Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 6 z 25    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 25  Další
Autor Zpráva
Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Ohledně kolejí ve smyčce Ečerova: Jednu kolej jsem viděl v koordinačních výkresech, ale ty teď nemůžu najít, takže to z nich nemůžu potvrdit. V textové části se to píše dost neurčitě, jediná indicie je "...Pro připojení kolejí v obratišti...". A z té by plynulo, že tam zůstanou obě. Takže informaci o jedné koleji beru zpět, nemohu si ji ověřit.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
michalk: V dokumentaci (asi k EIA stanovisku) byla zachována 2 kolejná smyčka (v obráceném směru projíždění, jak píšeš). Nevím, z čeho čerpáš, ale došlo tedy k nějaké změně?

goldfinger: Můžu se zeptat, jakým směrem jsou koleje Mendelu spádové? Očekával bych spíš k Mendelu, než "kamsi" do centra.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Zdeněk píše:
No já bych se nějakýho prodloužení nebál, kór s přístupem městské části k tomu

Možná bych se pomalu začal bát, bo podle důvěryhodných informací se má schylovat k opravě mostu přes štreku 255, která je prvním stupněm k prodloužeí d5 aspoň do rokle. Rušit smyčku mi nepřipadá rozumné. Zachování je samozřejmě spojeno s určitýji náklady - údržba a výměna wexlí apod., ale pro případ MU nebo i pásmování (ve ŠČ jsou koleje Mendelu) má svoje opodstatnění.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Dle aktuálně prověřovaného projektu smyčka Ečerova mizet nemá, má tam zůstat jedna kolej a obrácený průjezd smyčkou (sjednocení odjezdové zastávky). A na Kamechách má vzniknout tříkolejná smyčka, takže předpokládám, že se tam poté navrátí d-3 a ideálně i d-11.


Offline
Uživatelský avatar

190
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Nevím, proč by měla ta smyčka mizet. To samý Ečerka, co jsem tu četl. Vždyť je dobrý mít nácestné smyčky, pro případ MU.. u Zvonařky je to pochopitelné, ale jinak je to hloupost.

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
No já bych se nějakýho prodloužení nebál, kór s přístupem městské části k tomu

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Při realizaci prodloužení na Lesnou se má prý ta smyčka rušit úplně. Škoda že tam nenechají aspoň nácestnou jednokolejnou... 2-3x 13T by se tam na jednu kolej poskládalo...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
126
18 srp 2019 17:01
Tak ono tam není moc místa na nějakou megasmyčku. Navíc má výhledově jezdit 5 na Lesnou, takže asi ani nebylo moc motivace dělat něco většího.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Johnny5: díky za vysvětlení za mě, nestihl jsem dříve

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
goldfinger píše:
Jeden kurz z d4 přejízdí večer na d5, tak draci asi do ŠČ můžou. Navíc pokud si dobře pamatuju, tak se smyčka nedávno opravovala. Nějak mne nenapadá důvod, co by jim tam hrozilo.

Se smyčkou se z pohledu kolejí a profilů nedělalo bohužel vůbec nic. Sám o sobě tam ten Drak samozřejmě projede, ale nesmí jet po levé, když je něco na pravé. Večerní čtverkový přejezd, relativně v klidném režimu, jede jen 3x po pravé. Nechat tam ty vozy celý den, když může být jakýkoliv problém s potřebou jízdy po druhé koleji, je docela riziko. Proto tam mají teoretický zákaz, minimálně na levou, i KT8.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Jeden kurz z d4 přejízdí večer na d5, tak draci asi do ŠČ můžou. Navíc pokud si dobře pamatuju, tak se smyčka nedávno opravovala. Nějak mne nenapadá důvod, co by jim tam hrozilo.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zdeněk: z jakého důvodu? Kvůli smyčce ve Štefance?


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Na 5/9 nyní tyto vozy ani nemůžou. A pětka je i mino Covid v pracovní dny bez K2 (mimo večerních přejezdů). Dvě Eva naštěstí spojit jsou a fungují spolu, takže třeba v budoucnu na to dojde

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V necovidovém stavu je provoz tramvají délkové kategorie K2 o něco širší (2, 5 atp.), takže snad EVO najdou využití.
Nyní ale zvlášť ve špičce jsou ale 30m vozy na lince 5 akorát (když jsem v předchozím příspěvku psal, že na 5/9 by se EVO hodily víc, než na 2/3, tak jsem to myslel relativně v porovnání těch linek).

Pokud by DP změnil názor a do budoucna zauvažoval o spřahování EVO (bezvýlukové 1 a 12), tak by to byl krok správným směrem.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Můžou to kuplovat a posílat na d-1..


Offline
Uživatelský avatar

190
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
No, já se pořád nějak nemůžu zbavit dojmu, že těch potenciálních 41 kusů je zbytečně moc a že se nevyužijí. Tedy aspoň ne jako sólo. V dnešní době, kdy má být snaha spíš zvyšovat počet kapacitnějších vozů.

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
Uživatelský avatar

98
10 zář 2012 17:19
ráj Crossů
Karosa: Naopak s 4 před covidem a několika výlukami mám zkušenost, že K2 v úseku Nám. Míru - Tkalcovská často nestačí (v PD), dál už ano. Naopak naprostou část trasy linky 5 už suplují linky s kapacitnějšími vozidly (6,9), tam by mi přišla tato vozidla postačující (!subjektivní pohled!). Plus už zmiňované 10, 11.
Nebyl kdysi s EVO2 plán na dvojčlenné řízení a provoz na lince 12?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Naxashi píše:
…a proto říkám, spojte to do dvojic a pošlete na 1. Ideální.

Když je výluka a zajíždí jen do Pisárek? Nesmysl.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
…a proto říkám, spojte to do dvojic a pošlete na 1. Ideální.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Karosa B732: na bezvýlukovou 10 či 11 je též OK.

A zatímco se dnes Draci opět prohání na 2 a 3, na 4 máme 13T. Ať žije logika vypravení.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Za běžných provozních okolností pětka rozhodně jasná volba k nasazení EVO 2 není. A vlastně tím je v Brně opravdu málokterá linka. V současné podobě jsou přiměřeně dostačující akorát na 4, všude jinde jsou malý a do budoucna zcela neperspektivní. To už tady ale ostatně tisíckrát padlo.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Šmarja, když to stojí ve vozovně tak se jim to nelíbí, když to jezdí taky se jim to nelíbí. Koňsky povozy na ně. Taky jsem to dnes potkal jak na dvojce tak trojce a kapacita mi nepřipadala nijak hraniční. Sedadla obsazená, případně jedno ze sedadel dvojsedačky volné, sem tam někdo stál.
Na linku 5 a 9 momentálně určitě ne kvůli profilům a předjíždění v ŠČ. Za běžných provozních okolností by pětka měla být jasná volba k nasazení EVO 2 a víkendová devítka taky.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Tak jsem tím zázrakem na d-3 před chvílí jel. Kapacitně na téhle lince teda nic moc, ale děti byly nadšené, že prej drakem ještě nejely. Za mě raději příště prosím poršata, ty se na rovné trati tak nevlní (a jsou v saučasnosti naplněné tak akorát).


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Goldfinger: přesně tak, vozy s nižší kapacitou, když už, na 5 nebo 9. I když pětka umí být poslední dobou též solidně využívána.

Naxashi: to se načekáš :mrgreen:


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
…stále čekám na dvojice EVO2 na 1.
To by teprve měli šotouši radost.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 609 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 25  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 lis 2024 23:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]