Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 84 z 723    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 723  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
pospi11 píše:
Jak to vůbec vypadá s přestupním uzlem Brno-Starý Lískovec? Vlaková zastávka (mmj. překvapivě styl Řečkovice) už se rýsuje, propojení MHD však nikoliv :-k


Zkus to prosím napsat abych to pochopil i já, řidič co neumí jezdit a ničí šaliny... jde mi o tu část příspěvku "mmj. překvapivě styl Řečkovice" jakou to má spojitost s uzlem St. Lískovec? Díky.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

98
10 zář 2012 17:19
ráj Crossů
Jak to vůbec vypadá s přestupním uzlem Brno-Starý Lískovec? Vlaková zastávka (mmj. překvapivě styl Řečkovice) už se rýsuje, propojení MHD však nikoliv :-k


Offline
2734
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Totální utopie, od schválení propojky mezi ŠČ a Čertovou roklí se o ničem nemluví, pochybuju, že je vůbec nějaká dokumentace vůbec na stole, natož schválené stavební povolení. Navíc se tam bude muset hrábnout do světel na křižovatce.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
Já bych se tím příliš netrápil. Vzhledem k nastalému zpoždění lze předpokládat, že je aktuálně vyvíjena snaha o koordinaci výlukových opatření s rekonstrukcí Lesnické a tedy minimalizace počtu změn (jinak se to bude na jaře měnit co měsíc).
Nemá smysl provozovat na Štefánikovu čtvrt všechny 3 linky (d5,9,11), konkrétně pak si myslím, že je na zrušení d9 (po dobu oprav Lesnické + Plotní) - nabízí prakticky stejnou trasu s d5. D11 by pak jezdila mezi Maliňákem a Českou přes Hlavák a centrum + by byla vhodně posílena. Obě linky na Štefánikovu čtvrť by měly být ideálně v 2xT3 a v souhrnném intervalu 4 (3) spoje ve špičce za 10 minut (to bude ve smyčce pěknej frmol). Výluková x11 by zůstala zachována dle návrhu nebo v případě obav o přetížení centra by byla ukončena velkou polookružní smyčkou po Rooseveltově a Husově (nasazeny LF2+FL/3xT6).
D9 by byla obnovena po dokončení Plotní v trase Juliánov - centrum (Nové Sady/polookružně) s variantním propojením s x11, to by se pak ale zvýšila výprava dlouhých souprav, což bude nežádoucí. Pokud by byla pouze zakončena v centru (protisměrně s x11), postačovaly by na ni K2/EVO2.
A přiznám se, že na x1 bych se úplně vykašlal a místo do KT8 bych ho posadil do sanitky a zřídil pendl Burianovo náměstí Bráfova. Zastávku Stránského bych nechal bez obsluhy stejně jako při krátkodobých výlukách - vnímám ji jako plně nahraditelnou zastávkou na Rosickém náměstí. Přestávky by byly čerpány na Míráku (částečné provozní propojení s a68).

PS: Bylo by pěkné, aby se zároveň s výlukou TT na Lesnické zvládla založit odbočka/trojúhelník na Halasově náměstí a rekonstrukce + rozšíření smyčky Čertova rokle na 3 koleje. Obávám se ale, že to je jen utopie :/.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Nejsi sám. Já jsem tedy neřešil kolej u nádraží, ale počet spojů tím kterým směrem přes Masaryčku.


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tomáš N: u tohoto návrhu mě napadlo, zda by nebylo lepší opačné vedení okružního ukončení x11 v centru, aby linka využívala jinou kolej (2), než linka 9 (kolej 1).


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
No, je pravda, že můj návrh zbytečně zabírá spoustu kačen, to mi v první chvíli nedošlo. To, co bylo navrženo předtím, dává větší smysl.


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Loni se někde objevil rámcový návrh organizace MHD během této výluky. Nevím ale, zda je stále aktuální.
Příloha:
ramcovy-navrh-vyluky.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
26
20 úno 2018 11:44
S Lesnou minimálně první rok nemůžete počítat, když bude uzavřena Lesnická... já bych to viděl na linku 11 Bráfova- Mostecká, linka 3 beze změny, linka x14 Bystr - Česká- Malinovského náměstí- Hlavas - Masarykova - a zpět do Bystrce. Pak určitě do toho promluví otevření Komárova, potom otevření Lesnické.


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Veveří to zvládnout musí, když do Bystrce potřebuješ dostat +/- stejný počet spojů jako dnes. Návrh by ovšem neřešil víkend. Takže mě napadla ještě jedna varianta.

1: Řečkovice - Hlavní nádraží - Husova - Česká - Veveří - Ečerova

3: beze změny

9: Lesná - M. Horákové - Hlavní nádraží - Masarykova - Česká - Veveří - Bráfova

11: Lesná - Cejl - Hlavní nádraží - Pisárky.

Víkend a sedlo PD do Pisárek by se dal řešit linkou typu P1 s otáčením na Maliňáku.


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Hodně zajímavá myšlenka - je otázka, jestli by to zvládla propustnost Veveří (linky do Bystrce plus linka 12).


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
A co tu linku vést skorookružně z Bráfovy do Pisárek a jedničku od nádraží přes Českou do Bystrce?


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Richie píše:
No jo, holt dneska je příšstup "pro auta všechno"....

Jak to tam vypadá, když se pro auta nic nedělalo, je vidět několik posledních let.


Offline
75
29 lis 2017 11:29
Tak to mé řešení by rozhodně nemělo být na úkor spojení Bystrc-Centrum, pokud by se jednička ukončila v Pisárkách, tak je potřeba rozhodně posílit trojku, jedenáctku a ideálně přidat nějakou další linku, která pojede od Bystrce přes Českou až na nádraží. Určitě netrvám na tom, že linka z Bráfovy do centra musí mít zrovna číslo 11 a že musí jet až na Lesnou, to byl spíš jen takový nástin. Byť tedy zakončit ji nějak polokružně v centru by nebylo zrovna šťastné s ohledem na pauzy, to by se muselo ještě hodně domýšlet. Každopádně tahle linka by nejen že zlepšila spojení pro Bráfovu a okolí, ale jelikož by byla v kačenách, tak by i dost pořešila situaci od České až po Rosického nám., tj. ulevila by zbylým linkám jedoucím až do Bystrce. Počítám totiž, že stěžejní část cestujících ze Stránského a Bráfovy směřuje do centra, ten kdo jezdí do Bystrce či jen do Pisárek, tomu bohužel závlek zůstane a to přes Rosického nám. Nešťastné to je, ale podle mě je takových lidí méně než těch co jedou do centra


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Eriksson: jenže lidé z centra zpravidla potřebují dál do Bystrce. Myslím, že ten návrh krátké ND VK-Stránského-Bráfova je lepším řešením, než Bráfova-Stránského-Rosického nám. a dále do centra či Bráfova-Stránského-VK a dále do Bystrce.
Důležité je z těchto dvou zastávek dovézt lidi tam, kde mohou využít jiné linky do dalších směrů (okružky a stálé tram linky).


Offline
1589
18 led 2009 10:06
No jo, holt dneska je příšstup "pro auta všechno"....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

1634
10 čer 2006 20:45
Brno
Jojo, už se strašně těším, až budu po cestě ze Stránského do Pisárek jezdit místo 4 minut minimálně 10 a ještě se spoléhat na spolehlivost 44

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Z Rosického nám. je to o Billy podstatně dál, než ze Stránsého.A tenhle supermarket je jedinou trošku solidní možností nákupu pro lidi z dolních Žabin. Kromě toho stáv Bráfova je pro hodně ulic od kolem Rosničky jediným spojením do civilizace.Burianovo nám. je ku.effsky daleko, min. 6 min. pěšky.


Offline
589
25 říj 2019 10:12
Tak Stránského se dá nahradit Rosického náměstím a zastávkou Mozolky, takže by bez obsluhy být podle mě mohla. A místo zastávky Bráfova by se nedala do těch ulic dole mezi Wilsoňákem a Burianovým náměstím odklonit 68 po ulici Zeleného? Asi vymýšlím nesmysly pohledem do mapy, ale ta kyvadlová šalina na dvě ne zas tak extrémně důležitý zastávky (obě na znamení - to něco vypovídá) mi taky přijde jako trochu nesmyslná...

Případně mě teda taky napadla ta již zmiňovaná 11...


Offline
75
29 lis 2017 11:29
Ale tak dalo by se, jen by musel někdo povolit provoz na trianglu ve směru Rosického nám.- Bráfova a zpět. Pak bych si uměl představit odklonění d-11 (nebo nějaké náhradní linky) na Bráfovu v kačenách. Přímé spojení Bráfovy a Stránského s centrem bez zajížďky na vozovnu by jistě místní uvítali.


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Možná s ní moc lidí jezdit nebude, ale obsluhu Stránského a Bráfovy lépe vzhledem k situaci nevymyslíš.


Offline
444
24 lis 2017 11:40
Zajímalo by mě, jako podobu nakonec budou mít výlukové linky. Jestli z Bráfovy bude jezdit kyvadlově šalina na Vozovnu na přestup, jak se uvažovalo, tak s ní moc lidí jezdit nebude..


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2493
28 lis 2007 23:00
Brno
Podepsáno. Pokračování Velkého městského okruhu v Brně může začít, stavba řidiče zásadně neomezí

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
589
25 říj 2019 10:12
Kam s tím? Nejlíp asi sem, DP v televizi to je. https://www.youtube.com/watch?v=wYSTVTx5IvU&t=0s


Offline
67
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
Zlaťák:
akurát, že d-1 a d-4 teoreticky a aj prakticky odchádzajú z hlaváku (takmer) vždy spolu (v oboch smeroch).


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18062 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 723  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 čer 2024 09:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]