Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 21 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
821
25 led 2006 09:46
Vážně to chceš vědět? Klimatizace dle tehdejšího vidění soudruhů spočívala v tom, že tramvaj KT8D5 měla většinu oken pevných (bez posuvné horní části) a jediná možnost větraní bylo nucené foukání vzduchu ventilátory přes strop rozžhavený sluncem (v létě) a brzdovými odpory. Taky se brzy provedlo zlepšení - výměna všech oken za ta s posuvnou horní částí.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Co je u reportáže o KT8 myšleno tou klimatizací?


Offline
69
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
https://www.youtube.com/watch?v=ajAOmF73Qrs

https://www.youtube.com/watch?v=Qtn84WdHR7o


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
https://www.facebook.com/bmhd.cz/posts/3695495517163565


Offline
Uživatelský avatar

205
03 bře 2013 15:12
Při výluce 12. až 13. 12. 2020.


Offline
176
23 led 2011 03:17
FD píše:
Spojka.

A kdy ji tam udělali?Co si pamatuji tak spojka dle načrtku tam nikdy nebyla.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Spojka.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
a je tam fakt spojka, nebo "jenom" kaliforňan?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Robert píše:
Však tady Zdeněk psal, že tam kolejová spojka je.

Že to tu Zdeněk psal, jsem úplně zazdil. Díky za upozornění. sarcastic

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
34
12 pro 2010 09:50
Blbý je, že na rezavých (pravidelně nepojížděných) kolejích se blbě brzdí a to bude u TBZ asi trochu komplikace.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Viz rychlonáčrt. Spojka je v judrovským trianglu. Modře je úsek kde se dělají TBZ a odstavují vozy. Pokud v tom nebude ouřední šiml, neměl by být problém TBZ dělat na stávajícím místě, dokonce budou mít kolej jen pro sebe.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Však tady Zdeněk psal, že tam kolejová spojka je.
Zdeněk píše:
Hned za Jundrovským trojúhelníkem ke kolejová spojka


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Linka 11 bude obsluhovat Stránského a Bráfovu kyvadlově po koleji z centra, ale při jízdě od Komína se na tu protisměrnou kolej musí nějak dostat, takže bude záležet jakým způsobem to bude zajištěno. Má-li být k dispozici zkušební úsek na koleji DC, bude muset být instalována kolejová spojka a ne pouze jedna výhybka jak bývá obvyklé.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zkušební úsek začíná za jundrovským trianglem a končí před zastávkou Stránského, takže by zkouškám nemělo nic bránit. 11 pojede po koleji do Bystrce, zkoušky probíhají na koleji z Bystrce.


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Jak se budou řešit TBZ při výluce kvůli VMO? Budou pouze ve vozovně, je i jiná trať kde se dají provádět nebo se využije slepá kolej od vozovny Komin k přerušenemu úseku?


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Jo, chybí mi tam jedno "t" ve slově pomlaťte a možná i něco dalšího. Jsem se trochu předvánočně nas*al. Si to nějak přeberte, nebudu to dál rozebírat. Na poměry na světě mam dost vyhraněné názory. Z pohledu růstu obyvatel od roku 1900 do nynějška, máme ze světa druhej Luník IX. A bude hůř.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Představ si, kdyby se vyplnily ty sluníčkářský tužby, že bude všude láska a mír. Svět by pomřel do pár let na přemnožení a hlad a války mezi jednotlivci. Ano války, nemoce, hlad jsou "řešení problému" stejně jako snížení hlučnosti snížením rychlosti je jednou z možností, zjevně tou nejlevnější a nejsnaží. V přírodě to tak chodí, že vyhrává silnější. To jen my jsme ti homo sapiens sapiens, všichni si rovni, protože jsme si to určili a cokoliv jinýho by byla diskriminace. A stejně je nám to k prdu, protože příroda si řekne co a jak bude, viz nynější koronachřipečka, přírodní katastrofy atp.

P. S. Tím pádem doufám, že dáš brzy podnět o zrušení omezení rychlosti v Obřanech, neb je to nepokrokové a nekomfortní řešení. Jen jsem se zeptal, když tu bylo tolik nevole na zdi, zda by to byvalo šlo řešit nižší rychlostí, a i na to je jak vidět nevole, tak se pomlaťe.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Rem: Ano, omezení rychlosti je řešení.
Stejně tak jako lze vyřešit hladomor eliminací hladových. Hej! Je to řešení, ne? Bude pak hladomor? Nebude, takže problém vyřešen.
Ach jo. Myslel bych si, že zrovna na tomhle fóru nebude nutné říkat něco jako že zpomalení není řešení. OK, technicky vzato je, ale jak je kvalitní? Nejsou tu jiná?

Sníh:
Jeho vlastnosti co se týče tlumení hluku nejsou zrovna nějak magické. Je to vcelku jednoduché. Spousta rozhraní prostředí, to prostě nevede zvuk (ale třeba i teplo) dobře. Pěnová či vláknovitá struktura je to, co dělá tlumení. Materiál samotný je již méně podstatný. Tudíž stačí vybrat nějaký vhodný, s patřičnými vlastnostmi a uložit kolejnice do toho. Jedno řešení aplikováno. Není to ale to celé, mělo by se s tímhle aplikovat ještě pár dalších řešení. jako nějaká protihluková stěna, nevysoká, hladké kolejnice a kola. Opět: ono se to nasčítá.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Robert, vidiš a já spal 3 noci v hotelu ve Štutgartu přímo u tramvajové trati, v létě a s otevřeným oknem a musel jsem se jít podívat, zda vůbec tramvaje jezdí, pač nebyly slyšet.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Vzpomínám v této souvislosti na svou asi nejdelší noc v životě, která proběhla v pražském Hotelu Zlatá Váha. Ten leží na Senovážném náměstí poblíž Masarykova nádraží, a ač jsem bydlel v nejvyšším patře, tak hluk a zejména vibrace, co se přenášely v několikaminutových intervalech od denních i nočních šalin, mi umožnily užít si tuto noc do poslední vteřiny. Neusnul jsem ani na minutu, a to jsem dříve bydlel u nejrušnější ulice ve městě končící nájezdem na dálnici.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Ten hluk, vím, že u tramvají kolem samostatných těles, kde tramvaj valí bez sněhu je randal jak hrom ( u nás v Brně ) a na tom samém místě v zimě, pokud je sníh tak je to o řekl bych až 80 % tižší, ten rozdíl je šíleně znát.

Myslím si, že větší hluk na silnici - na ulici udělá takový plynový autobus než tramvaj, protože to dunění motoru při rozjezdu třeba Sorky nebo to hučení chladiče a bůh ví čeho v motoru při brzdění u Iveca, to nepřehluší ani deset tramvají.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Myslím, že podobnou službu, jako sníh, jen v nižším rozsahu, udělá tráva (jízda tramvají na Nových Sadech je též tišší oproti předchozímu stavu).
Nicméně vymyslet materiál tlumící zvuk obdobně, jako sníh, by v dnešní době neměl být problém.


Offline
456
24 lis 2017 11:40
goldfinger píše:
Odhaduju, že jedna šalina vydá za mnoho aut. Gumy na asfaltu jsou tišší než kov na kov. A nedejbože když se jede přes kolejové křížení. Na takové křižovatce bych bydlet nechtěl.


No za 5 minut jich tam projelo (nebo prostálo) hodně, inerakce guma-asfalt - to je hluk při 40km/h a výš ale taky je třeba vzít v úvahu hluk z motorů (který hlučí i když kolona stojí nebo popojíždí), kterýho si tam užili lidi až až, kam se na to hrabe šalina.
Kolejové křížení tu navíc není.


Naxashi: to se sněhem slyším poprvé. Fakt je, že zvuk z podovzků se odráží od asfaltu, čím členitější povrch (štěrkové lože, zatravnění, případně v Ově zkoušely pryží vytuněný zádlažbový panely), tím lépe se zvuk pohltí. Možná i sníh, ale nevšim jsem si..
Každopádně jakákoliv možnost lepší než PHSka. Pokuď tam ale projede obutý Vario (jiný v Brně snad nemáme) nebo K3R-N, tak o tom stejně budou vědět i lidi za stěnama. Některý zmiňovaný šaliny by neměli jezdit kolem ÚH, bo hrozí, že vzbudí i mrtvý!


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Naxashi: na sníh jsem upozorňovakl několikrát, že perfektně tlumí hluk všech vozů, ale bez výsledku i u DP, stačí najít materál podobných tlumících vlastností. Máme 21 století a vozidla hlučný jak hrom, stavíme zdi, snižujeme rychlost, něco je asi špatně....


Offline
598
25 říj 2019 10:12
Otázkou je, jaká tam bude rychlost s těma stěnama. Ty určitě nepřispějí ke zlepšení rozhledu, a když někam nevidím, tak logicky moc rychle jet nemůžu...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10303 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 lis 2024 09:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]