Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 33 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
2824
01 úno 2006 10:39
A která zastávka u Kr.pole nádraží je v kopci, aby vozidlo couvlo? Nějak si žádnou nevybavuju.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Divily byste se, jak může třeba kloubový Urban v kopcu couvnout i se zařazeným D a marném pokusu rozjet se do kopce.....u jiných typů s automatem jsem se s tím nesetkal, vždy krásně podrží...ale mohlo jít o závadu nebo jak už zde jeden napsal...


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jo, ale ten očitý svědek na místě to popisoval jako couvnutí. Takže těžko říct, kde je pravda.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Moment, když narazím do někoho zezadu, tak jsem jel jako druhý dopředu, ne?


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No moc nechápu, jak může automat couvnout, když pořád "jede". To spíš řidič zapomněl zařadit D a odbrzdil. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Pamatuju si že si dycky pěkně couvly Ikarusy, nové busy nemají proti couvnutí nějaké zabezpečovací bazmeg? Ad text nademnou: Taky mi to není jasné, proto se ptám.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Naposledy upravil Rem dne 23 pro 2020 17:19, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Dnes "spřátelená palba" v Kr. Poli, nádraží - 2649 zezadu do 2641...


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Přesně, jak píše Eriksson, do Starého Lískovce je třeba kapacita kvůli regionálkám. Když už mám někde nucený přestup, tak potřebuju, aby ty lidi odvezlo rychle něco do centra nebo na nádraží a nemuseli stát pod mostem jak trubky.
Sedmička tomu bohužel moc nepomůže, pokud bude zrovna šestka v danou chvíli ořezaná na Švermovu a osmička na kampus je jasná, nic jiného tam nepojede, už proto by se hodilo mít desítku v protažené formě a tu zalomenou variantu směr ze Stránské na Žabiny bych klidně nechal, ale pod jiným číslem, bohužel se nevejde na Křenku všechno dohromady. Takže buď bude zalomená desítka, nebo něco posilujícího Lískovec.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Odhaduju, že to budou záložky, co postávají u komínské vozovny. Taky si myslím, že by bylo bývalo lepší, kdyby se část spojů a44 vedla po obslužce, na které by u lávky byla zastávka. Sice jen jeden směr, ale furt lepší, jak drátem do oka.


Offline
78
17 lis 2012 23:31
Ad Žabovřeská:

Náhradní dopravu v úseku Mendlovo náměstí – Pisárky – Vozovna Komín zajistí pravidelné autobusové linky 44 a 84. Obě linky budou v uvedeném úseku podle aktuální potřeby operativně posilovány vkládáním spojů nad rámec běžného jízdního řádu.

Nemá někdo bližší info, jak bude zajišťováno toto posilování: Tedy kolik vozů na to bude k dispozici? Bude posilováno pouze v případě zpoždění nebo i jindy - bude krácen i běžný interval? Budou vložené odjezdy někde s předstihem zobrazovány: v mobilní aplikaci/na panelech v tramvajích (v IDS JMK mimo Brno u navazujících linek funkční)/na mobilních ELPech u Vozovny Komín a v Pisárkách (lze umístit na budovách DPMB)/anebo to bude jezdit tak nějak podle nálady?
Budou v případě zácpy na Veslařské jezdit posily po Žabovřeské (po obslužné komunikaci, jak se před časem zmiňovalo, že ta komunikace tam od toho bude)?
Díky


Offline
77
29 lis 2017 11:29
Tak ono ani tak nejde o to, že by přestup z linky 6 na linku 8 byl nekomfortní, ale spíš o to, že do St.Lískovce musí být zachována nějaká kapacita. Když u špitálu nastoupí do osmičky spousta lidí, co by dříve jela autobusy 40 a 61, do toho zaručeně přibude lidí z Nového Lískovce, kteří pojedou do centra spíš osmičkou, než trolejbusem, tak pak logicky ta kapacita bude chybět. Jakou linku tam posílat je na zvážení, 7 by celkem zbytečně a nesmyslně zatěžovala 1.kolej, na druhou stranu ta výluková 10 se mi líbí a klidně bych ji nechal natrvalo místo linky 11. Žabiny kolem Minské by získaly spojení s nádražím, u cestujících z Podstránské kolonie lze těžko čekat takový humbuk kolem zastávky u Grandu, jaký dělali Juliánovští a ta trasa by byla celkem logická, což současná 11 není.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ale na té Osové už se na většinu regionálek přestoupit dá, jen na pár musíte jet dál. Ale hlavně, kdyby d-10 a/nebo d-6 nějak omezili, bylo by to ukončením na Švermově, tedy zastávku před Osovou, a pak by poslední přestup hrana-hrana byl na Běloruské, tedy dvě zastávky před Osovou.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
jorginovolneka píše:
Tak by se prostě přestupovalo na Osové...
Tak snad ta zastávka bude uzpůsobená na to, aby tam za sebou mohly zastavit 2 soupravy a dalo se mezi nimi přestoupit.


Offline
7
23 úno 2020 21:29
Cracatit píše:
Právěže desítka by v Sl. zajistila tu současnou vazbu na hlavní nádraží, takže to by bylo naopak lepší, já se spíš bál toho, že bude nějak ořezaná. Každopádně doufám, že šestka zůstane v celé trase. Možnost jet z České do Lískovce a nemuset přesedat, se při cestě k regionálkám hodí. Dost by mě štvalo, kdybych z České musel nejprv na nádraží a pak teprv nějak do Lískovce.


Tak by se prostě přestupovalo na Osové, jako všude jinde pár zastávek po spojení/rozpojení traati. Jako se přestupovalo kdysi když 12 končila na Červinkově a lidé potřebovali 13 k Technickému muzeu, jako když nyní lidé potřebují na Ečerovu, ale jedou 3 ze Žabin, taky si přestoupí pár zastávek před přímo na hraně, nepřijde mi to nekomfortní.


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Právěže desítka by v Sl. zajistila tu současnou vazbu na hlavní nádraží, takže to by bylo naopak lepší, já se spíš bál toho, že bude nějak ořezaná. Každopádně doufám, že šestka zůstane v celé trase. Možnost jet z České do Lískovce a nemuset přesedat, se při cestě k regionálkám hodí. Dost by mě štvalo, kdybych z České musel nejprv na nádraží a pak teprv nějak do Lískovce.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Na druhou stranu, bude potřeba nějak vyřešit obsluhu zastávky Stará nemocnice, protože ta bez obsluhy zůstat nemůže. Proto čekám nějakou prasárnu, aby obsloužena byla, ale nijak komfortně. Třeba právě přesměrovat tam a-50, která by pak pokračovala na Běloruskou, kruháč na Hraničkách (kam by se někam přesunula zastávka Humenná) a dál po své trase. Nebo ji třeba obsluhovat jen regionálkama, které by pak pokračovali na Mendlák po Vídeňské. Těch šíleností jak co nejvíc omezit autobusy, ale zároveň zachovat aspoň nějakou obsluho všech důležitých zastávek se dá vymyslet spousta a dost mě to děsí.

Zdeněk píše:
Cracatit: desítka má jezdit až do SL, pokud se plány nezměnily.

Doufám, že ne, protože si neumím představit celou tu oblast okolo Dunajské a smyčky ve Starém Lískovci bez přímého spojení k nádraží, už i proto, že tam jsou na tramvaje navázány i regionální autobusy.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Cracatit píše:
Peno, ty sarkastiku!
Zrovna toho ukončení linek na centrálce bych se nebál, jednak není místo a jednak je to ještě větší nesmysl, než takové přestupy v Komárově.
Můj osobní tip je následující:
6: Kr. pole - Čára - Mendlák - Švermova - Sl. smyčka). (případně ořezané na každý třetí spoj jen na Švermovu v sedle).
8: Mifkova - nádraží - Rondo - špitál Bohunice.
10: posila Křenky v současném formátu s ukončením na Švermové.
V busech bych se moc nevrtal, pokud bude škrtlá Osová pro trajfl, pak jedině kvůli stavebnímu zásahu, ne systémově na furt.
Určitě bych neoslaboval padesátku, spíš naopak, i bez studentů je na ní celoměstský cíl špitál, který je důležitý pro Bystrc úplně stejně jako pro zbytek města a nemyslím, že by dávalo smysl k němu jezdit jenom s crossem na 51, který je spíš takové lepší příměsto.
Je možné, že půjde oslabit 61, minimálně určitě v úseku Úzká - Komárov.
Netroufám si říct, jak dopadne 47 v souběhu s 49.
Stejnětak bych určitě nesahal do expresních linek, naopak bych k nim přidal ve špičkách 77, aby se lidi z Černovických teras dostali rychle k nádraží, myslím, že posilování trolejbusů od Slatiny po Křence tímhle autobusem z Teras byl docela funkční model.
Jinak, jak už jsem říkal dřív, kdyby to bylo na mě, sjednotil bych ukončení jižních linek jako 47, 49, 61, 63 a regionálek 60x a 70x na krajní stanoviště Zvonařky už kvůli bezpečnějšímu přecházení chodců, nejen kvůli stejnému místu, konec u Vaňkovky mi připadá jako dlouhodobý nesmysl, zvlášť při oddálení šaliny z Dornychu na Plotní.

Trať do Kampusu je dotovaná z OPD, takže určitě bude nějaký závazek v počtu přepravených osob a dost pravděpodobně i nějaké množství o které se sníží emise z autobusové dopravy. Vzhledem k obojímu si myslím, že dojde k redukci autobusové dopravy v oblasti na nutné minimum. Určitě bych nepočítal se zachováním autobusového spojení v relaci Zvonařka - Kampus.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Cracatit píše:
Jinak, jak už jsem říkal dřív, kdyby to bylo na mě, sjednotil bych ukončení jižních linek jako 47, 49, 61, 63 a regionálek 60x a 70x na krajní stanoviště Zvonařky už kvůli bezpečnějšímu přecházení chodců, nejen kvůli stejnému místu, konec u Vaňkovky mi připadá jako dlouhodobý nesmysl, zvlášť při oddálení šaliny z Dornychu na Plotní.

Haha, přesunout nástupiště regionálek na Zvonařce co nejblíže Vaňkovce či nové zastávce šaliny by chtěl asi každý, tak by to mohlo být, kdyby nádraží bylo ve správě města nebo kraje. Ale to si musíte uvědomit, že nádraží patří bohužel Tourbusu a ten udělá pravý opak, neb delší chůzí většiny cestujících může motivovat lidi projít kolem nějakých komerčních stánků, případně prostě nejblíž budou odjíždět právě komerční linky dopravce (jestli mu ještě nějaké zbyly). A ani Kordis s tím nic neudělá.

Linky IDS budou odjíždět nově z nástupišť 26-36, což je 2. a 3. řada od konce, nově nebudou mít ani ta nejnižší čísla (dříve bylo 1-10).

Takto to dopadá, když veřejnou infrastrukturu jako je autobusové nádraží, vlastní soukromý dopravce. Tohle se mělo privatizovat jinak, ale na to se v 90. letech nemyslelo.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pokud se má po výluce na Lesnické zřizovat nová linka 7 (z Lesné do Lískovce), pak by další možností bylo po skončení dotčených výluk rozbít dnešní svazky 3+11 a 8+10 a pozpřeházet je do stavu po ukončení výluky na Lesnické.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Cracatit: desítka má jezdit až do SL, pokud se plány nezměnily.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
598
25 říj 2019 10:12
Tak ne že by se u tramvají nedalo vymyslet nic jinýho, ale nejspíš by to byla fantasmagorie... Jinak ukončení trolejbusů u Nemocnice je v rozporu s plány na jejich protažení do nového terminálu... Takže toho bych se nebál. Jo autobusy to je jiná, tam se toho dá vymyslet víc než dost.


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Peno, ty sarkastiku!
Zrovna toho ukončení linek na centrálce bych se nebál, jednak není místo a jednak je to ještě větší nesmysl, než takové přestupy v Komárově.
Můj osobní tip je následující:
6: Kr. pole - Čára - Mendlák - Švermova - Sl. smyčka). (případně ořezané na každý třetí spoj jen na Švermovu v sedle).
8: Mifkova - nádraží - Rondo - špitál Bohunice.
10: posila Křenky v současném formátu s ukončením na Švermové.
V busech bych se moc nevrtal, pokud bude škrtlá Osová pro trajfl, pak jedině kvůli stavebnímu zásahu, ne systémově na furt.
Určitě bych neoslaboval padesátku, spíš naopak, i bez studentů je na ní celoměstský cíl špitál, který je důležitý pro Bystrc úplně stejně jako pro zbytek města a nemyslím, že by dávalo smysl k němu jezdit jenom s crossem na 51, který je spíš takové lepší příměsto.
Je možné, že půjde oslabit 61, minimálně určitě v úseku Úzká - Komárov.
Netroufám si říct, jak dopadne 47 v souběhu s 49.
Stejnětak bych určitě nesahal do expresních linek, naopak bych k nim přidal ve špičkách 77, aby se lidi z Černovických teras dostali rychle k nádraží, myslím, že posilování trolejbusů od Slatiny po Křence tímhle autobusem z Teras byl docela funkční model.
Jinak, jak už jsem říkal dřív, kdyby to bylo na mě, sjednotil bych ukončení jižních linek jako 47, 49, 61, 63 a regionálek 60x a 70x na krajní stanoviště Zvonařky už kvůli bezpečnějšímu přecházení chodců, nejen kvůli stejnému místu, konec u Vaňkovky mi připadá jako dlouhodobý nesmysl, zvlášť při oddálení šaliny z Dornychu na Plotní.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ondra K. píše:
Nedivil bych se, kdyby jedinými úpravami po zprovoznění Kampusu bylo protažení desítky do Lískovce, zkrácení intervalu na 10 minut a ukončení části spojů na Geislerové a přesměrování osmičky do Kampusu.

Vytížení jednotlivých kolejí u nádraží a konfigurace kolejiště nic moc jiného ani neumožňuje. Jákákoli další linka v relaci Renneská - Nádražní - Benešova by znamenala další přitížení už tak přetížené 1. a 2. koleje u nádraží.

S tramvajemi se toho, upřímně, nic moc jiného vymyslet nedá, ačkoliv toto bude asi poslední kapka pro Křenovou. Ale zajímalo by mě, co udělají s autobusy a trolejbusy, protože po zkušenostech z Líšně a plánů pro Komárov mám velké obavy z nějakých dalších podobných prasáren, hlavně aby nebyl souběh. Proto mám obavy třeba z ukončení všech trolejbusů u nemocnice Bohunice, ukončení a-40 a 61 u Ústředního hřbitova (co na tom, že tam na ně už není místo, ono se to nějak vymyslí sarcastic ), nebo třeba přetrasování a-50 objížďkou kolem Kauflandu. Těch prasáren, aby nebyly pokud možno žádné souběhy autobusů a trolejbusů s tramvajemi se dá vymyslet bohužel hodně a mám z toho opravdu strach, po těch prasárnách, které jsme viděli v Líšni a plánech pro Komárov.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
78
17 lis 2012 23:31
Už jsem konečně pochopil, proč se má stavět to nové nádraží.
Převedením d-1 od Řečkovic na zastávku pod Grandem, zajížďkou kolem nového nádraží a zpátky přes křižovatku na Nových Sadech dále na Mendlák se významně uvolní kapacita 1. a 2. koleje, což umožní obnovit linku 7 hned v několika možných variantách.
Jen doufám, že to nezprasí doutnající plány na severojižní kolegový diametr.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Jistě, s trasováním jedenáctky přes nádraží jsem počítal. Rozdílné provozní doby by snad byly taky řešitelné, ne? V podstatě by stačilo, aby se v tomto ohledu prohodila 9 a 11. Šlo mi hlavně o zbytečné tahání dalších šalin na Křenku.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 10:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]