Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 21 z 233    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 233  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ondrah98 píše:
To si nejsem úplně jistý, jestli by prošlo levé odbočení z Joštovy k zastávce 82 a odtud potom levé odbočení do Brandlovy. Relativně snadno řešitelné, ale nakreslením čáry do mapy zase ne...


Tak levé odbočení do Brandlovy se praktikuje už teď - právě linkou 81.

Jinak parciálů je pořád málo na to, aby jezdily vázané na té které lince mimo výluky. Kvůli kterým byly pořízeny.

ale tohle zmensovani typu ‘Kdo potrebuje na Ceskou?’ je celkem zcestny.

Nic nezmenšuju, to byl jenom dotaz do placu, jestli by tohle spojení mělo využití. A jsem docela rád za reakce.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
598
25 říj 2019 10:12
To si nejsem úplně jistý, jestli by prošlo levé odbočení z Joštovy k zastávce 82 a odtud potom levé odbočení do Brandlovy. Relativně snadno řešitelné, ale nakreslením čáry do mapy zase ne...


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
38 a 39 jde protáhnout na Brandlovu prakticky okamžitě, bez jakýchkoliv úprav TV. Max. by se přidala výhybka Brandlova - Marešova vlevo, bez úprav TV by se natrojelovalo až v Marešově.

Parciální 26Tr máme, úsek bez TV je max. 1km dlouhý.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
598
25 říj 2019 10:12
Otázka pro mě je, kolik lidí přijede 38/39 na Komenského náměstí a tam mají cíl své cesty. Nedává mi moc smysl mít konečnou takovýchto linek s "charakterem výtahu" jednu zastávku od významného přestupního uzlu. K tomu výtahu by to možná šlo přirovnat i více. Představ si výtah třeba ze 20. patra, který končí ve druhém patře. A kdo chce pryč z budovy, tak musí ve druhém patře přestoupit na jiný výtah do přízemí nebo to dojít po schodech. Kolik lidí, kteří přestoupí z 38/39 na 4, pokračuje 4 dále po její trase i za Českou a kolik lidí přestupuje na České na jiné linky? Zkrátka mi to přijde jako zbytečný přestup, který by šel (relativně) snadno odstranit.


Offline
114
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Janatak píše:
[K]olik jich chce pokračovat dál z Komenského přestupem na šalinu?

Jel jsi tamtudy nekdy ve spicce? Kdyz jezdi uplne narvany 39 z Barvicky z gymnazia a pak jsou uplne stejne (ne-li vic) narvany vsechny ctyrky v tom casovem obdobi, protoze proste neni na co jinyho prestoupit?
Nerikam ze protahovat 38 a 39 na Ceskou je nejak genialni napad, protoze uz ted je to tam zahlcene, ale tohle zmensovani typu ‘Kdo potrebuje na Ceskou?’ je celkem zcestny.
Mimo to, 95 % lidi, kteri jedou 38 a 39 az na toho Komenskeho, pojedou dal salinou. Na Komenskeho nic neni.


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Přirovnal bych tu situaci třeba s Úzkou, kdybych chtěl jet z Modřic k Sv. Anně a nemohl jet z nějakého důvodu dvojkou, pojedu 49 na Úzkou, no a pak co? Buď pěší pochod, nebo dvojitý přestup u Zvonařky na dvanáctku a pak na Hlavním nebo Nových sadech na jedničku nebo dvojku. Přitom by stačilo, kdyby 49 končila u Grandu, kde se přecejenom pořád bere, že je s Hlavním nádražím v jednom uzlu a docházková vzdálenost na jedničku není tak velká. Nebo možná přiléhavější by třeba bylo, kdyby 31/33 končily na Masné a potřeboval jsem třeba na Pionýrskou, taky už bych ztratil výhodu společného uzlu, na rozdíl od dnešní polohy, kdy nemusím na osmičku a na nádraží znovu přestup, ale stačí dojet trajflem na smyčku, projít podchodem a rovnou můžu po pár krocích z podchodu nastoupit do jedničky, během pěti minut mám vyřízený přestup.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nevím, kolik lidí to takhle chce, ale svého času před pár lety jsem do MOU chodil na rehabilitaci a poměrně často jsem musel přecházet od Joštovy až na Komenského náměstí, protože mi ujela čtyřka a když neujela, tak jsem musel jet s dvojitým přestupem řekněme třeba z Jugoslávské nebo Venhudovy. Jasně, mohl bych jít na Provazníkové na trajfl směr Mendlák a přesednout na Gorkého/Údolní, ale na Údolní se mi trajfl zrovna dost blbě hledá, přestože vím, kde staví, není u něj žádná signální čára a chodník celkově stojí za pár facek, jak je slátaný.
Někdo třeba nejede z Tábora, ale třeba ze Žabin nebo jiných částí města a nemuset mít dvojitý přestup na Čáře a pak třeba na Obilňáku by se hodilo, když už se kvůli takové věci zaváděl výtah číslo 35 z Mendláku na Barvičovu.
:wink:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Janatak: Na Komenského nám. těch tramvajových linek moc nejezdí. Na České je větší nabídka.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Já furt nechápu, proč propojovat konečné Komenského n. a Brandlova? Takhle, chápu bez přestupu na šalinu snahu se dostat právě na Čáru. Ale kolik lidí z oblasti Žlutého kopce chce končit na České, a kolik jich chce pokračovat dál z Komenského přestupem na šalinu? To stejné v opačném směru, dojedu na Brandlovu a kolik lidí bude chtít pokračovat na Komenského a dále na Žluťák? V případě konečné 38/39 se většina vystoupivších přesune na zastávku šaliny a pokračuje dál šalinou. U Brandlovy se to dá předpokládat taky. Ale kolik lidí chce právě pokračovat ve směru Brandlova - Komenského nám (Žlutý kopec) a obráceně, aby se vyplatilo tyhle dvě konečné v centru spojit?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
Zde je odkaz na koncept. V aktuálním návrhu, tedy alespoň v textové části, není trolejbusová doprava řešena.

_________________________________
Obrázek


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jinak si myslím, že jako "výtah" si svoje cestující trasa z Kampusu dole kopcom na Heršpickou najde, přecejen současný trajfl i budoucí trasa osmičky to vždycky nějak obcházejí.
Co se týká provozního propojení Komeňáku a Brandlovy, představit si ho umím:
1. pokud by jezdily parciály na 38/39, sundají faje, rovně projedou na Joštovu spolu se šalinou, aby se nekomplikoval signální plán u kostela a vyhodí lidi na Joštové, odstaví se na pauzu na současném nástupišti 81/82 u parku (spíš kousek za ním), pro nástup najedou doleva na Brandlovu a doleva po šalině, doprava zpátky na Joštovu, rovně na Komenského náměstí a nasadí faje tam, kde je předtím sundali.
Je to nejjednodušší varianta, jaká mě napadá, aby se nemuselo odbočovat doleva u červeného kostela a totéž za Ústavním soudem na křížení Koliště a Veveří.
2. Nebo se nabízí varianta velký okruh Tvrdého, Úvoz, Kounicova (výstup před křižovatkou u rektorátu), doprava a tou spojkou, co vede na Marešovu a Údolní, jenže tady by došlo k opuštění tratě na Komenského náměstí, zastavování mimo terminál Česká a taky by chybělo místo na pauzu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Včera bylo pozdě, aby S43 (nově bez D) stála až k Troubsku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Richie: no kdyby se postavila R/D43, tak by v Bystrci byla vedena pod zemí. Jo, ale my si radši podáme stížnost k soudu. Zkušenost ze zahraničí: Např. v rakouském Villachu vede dálnice kolem města pod zemí, území tedy nerozděluje a na povrchu vůbec nepoznáte, že je pod vámi dálnice. Nebo např. u Klagenfurtu vede dálnice kolem Wörthersee (tedy zde podobnost s naším Pryglem), má kolem sebe protihlukové stěny a u jezera vůbec nepoznáte, že jen pár (desítek) metrů od vás je dálnice. Tolik k obavám bystrckých, které považuji za totálně zbytečné. Na druhou stranu je pravda, že by u té stavby bylo opravdu důležité, aby se postavily protihlukové stěny a další opatření.
Ale to už jsme OT.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Pokud jde o prodloužení trati v Bystrci z Černého na Štouračovu tak v devedástých letech skutečně exstiovala varianta most přes starou dálnici z Černého s vedení trolejbusu/autobusu až na Ečerovu a co si budeme povídat, hodilo by se to - toto propojení chybí, dálnice to tady nesmyslně dělí. Nevíte někdo něco víc o plánu z devadesátek a současnosti?

Kde se ten článek dá najít? Prodloužení trolejbusu jenom na Štouračovu si nedokážu představit, kde by se jako otáčel?

díky

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
14
11 čer 2008 21:12
Pane Goldfingere, na KAMu je asi k hulení dost dobrý matroš, když umožňuje cestování časem. Citován je seznam trolejbusových tratí v Konceptu Územního plánu města Brna odevzdaném v roce 2011, KAM vznikl v roce 2016 a na územním plánu začal pracovat v roce 2018.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Co v Kanceláři architekta měta hulijó za matroš? Prodloužení trajfu z Mendláku Husovou (?) přes Dokoupilův Bulvár na novou rolu je stejně reálné jako ta nová rola samotná. Totéž trať z Vinohrad Táborskou. Poskládat na už tak úzké ulici Oberleitung pro šaliny a trajfy si nějak nedovedu představit. Trať Kampus - Heršpická - kdo by tím jezdil? Z územního plánu vypadla část tzv. Nové městské třídy mezi Traubovou a Cejlem, takže by se asi na vybájené odsunuté roli hromadily trojelbusy jako Cimramanovi horníci v dole, bo by se neměly kudy vrátit (Příkop je jednosměrný a jeho zobousměrnění je nereálné.
Jako podmínečně realizovatelné vidím propojení terminálů Komenského nám. a Brandlova s tím, že by se buď muselo hrábnout do nedávno opravené Marešovy, nebo vyřešit průjezd směru Komenského nám. - Brandlova kolem červenýho kirchu (komplikované křížení šaliny).


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Brno-jih je IKEA a to kolem.


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Co je NC Brno-jih, bývalý Carefour na Vídeňské? Vůbec netuším, tak se ptám.
Jinak dvě třetiny těch návrhů jsou totál brutál virtuál. sarcastic
Chci vidět, jak se zaplatí trasa Chironovou, kde široko daleko nic nestojí, že by tudy jezdily davy z Kameňáku dolů k šalině, je úplně mimózní představa, když mají už dneska trasu z Oblé na kruháč u kampusu, potažmo špitál, pokrytou svazkem stávajících trolejbusových linek, občas i přímých spojů (vybrané 37 protažené na terminál u špitálu, kde už za rok přesednou na osmičku a bludiště na Mendláku jim bude totál egál).
Totéž trasa do Bosonoh, taky úplný nesmysl, když tam v současné době jede bus 3x do hodiny, ve špičce 4x, dvanáctimetr, dobře, možná se to trochu zahustí, ale i kdyby v Bosonohách bydlely 3 000 obyvatel, tak to za trajfl nestojí, ani průmyslová zóna u Transgasu není tak důležitá, aby se k ní musel zavádět trajfl a že by tudy vedl do Žebětína, tak to taky moc smysl nedává.
Spíš měla zůstat územní rezerva pro šalinu ze SL na Kamechy, která by v Bosonohách protla zástavbu, pokud by tam jen nekončila někde na okraji.
Zaslechl jsem cosi, že prý se Nový Lískovec a Bosonohy nemůžou dohodnout, kdo tu budoucí šalinu nechce víc a komu by zavazela v území. :lol: Osobně věřím jen těm dvěma projektům: Nová Zbrojovka a protažení z Osové na terminál Starý Lískovec žel. zast.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
Za připomenutí určitě stojí výčet zásahů do trolejbusové sítě dle konceptu nového územního plánu, které jsem zde citoval již v únoru 2019 (tzn. mohlo dojít ke změnám):
KAM Brno píše:
- prodloužení trati v Bystrci z Černého na Štouračovu,
- prodloužení tratě z ulice Petra Křivky na Kamenném vrchu do Bosonoh,
- prodloužení tratě z ulice Chironovy na Kamenném vrchu do Starého Lískovce,
- prodloužení tratě z Osové ve Starém Lískovci k nové železniční zastávce Starý Lískovec,
- prodloužení tratě z Univerzitního kampusu v Bohunicích ulicemi Kamenice a Vinohrady k novému administrativnímu a obchodnímu centru na ulici Heršpické a dále ulicí Vodařskou k novému nádraží ČD,
- prodloužení tratě z Mendlova náměstí po Husově a Bulvárem k novému nádraží ČD,
- vytvoření nové trati z Žabovřesk novou větví odbočující z Kounicovy po Šumavské na Sportovní a Novou třídu k novému nádraží ČD,
- prodloužení trati z Vinohrad z Pálavského náměstí na Táborskou ulici a k novému nádraží ČD,
- změna trati z Tomkova náměstí do Vinohrad ulicí Dukelskou a dále bývalým areálem Zbrojovky (bytová zástavba) na ulici Bubeníčkovu,
- změna trasy ze Šlapanic do Brna novou komunikací na Slatinu přes Černovickou terasu na Olomouckou a k novému nádraží ČD,
- vytvoření nové tratě od nového nádraží ČD do Dolních Heršpic a Přízřenic s ukončením v nákupním centru Brno-jih – pouze ve Variantě I.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

194
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Jo tak to jo. e_smile


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Prodloužení trolejbusové tratě z Osové k nově budované železniční zastávce.


Offline
Uživatelský avatar

194
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
miropiro píše:
Samozřejmě Lískovec je jasný, i když to nebude hned.

Asi jsem trochu pozadu, ale tím myslíš co? Terminál?


Naposledy upravil MHD Brno dne 02 srp 2021 13:22, celkově upraveno 1

Offline
31
04 úno 2019 19:33
Tak vidím, že místo rozpoutání diskuze na téma příchodu nových a vyřazování starých vozů, se zde rozproudila zcela nechtěně debata na téma nových trolejbusových tratí. Taky dobrý, ale já tím, že bych je rád viděl v Sokolnici, jsem myslel obvyklý kovošrot v této obci... :-)


Offline
598
25 říj 2019 10:12
Tak netvrdím, že to je nějak reálné. Proto jsem to rozdělil do 2 skupin, to o čem se reálně uvažuje a pak tyhle místní teorie. V podstatě taková kompilace toho, co se zde objevilo a pamatuju si to.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
To jsou spíše šotofantasmagorie


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5822 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 233  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 19:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]