Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 20 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
7334
27 úno 2010 07:40
colt274 píše:
No nevím, můžeš říct, že se ti to líbí víc, ale že by červená kastle s bílou střechou byla míň nudná než náš unifik, to se říct opravdu nedá :-k

Dobře, nepoužiju slovo nudný, ale v Brně okoukaný. Spokojen? :D


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Čím víc proužků, tím víc šalinas? To mi nepřijde jako zrovna nejvhodnější kritérium pro hodnocení kvality barevného řešení. Podle této logiky by nejlepší bylo mít šaliny pruhované jako zebry, to by byla přece nejmenší nuda. :mrgreen: Mně ten unifik prostě přijde už zastaralý a hlavně není ani pro Brno unikátní. Vždyť stejně natřené tramvaje jezdí v Práglu, to by mělo každého brněnského patriota štvát.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Robert píše:
A já zase doufám, že to bude vypadat jako v tom článku, a ne nudně jako Anitra.


No nevím, můžeš říct, že se ti to líbí víc, ale že by červená kastle s bílou střechou byla míň nudná než náš unifik, to se říct opravdu nedá :-k

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Taky doufám, že nechají ten nátěr, co je na zdopravy.cz a nebudou se na to snažit násilím napasaovat devadesátkový unifik (ačkoliv návrh Vario1523 není úplně špatný, ale stejně se mi víc líbí ten originální), nedejbože o tom zase nechávat rozhodovat neodbornou veřejnost (na nátěr Draka jsem si doteď nezvykl a asi nezvyknu, nelíbí se mi z vícero důvodů). Aneb zjednodušeně - čím víc červené a míň bílé, tím za mě líp. :-)

Alanis: A jakou lepší koncepci by sis představoval? Pevné podvozky à la 13T nebo otočné jako 15T, která se taky nějak extra neosvědčila? Pravda je, že toho, že jsou v celé šalině jen 2 sedačky mimo podesty, jsem si taky hned všiml, ale to už je holt daň za oboustrannost a nízkopodlažnost, tam to moc líp člověk nevymyslí, pokud to nebude mít nesené články bez podvozku jako právě Poršata, a ani tam by jich v obousměrné verzi moc nezbylo. A ty otočené směrem od podvozků jsou sice na podestě, ale nohy by tam měl mít člověk normálně na zemi, tedy předpokládám, že budou i v normální výšce (jinak by to bylo fakt na pytel, ale možná že místní dlouháni, kteří mají vždycky všude málo místa na nohy, by z toho naopak měli radost sarcastic ).

S tou délkou sice souhlas, ale DP jinou možnost než kupovat 30m šaliny nemá, dokud na to nebude mít zázemí. Takže se buď může čekat na novou vozovnu a budou tu dál hnít kachny anebo koupí nové vozy, ale nebudou moci být delší než ty současné. Třetí možnost, jít cestou Olomouce s PX, neberu vůbec v úvahu.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
MKzB píše:
zdopravy.cz:
Škoda vyhrála velkou soutěž na 40 tramvají pro Brno
Akorát nevidím jako strategisky vhodné se zbavovat KT8, když v Brně roste další úvraťová konečná. Kachny bych zachoval, akorát bych je lehce upravil - instaloval lehce demontovatelné rampy na schody "levých" dveří.

Očekával bych, že budoucnost KT8 bude záviset dostupnosti financí pro výběrový řízení na náhradu T3 a minimálně T6 bez GO. Pokud peníze budou, asi není problém KT8 nechat postupně dožít a zrušit. Pokud by peníze nebyly, přišlo by mi logické KT8 zmodernizovat a zgenerálkovat a použít jako náhradu za zmíněné T3 a T6.

Ondrah98 píše:
Tak tohle téma už se tu probíralo mnohokrát. Prostě na takovou tramvaj není zázemí. Nehledě na to, že by se nevešla třeba ani na Mifkovu (jasně to je asi na řešení jednodušší než ta vozovna, ale i tak). Jak to bude s místem u Kampusu nevím.

V Kampusu by měly být na obrat dvě koleje délky cca 65 metrů plus odstavný kolejiště vedle horního portálu tunelu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
598
25 říj 2019 10:12
Alanis píše:
A hlavně, jak by řekl Naxashi, je to krátký. Ale vážně, tohle nahradí KT8 na další desetiletí? Po přetrasování 8 do bohunický nemocnice? Je to strašně krátkozraké, že se nenakupují obousměrné vozy délkové kategorie 40m. :-|


Tak tohle téma už se tu probíralo mnohokrát. Prostě na takovou tramvaj není zázemí. Nehledě na to, že by se nevešla třeba ani na Mifkovu (jasně to je asi na řešení jednodušší než ta vozovna, ale i tak). Jak to bude s místem u Kampusu nevím.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Z interiéru, nebo spíš celkové koncepce moc šťastný nejsem.

Skoro všechny sedačky jsou nad podvozkem, tudíž budou na podestě, sedačky 2+2, úzká ulička, navíc u těch čtverek mám strach, že tam nebude místo na nohy.

A hlavně, jak by řekl Naxashi, je to krátký. Ale vážně, tohle nahradí KT8 na další desetiletí? Po přetrasování 8 do bohunický nemocnice? Je to strašně krátkozraké, že se nenakupují obousměrné vozy délkové kategorie 40m. :-|

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
M: Oficiální výkres asi zatím není, ale v článku na Zdopravy.cz se objevily další vizualizace a je tam i interiér. Stejně tak tam je tabulka s technickými parametry :-)


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
M píše:
Každopádně tvů barevný návrh je 100x lepší než to co je na FB DPMB.

A já zase doufám, že to bude vypadat jako v tom článku, a ne nudně jako Anitra.


Offline
125
18 srp 2019 17:01
Pěkné. Uvidíme, co za šílenost s nátěrem vymyslí DP nyní (i když schéma Drak nakonec tak špatný není)


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
Vario1523 píše:
Jaká asi bude finální verze nátěru? Mně se by se líbila tato:


parádní... snad to nakonec nedopadne jak EVO


Offline
Uživatelský avatar

190
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Taky vám ta vizualizace připomíná Anitru?

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
Uživatelský avatar

194
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Jestli to bude jinak než nakreslil Vario1523, tak se naštvu. :-|


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Vario1523: existuje někde oficiální výkres?

Každopádně tvů barevný návrh je 100x lepší než to co je na FB DPMB.


Offline
Uživatelský avatar

194
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Souhlasím. Taky se mi to líbí. e_smile


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Jaká asi bude finální verze nátěru? Mně se by se líbila tato:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Mohly tu být moderní tramvaje. Ale Škoda řekla ne.

Proč nenakupovat voy od dodavatele, kterej svýmu zákazníkovi napadá každý výběrový řízení..


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak ono to zbavování se Kachen není otázkou letošního roku, viděl bych to postupně. Nejdřív série před 1710, pak ten zbytek a po 2026 nechat ještě jezdit enkové kachny z konce devadesátek a ten zbytek s vyšším číslem než 1723.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
zdopravy.cz:
Škoda vyhrála velkou soutěž na 40 tramvají pro Brno
Akorát nevidím jako strategisky vhodné se zbavovat KT8, když v Brně roste další úvraťová konečná. Kachny bych zachoval, akorát bych je lehce upravil - instaloval lehce demontovatelné rampy na schody "levých" dveří.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Z Facebooku DPMB: V Brně se budou prohánět tramvaje ŠKODA ForCity Smart :applause: Koncepce podobná jako u Škodovek v Helsinkách, akorát budou obousměrné.


Offline
125
18 srp 2019 17:01
Dává to smysl. A 1703 už měla normální spřáhlo? Neměl by někdo fotky z té TBZ v soupravě 2xKT8?


Offline
820
25 led 2006 09:46
No protože se se spřahování KT8D5 nepočítalo, byť u 1701 a 1702 se zkušební jízda v soupravě v rámci TBZ vykonala. A pro běžný provoz bylo takové spřáhlo jen komplikace.
U T6A5 je spřahování do souprav běžně - a i tak byla automatická spřáhla v Brně jen mezi vozy a nyní jsou nahrazena zásuvkami na normálních spřáhlech.


Offline
125
18 srp 2019 17:01
Ve videu jsem si všiml původních automatických spřáhel, což pro mě sice není novinkou, ale stále to ve mně evokuje otázky proč se nedostaly na novější vozy KT8, když T6 vyráběné od r. 1991 je zase dostávaly. Nebo se jedná o jiný typ spřáhel?


Offline
820
25 led 2006 09:46
Vážně to chceš vědět? Klimatizace dle tehdejšího vidění soudruhů spočívala v tom, že tramvaj KT8D5 měla většinu oken pevných (bez posuvné horní části) a jediná možnost větraní bylo nucené foukání vzduchu ventilátory přes strop rozžhavený sluncem (v létě) a brzdovými odpory. Taky se brzy provedlo zlepšení - výměna všech oken za ta s posuvnou horní částí.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Co je u reportáže o KT8 myšleno tou klimatizací?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 01:07
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]