Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 10 z 49    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 49  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Robert píše:
Ve směru ke Šrajbecu tam byl jen na zdi připevněný označník a plech s jízdními řády, co pamatuju.

Zastavovala tam i 44 smer Pisarky (jela po Lucni). 84 Jezdila Brafova -> Horova - > Kralovopolska a zastavovala na Mozolkach na spolecne zastavce s salinou. Zastavky a pristupove chodinky byly zruseny pre rekonstrukci Zabovreske v dobe stavby tunelu dobrovskeho.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Ve směru ke Šrajbecu tam byl jen na zdi připevněný označník a plech s jízdními řády, co pamatuju.


Offline
449
24 lis 2017 11:40
Aha, já už to asi zapomněl, to jsem byl ještě malej. Nevím proč, ale dloho jsem si myslel, že zastávka byla někde před nájezdem na VMO na Luční a tím to haslo. To bych rád viděl nějakou fotku, jak tam ta(ty) zastávky vypadaly..


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Byla na obou stranách, stavěla tam 67, když jezdila od Dobrovského doleva na Žabovřeskou a do Jundrova po Kníničské.


Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
mnadenicek píše:
na mostě přes Horovu byla nejaka zastavka?
Já si pamatuju jen zastávku směrem na Pisárky (linka 44 přes ulice Topolky a Luční), ale očividně byla v obou směrech, viz plány v archivu BMHD (například).

A teď jsem našel v mém papírovém archivu jízdní řád linky 720020 ČSAD Brno-město z roku 2001, který má uvedeny zastávky:
...
Brno, Královo Pole, Jana Babáka
Brno, Žabovřesky, VMO Horova
Brno, Jundrov, Kníničská
Brno, Komín, u sokolovny
...
takže podle posloupnosti těch zastávek ČSAD taky zřejmě zastavovalo na těch zastávkách na mostě v obou směrech. Jednalo se o linku z ÚAN směr Veverská Bítýška a Braníškov.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Nedávno se objevil posudek EIA na zástavbu v areálu Jaselských kasáren (konečně), má probíhat ve 4 etapách směrem od severu k jihu. Na poslední stránce oznámení je i podrobný plán, zajímavé je ponechání územní rezervy (travnatý pás uprostřed silnice) pro tramvajovou trať v ulici Dělostřelecké (pokračování Šumavské dolů ke Sportovní)

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Takže zásobník = nikdy. Kraje v nejbližší době nebudou zahajovat řadu rekonstrukcí, takže ani novostaveb, pokud nebude jasná spoluúčast státu (SFDI), nebo kombinace s EU fondy. Bureš se rozhodl přiškrtit kraje daňovým balíčkem, který je už bohužel ve sbírce. Bude zázrak, když se postaví do deseti let kruháč s patrem u Unihoby.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
101
13 zář 2007 19:58
Rozšíření Kníničské včetně přeložky TT a stavby všech MÚK (Bystrcká, Branka, Veslařská) je součástí zásobníku projektů pro horizont 2030 v rámci Plánu mobility.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Je to tak. V rámci rozšíření Kníničské a dostavby MUK Veslařská se počítá s posunem TT

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Teď to vidím. Tím je zodpovězena moje otázka. Celá trať i se zastávkou by se tedy posunula k vozovně.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Na tom mostě mě fascinuje že i když nebylo v plánu využívat plném rozsahu i přesto je už v budoucí trase tramvajové tratě už jsou nainstalované stříšky nad trolejemi.


Naposledy upravil luda_612 dne 09 led 2021 22:54, celkově upraveno 2

Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Cracatit: Na tom mostě jsou při pohledu shora těsně vedle zastávky tramvajové zastávky Vozovna Komín dvě "slepá ramena" - příprava na dobudování nájezdů. Jak by se ale při napojení na Kníničskou vypořádaly s křížením šaliny, je mi záhadou.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Asi se čeká na rekonstrukci Kníničské... :-k


Offline
175
23 led 2011 03:17
https://www.google.com/maps/@49.2134866 ... 384!8i8192
Zde jsou nájezdy a vyjezdy od mostu u vozovny Komín.Kdysi se plánovalo udělat sjetd směr Bystrc a výjezd od Bystrce.Ale nevím proč se to nedodělalo.Kvůli tomu se jezdí kolem prodejce
aut Opel
Cracatit píše:
xcav8: v jakém smyslu "nejsou nájezdy?"


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
xcav8: v jakém smyslu "nejsou nájezdy?"

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Pro připomenutí: https://www.google.cz/maps/@49.2139847, ... 312!8i6656

Mimochodem, mě třeba štve most u vozovny Komín, kde taky nejsou dodneška dodělaný nájezdy a vypadá to, že ještě dlouho nebudou.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
MNadenicek: Ano, byla tam zastávka, dneska jejímu používání brání protihlukovka. Před dostavbou křižovatky Hlinky u vodárny jezdily okružky dost po Žabovřeské. Prakticky od Velodromu až ke Kozákovi. Směr na Slovaňák sjížděl spojkou u Fanderlíkovy dolů a k šalině, projel doleva pod mostem a doprava na Královopolskou směr Přívrat a po ní jel dál rovně.
Obráceně směr Pisárky právě byla zastávka po najetí Luční na okruhu. Byly zastávky Topolky a Petřvaldská. No a okolo začátku stavby křižovatky Hlinky se právě změnila trasa okružek na Veslařskou s tím, že tak nenaberou zpoždění oproti jízdě po stávající trase.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, myslel jsem si právě, jestli bude obslužka až k autosalonu Opel u vozovny, ale nedávalo mi to smysl směrem do Bystrce. Takže uvidíme.
Jinak ty zastávky na obslužce nemají být pro pravidelnou dopravu, mají sloužit po úplné dostavbě všeho v dané oblasti pro NAD při šalinových výlukách mezi Pisárkama a Komínem.
Takže to vedení směr Bystrc bude evidentně ještě v řešení.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
449
24 lis 2017 11:40
na mostě přes Horovu byla nejaka zastavka?

Mozna by stál za uvahu jednou koncept prokladu 44/84 s expresní verzí okružní linky..


Offline
76
17 lis 2012 23:31
Někde jsem nedávno četl, že tu obslužnou komunikaci chce Město Brno skutečně dotáhnout až ke křižovatce se semarorem u Opla (u Vozovny Komín). Tento úsek určitě potřebuje pořešit, protože úzké hrdlo ve směru od Bystrce a Komína je teď právě tam (sjíždějí se dva pruhy od Bystrce a připojuje se směr od Komína). Otázka jestli se nebude pracovat také s trasou 44/84 po dokončení celé této akce: Přetrasování 44/84 přes Rosického náměstí a Jundrov se vysvětlovalo jako dočasné na delší dobu, než se celá ta lokalita dostaví. Předtím jezdila 44 z Přívratu po Luční na VMO se zastávkami na mostě přes Horovu a na Bráfově (obě zrušeny), 84 z Pisárek po VMO se zastávkou na Bráfově (zrušena) s odbočením do Žabovřesk, přes Mozolky na Přívrat. Ale případné vedení 44/84 z Přívratu přes Vozovnu Komín a diskutovanou zastávku na Žabovřeských loukách a Jundrovský most k Anthroposu mnoho smyslu nedává. Takže je otázka, proč tam ta zastávka vlastně je anebo jestli ji někdo v tom projektu prostě zapomněl?


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Na této vizualizaci (youtube) jde vidět v čase cca 2:13, že by směr do Bystrce opravdu šel vyřešit úrovňově s předností aut z Bystrce, to by snad nemuselo být neproveditelné, pokud tomu nebrání nějaká norma. V čase 4:45 jsou vidět obě zastávky na té obslužné komunikaci - v této chvíli jsou pro obě dodělány chodníky a obrubníky.


Offline
5
27 kvě 2015 22:14
king666 píše:
Co jsem koukal na vizualizace, tak ve smeru od Bytrce je to napojeni jednosmerne, ale druhe napojeni je skutecne prostrednictvim Jundrovskeho mostu a to uz je obousmerne. Na obsluhu tech kurtu nebo co co tam je to staci celkem v pohode, a oproti stavajicimu stavu je to pridani nove objizdne trasy (byt pro prujezd pouzitelne jen jednosmerne).


Ano, takto je to ve všech těch vizualizacích, ale v tom případě nedává smysl ta autobusová zastávka na té obslužce ve směru na Bystrc, která tam už je i fyzicky vybudovaná, proto to tu řešíme. :-)


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Co jsem koukal na vizualizace, tak ve smeru od Bytrce je to napojeni jednosmerne, ale druhe napojeni je skutecne prostrednictvim Jundrovskeho mostu a to uz je obousmerne. Na obsluhu tech kurtu nebo co co tam je to staci celkem v pohode, a oproti stavajicimu stavu je to pridani nove objizdne trasy (byt pro prujezd pouzitelne jen jednosmerne).

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Fiorino: Mluvil jsem o tom s tátou, který se okolo různých staveb pohybuje jako geodet a má řehled a říkal něco v tom smyslu, že obslužka bude propojená s další ulicí, jen jsem zapomněl kde a jak, myslím, že říkal něco o Jundrovském mostě, že by šlo jet přes něj zpátky na Veslařskou.
Takže moje myšlenka propojení s rampou, co vede od vozovny dolů k semaforu s Kníničskou, je zřejmě blbost. :oops:
nevimco

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
5
27 kvě 2015 22:14
MartinV píše:
K VMO (část Žabovřeská) mě napadla jedna otázka: na obslužné komunikaci vedoucí od Kamenomlýnského mostu jsou na úrovni Bráfovy v obou směrech. Z vizualizace jsem ale nepochopil, kam by bus z centra pokračoval, protože byť má tato komunikace 2 protisměrné pruhy, na opačném konci u Kníničské je napojení pouze od Bystrce :-k


Taky nad tím už dost dlouho přemýšlím a jako nejvíc (obousměrně) funkční řešení mi připadá propojení skrz přivaděč Bystrc-Pisárky na přivaděč od Žabin na Bystrc, kde je po aktuální úpravě zrovna v tom místě rozšíření z jednoho pruhu na dva, takže by to znamenalo jen dát přednost směru od Bystrce do Pisárek, sice pod mizerným úhlem, ale v místě s dobrou viditelností. Nicméně to je spíš taková moje úvaha, v žádné prezentované verzi nic takového není a Tebou popsané řešení, které tam je, mi (a pár dalším lidem, co jsem se s nimi o tom bavil vč. pár řidičů MHD) absolutně nedává smysl.

Cracatit píše:
Nejsem si jistý, ale neměla by ta obslužná komunikace pokračovat zpátky k Vozovně komín (někam před most), takže by nakonec měla být sjízdná obousměrně?


To si dokážu představit ještě míň, než to, co popisuju výše, nicméně ani nic takového jsem neviděl, všude jen jednosměrné napojení na přivaděč Bystrc-Pisárky.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1212 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 49  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 zář 2024 19:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]