Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 7 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Té likvidaci T3R se dost divím. Neznám přesné informace, co vím, tak by měly mít kastle v lepším stavu jak mladší krnováci. Kdysi jsem nadhazoval šílený nápad udělat z nich motorové vleky za Varia.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Stejně tak neprovést VP na Samarách. Vozy o 7 let později zařazené do provozu s úspornou výzbrojí TV14, bezproblémové, ND používané na jiných typech, ale protože je to jen jedna souprava tak se to budem snažit hodit do zmole a zároveň zařazovat pražské T6 a držet při životě T3G vraky [-X

_________________________________
Dekstra LF38 7524 -> Karkulka


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Taky souhlasím. Škoda likvidovat KT8 a přitom kupujeme T6.


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Alanis píše:
Tak to je komedie, Praha zkupuje KT8 kde se dá a modernizuje je a my od Prahy kupujeme vysokopodlažní T6 ](*,)

Nevím, jak vychází cenově modernizace KT8 vs. úprava do provozního stavu T6. Ale kdyby se KT8 modernizovaly, a jak už tu někdo nadhodil kdysi dávno, přidal druhý střední článek, kapacita vozu by rázem byla někde jinde.


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Ona ta pražská reko je z větší části novostavba. Střed komplet, na krajních článcích čelníky a vyztužení rámu. Což u některých vozů obnáší větší část rámu..


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Kdo ví jak to nakonec dopadne. 45T je objednáno 5 kusů a případné další vozy z opce by dorazily odstupem dalších několika let. Zatím co KT8 budou průběžně dožívat v tempu několika vozů ročně.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Jeden by řekl, že by bylo logičtější KT8 dál udržovat a modernizovat když jsou nízkopodlažní. Mohli bychom mít 38 Kachen a 40 nových Škodovek pokud budou peníze, to by byla hodně velká posila nízkopodlažní i obousměrné flotily. Ale třeba jsou už peníze na Škodovky zajištěné a po dokončení projektu Drak přijde na řadu kompletace 30-ti metrových vozidel, které nahradí poslední vysokopodlažky. Mimochodem, jsou nějaké novinky ohledně postupu prací na 1701?


Offline
2806
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jsem klidnej, na začátku zimy mají dojít první 45T, takže se mírný úbytek těch pár měsíců přežije.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Tak to je komedie, Praha zkupuje KT8 kde se dá a modernizuje je a my od Prahy kupujeme vysokopodlažní T6 ](*,)

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Vyřazování kačen pokračuje. 1718 už ve městě nikdy neuvidíte.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
1737 od víkendu bez reklamy.


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Protože se léty pokusů a ověřování zjistilo, že mít vozovnu závislou na jediný větvi nejni nejlepší nápad a že když nová konečná je hned nad vozovnou, tak bude asi nesmysl najíždět na linku okolo celýho města.


Offline
2806
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nejen mimořádky, už i jedna výluka takhle byla vedená, asi šlo o její trvání, že nepřesáhla dva dny a dalo se s ní ve vozovně nějak přežít. Každopádně se nabízí šťouch: proč je ta vozovna průjezdná skrz, není to náhodou i pro ty výluky? Jen takový šťouch k zamyšlení, jestli je to opravdu neproveditelné, nebo se to jenom tak nikdy nedělalo.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Neni moc praktické aby jezdila přímá pravidelná linka přes vozovnu, možná mokrý sen pro šoto, ale jinak nepraktické a nevhodné, sice už tama párkrát něco nouzově jelo,ale na pravidelnou linku určitě ne, je to blbost a proto to tak nejspíš nebylo ani nyní.


Offline
2806
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Bych ty úvahy o průjezdu vozovnou dal do linkového vedení, až tu někdo bude uklízet. :smile: Jinak to přímé spojení by bylo samozřejmě dočasné během výluky. Kolik už tu bylo podobných přímých spojení, hlavně během výluk v centru (Husova, Joštova). Vozokm by moc nepřibylo, pokud by se chybějící kus mezi Semálem a vozovnou vykryl busem a patřičně se informovali lidi, že je to z České nebo Moravského náměstí lepší tudy na Technopark a skrz, než se dvojitým přestupem na Semálu a vozovně, ale jak už jsem říkal, teď je pozdě cokoli vymýšlet.
Jinak Technopark a celý Palackého vrch je dost velký cíl, aby stálo za to jezdit přímo z Řečkovic na Technopark, potažmo úsek Technopark - Skácelova. Obdobně by se dalo říct, jak moc je silný přestup na Husitské za běžného bezvýlukového stavu, neřekl bych, že tam ve všední den bývá úplně pusto a vzduch.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Ondra K. píše:
Rozdíl v počtu větracích klapek je daný i tím, že KT s výzbrojí Progres nemají na střechách krajních článků brzdový odporníky. Obdobný rozdíl je třeba mezi T6. Pražské vozy mají 3 klapky, ale původní brněnské jen 2, protože za kabinou je ve stropě odpojovač.

Laicky to znamená, že se tam prostě nevlezou? Jinak abych to nakonec upřesnil, tak z fotek vyplývá, že KT8D5N mají větrací klapky (což mi nedošlo, ale jaksi tak často nejezdím obousměrnými vozy) i ve vysokopodlažní části, kdežto KT8D5N.2 je tam nemají (od pohledu na tuto fotku mi i tak laicky přijde, že místa je dost).

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
597
25 říj 2019 10:12
Ono je tohle protažení 12 možná zajímavé z "šoto" hlediska, ale dopravně mi to moc smysl nedává. Proč by se mělo dát dostat zrovna z Řečkovic zrovna na Skácelovu nebo Českou přímo? Z jiných míst se také nedá dostat na Skácelovu nebo Českou přímo. A nemám pocit, že bychom se v případě Řečkovic a Skácelovy bavili o nějaké extrémně spádové oblasti. Řečkovice -> Skácelova za normálního stavu 2 možnosti: 1 a x linek od oblasti Semilassa nebo 65 a 12. Je to málo? Co by přímé spojení zrovna na Skácelovu přineslo, kolik cestujících potřebuje zrovna tam? A přímé spojení z Řečkovic na Českou snad ani nemá smysl komentovat...

Jsme se vzdálili od tématu kačen, tak to když tak někdo přesuňte. Dík


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Peníze, vozokm, a pak taky…dalo by se dostat z Řečkovic někam jako na Skácelovu, Českou a podobné lokality přímo. To NESMÍ nastat. Nedejbože by tu byla dobrá dostupnost. Ještě to tak.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2806
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mohli, ale třeba to má nějaký normální důvod, proč se touhle cestou nešlo.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
No, to doopravdy mohli udělat. Paralelně s tou x1 protáhnout 12 do Řečkovic. Aspoň by se do té oblasti jednou taky dalo dostat.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Cracatit píše:
No, jako žeby se použila kachna z Pisárek na jedničce na Českou a jela skrz Technopark do Řečkovic. Tohle mě napadlo jako možnost už při té první výluce, když nešlo projet skrz Semál. Takhle už je to asi jedno, jestli se akce chýlí ke konci a bude hotová do srpna, tak nemá smysl dál něco řešit. Pendl X1 jezdí ve 4 kusech ve všední den, takže pohoda.

Ono by bývalo stačilo prodloužit (některé) kurzy linky 12 do Řečkovic.


Offline
83
15 črc 2021 23:22
Pupa píše:
Nevíte, co to měla 1708 v neděli za jízdu? Jezdila po Masarykově jako linka 26 nám. Svobody a boční okna v přední části byla zakryta
černým hadrem.


Pokud se nepletu, tak si ji zapůjčili filmaři a natáčel se s ní nějaký film. Jaký, nevím ;-)


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Nevíte, co to měla 1708 v neděli za jízdu? Jezdila po Masarykově jako linka 26 nám. Svobody a boční okna v přední části byla zakryta
černým hadrem.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Rozdíl v počtu větracích klapek je daný i tím, že KT s výzbrojí Progres nemají na střechách krajních článků brzdový odporníky. Obdobný rozdíl je třeba mezi T6. Pražské vozy mají 3 klapky, ale původní brněnské jen 2, protože za kabinou je ve stropě odpojovač.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Při poslední návštěvě Prahy jsem si všiml významného rozdílu mezi brněnskými a pražskými kačenami. Brněnské kačeny mají střešní větrání jen v prostředním článku, pražské mají střešní větrání i ve vysokopodlažních článcích (tři v každém, dohromady tak ta tramvaj má 8 střešních větraček). Neuvažovalo se někdy o tom, že by i v Brně byly přidány větračky navíc?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3545 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 zář 2024 06:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]