Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 73 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tesco bylo na prodej a město mohlo konat, takže není pravda, že tu žádná šance nebyla.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
456
24 lis 2017 11:40
Jaké normě co nevyhovovalo?

Jinak souhlasím s goldfingrem, něco na tom je.


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
xcav8 píše:
Demolice Tesca je z důvodu nového členění prostoru a postavení šesti samostatných objektů.
Žádná šance se tedy nekoná a nikdy ani konat neměla. =;



Demolice tesca byla v plánu více méně od prvního dne co změnilo majitele, prostory nevyhovovali žádné normě a tak bylo jisté, že se musí strhnout, jen se čekalo zda se strhne a pozemek se prodá drahám pro nové nádraží nebo se strhne a postaví se nový funční komplex. Prostory vevnitř se opravovaly a udržovali jen do té doby dokud nebylo jisté jak to nakonec dopadne. Jelikož se šlo cestou přesunu, přistoupilo se k druhé variantě...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Je scheissegal, z jakého důvodu jde Tesco k zemi. Jednou ze základních námitek odsunovačů byla nemožnost rozšíření role (přidělání dalšího průjezdného nástupiště), případně částečného narovnání oblouků byla existence Tesca. Kdyby na ráthausu neseděli kastráti a samice tura domácího, tak by si sedli s vlastníkem pozemků pod Tescem a určitě by se našlo win-win řešení. Rola by se mohla upgadovat a obchodníci by měli zajištěný bezplatný přísun desetitisíců kunčoftů denně. Kde je vůle, tam je cesta a když se nechce, tak je to horší, než když se nemůže.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Demolice Tesca je z důvodu nového členění prostoru a postavení šesti samostatných objektů.
Žádná šance se tedy nekoná a nikdy ani konat neměla. =;

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Už vzhledem k tomu, že SJKD není kontroverzní, y se měl postavit jako první a pak se uvidí, co to udělá s kapacitou uzlu. Město má navíc šanci využít demolice Tesca, což bohužel záměrně nechce.


Offline
820
25 led 2006 09:46
Přitom Severojižní kolejový diametr (pokud by se realizoval místo odsunu nádraží) vyřeší:
1) snížení zatížení stávajícícho hlavního nádraží
2) snížení zatížení uzlu MHD před hlavním nádražím (frekveci do KP převezmou z velké části vlaky)
3) nebylo by nutno nijak radikálně zvyšovat provozní náklady MHD (ty vlaky v relacích SJKD jezdí už dnes)
4) zachováním nákladního průtahu neomezí kapacitu uzlu Brno pro nákladní dopravu
5) a koneckonců "odstraní bariéru" při obsluze toho vysněného jižního centra.

Ale je to marný, je to marný, je to marný...


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Už vzhledem k ukončení IDS linek a linek z oblasti Slatiny/Ślapanic, Tuřan u novýho nádraží. Někde na netu je k dohledání i studie, ktraá vyčíslovala i další náklady. A to nutný navýšení vozovýho parku u všech trakcí, s tím spojenou novou vozovnu pro tram. Dál podstatný navýšení ujetých vzkm, který nejsou nikde zohledněny. A to jsou náklady který ponese město a to trvale.Takže i bez jedinýho vlaku navíc se náklady zvýší. Navíc celkový napojení je trochu pofidérní, hlavně v okamžiku kdy potřebný průrazy pro napojení Křenove a Cejlu vypadly z plánu.


Offline
820
25 led 2006 09:46
Jenže uzel u ODSunutého nádraží vygeneruje ještě větší zatížení uzlu před dnešním hlavním nádražím. Stačí si vzpomenout, jak byla v červnu 1986 řešena obsluha UAN Zvonařka. Rozdělením linky 12 na linky 12 a 22 - a hned bylo o linku víc.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Což nemusí ničemu vadit, protože bude hlavně pro nádraží, ne pro půlku Brna, kterou nádraží jako takové pro cestu vůbec nezajímá.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
A kapacita uzlu okolo ODSunutýho nádraží je ještě nižší..


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Současné nádraží je sice napojeno na průjezdný tramvajový uzel, ale dost zásadně chybí kapacitní obratiště. Druhá věc je, že onen tramvajový uzel je dávno za hranicí kapacity.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
... a nebo že významný tramvajový uzel leží přímo u hlavního nádraží :-k


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Já vidím jako zásadní problém budoucího nádraží, že nebude obslouženo průjezdnou tramvajovou tratí. Obrovskou výhodou dnešního nádraží je, že leží přímo v místě významného tramvajového uzlu.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Historické centrum a funkční centrum nemusí být na jednom místě.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Pamatuju, ale nedbám. Budoucnost nezastavíš. Budoucnost je rozvoj, modernizace a nové technologie. Ono se stačí podívat na ty černobilý fotky z nádraží, jak vypadalo tehdy a jak vypadá dnes. A určitě si ti lidi tehdy nemysleli že někdy bude vypadat tak jak vypadá nyní. Jelikož nedostačuje je čas jej rozšířit. Momentálně, já osobně, beru centrum od nádraží směr "sever" až po uzel Česká. Tak nevím, proč by se nemohlo rozrůst i do "jižnější" části města.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Ani jedna z fotek pro jistotu neznázorňuje napojení Dokoupilova bulváru na Nových sadech. Ta křižovatka nestíhá už dnes, další fáze jako šalina z Husovy nebo z Hybešovy by z ní udělaly spolehlivžý špunt. Nehledě na úžasnou podjezdnou výšku pod památkově chráněnými a nedávno opravenými mosty u Malé Ameriky. Už si to jednou provždy zapamatujte: tato oblast centrem nikdy nebyla a nebude. Možná tam vznikne nějaká jižní čtvrť, Nová Trnitá, či něco podobného, ale považovat to za centrum je hloupost. Centrum je dáno hradebním okruhem.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Odsunem nádraží bude jeden z přínosů právě rozšíření centra o novou moderní část, nebo jak píšou v tom článku bulvár.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, asi to někdy bude, jen bych to zatím stavěl bez nádraží, přecejen klasika development jde rychleji, než prosazování nesmyslných drážních projektů s milionem razítek. Šalinu s bulvárem můžou začít stavět dřív, využije se za všech stavů, i bez hotového nádraží a obytná zástavba téhle straně města prospěje.
Jako celek mi ta čtvrt nepřipadá nesmyslná, jediný nesmysl je samotný odsun nádraží, ale tak třeba bude dřív VRT Vídeňská a pak se ukáže, že je zbytečný celý odsun. :mrgreen: Nemusíte se mnou souhlasit, ale za tímhle si dlouhodobě stojím.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Na slově ZHRUBA je ještě zajímavé to, že když v něm pět písmen zaměníte a jedno uberete, tak dostanete slovo NIKDY.

Náhoda? Nemyslím si sarcastic

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Článek to více méně zmiňuje. Chtěli by začít stavět ZHRUBA do pěti let. Ale je na to nabaleno současné zahájení stavby nového nádraží, a na to zase stavba jižní části MO. No plány pěkný ale čekejme že se proti tomu ozve, jak je zvykem, Voda z Tetčit, Deštruktprojekt nebo něco podobnýho. Takže termín "do pěti let" je hodně odvážnej.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak snad by se ta výstavba mohla ale konečně posunout. O umístění nádraží už je jasno, o čtvrti taky. Podle obsazení pozice koordinátora projektu (celé čtvrti; tuším v rámci KAM) bych čekal, že se to začne hýbat kupředu.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Myslím že proporce té čtvrti jsou zcela jiné, než nynější Plotní kde je trať u baráků. Tady má mít bulvár 50 metrů do šířky. Z náčrtu je vidět, že trať má být na samostatném tělese, kde mohou být protihluková opatření řešena jinak, například travnatým pásem, těma gumama nalepenéma na kolejích atp.
A stejně se toho nedožijme, takže kdo ví jaké normy budou až se kopne do země :D

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
iDnes: Nová čtvrť v Brně nabídne bydlení pro patnáct tisíc lidí, vznikne u nádraží. Nechybí tam protihlukové stěny, pokud se bude jednat o novou trať?


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Stavba tramvajové trati do brněnského kampusu je v polovině. Tunel střeží socha svaté Barbory


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18131 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 23:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]