Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 28 z 801    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 801  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Psal jsem o Lesnické, což vychází z vlastní empirické zkušenosti. Žabovřeskou mám jen zprostředkovaně z webu, ale ani tam se nezahálelo - hned po zahájení výluky demontovali vrchní vedení a od kapličky začali s vytrháním glajz. Příprava na vlastní ražbu i na založení opěrné zdi a galerie nejspíš zabere nějaký čas a ty práce nebudou na první pohled vidět.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Sorry, ale na Žabovřeské teda rozhodně závratným tempem nemakali. Na všechno času dost.
Mám docela srovnání se stavbou D48 (za provozu) a obchvatu F-M. Tam to je vražedné tempo a opravdu se maká.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Když se chce, tak to jde. Na Žabovřeské taky po většinu času makali, jako by je píchla včela. Tady se navíc sešel dobrý timing, kdy se výkopové práce budou dělat za klimaticky drsnějších podmínek, ale obnova komunikace už spadne do klimaticky ideální doby (září po největších vedrech). Odhaduju, že investor po zkušenostech s Plotní bude aktivnější a že prodlení nenastane. Neměly by ani hrozit velké komplikace s přípojkama, které jsou po většinu délky pouze na jedné straně (pouze od Volejníkovy po Zemědělskou na obou stranách). Takže zůstávám optimistou.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Tak na tom ale není nic překvapujícího, rozbombardují to co nejdřív to jde a pak nastane technologická přestávka v řádech měsíců.

No ale třeba se v tomhle případě pletu a práce bude probíhat kontinuálně. I když na pohádky bych už ve svém věku věřit neměl sarcastic

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Hned první pracovní den se na Lesnické docela intenzivně pracovalo. Fréza zrušila povrch komunikace na východní straně ulice, kolem Tomanovy se likvidovaly stožáry vrchního vedení a vyndávala se panelová zádlažba. U křižovatky s Trávníkami byl připraven bagr pro výkop kanalizace. Akorát mne trošku překvapilo, že těžiště prací bylo nahoře a ne dole - podle inženýrské poučky se kanalizace staví odspodu, ale asi to mají technologicky ošetřené.


Online
7385
27 úno 2010 07:40
Pokud je rychlý obrat, přijede do Šrajbecu, odjede s lidmi ze Šrajbecu. Pokud dělá pauzu, vyhodí lidi a jede udělat pauzu do vozovny. Pak začíná na Lipové.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Jak je to vyřešené s linkou 1 na konečné v Pisárkách? Dle IDOS/DPMBinfo je nástupní i výstupní zastávka pro linku 1 Pisárky (ve smyčce). To se projíždí vozovnou a ty vozy mají pauzu ve smyčce? Nebo je nástupní zastávka až Lipová a tedy se jedná o chybu v aplikacích?

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
GF: To se mě neptej, proč na hlavas, někdo tu navrhoval zrušit devítku, tak by nebylo přímé spojení od Dětské nemocnice.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Cracatit píše:
A hlavně, proč hnát další busy k nádraží, když je jich tam i tak moc.

Proč na rolu, úplně by stačilo na Moravák, z České je teď na HBf.nabídka víc než dostatečná - d4, d10, z Moraváku d1 plus od Ústavního soudu d12.


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Pravda, nedošlo mi, že Plotní se otevře dřív jak Lesnická.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
b1 píše:
Jaký má vůbec nyní smysl linka 9? Těch pár zastávek, co jí zbylo z původní trasy, se dalo řešit protažením linek x9 a 46 do centra.


A od července to zas zkracovat? Devítka je vedena tak jak je vedena, pro budoucí vedení ve své trase. Od července do Juliánova, od září na Lesnou. Něco někde prodlužovat a následně na chvíli zkracovat a reorganizovat dává menší smysl než to, že se v červenci protáhne devítka od nádraží do Juliánova a v září pak vrátí na svou trasu.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Jedna z dvojice 5 a 9 je zbytečná, rozumím argumentu o nutnosti spojení DN a HBf., takže d5 z kola ven. Toho esíčka jsem si nikdy nevšiml. Změnu osy kvituju, na dva předjízdné pruhy není šířka, ale i jeden bude dobrý. Akorát ječely pumpičky, že není po jejich, i když mají kolem na výběr hafo klidných ulic, kde se můžou vyřádit do aleluja.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A hlavně, proč hnát další busy k nádraží, když je jich tam i tak moc.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
b1 píše:
Jaký má vůbec nyní smysl linka 9? Těch pár zastávek, co jí zbylo z původní trasy, se dalo řešit protažením linek x9 a 46 do centra.

Aby ty busy jely až k nádraží? geek geek Devítka přece zajišťuje mj. přímé spojení Dětské nemocnice a Hlavního nádraží a to výluka neovlivňuje. A asi by pak nedostačoval počet vozů na těch bus linkách a hlavně jejich kapacita, když by vezly navíc to, co teď nemusí.


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
goldfinger píše:
Kubo, v posledním příspěffku jsem psal o trasování N93, které považuju za špatné, protože výrazně zhoršuje obslužnost oblasti západně od Lesnické. Vedení po Jugoslávské je sice o pár metrů kratší, ale kdyby se jelo přes Zemědělskou, Erbenovu a Drobného, tak by to aspoň po dobu výluky pomohlo nejen permantnímu bílému místu na mapě noční dopravy na východní straně Augecu, ale taky západní části blekfildu. Z Jugoslávské je to kousek na Merhautku, kde jezdí N92, N93 je v těchto místech zbytečná.


Na připomínce k noční dopravě fakt něco je a určitě by se obsloužilo víc. Je otázka, zda tak pak nejezdit i v nevýlukovém stavu. Jen by se tím pak možná přišlo o přirozenou vazbu z Jugoslávské nahoru, obdobně jako když jezdila 92 z centra do Tábora z Komeňáku a přes Kraví horu. Nemám na to úplně jednoznačný názor.

Ale k tomu opakovanému "dupání" GF na trasy 46 a x9 nerozumím. Koukám na to, že u Kinderšpitálu na tramvaj 9 navazuje autobus x9 (a naopak) vždy do 2-4 minut. To je jako málo nebo moc? Na jiných přestupech ve Štefánikově čtvrti nebo na Halasáku to nebývá jinak. A navíc přes tu Dětskou jezdí další dvě šalejno linky do centra. Skoro pak přemýšlím, zda ty trasy neprovokují z nějakého osobního zájmu :D ....co třeba provoz autobusů pod okny a omezení parkování pro 4-kolového mazlíčka. Omlouvám se za případnou spekulaci.

Na projektu stavby Lesnické je vidět, jak píše Jakub S, že se zasahuje ještě kus v Lesnické směr Provazníkova. Mj. se ruší kolejové esíčko v zastávce Zemědělská směr Jugo, protože se v části Lesnické posouvá osa tramvajové tratě, aby ve směru z centra vznikl regulérní předjízdný pruh. To má asi logiku, když dnes tam jsou na obou stranách takové švindl nic moc pásy.


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Jaký má vůbec nyní smysl linka 9? Těch pár zastávek, co jí zbylo z původní trasy, se dalo řešit protažením linek x9 a 46 do centra.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Kubo, v posledním příspěvku jsem psal o trasování N93, které považuju za špatné, protože výrazně zhoršuje obslužnost oblasti západně od Lesnické. Vedení po Jugoslávské je sice o pár metrů kratší, ale kdyby se jelo přes Zemědělskou, Erbenovu a Drobného, tak by to aspoň po dobu výluky pomohlo nejen permanentnímu bílému místu na mapě noční dopravy na východní straně Augecu, ale taky západní části blekfildu. Z Jugoslávské je to kousek na Merhautku, kde jezdí N92, N93 je v těchto místech zbytečná.


Offline
9
09 lis 2019 10:00
Byl jsem omrknout dneska linku 10 a velmi mě překvapila její obsazenost. Od Stránské skály až po Vozovnu Komín v podstatě všichni seděli i byla nějaká volná místa (jednalo se o KT8D5N), ale od Vozovny Komín v podstatě až do Bystrce, jsem si připadal jako bych jel v ranní špičce PD z Líšně na Nádraží (dost velká obsazenost) a to je neděle po obědě :D . Říkám si, že jestli letos bude léto zase nějakým způsobem rozvolněné, tak minimálně 2T o víkendech v letních měsících nemusí stačit pro lidi na přehradu. Ještě bych se chtěl pozastavit u JD. Nevím jestli to bylo řidičem, ale i když jsme letěli maximální povolenou rychlostí v podstatě po celé trase, tak do Bástru jsme dojeli +2. Těžko říct čím to bylo.


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
GF: Jak se zdáš někdy jako nárorově relativně rozumný jedinec, tak jindy (teď) se chováš jako malé umíněné dítě. Důvod, kvůli kterému nelze vést ND po Lesnické kolem Menelky je jednoduchý a lze jej stejně jednoduše i dohledat v dokumetaci, která tu byla na fóru sdílena. Opravy nekončí křižovatkou Lesnické se Zemědělskou, výkop pro kanalizaci/vodovod pokračuje ještě cca 50 m po Lesnické severně za křižovatku. Proto je jediný možný průjezd přes zastávku Zemědělská právě po ulici Zemědělská a linky x9+46 nelze vést kolem Mendelky. HOWGH.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Matěj akorát potvrdil, že zvolený způsob organizace NAD na Lesnické je zgruntu špatný a v této podobě neopravitelný. Budu vděčný za odpověď, proč je zavřená Lesnická od Zemědělské po kasárna. Svého času tady byl jekot kolem důsledků případného vynechání zastávky Lesnická (kde je ale možnost použít t25/26. Tady se mír nix týr nix obětovalo mnohem důležitější místo a nikoho to netrápí. Ten kousek je odhadem 400 m navíc. Kdo bydlí západně od Lesnické, tak pro toho je to i víc.


Offline
Uživatelský avatar

2080
03 zář 2009 13:18
goldfinger píše:
Se bude kopa na Lesnické taky mezi Zemdědělskou a kasárnama? Asi mi něco uteklo, jinak nechápu, proč je zavřená A jako třešnička na hodně zkaženým dortu stáv Zemědělská bz obsluhy N 93. To jako proč?

Linka N93 jede po trase x9, tedy okolo přes Poštu Černá Pole a Lesnická, a kdo chce jít na Zemědělskou, tak si tam ten kousek dojde a udělá kousek pro své zdraví.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
73
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
goldfinger: No, to je tá nevýhoda polookružných liniek, ich časová variabilnosť je pomerne nanič.

No namiesto kydania by som sa radšej pozrel na to, ako mohol v tomto dopravnom modeli konštruktér poukladať jednotlivé časové polohy.
Tak napríklad tebou popísaná nenadväznosť L9 na X9 alebo 46 zrejme na Černá Pole:
X9 z DN moc uhnať nejde - prestup z L46 na L5 na ŠČ by sa predĺžil - dnes sú tam 3´;
46 z DN detto - z L5 vychádzajú 2´ na prestup. V neposlednom rade vychádza 1´ z X9 od Lesné na L5.

Včera som si opakovane prešiel ako aj X9/46 tak aj 46/X9 a ich JD sú veľmi primerané, takže tieto prestupy sa stíhali.

Pri tebou využívanom prestupovaní v neprac. dni odporúčam využiť L5, na 28. 10. máš 2´ na prestup.

Takže toľkoto k dojmológii... navyše, na prestup z L9 nie je 5´ ale 3´. Lepšie to naozaj nejde urobiť, lebo rozbiješ primeraný čas na prestup inde...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Se bude kopa na Lesnické taky mezi Zemdědělskou a kasárnama? Asi mi něco uteklo, jinak nechápu, proč je zavřená A jako třešnička na hodně zkaženým dortu stáv Zemědělská bz obsluhy N 93. To jako proč?


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
goldfinger píše:
Dnešní osobní zkušenost z prvního dne výluky Lesnická: Jedu d9 od MN po Milady Horákové. Dívám se, zda se od Kinderšpitálu neukáže a46. Neukázala. Tak jsem zůstal v šalině, že si u DN přestoupím na x9. Přejíždíme křižovatku s 28. 10., po x9 ani památky. Dojíždíme k DN - v protisměru přijíždí a46. Protože x9 v nedohlednu, dobíhám a46 a jedu zpět na 28. 10. Po krátkém čekání na světlech odbočujeme doprava a v protisměru přijíždí x9, takže u špitálu bude asi trak 5 min. po d9, stejně jako a46 na 28. 10. Taková NAD je akorát pro zlost a potvrdilo se mi, co jsem si myslel od začátku, že ta organizace je zprasená na kvadrát.

pokud chci takhle blbnout, použiju iris a rozhodnu se podle toho. Ostatní přestoupí svou linku s tím, že na Haškovu je nejlepší přestoupit ve Štefánikově čtvrti, protože 2 linky na výběr.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Zas na druhou stranu už člověk nemusí přestupovat znovu na Štefánikově čtvrti/Halasáku. Ale chápu, že kdo chce psa bíti, ten si hůl najde ;-) . Jasně, pro Černá Pole tam nějaké omezení je, ale to jde ruku v ruce s každou údržbou.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20005 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 801  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 pro 2024 19:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]