Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 6 z 108    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 108  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Ohledně Vysočiny je problém ten, že lidé z uvedených měst měli vždy lepší dostupnost do Brna, než do Jihlavy a to jak železniční, tak silniční. Další problém je samotná Jihlava (jestli o tom někdo ví něco bližšího, tak mě prosím vyveďte z omylu) se vždy cítila, že patří do Čech a ne na Moravu - tehdejší součást Jihomoravského kraje. To, že současné celorepublikové krajské rozdělení byla hloupost, již připouští i vrcholní politici.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Prostě Vysočina, podobně jako Zlínský kraj, dva paskvilní kraje vytvořené jen proto, aby místní politici měli koryto! No a podle toho to vypadá, jen slepenec pár okresů, co nedává smysl. Takže se nedivím, že oba tyhle kraje nejsou schopné přejít na normální ids. A že se nechtějí přilepit zpátky k Jmk do Ids-Jmk, je úsměvné, protože asi mají averzi k bývalému obřímu Jmk verze 1960.
Je vtipné, jak k tomu v Jihlavě přistoupili, nějaká matice, kterou nerozluští vůbec nikdo, prý zóny, ale okolo čeho, pásma žádná, časová platnost asi taky žádná, přestupní tarif s vlakem, to bychom chtěli asi moc.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
114
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
‘Připravuje se zaintegrování ostatních krajů’ zni jako by Vysocina proste byla hranicnim mistem vsech ostatnich integrovanych systemu :D Co oni jeste nevymysli…


Offline
126
18 srp 2019 17:01
Co je ten lomený tarif, o kterém se tam mluví?


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Tady se jen ukazuje, jaký nesmysl byl vytvoření umělého Kraje Vysočina. Potlačilo to do té doby běžnou přepravní poptávku, čas ovšem ukazuje, kam lidi potřebují jezdit, hranicím krajů navzdory.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Města z Vysočiny chtějí do jihomoravské dopravní sítě. Kvůli vlakovým spojům do Brna


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Na tom už se druhým týdnem pracuje.


Offline
Uživatelský avatar

190
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Slyšel jsem, že se nějaký kruháč má dělat i u Tesca v Rajhradě, obávám se. Jestli je to pravda nevím. :-| Ale je to vážně paskvil, to co předvedli u benzinky.

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Můžeš si tam zajet, ode dneška se tam jezdí.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
A když už jsme u toho, podle jakých norem byl projektován nový "terminál" v Radosticích, kde si vytočení busu taky nedokážu představit, a navíc obrubníky zasahují do trajektorie aut jedoucích po hlavní silnici směrem na Střelice...

Leda že by se počítalo s tím, že busy od Střelic se tam nikdy otáčet nebudou (jen od Prštic)


Offline
456
24 lis 2017 11:40
Třeba to ani vyloženě v programu ani neprověřovali. Dopravní technologií se taky moc nezajímali - když stojí bus ve výstupní zastávce, tak ten co najíždí do odjezdové před ním (což se děje pravidelně), k nástupní hraně řádně nenajede a babka nejen že má bariéru v podobě "schodu" při nástupu ze silnice do busu (byť nízkopodlažního), ale ještě musí "schod" dolů z kaseláku, co tvoří hranu nástupiště ... za mě je to celkově dost zmršený a nedomyšlený terminál.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Richie píše:
Viz. terminál Zoo, tam pokud vím míjení busů "na počítači" vyšlo, ale reálně to nefunguje :D Jenom envím, proč se s tím něco ještě neudělalo...

Na počítači to vyšlo. Používají tam simulaci podle zavěšení kol Trabanta z filmu Srdečný pozdrav ze Zeměkoule...
Měli si vzít příklad z terminálu před nádražím v Chebu.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Viz. terminál Zoo, tam pokud vím míjení busů "na počítači" vyšlo, ale reálně to nefunguje :D Jenom envím, proč se s tím něco ještě neudělalo...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nevím, jak v Rajhradě, ale někdy prostě pro klasický středně velký kruhák nemusí být dost místa, tak se udělá menší a nevychází ty křivky. Třeba na Veselce na II/602 má ten kruhák docela přijatelný rozměr, že Cross12m ho projede úplně v pohodě po své půlce.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
598
25 říj 2019 10:12
A přitom třeba normy na běžná parkovací místa pro osobní auta jsou zase zbytečně velkorysé, což je vidět u každého nového parkoviště. Respektive normy na šířku vozovky potřebnou k najetí do místa (myslím že snad 6 metrů vozovky, přitom každé sídliště naučí, že stačí na vyjetí tak 2,5... sarcastic a reálně stačí na pohodlné vyjetí třeba 4), samotná místa jsou zase moc malá a velikostně komfortní tak pro Felicii...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
No, tam nejen, že se nevyhne autobus s autobusem, tam se nevyhne ani autobus s cyklistou. O leknutí soupeře, když proti němu strčíš čumák, nemluvě. I kdyby to vyšlo.

Ano, normy jsou občas poněkud utažené, teď zrovna jsem kreslil vlečné křivky v jednom parkovacím domě (ručně, protože v cadu umím akorát tak nastavit tisk), normově to vychází, ale reálně si to nedovedu moc představit. Z jednoho parkovacího místa vyjet couváním do "kapsy" prodloužené nájezdové rampy, a následně vyjet čumákem. A to ještě pozor na slup umístěný hned u vjezdové brány. Z druhého parkovacího místa toto ale nelze, je blíže kapsy a sloup má po, v tomto případě, špatné straně. Počítáno normově na průměrné zásahové vozidlo velikosti "CAS 32". Vzhledem k tomu, že jde o garáže zásahové služby, bylo by velice zábavné, pokud by to mělo být podle norem a ne podle rozumu...


Offline
598
25 říj 2019 10:12
Možná to není ani tak problém projektantů, kteří nejspíš nakreslí celkem cokoliv, ale nějakého dalšího schvalování a peněz.

"Proč je to široký 6 metrů, když norma říká, že stačí 4...?"
"Aby se tam vešly 2 autobusy, který tam pravidelně proti sobě jezdí."
"To mě nezajímá, nějak se vyhnou i na 4 metrech, 6 by stálo moc peněz..."


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Za to norma nemůže, podle mě, v tomto případě... Norma říká jen minimum, co to má splnit... nikde není zakázáno udělat oblouk mírnější, pruh širší, atd. Je to podle mě problém projektantů, kteří jedou striktně podle norem (místo podle norem + reality, že by třeba pomysleli na to, co/kdo to bude využívat...).


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Popravdě moc nechápu, proč máme takto omezující normy, přitom širší nájezdy na/výjezdy z kruháče by nezabraly o tolik víc místa a kruháče by tak byly daleko lépe průjezdnější.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Úplně stejně se nedá dostat ze staré pohořelické doprava do Rajhradu. Neskutečný paskvil.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Už jste jeli po novém kruháči v Rajhradě? Zatím se mi ve směru od Brna nepodařilo projet kruháč tak, abych při výjezdu směr nádraží výrazně nezasáhnul do druhého směru (výrazně = prakticky celým busem) - a to ani nemám tříos... Chlapci na lince 505 musí mít teda hodně tvrdý nervy. Doufám, že to ještě nějak předělají, protože ten paskvil je pro běžný provoz nepoužitelný. Ale jestli bylo cílem odradit lidi od cestování přes Rajhrad...

P.S.: Pokud jede v protisměru kolona aut sahající až k Tescu - a já je nesmím omezit ani ohrozit - jak dlouho budu uprostřed kruháče stát a čekat? Dnes jsem si to stopnul - 208 vteřin. Pak někoho napadlo mě pustit.


Offline
45
24 říj 2011 23:31
Peno: jednak je článek jakýsi neaktuální, začne to jezdit až v červenci a Ty jsi těmi spoji jel kolikrát?
Tohle rozhodně žádná vzpruha nebude a nemyslím, že by byla dlouhodobě nějakým výrazným přínosem pro turistický ruch. To budou mít určitě větší efekt ty přidané spoje na 555 a 570 na českém území.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Přeshraniční autobusy mezi jižní Moravou a Dolními Rakousy budou pokračovat
Je to rozhodně dobře. Musím přiznat, že jsem se bál, že to kvůli koroně a snížení rozpočtu kraje zabalí. Tahle linka je určitě přínosem pro turistický ruch na obou stranách hranice, který teď bude potřebovat každou vzpruhu.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ještě hůř, no. Bílá by k té červené sedla o něco líp.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Jednotky Moravia budou mít stejně jako nové autobusy zelené panely, bylo to v zadávacích podmínkách :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2676 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 108  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 15:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]