Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
1792
04 bře 2012 23:26
To taky vždycky nechápu. Na linku 6 vypraví Anitru a 13T (ideálně upravenou). Jak? Proboha, jak je tohle možný? Vždyť to je úplně jiná kapacitní kategorie. Na 6 Anitry prostě nepatří. Taky mě fascinuje, když na 5 nebo 4 vidím upravené 13T, a pak na 6 přijede neupravená.
Ta vypravenost mi přijde hodně záhadná. Nikdo tam nerozlišuje vozy podle kapacity. Nikomu nedochází, že 1901 až 1919 mají nižší kapacitu než 1920 a výš. Přitom je to očividný, zásadní rozdíl.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
601
25 říj 2019 10:12
MKzB píše:
P.S. Ještě se nabízí fantasreko: Vyměnit výzbroj za TV Europulse, přidat mnohočlen, dodělat dveře na druhou stranu. Spojit dvě PX a poslat na d-8.

A na Mifkovu se to nevejde... sarcastic Jasně ta úvaha je úplná blbost a předělání Mifkovy je na tom nejmenší problém. Ale trocha šoto-nesmyslů neuškodí.


Offline
Uživatelský avatar

1902
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Honza P píše:
Je vlastně nějaký rozdíl mezi Astrou a Anitrou? (Kromě názvu a místa působení)

Prakticky žádný, jedná se o typ Škoda 03T. Astra a Anitra jsou obchodní názvy. Říká se, že tehdy měl něco proti Opel, proto se brněnské jmenují jinak.

P.S. Ještě se nabízí fantasreko: Vyměnit výzbroj za TV Europulse, přidat mnohočlen, dodělat dveře na druhou stranu. Spojit dvě PX a poslat na d-8.


Offline
186
27 zář 2007 22:44
Přesně, když přijede na d-6, tak by mě trefil šlak. Lidi jak sardinky v oleji. Aj na té d-4 je to na hraně. Hodí se tak max na d-10.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Kdyby ty krámy odjely do Remetu včera, tak bylo pozdě. Malá šalina s pevnými podvozky. Kromě NP žádná přidaná hodnota.


Offline
126
18 srp 2019 17:01
morgul píše:
takhle mám spíš strach, že tu do GO zachvíli půjdou ty T6, a Anitry mezitím skončí ve šrotu. Z pohledu cestujícího děsivá myšlenka...

Právě toho se bojím... I když nevíme, k čemu konkrétně poslouží Astry. V provozu je podle mě určitě neuvidíme. Je vlastně nějaký rozdíl mezi Astrou a Anitrou? (Kromě názvu a místa působení)


Offline
Uživatelský avatar

186
19 zář 2007 19:46
v uplynulých letech se reinkarnovaly podstatně starší a uživatelsky nepřívětivější vozy, než Anitry... a i kdyby ty plzeňské prošly něčím větším, co by např.umožnilo spřahovatelnost do dvojic (Europulse) a sjednocení výzbroje s podstatnou částí vozového parku (+ pro dílny a sklady) a ty brněnské se k nim přidaly o pár let později, až dojedou km do tohoto typu akce, pořád by to byly NP tramvaje z tohoto tisíciletí... takhle mám spíš strach, že tu do GO zachvíli půjdou ty T6, a Anitry mezitím skončí ve šrotu. Z pohledu cestujícího děsivá myšlenka...

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Ondra K. píše:
Vzhledem k nadcházející ekonomické krizi a množství naplánovaných dalších investic do vozového parku (draci, obousměrné tramvaje, sólo i kloubové trolejbusy) bych řekl, že Anitry tady budou naopak ještě hodně dlouho zvlášť když tu jezdí velké množství mnohem starších a vysokých tramvají.

Prave proto se koupili ojete 03T z Plzne. Diky vytezenym nahradnim dilum bude mozne udrzet v provozu mistni 03T bez nutnosti velkych invedstic v podobe GO s vymenou vyzbroje. Na tu ale mozna nakonec take u nekterych vozu dojde a anitry tady s nami budou jeste dalsich 20 let. Z pohledu cestujiciho to neni zase tak spatne salina a problem s pevnymi podvozky je mozna precenovan -- muze byt o hodne levnejsi jednou za cas vymenit pri vykendove vyluce kolej v oblouku nez kupovat nove a technicky narocnejsi (=s drazsi udrzbou) vozy s otocnymi podvozky.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vzhledem k nadcházející ekonomické krizi a množství naplánovaných dalších investic do vozového parku (draci, obousměrné tramvaje, sólo i kloubové trolejbusy) bych řekl, že Anitry tady budou naopak ještě hodně dlouho zvlášť když tu jezdí velké množství mnohem starších a vysokých tramvají.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
126
18 srp 2019 17:01
Taky si myslím, že ty stroje budou mít už většinu působení za sebou. Při stáří 14-17 let se skoro divím, že DPMB neuvažoval při náhradě K2 Draky i náhradu Aniter v tom samém VŘ, zas tak dlouho tu s námi už nebudou. Jako bonus by se ozový park trochu unifikoval, což sice neocení oči šotoušů, ale řidiči a zaměstnanci dílen určitě. Astry o tolik starší nejsou (o 3-5 let). Výzbroj Europulse (z Tria) by byla zajímavá úvaha, já však myslím, že ty stroje už mají svoje odjeté (navíc mají neotočné podvozky, další mínus).


Offline
Uživatelský avatar

1902
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Problémem Aster i Aniter je výzbroj Elin, na kterou se už nevyrábí ani ND. Proto byly koupeny ty Astry aus Pilsen.
A dávat tam jinou výzbroj by znamenalo schvalování nového typu, resp. modifikace. Pokud Vím, tak olomoucká Tria mají TV Europulse, takže vyzkoušené to je, možná i dokumentace by se dala použít - záleží, jak moc jsou Astra a Trio papírově příbuzné.
Dále záleží, v jakém stavu jsou ty tramvaje celkově, aby ta GO nebyla spíš novostavba.

Mimochodem podle evidence v úterý přivezli Astru 309.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
morgul píše:
Taky si říkám, že z pohledu cestujícího je škoda kupovat místo katastrofických K2 a T3 pražské T6, když by se daly i za cenu větší investice provozovat tyhle NP vozy z Plzně. Jsem spíše laik, proto mi moderních NP vozidel přijde líto... Pořád tady těch vysokopodlažních tramvají jezdí nějak mnoho..

Pro zprovozneni by bylo treba uvazovat o celkove GO s vymenou vyzbroje. Takze cena odhadem nekde mezi 10-15 milionu (mozna i vice). Takze je otazka, jestli do toho pri cene noveho EVO neco pres 30M s delsi zivotnosti dava smysl. Mozna ano.


Offline
Uživatelský avatar

186
19 zář 2007 19:46
Taky si říkám, že z pohledu cestujícího je škoda kupovat místo katastrofických K2 a T3 pražské T6, když by se daly i za cenu větší investice provozovat tyhle NP vozy z Plzně. Jsem spíše laik, proto mi moderních NP vozidel přijde líto... Pořád tady těch vysokopodlažních tramvají jezdí nějak mnoho..

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Ah. V tom případě ano.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Není potřeba, když budou na díly.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Máme pro ně e.č.? Nenavazují eva na konec aniter?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Je to tak. Příjde mi jejich osud lepší smysluplnější, než u té co z ní bude kavárna či co. A překvapuje mne, že po nich nešáhl DP MO+LI.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Tak prej přijedou další 2 Astry :) .


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
1818 je zpět v Pisárkách opravená po vykolejení na Veveří.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1488
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
V Medlánkách je od rána na trajleru Astra č. 310.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

1902
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Kde jsou ty Astry? Termín odvozu byl do 29.2. :-P


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Jsou a proto max na ND.. Jako většina tech plzeňskejch vozů.


Offline
2870
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
PVVS: A ty dva kusy nejsou zhuntovaný a nejezdily na jiný polaritě?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Cracatit píše:
Nedělám si iluze, že tu budou dlouho. Prostě, dokud budou díly, tak to nějak půjde. Jen se divím, že toho z Plzně nekoupil podnik víc. Klidně bych bral celou sérii, na náhradní díly dobrý a pár nejlepších kusů by mohlo třeba po VP do provozu jako ojetý trajfly po nákupech v Jihlavě a HK.

A tak trochu jiná polarita u už nevyráběné výzbroje nevadí ? Navíc celková zhuntovanost ?


Offline
2870
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nedělám si iluze, že tu budou dlouho. Prostě, dokud budou díly, tak to nějak půjde. Jen se divím, že toho z Plzně nekoupil podnik víc. Klidně bych bral celou sérii, na náhradní díly dobrý a pár nejlepších kusů by mohlo třeba po VP do provozu jako ojetý trajfly po nákupech v Jihlavě a HK.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1398 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 11 pro 2024 23:08
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]