Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 24 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
125
18 srp 2019 17:01
Pavel píše:
Dovolím si nesouhlasit, když se do té nízkopodlažní části narve spousta nepohyblivých důchodců, tak to hodně sníží kapacitu té části pro kočárky, protože Ti se nezvednou a nepřejdou někam jinam.

Přesně tak. KT8 je sice nízkopodlažní, ale kolik má sedadel v NP článku - 6? Oproti tomu Vario 2 (samo o sobě s nižší kapacitu) má v NP článcích sedadel tuším 18 (kdyžtak mě opravte). LF2+LF1 potom 27. To je trochu nepoměr ve srovnání s KT8. Ta je dobrá možná pro kočárky a vozíky, ale pro méně pohyblivé určitě ne.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Co na ní chceš řešit? Jí se výluka netýká, ne?


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Přijde mi zvláštní, že v souvislosti se 3. etapou oprav u Semilassa není nijak řešena a43... Nebo bude nějak propojena, např. s linkou 30? Aktuálně vypadá v tom Krpoli "zapomenutě". Při opravách TT na Kosmově bylo vedení vhodně upravováno.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
pepola píše:
Od pondělka 18.4. má být změna v trasování linek 41 a 71, směrem DC: Od zastávky Vozovna Medlánky odbočí "na kolejích" vlevo, a pojedou po lince 42+70 na Žitnou, a tam vpravo a přijedou jako 42+70 jakoby od Řečkovic do terminálu Kr. Pole.

Plus taky DC noční 90 nově přes Srbskou a Hutařovu


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Ken do toho sídliště jezdí všechny spoje KT8, ne výběr. Až vyleze slunko, bude to veselé, ZOO je otevřená, nárazově je u Vario málo

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
598
25 říj 2019 10:12
Tak Naxashi tu vytahoval podíl nízké podlahy v KT8, ale uznávám, že jsem špatně pochopil podstatu věci. Každopádně si myslím, že pořád lepší KT8 než něco vysokopodlažního... Samozřejmě těžko za výlukové situace požadovat komfort jako za situace běžné (byť i to může nastat). Do jiných sídlišť také jezdí v podstatě výhradně KT8 a nevím o tom, že by si někdo stěžoval.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
...tady nikdo neřeší kolik se vejde kočárků do 100% nízkopodlažního vozu, ale rozdíl kolik se vejde do KT8 oproti LF2+LF1, což už je značný rozdíl, navíc když si vezmeme kolik bylo nízkopodlažních spojů do Bystrce do ledna a kolik nyní.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Dovolím si nesouhlasit, když se do té nízkopodlažní části narve spousta nepohyblivých důchodců, tak to hodně sníží kapacitu té části pro kočárky, protože Ti se nezvednou a nepřejdou někam jinam.


Offline
598
25 říj 2019 10:12
Dobře, nehrajme na oficiální kapacitu pro kočárky, klidně jako kapacitu berme "co se vejde". Stejně mi 100% nízkopodlažní vůz příliš nepomůže - i tak se ty kočárky musí poskládat na nějakou volnou plochu, nikdo ten kočár nebude cpát někam mezi sedadla, protože se tam nejspíš ani nevejde. Pak je úplně jedno jestli jsou "běžná" sedadla přístupná z nízké nebo vysoké podlahy, kočár tam stejně nikdo mít nebude. Samozřejmě do budoucna je trend jasný a to je 100% nízkopodlažnost. Ale chtěl jsem jenom říct, že i tak pro kočárky nebo vozíky bude stejně využitelný pouze zlomek plochy ve voze - tak jako tomu je třeba v KT8. Tudíž ohánět se 14% nízkopodlažní plochy nemá ve věci kočárků vůbec smysl. Samozřejmě jsou lepší vozy, ale jsou i horší vozy. V budoucnu určitě bude podíl horších vozů klesat a je teď prostě nějaká mimořádná výluková situace, takže brečet, že na "mé" lince jezdí jiný typ tramvaje než na který jsem zvyklý... =;


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Jo kdybysme striktně dodržovali maximální počet kočárků ve voze, to by bylo stížností, na to se fakt nehraje (mimo vysokých vozů..)

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
598
25 říj 2019 10:12
Myslím, že člověku, který nízkou podlahu potřebuje je její rozsah ve voze dost jedno. Ať už má vozidlo podíl nízkopodlažní plochy 14 nebo 100 procent, tak kapacita kočárků nebo vozíků je vždy jasně stanovená v jednotkách kusů v jakémkoliv vozidle. Stejně se ten vozíčkář nebo někdo s kočárkem zdržuje na místě pro něj určeném a nechodí po voze i když má vůz 100% nízkopodlažní plochy. Samozřejmě nízkopodlažnost je plus pro méně pohyblivé lidi, kteří to nutně nepotřebují, ale cestování jim to usnadní. Byť ze 100% nízkopodlažnosti pak vyplývají sedadla na různých podestách, ale to už je jiný příběh. Nárazově samozřejmě problém s kapacitou kočárků může nastat, ale tam není řešením ani to 100% nízkopodlažní vozidlo - viz výše. Takže nehledejme problémy někde, kde nejsou.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
FD: KT8 a pokrok. sarcastic Jo, v roce 1995 možná.
Richie: *14%. Celých 14% NP, a proto to je považováno za NP vozy.
MartinV: V KT8 je NP místa dost? Tak to asi máš na mysli jiné vozy.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Omlouvám se za dotaz, už jsem si přečetl aktualitu...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Takže A-67 společně s trojkou, pětkou a devítkou na stejných ostrůvcích, nebo někde bokem?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
S tou 67 je to jedině rozumné a je smutné, jaké překážky tomu úřady vytváří, přitom celkem zbytečně (resp. jaká pravidla/jaké normy jsme si ve společnosti nastavili).


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
A dle informací na homepage BMHD.cz se také od pondělí 19. 4. se konečně vrací do trasy a67 zastávka Moravské náměstí (současně se zachováním zastávky Janáčko vo divadlo v režimu "z"). 3× hurá a gratuluji pracovníkům DP.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Od pondělka 18.4. má být změna v trasování linek 41 a 71, směrem DC: Od zastávky Vozovna Medlánky odbočí "na kolejích" vlevo, a pojedou po lince 42+70 na Žitnou, a tam vpravo a přijedou jako 42+70 jakoby od Řečkovic do terminálu Kr. Pole.


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
MartinV píše:
Na druhou stranu díky unifikaci NP vozů (v tomto případě KT8) na dané lince víš, že máš NP vstup hledat u třetích dveří. A toho místa tam je relativně dost.

Pokud nejede zrovna 11 kočárků, což je rekord jednoho kolegy - šalináře. surprised


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Na druhou stranu díky unifikaci NP vozů (v tomto případě KT8) na dané lince víš, že máš NP vstup hledat u třetích dveří. A toho místa tam je relativně dost.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Ono když do Bystrce jezdily Varia, tak byly troje nízkopodlažní dveře. Teď jen jedny a je to znát, kočárů jezdí dost, teď navíc otevřená ZOO...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1591
18 led 2009 10:06
S tím, že asi tak 25% je nízkopodlažní... Jedny dveře ;-) Nechceš se s malým dítětem pořád šplhat do schodů, když máš ve druhé ruce odrážedlo a ve třetí nákup :D Odpůrce jakéhíoli pokrakoku? Co? Pokrok byly vany, ale KT8, T3 a T6 má do pokroku daleko ;-) Chápu, že teď sem nemůžou jezdit vany jenom, ale hlavně ze začšátku, když nebyly vůbec vany na 10, to byl fakt extrém. Když si ejndou zvykneš na vany, cokoli jinýho je problém :)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Richie: Kachny nízkopodlažní jsou, tak s čím, jakožto odpůrce jakéhokoliv pokroku, máš problém?


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Ano, k nám na desítku by se dalo dát cokoli jinýho kromě těch nejstarších šalin v Brně :-D Aspoň že nejspíš byl vyslyšeny hlasy bystrckého starosty a koenčně se na desítce objevují i vany ;-) :applause:

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Na desítku se dá dát cokoliv jiného. Třeba dvě varia, K3RN nebo přinejhorším 13T. V tom bych problém neviděl. Hlavně by šlo o to, aby jich bylo dostatek na osmičku i šestku, pokud bys je chtěl takhle provázat.

eframmcbeth píše:
Grafik o žádných vymetácích nerozhoduje — já jí jen dal zelenou barvu :)

Já vím, jenom tě provokuju. :-P


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
tak nabízelo by se oběhové propojení 6 a 8 s přestávkami v Králově Poli nebo Vozovně Medlánky, ale to by asi chyběly kachny na 10...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 15:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]