Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 8 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Klimu i radic by muzeum uz mit melo, zbyva tak maximalne CKD statak..


Offline
Uživatelský avatar

283
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Tak prý je 1219+1220 přistavena na GO. Budou se zachovávat některé původní díly do budoucna za muzeálními účely?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
Uživatelský avatar

3983
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Příloha:
20201027_180319.jpg


Budoucí 1248...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Ondra K. píše:
Dalším přínosem by byla finanční úspora ... údržbu vybavení stanoviště řidiče.

Jaká údržba béčkových kabin probíhá? e_smile


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Úspora prostoru je jen jedna část benefitu. Dalším přínosem by byla finanční úspora za pořízení, montáž a údržbu vybavení stanoviště řidiče. Ostatně, třeba Němci, nebo Poláci pochopili zbytečnost kabin v zadních vozech už před mnoha lety.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Dle dat uvedených v tomto článku https://subrt.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=154515, by se odstraněním kabiny vytvořilo cca 5 míst ke stání, která nebudou blokovat nebo omezovat výstup a nástup, což se opravdu nevyplatí.


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Navíc by někde musela stejně být skříň s různýma relátkama a udělátkáma, co jsou součástí kabiny.


Offline
Uživatelský avatar

6973
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pokud by se to mělo schvalovat jako další typ, pak to zřejmě nemá smysl (a jak píše mh, správný čas byl o mnoho let dříve).


Offline
Uživatelský avatar

9303
10 čer 2004 11:19
Tam by asi nejdražší bylo schvalování (a)typu.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Takovej krok měl přijít před x lety, teď už je to celkem zbytečné. Navíc nikdo pořádně asi neví, jak dlouho zde ty vozy (vyjma těch co podstoupí GO) vydrží..


Offline
Uživatelský avatar

6973
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondro: myslel jsem si to. Při stabilních dvojicích mě napadlo, zda by bylo složité (finančně nákladné) odstranit kabinu a mít tak motorový VV? Vím, vozy by měly být pojízdné samy, což se dá řešit ovládacím pultíkem, ale zvýšilo by to kapacitu vozu.
Samozřejmě ta zásadní otázka je, jaká finanční injekce by byla potřeba?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
MartinV píše:
Plánuje se provozovat pražské T6 ve stabilních dvojicích?

K nějakému rozpojování, nebo přepojování souprav není důvod, protože sóla se už hodně dlouho až na velmi ojedinělé případy nevypravují.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1650
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Nasadí se na spřáhlo redukce, je v každé soupravě

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
125
18 srp 2019 17:01
Mě ještě napadá k těm jiným spřáhlům - jak se to řeší v případě odtahu vozidla během poruchy? Bude je tahat ta jedna služební T6? Neví někdo, jak to dělali pražáci?


Offline
Uživatelský avatar

6973
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Plánuje se provozovat pražské T6 ve stabilních dvojicích?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Minimálně 8 vozů je odstaveno v Pisárkách.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Jen tak by mě zajímalo, 20 kousků už něco místa zabere. Kam je v Brně složili? (Pokud to není tajný.)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jo, všechny pražské T6 byly z výroby rovnocenné s automatickým spřáhlem Secheron obsahujícím přípojku na 600V i 24V na obou čelech. Postupem času pak došlo u některých vozů k odstranění jednoho automatického spřáhla.

Reálnou univerzálnost ovšem narušuje fakt, že spřáhla Secheron nemají moc rády občasné přepojování kdy dochází k problémům s funkčností ovládání elektrických hlav spřáhel.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Pražandy byly z výroby univerzální.
U některých došlo k omezení univerzality až v posledních letech, kdy se při neopravitelném poškození spřáhla ESW již nevyplatila investice do nového a bylo nahrazeno pražským.
K rozdělení na A a B dojde až v Brně, kdy B vozům chybí tachograf a RIS2.


Offline
Uživatelský avatar

9303
10 čer 2004 11:19
Hmm a nebude to tím, že v Praze měla na obou koncích automatický kuply, na který jsou i kontakty ?


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Ondra K. píše:
Jo, všechny T6A5 ex Praha jsou také rozděleny na A a B. B vozy nemají tachograf ani ovládací terminál RIS 2.

Jestli tomu dobře rozumím, tak rozdělení pražských T6 na A a B bude provedeno během úprav v Brně? Ptám se, protože třeba 8733 (1235) dle fotogalerie v 04.2016 jezdila jako A a o měsíc později jako B. Z toho usuzuji, že minimálně některé vozy zásuvkou pro ovládání druhého vozu musely být (jsou) vybaveny na obou koncích vozu. Nakupovala Praha taky část T6 jako vozy A a B nebo všechny jsou co se spřažení týče variabilní?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Vario1523 píše:
Mám technickou, bude na některé z ex-pražských využito vynechané ev. číslo 1224?

Ano, mělo by být.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Rekl bych, ze jsou v Pisarkach radi, ze to vubec jezdi. Detaily typu plenty, nebo usporadani je nepodstatnej detail.


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Asi nehrozí že by se Ex pražské T6 z minulého roku u obou vozů v soupravě s interiérem 1+1 rozpojily a vzniklo by 14 souprav A 2+1– B 1+1 a 2 soupravy A – B 2+1

Trochu by mě zajímala logika přiřazování EČ letošním vozů protože to neodpovídá VČ a ani "dodání"


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jo, všechny T6A5 ex Praha jsou také rozděleny na A a B. B vozy nemají tachograf ani ovládací terminál RIS 2.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1389 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 01 lis 2024 04:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]