Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 294 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Kouc píše:
Chtěl jsem se zeptat, už několikrát jsem tento i minulý týden projížděl přes Benešovu ulici a nevím, jestli je to náhoda nebo ne, vždy tam stály pouze dva kloubové autobusy náhradní dopravy. Je ještě vypravován sólo bus 11/500 :?:


Náhradních busů bylo zrušeno celkem 5 , proto např. dnes ráno jako náhrada za d-3 sólo 7466 - kapacitěn trochu nedostačovalo, no...tuším že 50011 je přesunuta na Starou Osadu jako náhrada za zrušený kloub...


Offline
Uživatelský avatar

97
06 úno 2006 22:01
Chtěl jsem se zeptat, už několikrát jsem tento i minulý týden projížděl přes Benešovu ulici a nevím, jestli je to náhoda nebo ne, vždy tam stály pouze dva kloubové autobusy náhradní dopravy. Je ještě vypravován sólo bus 11/500 :?:


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
nj ke konci uz to bylo slaby. Za Flexu (na terase) se delalo na hale od 6-18 18-6 , nonstop. Na hale 17 linek , kazda prumerne po 30 lidech.
Honeywell dela 3*8 6-14 14-22 22-6 5-6 dni v tydnu. Na smene prumerne 200-300 lidi , podle smeny . nektere nechodi nocni .


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
LADA: Aha, tak to jsem asi jezdil v dobe, kdy uz Flex skomiral. (Jezdival jsem celkem pravidelne odpolednim spojem ze St. Osady do KrPole.)


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
OP píše:
PvvS, tr: Dik za info. Nevedel jsem, ze kancelare maji u Hornbachu. A obsazenost linek na Cernovicke terase znam jen z pohledu u nadrazi.

Linka a-74, kterou tehdy mesto "slibilo" Flexu, byla ale fiasko. 2 spoje za den a jeste nevyuzite (co si pamatuju, tim odpolednim jezdilo v useku St. Osada -- Kr. Pole, nadr. max. 5 lidi vcetne ridice a me, na St. Osadu tak o 5 vic).


Náhodou já jsem a-74 jel jednou v životě a jela narváná z Kr.pole až do Slatiny závod.Ty dva spoje denně byli tuším přispůsobeny střídaní směn které bývali 12 hod.Zdraví LADA


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
PvvS, tr: Dik za info. Nevedel jsem, ze kancelare maji u Hornbachu. A obsazenost linek na Cernovicke terase znam jen z pohledu u nadrazi.

Linka a-74, kterou tehdy mesto "slibilo" Flexu, byla ale fiasko. 2 spoje za den a jeste nevyuzite (co si pamatuju, tim odpolednim jezdilo v useku St. Osada -- Kr. Pole, nadr. max. 5 lidi vcetne ridice a me, na St. Osadu tak o 5 vic).


Offline
488
07 úno 2006 10:26
OP píše:
VS: a-77 ma jezdit po Novych Sadech (stejne jako a-60) a ukoncena objetim Hornbachu a toho "palace", ktery se stavi vedle. Bud tam vznikne par set novych delnickych pracovnich mist, nebo neni kde linku ukoncit (prestup na N. Sadech, jak pises, a aspon teoreticke posileni k Hornbachu), anebo...


Jelikoz pracuji v oboru, tak musim rict, ze pro developery je dostupnost MHD velmi zasadni akvizice i kdyby s tim realne nikdo nejezdil. Nepochybuji, ze si to zaplatili. Prinejmensim si to nechali od mesta slibit jako "investicni pobidku". Taky nezapomente na jednu zasadni vec. V tom kacelarskem komplexu maji oficialni sidlo ze znacne casti firmy, ktere maji nebo stavi na Cernovcke terase vyrobni zavody.

Co se tyce letiste, tak oddeleni "delnicke" a "letistni" linky docela chapu. Nebylo to vhodne spojeno z vice duvodu. Uz proto, ze kraj ma s letistem velke plany a vsude inzruje jeho rychlou dostupnost z centra.


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
Prave okolo erika roucky se maji spustit 2 vetsi zavody.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Přiznávám se, že tam opravdu moc nejezdím, takže to znám spíše z druhé ruky. Co vím, tak v uvedených časech ja a-76 dost plná, ale to je většinou pár spojů po sobě,skoro za rohem je Slatina, tak by nebyl snad problém vypravit pár busů po sobě v potřebnou dobu. Mapu sem si taky šel koupit a podle ní má vzniknout uprostřed zóny nová ulice Ericha Roučky se stejnomenou zastávkou, kde má navíc jezdit jak a-77 tak i a-75, což zajistí vazbu na St.Osadu a k Dělnickýmu domu a taky možný přestup na t-31 na Vlarské směr nádraží.. Jediná možnost odkud vzít kloubáky na a-77 je z náhradní dopravy nebo přejezdem z některé linky(třeba a-60), po nějaké době se snad nakoupí další kloubáky.
Ještě k té druhe konečné u Spielberk office centra. a-77 jede z Úzké po trase a-60 na Strážní, pak odbočí kolem M-paláce a zastaví na zastávce Bídláky, dál jede k zastávce Holandská, která je v srdci novýho centra a pak zpět do Slatiny. Stejně ale pochybuju v její smysluplný využití směrem Štýřice, Bidláky nebo jak se to bude jmenovat. To ten kousek pohla zajet a-60 a bylo by po problému., a-77 mohla končit buď na Úzké nebo jet k nádraží. Nicméně v budoucnu asi DP pochopí, že k Spielberk centru neni potřeba zvlášť linky a zavede tam a-60, tím se prodlouží jízdní doba asi o 1 minutu. Existuje ale potenciál prodloužení a-77 ke kampusu,k posile a-60 dojde téměř určitě a takle by aspoň některý busy nemusely končit na Zvonařce, kde už beztak není místo.


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
OP píše:
PvvS: pardon :).
Proc by meli pracujici z Cernovicke terasy mit tu vyhodu, ze jejich bus linka je doveze az na nadr? (S prestupem na Spacilove nebo Zvonarce to muze zabrat tak 5 min navic, ne?) Staci, ze k nadru jezdi a-76 (to se divim, ze nevozi turisty z letiste az na Svobodak).
A na a-77 tech kloubaku si moc nebude, kde by se vzaly? (Takze sola po 5 min?)


Mno jenom od nas ze zavodu je z kazde smeny okolo 150 -200 lidi na nadr. Krome toho to obsluhuje i oblast byvale celnice a jeji okoli, vzadu japonce. V okoli se momentalne stavi 3 dalsi zavody s kapacitou smeny 300 lidi minimalne. 2 uz se chystaji k presunu a rozjeti vyroby. Ne nadarmo se na a-76 zkracoval interval a na navoz a odvoz prvni varky byly pouzivany kloubaky z nahradni dopravy ( 13-15 hodina ) nebo nocni spoje ( 5-7 21-23) I ty jsou silne naslapany . To neni sance na prestup na solo trbus.
A-76 s obsluhou tohoto useku konci a bude pouze jako prima k letisti. Doporucuju si obcas stoupnout na nadrazi kdyz tyto spoje navazeji lidi (6.30 , 14.30 , 22.30) a overit jejich obsazenost. Na to ze to solo na dalsim kurzu jede za dalsich 15 minut taky naslapany a jedou zatim pouze 3 zavody , z cehoz jeden pouze zacina , taky o necem svedci.
Uz kdyz tam byl jenom flextronics , tak byla i prima linka do Kralova pole , nejen k nadrazi.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
OP píše:
VS: a-77 ma jezdit po Novych Sadech (stejne jako a-60) a ukoncena objetim Hornbachu a toho "palace", ktery se stavi vedle. Bud tam vznikne par set novych delnickych pracovnich mist, nebo neni kde linku ukoncit (prestup na N. Sadech, jak pises, a aspon teoreticke posileni k Hornbachu), anebo...


Anebo si to zaplatil ten novej Spielberk office center. Opravdu by mě zajímalo, jakej bude mít interval a rozsah provozu, jestli se to má zavádět už teď v Červnu, tak už to musí být nachystaný. A jak tady někdo říkal, že průmyslová zóna potřebuje kloubáky, tak na to zapomeňte. Jednak je jich málo a jednak jsou důležitější linky. Na těch pár opravdu nejvytíženějších spojů ve špičce se může udělat přejezd z a-60. Pro obsluhu office centra na Heršpické by stačilo udělat zastávku pro a-60 a ne zavádět další linku. Jo kdyby se prodloužila a-77 až ke Kampusu(Kamenice), tak to by bylo něco jinýho. Stejně si myslím, že to tak dopadne až se Kampus otevře a přes office centrum v budoucnu stačí závlek a-77. Teda pokuď to nepude pět špičkových spojů tam zapět.


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
VS: a-77 ma jezdit po Novych Sadech (stejne jako a-60) a ukoncena objetim Hornbachu a toho "palace", ktery se stavi vedle. Bud tam vznikne par set novych delnickych pracovnich mist, nebo neni kde linku ukoncit (prestup na N. Sadech, jak pises, a aspon teoreticke posileni k Hornbachu), anebo...


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Takže 2325 definitivně v kopřivách!Pikantní na tom je,že má v BUSE nahrán nový program - proč asi?Byla hrůza s tím jezdit,hlavně to udržet na silnici!!!


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
OP píše:
PvvS: pardon :).
Proc by meli pracujici z Cernovicke terasy mit tu vyhodu, ze jejich bus linka je doveze az na nadr? (S prestupem na Spacilove nebo Zvonarce to muze zabrat tak 5 min navic, ne?) Staci, ze k nadru jezdi a-76 (to se divim, ze nevozi turisty z letiste az na Svobodak).
A na a-77 tech kloubaku si moc nebude, kde by se vzaly? (Takze sola po 5 min?)


Vysvětlete jakej význam má pokračování a-77 z Úzké směrem na Bidláky(Hornbach) a kde se tam bude otáčet? Ta a-60 potřebuje posílit až ke Kampusu, tohle bude s prominutím na prd. Ještě se chci zeptat někoho, kdo má tu mapu, jestli má na ty Bídláky(Hornbach) jezdit po Nových sadech nebo Uhelnou? Protože jestli pojede Uhelnou, tak je to úplně na prd. Na Nových sadech by aspoň trošku posílila a-60 a a lidi z průmyslové zóny ze Slatiny by mohli vystoupit na Nových sadech na zast. a-51,60.


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
PvvS: pardon :).
Proc by meli pracujici z Cernovicke terasy mit tu vyhodu, ze jejich bus linka je doveze az na nadr? (S prestupem na Spacilove nebo Zvonarce to muze zabrat tak 5 min navic, ne?) Staci, ze k nadru jezdi a-76 (to se divim, ze nevozi turisty z letiste az na Svobodak).
A na a-77 tech kloubaku si moc nebude, kde by se vzaly? (Takze sola po 5 min?)


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
PvvS píše:
tu mapu mam :) Jelikoz pracuju na cernovicky terase mam dennodenne moznost sledovat jak jezdi ta a-76 nacpana , (kloubaky nejsou prepych ale nutnost) , tak a-77 bude trochu pruser v tom ze lidi ztratej primej pristup na nadrazi a ti co dojizdeji vlakem to maji jeste dal.
a-75 pojedepo nove trase vnitrkem cernovicke terasy, kde vzniknou 2 novy zastavky a definitivne zanikne smycka Slatina zavod smycka. Pojede pres svedske valy , ripskou na belohorskou. Slatine se vyhne.
a-77 se vrati na puvodni trasu pres stary letiste.

a-76 :wink:

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
tu mapu mam :) Jelikoz pracuju na cernovicky terase mam dennodenne moznost sledovat jak jezdi ta a-76 nacpana , (kloubaky nejsou prepych ale nutnost) , tak a-77 bude trochu pruser v tom ze lidi ztratej primej pristup na nadrazi a ti co dojizdeji vlakem to maji jeste dal.
a-75 pojedepo nove trase vnitrkem cernovicke terasy, kde vzniknou 2 novy zastavky a definitivne zanikne smycka Slatina zavod smycka. Pojede pres svedske valy , ripskou na belohorskou. Slatine se vyhne.
a-77 se vrati na puvodni trasu pres stary letiste.


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Pvvs: V "mape MHD" je uvedeno "od 06/2006" u Cernovicke terasy a "od 08/2006" u zidenickeho nadrazi, treba se to jeste do konce cervna stihne. Dodavam, ze zakresleny jsou i trasy linek 400, 405 a 406.

VS:
a-76: asi opravdu jako linka na letiste, s pravidelnym intervalem.
a-77: rozsah provozu neni u linek uveden (skoda), ale predpokladam casy odjezdu podle firem na Cernovicke terase a ve Slatince; je dobre, ze pojede pres Uzkou. Podle vseho bude zastavovat na vsech zastavkach na trase, takze fiasko s a-74 se opakovat nebude.
a-75: z Cernovicek po t-31, ale pred Vlarskou odbocuje po nadjezdu pres vlarskou trat na terasu.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
PvvS píše:
mno 76 jezdi stale stejne a 77 sem marne vyhlizel


Asi se to změní až od Srpna 2006 s otevřením terminálu u Nádraží Židenice.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Prodloužení a-56,58,78,201,202 k nádraží je delší dobu očekávaná akce a je dobře, že k ní dojde, škoda, že nejde ještě t-27. Jinak a-64 ze St.osady na Životského asi stačí, nevím ale jak to bude o víkendě, kdy jezdí po 60min.

a-76: Asi DP chce, aby z toho byla jen linka k Letišti po 60(30) min. a ne další tahání busů do centra v krátkém intervalu.

a-75 pojede o d Černoviček po trase t-31 nebo zůstane přes Slatinu?


a-77: Slatinka-Slatina, závod-Tržní-Úzká-Křídlovická-Bidláky. Nebo přímo po Uhelné, takle by aspoň posílila a-60 k Hornbachu(kdyby jela po Nových Sadech). Jakej má mít rozsah provozu 5.30-7.30 a pak až 14.30-16.30 nebo po většinu špičky,tedy 5.30-8.30 a 13.30-18h? Nebo snad celej prac. den. Osobně si myslím, že to bude něco jako a-74, ketrá jezdila do Kr.Pole, nádraží, pár spojů denně. Dnešní a-76 je ale hodně využívaná, což hovoří pro možnost delší špičky.


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
mno 76 jezdi stale stejne a 77 sem marne vyhlizel


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Jeste k tematu a-58: http://www.zidenice.cz/n_t6.html

Ne ze bych chtel delat reklamu, ale v informacni kancelari maji novou mapu mestske dopravy v Brne (a blizkem okoli) za 95 Kc. Myslim, ze je povedena, obsahuje i nektere trasy NAD za tramvaj. Jenom nektere nazvy jsou uz zastarale (Carrefour).
Krom jineho je tam i nove linkovani busu od cervna, resp. srpna 2006
Vybiram a cituji ze seznamu linek (treba to tak opravdu bude):
> 56, 58, 78, 201, 202 - prodlouzeny k nadrazi Zidenice
> 64: Zivotskeho - Zidenice, nadrazi - St. Osada - Cerveny pisek
> 76 - primo po Ripske ulici, ne pres Cernovickou terasu
> 75 - ne do Slatinky, a misto Tilhonovy jede po Ripske
> nova "delnicka" linka a-77: Slatinka - Cernovicka terasa - Uzka - Bidlaky (Hornbach)


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
adam_r píše:
Ten prestup u Semilasa je docela blby. Velka vzdalenost a neexistence prechodu na zastavku 1. Postup 6/7 + 1 docela chapu.
To taky. A málokomu by se chtělo mačkat v 1, když si může sednout do prázdné šaliny na konečné, že? Neplánuje se třeba nějaká rekonstrukce nebo reorganizace uzlu u Semilassa???


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Spy píše:
A ještě moje povšimnutí: hodně lidí ze 42 a 70 vystupuje v Králově Poli na nádraží, jedou 6/7 na Moravák a až tady přestupují na 1 k hlavnímu nádraží. To nějak nechápu, na 1 se dá přestoupit u Semálu.
Ten prestup u Semilasa je docela blby. Velka vzdalenost a neexistence prechodu na zastavku 1. Postup 6/7 + 1 docela chapu.


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
No ono na druhou stranu Ořešín a Lelekovice jsou od sebe co by kamenem dohodil. Stačí sjet z Ořešína do Jehnic, kde se odbočí na Vranov a Lelekovice. Spíš se divím, že tam místní nedojdou dřív pěšky než dřív a-41, která to objížděla opravdu velkým obloukem.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 18:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]