Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 50    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 50  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
Nejsem teda odborník, ale mám dojem, že pod pojmem "stojí v Líšni" nebylo myšleno "vlek", ale "RT6".


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Vlek už je v Líšni? To by bylo bezva. VV60LF a RT6N1 byly možná s neduhy, ale historickou hodnotu mají a mít.


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
Škoda že se aspoň 1 vlek nedožil do retro sbírky.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Cracatit píše:
No, kde by, stojí v depozitáři v Líšni. To je málo? Převratný byl v nízkopodlažnosti a konstrukčně a ve víc věcech. Jinak ten výběr bude vždycky subjektivní, tak jen do mně! :p


Ne, je to akorát a jsem za to rád. Stejně převratně se ovšem dá hodnotit i vlek. Nebo snad někdo u nás v novodobé historii vyvinul jiný vlek, který by tu jezdil? To že měl spoustu neduhů je věc druhá. Ovšem to RT6 taky (a ještě víc), víme?


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Jsem taky pro zachování vleku v muzeu. Ostatně krátká Wana by zachování také zasloužila, takže by mohla být případná muzejní souprava.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
I já jsem rozhodně pro, aby byl vlek zachován.
U některých komentářů jsem musel nevěřícně kroutit hlavou. :pray:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, kde by, stojí v depozitáři v Líšni. To je málo? Převratný byl v nízkopodlažnosti a konstrukčně a ve víc věcech. Jinak ten výběr bude vždycky subjektivní, tak jen do mně! :p

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
A kde máš ten tvůj převratný stroj? Taky už nejezdí. Analogie stejná..


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nic převratného, žádný vzducholodě, žádnej Zeppelin :mrgreen: tak na co to schovávat. RT6N1 byl aspoň převratný stroj ve víc ohledech.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Jedinej Pupa chápe.
Na co K2R nebo K3R? Retro vozidlo zachované pro přístí generace je prototyp 1615 ze kterého vycházelo vše ostatní. Na jednu stranu chcete T3R,K2R a K3R což jsou v podstatě stejné vozy jen různých délek a na druhou stranu chcete zlikvidovat unikát, jediný moderní nízkopodlažní vlek, jeho osud je stejný jako RT6 jako první nízkopodlažní hnané vozidlo v ČR. Od Karos taky nemáme všechny podtypy a atypy. Jedna věc je, co se komu líbí a druhá věc je co by ocenily budoucí generace. Já bych taky chtěl mít v mzeu od každého typu a atypu jeden kus, ale prostorově a finančně to asi bohužel není molžné, tak by bylo fajn, aby se zachoval aspoň jeden kus od řady či základního typu. Pokud půjde vše do šrotu, v budoucnu to bude hodně mrzet.


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Možná to byla slepá ulička, ale je to součást historie brněnské MHD. unikátní je proto, že to je jediný novodobý vlečný vůz. A retro
vozy jsou třeba duplicitní s muzejními. A T3 1525 a 1594 vlastně stejný typ. Jak už jsem psal kdysi, jsem pro, aby dobré vozy jako
retro a VV60LF a RT6N1 do TM. Jako na uchování, ale nepoužívání na jízdy.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Antirez píše:
Rem:
Souhlas s tou K2R, jednu z těch Tebou vyjmenovaných mohl DP pro retro provoz zachovat. Ale aspoň zůstává 1018, byť její účel je jiný.

Ještě se může nechat K3R 1751 :)) . Stará skřín, starej typ středního článku, jeden ze zástupců typické brněnské 4 kusové serie . Jinak v Brně, kde co kus to unikát je problém něco zachovávat. Kolik by musel bejt jen T3 ? Zrychl, zrychl SUCS, T3M, T3G, T3M, T3P, T3R,T3R.F, T3E.V, wany.. Atypů je dost.
Vlek samotnej je navíc vcelku k ničemu, jedině že by z něj TMB udělali vrátnici, jak v líšni z maringotky. Musel y k němu bej nějakej asynchron. A pak kterej ? Atyp 1560, což je sice prototyp, ale o seriových vozech toho moc neřekne ? Nebo nějaká wana?


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Antirez: Hlavně by to byl krásnej příklad modernizace, kdy ona K2R by byla původní skříní starší než naše K2 1123 :)

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
126
18 srp 2019 17:01
Problém brněnského vozového parku tramvají je ten, že tu jezdí (jezdilo) strašně velké množství podtypů a atypů, takže prostě chtě nechtě nelze zachránit všechno. To by za chvilku bylo víc vozidel muzejních, než těch provozních. Musíme se spokojit s provozní T3R, RT6 uzavřenou v Líšni a bez vajíčka.


Offline
123
23 čer 2014 12:31
Rem:
Souhlas s tou K2R, jednu z těch Tebou vyjmenovaných mohl DP pro retro provoz zachovat. Ale aspoň zůstává 1018, byť její účel je jiný.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Furt je to ale totožnej typ. A byla by blbost schraňovat něco, co mají už jinde. Ale pokud Vás to tolik rajcuje, nikomu nic nebrání se zeptat na DP, popřípadě založit startovač, odkoupit tu budku a věnovat TMB.
Mne třeba sejří, že se nedochovala žádná K2R myšleno vozy jako 1003, 1028, 1064, 1066. To ostatní už jsou podtypy a pasquily podtypů... Bylo mi vysvětleno, že vše zachováno bejt nemůže, a co je zachováno někde, už tak nemusí bejt zachováno jinde. OVA plánovala nechat jeden vlek muzejní, proto asi Brno tímto směrem nejde. Ale věci se mění, a třeba už je vše jinak.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Milník ano. Díky němu se objevila do té doby netušená slepá ulička.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hehe, prý milník. sarcastic Tak určitěěě! :mrgreen:
Klidně, ať jdou do šrotu všecky čtyři, žádná škoda.
Provozně jsem je zažil jako cestující, když ještě nebylo tolik krátkých Varií, jezdíval pravidelně ve dvou kusech za syčivkou (T3R.EV) na šestce. Dopoledne jsem na Starém lískovci měl často štěstí na zatahující Anitru z posilových osmiček a většinou odpoledne kolem 12:50 nebo 14:00 z České na Dunajskou jsem měl štěstí na "vajíčko." Se psem jsem se tam většinou nikam pořádně nevešel, jedině, když jsem se zašil na trojku v čele do rohu za jednu z dvojsedaček, kam se pod nohy schoval pes, jinam se nevešel. Krom jiného tam byly moc blízko sebe tyče a příliš malá rozteč sedaček. Tyče často zasahovaly v prostoru dveří do pozice sedaček a ten, kdo seděl u dveří, měl nohy málem ve dveřích a v podobných prostorových nesmyslech by se dalo pokračovat. Zlaté Evo, oproti "Vajíčku" sto a jedna, nejen v prostorovém řešení.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
123
23 čer 2014 12:31
Jaký milník? Si tady děláte srandu, ne?
Vlek byl jen slepá ulička vývoje. Myslím, že je jen otázka času, než DP zlikviduje i ten poslední.


Offline
Uživatelský avatar

194
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Přesně tak. Já už jsem bohužel neměl možnost se s ním projet a ani ho kdekoliv vidět a z fotek se mi moc líbí.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
taky má jiný sedačky a jiný počet sedaček a hlavně náš lak, v Ostravě má jeden dokonce lepený okna. Ostraváci ať si dělají co chtějí,ale u nás v Brně by jeden měl zůstat, je to unikátní vůz a v historii naši dopravy důležitý milník, byla by velká chyba ho poslat na šrot.


Offline
Uživatelský avatar

194
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Ten náš brněnskej má shrnovací dveře, takže je to unikát.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Byla by škoda ho nezachovat v Brně, Ostravskej je nám jaksi k ničemu.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
V Ově mají dva a oba provozní! Takže může být zachován jeden z jejich pokud si na našich smlsne šroťák.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Další vlek zrušen, tak poslední možnost uchovat 1303 jako muzejní.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1236 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 50  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 11:36
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]