Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 22 z 95    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 95  Další
Autor Zpráva
Offline
597
25 říj 2019 10:12
Aha, tak pak to v širším kontextu nedává vůbec žádný smysl. Další větvení sítě, když už teď je to v podstatě "hvězdice" je cesta do pekel.


Offline
116
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Ondrah98 píše:
Něco jsem zmeškal? Co vím, tak to mělo být sice v oblasti "tunelu" pod Křtinskou propojené, ale mělo se to zase hned odpojit. Tzn. nemělo se jednat o další větvení, jenom o propojení pro případ nutnosti. Cca takhle: https://mapy.cz/s/hurucahama

Teď už se prej počítá jen s odbočkou z Líšeňské trati, sklonově to nevychází. Jak to řeší problém smyčky v Julcu nevím, ikdyž se to původně dělalo právě kvůli tomu :D


Offline
597
25 říj 2019 10:12
Něco jsem zmeškal? Co vím, tak to mělo být sice v oblasti "tunelu" pod Křtinskou propojené, ale mělo se to zase hned odpojit. Tzn. nemělo se jednat o další větvení, jenom o propojení pro případ nutnosti. Cca takhle: https://mapy.cz/s/hurucahama


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Budeš mít kvůli pětiminutovce na 9 přetíženou jak 1. a 2. kolej, tak Masaryčku. Zrušil bys spojení Lesné s Cejlem (což je prý problém, jak jsem se dočetl), nemáš vyřešené posílení do Lískovce.


Offline
Uživatelský avatar

3740
08 čer 2005 23:12
Jenže 12 se vrátí do Komárova, a 9 z Juliánova jezdila po 10 minutách.

A co tohle? 11 komplet zrušit.
9 Lesná - Dětská nem. - Moravák - Maliňák - Hl.n. - nám. Svobody - Česká - Tábor - Komín - Bystrc po 5 minutách. (Večer jen do Komína.)
3 Stará osada - Dětská nem. - Česká - Husova - Hl.n. - Juliánov po 10 minutách.
12 by samozřejmě už jezdila do Komárova.
Intervaly vychází z intervalů před touto omezovací dobou (Juliánov-centrum 10 min, St.osada-Česká 10 min, Lesná-centrum 5 min, Komín-Tábor-Česká 5 min).


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Na to bych nevsázel. Páč podle posledních nákresů to napojuje na jedovnickou na d-8. A julec by zůstal..


Offline
597
25 říj 2019 10:12
PvvS píše:
A k tomu si započítejte fantasmagorickou Kuncovu linku na Vinohrady. To by křenka asi nerozdejchala. Spoj každý 2-3 minuty max. Ve špičce i častěji.
"Kuncova linka na Vinohrady" přece nic nezmění. Je úplně jedno jestli se ty spoje otočí v Juliánově nebo na Vinohradech, samozřejmě za podmínky zachování intervalů. Přičemž linka z Vinohrad by měla těžko kratší interval než do Juliánova/na Geislerovu výlukově jezdící 12, která především v rannní špičce (v době před koronou) měla intervaly opravdu velmi krátké.


Offline
450
24 lis 2017 11:40
Cracatit píše:
Kdyby dvojsvazek A-401/402 a A-403/404 byl na mně, tak ho ukončím na špitále, chtěl jsem až kampus, ale není kapacita a točit je na velkém kruháku, u kterého staví trajfly a čtyřicítka, nedává smysl, že by bus objel kruhák dokola a vrátil se, neměl by žádné místo na odstav a krátkou pauzu. Na pauzu v Říčanech moc místa není (pro místní spoje 401 a 402).


Tak mohli by někam na kampus-sever možná, kde te´d končí 40..


Offline
Uživatelský avatar

3740
08 čer 2005 23:12
Pavel píše:
pokud posila do Lískovce pojede do jiné oblasti, tak dojde k lepšímu posilování linky 8
Nedojde. V každé větvi může vůz nabrat jiné zpoždění a bude to generovat stejné problémy jako u někdejší 12+13


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Je vidět, že smyčka Zvonařka chybí.. Jeden průser na křence a stojí Líšeň/Vinohrady/Juliánov a Lískovec/Kampus. Asi nejni rozumný cpát všechno na jednu větev.
A k tomu si započítejte fantasmagorickou Kuncovu linku na Vinohrady. To by křenka asi nerozdejchala. Spoj každý 2-3 minuty max. Ve špičce i častěji.


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
Ale vždyť po stavbě na kampus bude velice pravděpodobně linka 10 jezdit v intervalu 10 minut z Geislerovy do Lískovce. A jednu dobu už i tak jezdila. Celý ten problém je, že nemáme v centru města rozumnou smyčku, kde by se ta 10 dala otočit a už je snad jedno jestli pojede do Lískovce na do Bystrce.
A k čemu jsou na Křence tři linky, kdy dvě jedou stejnou trasu a jedna jede sice na Českou, ale tím nejpomalejším možným způsobem. Tedy 8, kdy hned za ní jede 10 je úplně k ničemu. Rychlé spojení Křenka - Česká je nesystémové, spojení Žabiny - nádraží je nesystémové a nikdo ho nevyužije? Linka 11 je systémová? Tak v čem je tedy současné trasování (bez výluk) lepší než zda navrhované úpravy? Protože evidentně se ti linka 11 vozící vzduch líbí.
A jak jsem psal, linku Rakovecká - Geislerova lze vybrané spoje točit na Maliňáku (sice tam nebude vyrovnávačka, ale o tom víkendu a případně večer je to jedno).


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
Aha, takže nesystémovou jedenáctku nahradíme desítkou, která pojede systémově na Geislerku, kde ji systémově zasekáme na Křenové, každý ixtý spoj pojede na skálu, večer a o víkendu pojede jen ze Skály na Sady (kam, v PD přes den nepojede). Nějak mi ta systémovost uniká, ale už to nechávám být

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
Robert: jasně, nebo ji otočit na Maliňáku.
Prostě ty výhody jsou: zmizí nesystémové vedení linky 11, spojení Žabiny - hlavní nádraží (ty hlasy minimálně tady na fóru jsou několik let), pokud posila do Lískovce pojede do jiné oblasti, tak dojde k lepšímu posilování linky 8


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
Zdeněk: nechápu, prostě 10 bude mít stejný interval jak dnešní 11. Místo svazku 3+11, bude svazek 3+10. Mám pocit, že tady hledáte neustále linku navíc, přitom jde jen o změnu konečných.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Ty hlasy se objevují docela dlouho, pokud vím. I když jsem nikdy moc nepochopil, proč. A kde je napsáno, že o víkendu ta desítka musí jezdit? Mohla by být ukončena na Nových sadech jako dosud.


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
A o víkendu budeme na Veveří vozit vzduch, když necháme 3 i 10. Někdo po zachování 10 volá? Bydlím v Žabinách a nevšiml jsem si, žebychom volali po přímém spojení k nádraží, asi nějaká novinka

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
Cracatit: možná to už vyplynulo z kontextu, ale celý ten problém s odjezdovým nástupištěm je v tom, že z Maliňáku se nedá dostat na 3. a 4. kolej
Ad kampus a linky 401/402 - sice se psalo o ukončení na Leskavě, ale pak šly také zprávy, že dojde ke zmenšení terminálu na Leskavě, že se tam nepočítá tolik s regionálními linkami a také zprávy, že kvůli průjezdu ulicí u Leskavy (dokud nebude zprovozněna nová příjezdová komunikace), tak nedovolí víc než dvě trolejbusové linky kvůli hluku (25 případně 37). No a v dopravní koncepci JMK se píše (https://www.kr-jihomoravsky.cz/Default. ... 7&TypeID=7)
Citace:
V souvislosti s plánovanou výstavbou tramvajové trati z Osové k Univerzitnímu Kampusu a Nemocnici
Bohunice je plánováno ukončení linek 405 a 406 od Rosic v tomto přestupním terminálu (namísto
vedení těchto linek do centra Brna na Mendlovo náměstí). Po elektrizaci žel. tratě Brno – Zastávka u
Brna je uvažováno o zrušení linky 405 a ukončení linky 406 právě v přestupním terminálu Nemocnice
Bohunice. Dále budou do tohoto terminálu prodlouženy linky 401 a 402 ze současné konečné ve
Starém Lískovci na Kyjevské.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Jak to? Na Veveří nebude jedenáctka, kterou z Lesné na Českou nahradí sedmička, a z České do Bystrce desítka. A Křenová by na tom byla stejně jako v případě, že by desítka jela do Lískovce.


Offline
Uživatelský avatar

3740
08 čer 2005 23:12
Robert píše:
Spojení Žabin s hlavasem linkou 10 kolem Grandu, sjednocené odjezdy do Lískovce/Bohunic jako v současném stavu, stejné zatížení kolejí 1+2 a Masaryčky jako v současném stavu. To vše samozřejmě za situace, kdy by zůstala linka č. 7.
Za cenu přetížené Křenové a Veveří...


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Spojení Žabin s hlavasem linkou 10 kolem Grandu, sjednocené odjezdy do Lískovce/Bohunic jako v současném stavu, stejné zatížení kolejí 1+2 a Masaryčky jako v současném stavu. To vše samozřejmě za situace, kdy by zůstala linka č. 7.


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
Nějak mi unikají výhody nabízených řešení oproti původnímu stavu

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Tak to by se dalo vyřešit záměnou ukončení sedmičky a devítky.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
pan bubacek píše:
Další z možných řešení: t-9: Juliánov-hl.n.-Nové sady,smyčka. T-7: Lesná-Česká-Masarykova-hl.n-Nové sady-Renneská-Starý Lískovec s možností ukončení některých spojů v Nových sadech- průjezdnost s t-9.

Jakože by to do Liskance jelo nejen ze dvou různách hran, ale kaštan by si musel v apce najít, na kterou stáv má jít? Sice by to řešilo zatížení 1. a 2: koleje, ale jinak k ničemu.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Pak by se ovšem nabízela ta desítka do Bystrce přes Veveří, když Lesnou obslouží sedmička.


Offline
14
14 úno 2020 20:08
Další z možných řešení: t-9: Juliánov-hl.n.-Nové sady,smyčka. T-7: Lesná-Česká-Masarykova-hl.n-Nové sady-Renneská-Starý Lískovec s možností ukončení některých spojů v Nových sadech- průjezdnost s t-9.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2365 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 95  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 30 zář 2024 06:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]