Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 21 z 412    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 412  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Myslím, že podobnou službu, jako sníh, jen v nižším rozsahu, udělá tráva (jízda tramvají na Nových Sadech je též tišší oproti předchozímu stavu).
Nicméně vymyslet materiál tlumící zvuk obdobně, jako sníh, by v dnešní době neměl být problém.


Offline
450
24 lis 2017 11:40
goldfinger píše:
Odhaduju, že jedna šalina vydá za mnoho aut. Gumy na asfaltu jsou tišší než kov na kov. A nedejbože když se jede přes kolejové křížení. Na takové křižovatce bych bydlet nechtěl.


No za 5 minut jich tam projelo (nebo prostálo) hodně, inerakce guma-asfalt - to je hluk při 40km/h a výš ale taky je třeba vzít v úvahu hluk z motorů (který hlučí i když kolona stojí nebo popojíždí), kterýho si tam užili lidi až až, kam se na to hrabe šalina.
Kolejové křížení tu navíc není.


Naxashi: to se sněhem slyším poprvé. Fakt je, že zvuk z podovzků se odráží od asfaltu, čím členitější povrch (štěrkové lože, zatravnění, případně v Ově zkoušely pryží vytuněný zádlažbový panely), tím lépe se zvuk pohltí. Možná i sníh, ale nevšim jsem si..
Každopádně jakákoliv možnost lepší než PHSka. Pokuď tam ale projede obutý Vario (jiný v Brně snad nemáme) nebo K3R-N, tak o tom stejně budou vědět i lidi za stěnama. Některý zmiňovaný šaliny by neměli jezdit kolem ÚH, bo hrozí, že vzbudí i mrtvý!


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Naxashi: na sníh jsem upozorňovakl několikrát, že perfektně tlumí hluk všech vozů, ale bez výsledku i u DP, stačí najít materál podobných tlumících vlastností. Máme 21 století a vozidla hlučný jak hrom, stavíme zdi, snižujeme rychlost, něco je asi špatně....


Offline
597
25 říj 2019 10:12
Otázkou je, jaká tam bude rychlost s těma stěnama. Ty určitě nepřispějí ke zlepšení rozhledu, a když někam nevidím, tak logicky moc rychle jet nemůžu...


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Pak teda nechápu, proč na Vlachařské pro vsechny a dál v Obřanech pro K2P, je snížená (omezená) rychlost na 30 km/h když to není řešení.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Já se na to tady stále divím a nějak nechápu…
Hlučnost TT lze omezit. A všichni tu hledají jediné magické řešení. Ale ono neexistuje.
Taky mě fascinuje, že se nikdo neinspiroval sněhem. Pokud je TT zasněžená, najednou na tom ta šalina nejde slyšet. <sarcasm>Divím se, proč tomu tak je.</sarcasm>
Má někde být tichá trať OK. Takže udělat následující: protihlukové stěny, neobuté šaliny, hladké kolejnice, protihluková úprava inspirovaná sněhem.
Omezovat rychlost? Ne. Zbytečné. Nepomůže to ničemu. Není to řešení problému.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2809
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Co by nekoupili do Polska, když je to vyjde levněji, než komplet nová.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Pvvs : nech bejt, E6 koupily Poláci a v Krakově je zjednosměrnily a dali nízkopodlažní díl a jak jezdí...
https://public-transport.net/bim/Poland ... 1/11_4.htm


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
No když už by ty "vídně" šly do Parsu, přihodil bych jim zrepasovat Progressy z K2P a šup s níma do těch "Eček" ať to tolik nežere.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
To by byly RT6 ty nejtišší tramvaje v Brně :)


Online
Uživatelský avatar

3740
08 čer 2005 23:12
Jestlipak za ten tichý provoz E1 nemůžou ty plechy kolem podvozků?
Viz foto


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Furt lepší, než cajzlovský T6 a souprava i kapacitnější.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
No co zPRAS to zNOVA do toho udela np clanek :)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2498
28 lis 2007 23:00
Brno
PvvS píše:
No s E2 by asi nebyl problém. Je to odporák, přepólování by šlo, rozchod stejnej :)A věkově by to tu zapadlo :)


Neříkal bych to moc nahlas, nebo se ještě někdo z vedení inspiruje. :mrgreen:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
No s E2 by asi nebyl problém. Je to odporák, přepólování by šlo, rozchod stejnej :)A věkově by to tu zapadlo :)


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Asi by byl zajimavý test, který je neproveditelný: přivézt E2 z Vídně na naše koleje a odvézt T3 či K2 nebo nedej bože 13T do Vídně, to by se asi divily....a my zde taky...


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Hmm, zajímavý. Třebas ve Vídni ty křížení nejsou skoro slyšet. Otázkou je spíš to, kolik hluku je z křížení a kolik ze starejch, vyklepanejch podvozků. Kde mlátěj brzdiče, kolejovky .. Navíc, když se tratě pravidelně nepodbíjejí, nebrousí.. Obyčejný zbroušení vlnek udělá s hlučností hodně.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Odhaduju, že jedna šalina vydá za mnoho aut. Gumy na asfaltu jsou tišší než kov na kov. A nedejbože když se jede přes kolejové křížení. Na takové křižovatce bych bydlet nechtěl.


Offline
450
24 lis 2017 11:40
Tak hluk z obutých šalin se šíří vibracema, zemí. Částečně tojde omezit těma rohožema antiovibračnímna a podobně. I když v Brně sou šaliny řádně obutý.
Já to omezování rychlosti moc nemám rád, trochu je to tišší možná, ale zase to pod těma oknama jede dýl:) než kdyby to rychle projelo. Neobutá moderní šalina a rovnéch glajzách nemůže nikoho tak rušit i v 50km/h. Ale fakt je že časová ztráta by nebyla asi drastická, jen by to působilo blbě..
Mrzí mě, že do staré hlukové zátěže se asi se stávající metodikou nepodařilo relevantně započítat ten hroznej hluk z aut, kterej tam byl dřív, šalina projede jednou za 5minut, ale ty auta (vč. busů a nákladních) tam přece jezdily imrwére..


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Tím pádem by tam ta zeď byla i přes výměnu oken. Možná jen mírně decentnější. No prvotní dotaz, zda by to bývalo nešlo řešit sníženou rychlostí jak to plánují v cajzlově se zakecal. Tak se spokojím s tím, že když se chce, všechno jde. sarcastic

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Netvrdím, že za kvalitními okny bude ticho, jak v kirchu, ale jsme ve štatlu a ne na lontu (kde pro změnu cinkají kravské zvonce).


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
No výměna oken nevím. Bydlím na konci ulice kolmé k TT. Za okny na čtyřproudovce auta neslyším, ale správně obutý varle nebo K3 je slyšet i přes zavřený okna a parčík. Takže duc duc duc jim to tam bude stejně dělat jen ten zvuk pujde jinam.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Naposledy upravil Rem dne 22 pro 2020 12:06, celkově upraveno 1

Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Zeď je totální broskvovina. Souhlasím s architektem, tuším Hrůšou, že se mělo jít cestou výměny oken v přilehlých domech. Technologie jsou. Před 2 roky jsem spal v hotelu hned u vídeňského HBf. a nic slyšet nebylo. Z vlastní zkušenosti vím, jaký je rozdíl mezi starým dvojsklem a moderním izolačním trojsklem.


Offline
125
18 srp 2019 17:01
A bylo by to i o fous levnější


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Určitý zrychlení by tam bylo. Za dob jízdy po Dornychu, hlavně v době dopravní špičky se tam poskakovalo v kolonách a Vánoce byly ultraextrém. Tady by se přece jen furt jelo, i když sníženou rychlostí avšak přímočaře rovně nikoliv oklikama jako dřív. Byl to jen nápad zda by to tak šlo řešit aby tam nebyly ty zdi, který třeba mne jsou celkem fuk, že tam budou.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10282 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 412  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 01 říj 2024 20:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]