytečný luxus. Ale pokud chceš, můžeš si nějaký ten spoj navíc připlatit.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Žádné konkrétní informace tam nejsou. Prý bude to jezdit podle JŘ pro pracovní dny. OK. To znamená…co? Teď máme interval 7,5 minuty. PD jsou pro mě 5 minut. To se ale už nikdy nestane. Nebude to jistě ani 6 minut, bude to ten 6-7-7 paskvil. Aby se to doopravdy nedalo zapamatovat a samozřejmě aby to zase nejezdilo moc často. Nedejbože aby čekání nebylo příliš dlouhé. A busy budou zase po 10 a 15 minutách, takže přestupy budou o náhodě. Častěji budeš mít smůlu, protože tak je systém nastavený.
Už vidím, jak všichni budeme našim dětem a jejich dětem vyprávět, jak jsme tu jednou měli MHD, co jezdila po 5 a 10 minutách, na minimu linek bylo 15. Jak přestupy díky soudělnosti čísel byly v pohodě. Jo, to byly časy. MHD použitelná, auto nepotřebuješ.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
Cracatit: co by tam tak brzo dělala?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Je tam i ta budoucí sedmička?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Na webu dpmb uz jsou informace.


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
Některé linky už jsou na webu DPy tak můžete zkoumat.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
Minimálně na tramvajích 5-10-15 nebude, od loňska je základní stav 5 špička, 6/7/7 dopoledne, 15 večer.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Nevím, ale mám tušení.
Od DPMB dostaneme výmlluvy, proč nemůžeme jezdit stylem 5-10-15.
Budeme moct být rádi, pokud to bude nějaký paskvil jako 6-12-20 nebo tak. Nedivil bych se ani zachování toho, co je teď.
Nechám se překvapit, ale myslím, že překvapený nebudu.
Takže o těch intervalech mohu říct jen to, že budou motivovat lidi najít si jinou dopravu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Taky by mne zajímalo, zejména zda se obnoví rozjezdy v půl. Aspoň v 00:30.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Nevíte někdo prosím, jaké náš čekají od září intervaly na linkách v Brně?


Offline
83
04 říj 2011 22:53
Ať se vrátím k těm červnovým změnám, ten proklad "půl přes SO/půl přímo ke kasárnám" je novinka (doposud až na pár ranních spojů vše závlek přes SO) a pokrok, který bych uvítal celodenně - obojí najde svoji cílovku. Že je to chaos...no ano, tak jako svazek 25/26 historicky odjakživa - do toho už snad nikdo bez rychlé konzultace JŘ/IDOSu nebo aspoň tabla nevleze. Nicméně takto lze aspoň vybrat v rámci možností vyhovující spoj pro každého, takže za mě dobrý a prokladů závlek/přímo jen houšť. A jako poblíž trati bydlící musím uznat, že jsem si na absenci explozí z CNG motorů zvykl rychle, ještě přes noc to nějak eliminovat... N28 z nádražní smyčky přes Olomouckou a t.č. manipulační trať na Jedovnické na Jírovu místo N99 by byl v rámci mého klidného spánku při otevřeném okně a i rychlých nočních cest domů sen (ačkoliv systémově kardinální blbost, to nepopírám sarcastic ).

To prodloužení trati samotné je jinak pořád samoúčelný paskvil, o tom žádná - dokud nebude přes den jezdit expres přes Růženin dvůr směr SO a dál (ať už parciálem nebo klasicky zadrátovaný) a 100 % spojů pojede Vinohrady tour, časově se cesta protáhne všem místním oproti beztrolejovým dobám (přestup na SO z tehdejší a-55 při cestě na Kasárna a dál byl celodenně hezky vyladěn a vycházel časově lépe), jediná výjimka jsou cestující mezi Líšní a Vinohrady (kolik takových je?).

Na co jsem velmi zvědav je situace po plném rozbombení Svatoplukovy v rámci výstavby okruhu - jestli DP opět zvolí to nejprimitivnější řešení a vše se bude motat jen Jírova - SO, opět bez angažmá přímějších parciálů, tak to bude teprve pět kroků vzad pro Líšeň a definitivní potvrzení zbytečnosti stavby TT (minimálně v období, kdy byla realizována).


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A z toho vrácení budou všichni happy jako dva grepy!
Jinak Novolíšeňskou si pamatuju před rokem 2007 a občas to byl zážitek. Občas se i stalo, že se naskakovalo do 45 stojící v jízdním pruhu, protože záliv byl plný a vešel by se tak max. čumák, ale zadek už ne. Takže dva trajfly v točně, třetí a čtvrtý v zálivu a pátý, pokud se jich nakupilo tolik, stál už najetý na začátku zálivu na druhé straně směr Vinohrady.
Jinak chuťovka taky bylo zajíždění 79 z Jírovy na Zetor, smyčka. Nejprv šup do zálivu Novolíšeňská za trolejbus nebo před něj podle toho, kam vyšlo místo, pak přejezd přes dva pruhy a odbočování doleva na Trnkovu, pokud stál vpředu, zažil jsem párkrát, že to borec poslal přes oba pruhy, aby se dostal na odbočení, myslím, že za ním jedoucí řidiči OA určitě posílali hezkou písničku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5952 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 239  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 zář 2024 15:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]