Že vůz není jeden den ve vypravenosti, bych fakt neřešil. Klidně může stát ve vozovně kvůli menší závadě nebo třeba kvůli tomu, že má ten den KP a nemá smysl si toho všímat (alespoň já bych teda bez toho klidně usnul).
Brněnská "eMka" 3267 - 3286 jsou oficiálně označena jako 14Tr17/6M. 14Tr je typ, 17 je číslo série a 6M je nějaké odlišení v rámci podtypu. Takto lze vysledovat celou řadu, a to prakticky u všech vozidel Škoda až po typ 21 a 22Tr, kde již série označeny nejsou a jsou označeny buď pouze vyslovené atypy (např. 22TrAC, 21TrG), nebo výrazně jiné série (např. 21TrACI). Většinou však byl prototyp označen pouze typem (14Tr) a dále pak již další následné série jsou označeny jako 01 (14Tr01) a dále. U některých typů lze vysledovat i nultou sérii, která je něco mezi prototypy a sériovými vozy (14Tr0) a nazývá se ověřovací sérií.
Když to shrneme na 14Tr, tak vidíme, že v Brně jezdilo/jezdí:
14Tr0, 14Tr01, 14Tr05, 14Tr07/NB, 14Tr8/6NB, 14Tr11, 14Tr13, 14Tr14 a 14Tr17/6M. NB značí nezávislou EDB brzdu, M je jako "modernizace". Postupem času se nám však řada vozů "sjednotila" na víceméně vžité označení 14TrR (R jako "rekonstrukce"), přesně to teď asi neřeknu, ale prakticky by se ten který trolejbus měl správně nazývat pořád svým původním typem a za tím snad R, tedy kupříkladu 14Tr14R. Ruku do ohně za to ale nedám. Je zajímavé, jak se teď třeba bude nazývat rekonstuovaná 3277. Správně by to mělo znít asi 14Tr17/6MR