Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 34 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Robert píše:
Já jsem tedy po pravdě nepochopil, proč má být zavedena nová linka. Nestačilo by vrátit desítku do současné podoby a obnovit jedenáctku?

Jenže 7 z Lesné a 10 z Bystrce jezdí k Hlavnímu nádraží, zatímco 11 ne, což by se dalo pořešit, ale 7 a 10 bude mít jiné provozní doby.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Díky za objasnění plánů s linkou sedm. Robert položil otázku která napadla i mne. Pro rejpaly, že d-11 bude jezdit na Bráfovu, tam by bylo řešení udělat z ní následně linku d-X například, nebo natašakšovu oblíbenou d-0. Jako výluková snese jakékoliv označení a zbylé linky d-10 a d-11 by se vrátily na původní trasy.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Já jsem tedy po pravdě nepochopil, proč má být zavedena nová linka. Nestačilo by vrátit desítku do současné podoby a obnovit jedenáctku?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nedivil bych se, kdyby jedinými úpravami po zprovoznění Kampusu bylo protažení desítky do Lískovce, zkrácení intervalu na 10 minut a ukončení části spojů na Geislerové a přesměrování osmičky do Kampusu.

Vytížení jednotlivých kolejí u nádraží a konfigurace kolejiště nic moc jiného ani neumožňuje. Jákákoli další linka v relaci Renneská - Nádražní - Benešova by znamenala další přitížení už tak přetížené 1. a 2. koleje u nádraží.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Ta linka 7 vychází z dodatku smlouvy mezi Brnem a DPmB, na který dával odkaz renek: http://www.brno.cz/ezmb_soubory/276/76.pdf a je v plánu po skončení výluky na Lesnické (a po skončení výluky do Starého Lískovce). Předpokládám, že to má být čistě náhrada za linku 10 na Švermovu, která bude od ledna odkloněna do Bystrce. Za mne to dává větší smysl, než z velké části kopírovat trasu linky 8 jak v případě linky 10. Na straně druhé by bylo jiné odjezdové nástupiště na hlaváku a to jak směr Lískovec (linka 7 vs 8), tak Lesná (linka 7 vs 9)
A na dotaz jestli to tak skutečně bude, bych odpověděl trochu neslušně otázkou, kdy naposledy se stalo, že dopředu plánované vedení linek se dodrželo beze změny. A jaké bude linkové vedení po dostavbě trati na kampus, tak to už je hodně předčasné. To budeme rádi, že se dozvíme s týdenním předstihem sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Spíš jsem se ptal, co je s ní v plánu, na jak dlouho? Nějak mně ta debata minula Zdeňku. Co jsem postřehl, že má jezdit z Lesné někam ku Lískovcu. Šlo mi o to, zda je to něco dočasného nebo trvalého, jakožto nástřel následné reorganizace linek po otevření TT na kampus nebo tak něco. Zjevně o tom někteří zde poměrně dost ví, tak proto jsem se ptal.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Rem: tak na sedmičku je do září čas

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Hm, tak info ohledně d-7 nic, se nechám překvapit.
A prodloužení výluky Brandlova taky supr. Je prakticky hotovo, jak jsem viděl dnes cestou ze špitálu, a výluka prodloužena skoro o měsíc. :sick: ](*,)

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To je přece už vyřešené, nebo by se ta X1 otáčela nějak jinak, než dosavádní NAD z minulých let, když začínala v Komíně u BSAuta? Kudy přesně se takováhle náhradka otáčela?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
vlakofil píše:
Ideální by bylo, kdyby ty kýžené vložené spoje 44/84 mohly aspoň jezdit přímo jako expres a ne se courat přes Jundrov. Nechápu, proč posilují i úsek Mendlák-Pisárky kolem Velodromu a táhnou to přes Jundrov, když tamtudy d-1 nejezdí.

Bonus tohoto reseni je zlepseni pravidelnosti spojeni z Jundrova na Mendlak. Preci jen linky 44/84 s intervalem v nahodnem rozmezi 3-25 min nejsou nic moc. Takto bude mozno "garantovat" nasledujici spoj do 8-10min. Oproti prime jizde to nebude o tolik delsi - zvlaste ve chvili, kdy otevrou prvni cast opravene Zabovreske, takze namisto zacpy v kopci z Kr. Pole bude zacpa posunuta o 1km jizneji smerem do Pisarek.

Autobusy dolu k saline vidim jako problem. Zvlaste prestup smer Mendolovo namesti by byl problematicky a oproti variante "na moste" by zase neprinesl moc velkou pridanou hodnotu. Cestujici by si mohl vybrat, jestli "vsadi" na x1 od BSAuta, nebo 44 nahore od vozovny. Pri spatne volbe rozdil 10 minut v cili garantovan. A je treba uvazovat o tom, kde by se takoveto busy otacely.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Já bych především uvítal, kdyby ty autobusy jezdily přímo dolů k šalině, a ne na most, že kterého je pak potřeba sejít/sjet dolů. Těžko říct, jak bude Žabovřeská průjezdná, ale horší to už snad nebude, a asi by to pak chtělo jiné označení než 44/84, ale umím si představit linku z Mendláku přes Hlinky, Šrajbec, Žabovřeskou k vozovně dolů a dále třeba na Svrateckou a Podveskou s otočením na kruháči u vozovny a zase zpět.


Offline
78
17 lis 2012 23:31
Jerome píše:
Co se týče busu Vozovna Komín - Pisárky, tak tady DPMB na jednu stranu chápu. Žabovřeská je ve špičce ucpaná, přestup na bus v Komíně daleko od ideálu a z Pisárek do Bystrce musíš přes kruháč v Krpoli, takže si pojistojíš 2x. Není kudy.


Žabovřeská I a tím pádem i odbočení od Pisárek na Bystrc by se měly otvírat právě teď
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/velky- ... -zpravy_vh
takže zajížďka na kruháč v KrPoli podle všeho odpadá již nyní. Řazení z Pisárek na Žabovřeskou působí jen minimální zpoždění, to je dlouhodobě známo z E56. Podobně i řazení od Bystrce na Žabovřeskou je nyní bez zpoždění, jak tomu bude po otevření, se uvidí v nejbližších dnech. Přestup u Vozovny Komín na ND je stejný jako za 44/84, autobusy ND začínají i končí na zastávkách na mostě u vozovny.
Ideální by bylo, kdyby ty kýžené vložené spoje 44/84 mohly aspoň jezdit přímo jako expres a ne se courat přes Jundrov. Nechápu, proč posilují i úsek Mendlák-Pisárky kolem Velodromu a táhnou to přes Jundrov, když tamtudy d-1 nejezdí.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Na Křídlovickou stačí jet jednu zastávku za Grand a tam přehopnót na osmičku do protisměru. Je to blíž jak nahoru od Grandu na hlavas. Do Komárova se dá dostat od Grandu a-67.
Ta d-7 je myšlena vážně? Bude to jen dočasná linka a po otevření Komárova, Kampusu a Bráfovové půjde do kytek, nebo se s ní počítá na dobu neurčitou?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Co se týká přestupu z d-10 ve směru od Bystrce u Grandu, do většiny směrů se dá lépe přestoupit na České, Maliňáku nebo na Vlhké, takže zbývá v podstatě směr Křídlovická a Komárov (kam se po otevření Plotní taky dá přestoupit na České nebo na Veveří) a na vlak to zas takový rozdíl není (je tam míň obcházení zábradlí). Vlastně i na tu Křidlovickou bude od září možnost přestoupit na Maliňáku na d-7 (když zrovna pojede).

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Jestli se do Bastru o něco zhorší doprava, tak mi to vůec trhat žíly nebude. Pořád příliš malý trest za blokování D43.


Offline
7
16 pro 2020 18:05
vlakofil píše:
Ano, takže kromě radosti z dobytčáků 2xT3 a 13T do Bystrce namísto slibovaných velkokapacitních souprav nás čeká jako bonus zpříjemnění při cestě na Mendlák ve formě zajížďky nepravidelnými 44/84 přes Jundrov. To nemohli nechat pendlovat 4 krátké autobusy z Vozovny Komín napřímo do Pisárek a zpět namísto "operativního posilování" okružních linek až na Mendlák? To v té smlouvě o závazku města vůbec není, takže to budou posilovat těmi třemi autobusy náhradní dopravy, které mají na Mendláku a u Vozovny Komín???
Hlavně, že 10 a 12 budou po Křenové vozit vzduch, zbylých pár studentů na 12 do KrPole (ostatní na distanční výuce doma) budou mít každý čtyři sedadla a z Bystrce budeme buď stát v T3 na Českou nebo stát v busu v zácpě na Veslařské.
Bystrckou radnici o tom zřejmě pro jistotu ani neinformovali, jak je v dnešní pokrokové době zvykem, aby neprotestovala
http://www.bystrc.cz/forum/105-veden%C3 ... C4%8D.html
takže 30 tis. obyvatel Bystrce a další desetitisíce z Komína a Žabovřesk jsou DPMB u zadní části, hlavně že konečně vykoumali, jak to udělat s tou 1. a 2. kolejí u nádraží.
Vítejte zpátky v komunismu.


Co se týče busu Vozovna Komín - Pisárky, tak tady DPMB na jednu stranu chápu. Žabovřeská je ve špičce ucpaná, přestup na bus v Komíně daleko od ideálu a z Pisárek do Bystrce musíš přes kruháč v Krpoli, takže si pojistojíš 2x. Není kudy.

Víc mě štve ta neexistence velkokapacitních šalin do Bystrce. d3 a d11 je ráno plné studentů, co jedou z Bystrce na Tábor (když jsou školy otevřené).


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Bystrc může ovšem nejvíc poděkovat Vodě z Tetčic a Deštruktprojektu, či jak se ta nastrčená firmička jmenovala, kvůli které se Žabovřeská nestíhá dělat v původním harmonogramu, kde se s žádnou dlouhodobou výlukou tramvaje nepočítalo.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
78
17 lis 2012 23:31
Ano, takže kromě radosti z dobytčáků 2xT3 a 13T do Bystrce namísto slibovaných velkokapacitních souprav nás čeká jako bonus zpříjemnění při cestě na Mendlák ve formě zajížďky nepravidelnými 44/84 přes Jundrov. To nemohli nechat pendlovat 4 krátké autobusy z Vozovny Komín napřímo do Pisárek a zpět namísto "operativního posilování" okružních linek až na Mendlák? To v té smlouvě o závazku města vůbec není, takže to budou posilovat těmi třemi autobusy náhradní dopravy, které mají na Mendláku a u Vozovny Komín???
Hlavně, že 10 a 12 budou po Křenové vozit vzduch, zbylých pár studentů na 12 do KrPole (ostatní na distanční výuce doma) budou mít každý čtyři sedadla a z Bystrce budeme buď stát v T3 na Českou nebo stát v busu v zácpě na Veslařské.
Bystrckou radnici o tom zřejmě pro jistotu ani neinformovali, jak je v dnešní pokrokové době zvykem, aby neprotestovala
http://www.bystrc.cz/forum/105-veden%C3 ... C4%8D.html
takže 30 tis. obyvatel Bystrce a další desetitisíce z Komína a Žabovřesk jsou DPMB u zadní části, hlavně že konečně vykoumali, jak to udělat s tou 1. a 2. kolejí u nádraží.
Vítejte zpátky v komunismu.


Offline
7
16 pro 2020 18:05
pdbrno píše:
Tak to asi budou vozit dost často vzduch.Protože velká obsazenost je směr Hl.nádrží-techn.park a zpět.Proto se posilové 12 točliy na Geislerové


Tak některé spoje se ještě otáčely v centru (Česká - Svobodák - Nové sady - Česká), což bylo fajn a kdyby to zůstalo, tak to bude asi nejrychlejší spojení z Bystrce na Nové sady.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
s854 píše:
Na celé této situaci se každopádně ukazuje, jakou chybou bylo zrušit Zvonařku bez plnohodnotné náhrady. Po otevření Plotní se situace sice trochu zlepší (sníží se zátěž na Křenové), ale s následky tohoto rozhodnutí se budeme ještě dlouho potýkat.


Ta náhrada nemusela být ani plnohodnotná. Úplně by stačilo někde ke Zvonařce přidělat jednu odstavnou kusou kolej, jednak na odstavení mrtvol, jednak na možnost odstavení jedné či dvou KT8 pro případ nějakých výluk. Podobně jako je tomu na Mifkově nebo na Komenského nám.


Offline
35
14 pro 2014 11:03
Sešlo se v tomto případě několik faktorů:
1) Je snaha nastavit dopravní zátěž na Veveří a Křenové tak, aby dosahovala únosných mezí. Proto mají být ušetřené kapacitní soupravy z d-1 nasazeny na d-12, kde lze čekat úpravu (navýšení) intervalu.
2) Soupravy delší než 30 metrů by se nevešly na 5. a 6. kolej u hlavního nádraží.
3) Původní návrh počítal s velkokapacitními soupravami na lince d-x11, která měla být zakončena polookružně v centru města. Toto zakončení by ovšem generovalo další zátěž již tak přetížené 1. a 2. koleje u hlavního nádraží. Nové řešení s linkou d-10 do Bystrce je tak v tomto ohledu rozumnější, ale přestup na hl. n. bude nově méně komfortní.

Zajímavé bude sledovat, kam budou po zahájení obou výluk nasazeny vozy kategorie K2. Kromě tradiční d-4 to tipuji na linky d-2 a d-5 (koneckonců i Štefánikova čtvrť nepatří k největším smyčkám v Brně a bude snaha o úsporu každého metru, pokud na d-9 zůstanou 13 T). Nešťastnou volbou by bylo nasadit v pracovní dny K2 na d-6, kde se už v minulosti vyskytly a nebylo to úplně ideální. sarcastic

Na celé této situaci se každopádně ukazuje, jakou chybou bylo zrušit Zvonařku bez plnohodnotné náhrady. Po otevření Plotní se situace sice trochu zlepší (sníží se zátěž na Křenové), ale s následky tohoto rozhodnutí se budeme ještě dlouho potýkat.


Offline
176
23 led 2011 03:17
Však já to nepopírám, jen jsem psal, že část spojů linky 12 bude jezdit do Juliánova, tedy že ne každá 12 se bude točit na Geislerce. :mrgreen:
Mimochodem, pokud skutečně největší poptávka je po nádraží, tak mi není jasné, proč se teda ty posilové 12 netočí přes Maliňák zpátky?[/quote]
Část spojů linka č.12 jezdí už tet na geislerovu a když se tam bude točit i Linka č.10 tak se tam neposklaádají když je tam jen jedna kolej.


Offline
26
20 úno 2018 11:44
Protože nemůže jedna linka odjíždět ze dvou nástupišt, byl by v tom zmatek. A také kvůli kapacitě N1.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
pdbrno píše:
Tak to asi budou vozit dost často vzduch.Protože velká obsazenost je směr Hl.nádrží-techn.park a zpět.Proto se posilové 12 točliy na Geislerové


Však já to nepopírám, jen jsem psal, že část spojů linky 12 bude jezdit do Juliánova, tedy že ne každá 12 se bude točit na Geislerce. :mrgreen:
Mimochodem, pokud skutečně největší poptávka je po nádraží, tak mi není jasné, proč se teda ty posilové 12 netočí přes Maliňák zpátky?


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Připadá mi to jako zbytečnost, ta krátká výluková jedenáctka, větší smysl by dávalo točit starou zástavbou Žabin pod lesem nějakou Dextru na Burianovo náměstí, asi jak se to dělalo př výluce Minské.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 13:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]