Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 20 z 95    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 95  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
Díky moc oboum

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Zdeněk:
Robert mě předběhl, je to tam velmi dobře popsané, skutečně po zastřešení autobusáku se nezastřešená část používala hodně jako výstupní zastávky a odstavování vozidel, v té době i několik linek odsud odjíždělo, v přední části blíže k zastřešené části měli konečnou i nějakou dobu autobusy DPMB.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Tady to máš celkem přehledně popsáno. Sekce Historie.
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/%C3%9As ... na%C5%99ka


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
Snad správně sem, už dlouho jsem se chtěl zeptat. Za ÚAN Zvonařka je parkoviště, kde jsou evidentní staré nástupiště, viděn zbytek rozhlasu atd, předpokládám, že se dříve jezdilo odsud, to bylo něco provizorního? Případně zhruba v jakém období se tato nástupiště používala? Stávají tam teď hlavně kamiony. Nikde jsem se o tom nedočetl (možná špatně hledám), vždy když tam čekám na 44 tak mi tk místo vrtá hlavou

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Tak tam to asi byla nutnost aby tahle oblast byla obsloužená, jinak by to bylo hrozně daleko kamkoli, Śtouračova nebo Laštůvkova jsou dost daleko....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
597
25 říj 2019 10:12
Honza P píše:
Tak ony nemusí sloužit všechny smyčky jen autobusům. Je fajn, když architekti a projektanti myslí i na otáčení popelářských vozů, hasičů, stěhováků...
Tak samozřejmě, proto se ptám, jestli je nějaký doklad o tom, že se tam plánovala MHD nebo ne. Ono upřímně ani jedno není u podobných "sídlištních úzký ulic" (jak to nazval Richie) úplně obvyklé. Ať už u těch starších (Lesná) nebo novějších (vrchní část Bystrce nebo třeba Líšeň). MHD jezdí v podstatě jen na Černého a další "smyčky na konci ulice v sídlišti" jsou akorát zmíněné Opálkova v Bystrci a J. Faimonové v Líšni, jinak je většina ulic ukončena nějakým menším parkovištěm či obratištěm ve tvaru T. Ono i to vedení trolejbusu na Černého je poněkud nestandardní, tak mě zajímá jestli bylo něco podobného plánováno i na tu Opálkovu, když je to v podstatě "o ulici vedle" a velmi pravděpodobně to vznikalo ve stejném čase.


Offline
125
18 srp 2019 17:01
Ondrah98 píše:
Nějakou dobou mi vrtá v hlavě smyčka na konci ulice Opálkova v Bystrci, byl tam plánován nějaký provoz MHD podobně jako na Černého? (Nepředpokládám, že tam někdy něco reálně jezdilo.) https://mapy.cz/s/ragugovemo Ten tvar k tomu dost vybízí a nezdá se mi, že by šlo jen o usnadnění otáčení na konci slepé ulice pomocí takové rozměrné smyčky. Nemáte o tom někdo nějakou bližší informaci?

Tak ony nemusí sloužit všechny smyčky jen autobusům. Je fajn, když architekti a projektanti myslí i na otáčení popelářských vozů, hasičů, stěhováků...


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ondrah98 - přesně tak..

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
597
25 říj 2019 10:12
To je prokazatelně dříve využívaná smyčka než došlo k prodloužení až nahoru na Černého. https://foto.bmhd.cz/foto/266530?search ... strc#photo

Btw. Letná je myslím to rozpadlé a teď snad i vyhořelé bývalé obchodní centrum.


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Nevím, co je Letná, ale já myslel smyčku kousek severně od zastávky Filipova (nachází se ve směru na Černého).


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
P. Haluza píše:
Ono i kousek před samotnou smyčkou na Černého lze najít něco, co připomíná smyčku. :)


Myslíš pod Letnou? Tam ale skutečně dřív trolejbus končil, tehdejší linka 140, než došlo k prodloužení na současnou konečnou na konci Černého.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ono i kousek před samotnou smyčkou na Černého lze najít něco, co připomíná smyčku. :)


Offline
1591
18 led 2009 10:06
A tam bylo v plánu co? Obojí jsou klasické slídlištní úzké silnice. Leda by tam nic neparkovalo jako je Černého....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Ondrah98 píše:
Nějakou dobou mi vrtá v hlavě smyčka na konci ulice Opálkova v Bystrci, byl tam plánován nějaký provoz MHD podobně jako na Černého? (Nepředpokládám, že tam někdy něco reálně jezdilo.) https://mapy.cz/s/ragugovemo Ten tvar k tomu dost vybízí a nezdá se mi, že by šlo jen o usnadnění otáčení na konci slepé ulice pomocí takové rozměrné smyčky. Nemáte o tom někdo nějakou bližší informaci?

Možná to byl podobný "model", jako v Líšní prodloužení trolejbusu na Josefy Faimonové...


Offline
597
25 říj 2019 10:12
Nějakou dobou mi vrtá v hlavě smyčka na konci ulice Opálkova v Bystrci, byl tam plánován nějaký provoz MHD podobně jako na Černého? (Nepředpokládám, že tam někdy něco reálně jezdilo.) https://mapy.cz/s/ragugovemo Ten tvar k tomu dost vybízí a nezdá se mi, že by šlo jen o usnadnění otáčení na konci slepé ulice pomocí takové rozměrné smyčky. Nemáte o tom někdo nějakou bližší informaci?


Offline
450
24 lis 2017 11:40
Souhlasí m s Robertem, pro zastávky od Lesný po Jugoslávskou by bylo spojení do centra po 10 minutách zajištěný. Čili, že případný propojení 9-11 mít pořád. Proč to měnit. Obecně nemám rád linky, které jezdí někdy tak jindy jinak nebo vůbec. Člověk, aby nad tím pořád přemýšlel:)


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Martan: Když už tady někomu vadila jedna jiná zastávka desítky o víkendu, tak jsem toto radši ani nenavrhoval. :-)


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Šotouši vždcyky budou mít co řešit... sarcastic

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
A v čem by byl problém, pokud by v nepracovní dny jela 9 stejně jako dnes tj. z Moravského nám. vlevo na Malinovského nám a na Hlavní nádraží a a po svém na Lesnou?
Jediný problém vidím v tom, že by šotouši neměli co řešit.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Ano, v SN buď s otočkou na Maliňáku, nebo obě linky po 20 minutách. Vzhledem k polookružní trase by to nemuselo ničemu vadit.


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jinak k té čtyřce s dvojí trasou, tam přes Šilingrák a zpět přes Českou, tak se jezdívalo nedávno v průběhu vánočních trhů, nebo opačně. Jednou se mi zrovna při takovéhle výluce (kdy se jezdilo obousměrně na Šilingrák) stalo, že jsem se nějak zamyslel, potřeboval z Čáry na Obilňák a nějak dlouho nic nejelo, až mi po krátkém sledování provozu došlo, že musím jít pěšky na Komenského náměstí...
Takže čtyřka měla v minulosti víc tras. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, abych pravdu řekl, ta varianta 9/11 okruh na Maliňák a po převlíknutí zpátky na Lesnou, se mi moc nelíbí, musela by se vymyslet trasa na pracovní den a jiná na víkend a mít linku na velké sídliště v neděli po dvaceti minutách mi nepřipadá adekvátní.
K otáčení na Geislerové, pokud by to byl velký problém, vždycky se dá ta linka protáhnout na Novolíšeňskou, nebo Stránskou skálu, nemyslím si, že by bylo parkování tak zásadní problém, jsou místa, kde se parkuje mnohem víc "na prasáka," třeba dolní konec Údolní u té zatáčky s jednosměrným provozem pro auta, nebo třeba na Lidické okolo zastávky Antonínská, kde často lidi stojí i v druhé řadě naproti divadlu, už jsem to zažil mockrát, teda ještě před modrým morem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
123
23 čer 2014 12:31
Bože, to je zase hledání problému tam, kde není. Má pravdu eriksson1505, aktuální stav evidentně nikomu nevadí.
Ta bloková smyčka je tam několik desetiletí. Jestli by měl někdo problém, tak zrušit parkovací místa a bude vyřešeno.
Na blokové smyčce jako takové nic špatného nevidím. Fungují úspěšně i v jiných evropských městech.

Mimochodem, návrh linkového vedení, se kterým přišel eriksson1505, tak vypadá zajímavě.
Lecos by to řešilo, je vidět, že nad tím musel chvíli strávit, dobrá práce. :wink:


Offline
597
25 říj 2019 10:12
eriksson1505: Ano tohle zdůvodnění současného stavu dává smysl, což ovšem nevylučuje fakt (a naopak jej potvrzuje), že na nějaké pravidelné používání je ta "smyčka" kolem bloku velmi nevhodná, protože tak nějak všechno zavazí všemu... Aspoň tedy z mého pohledu.


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ad 9/11 o víkendu: pokud by se měla ponechat jen linka 9, tak by se mohla otáčet na Nových Sadech, pokud jen linka 11, tak na Maliňáku. V obou případech to vyžaduje jen přizpůsobení obratového času tak, aby byl co nejkratší.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2365 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 95  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 zář 2024 00:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]