Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 60 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
NNa a50 by se double deckery nasadit daly.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Jo, však to dává smysl. Nahoru si sednou ti, kteří cestují na delší vzdálenost. Ti, co jedou jenom dvě zastávky na stojáka, nahoru šplhat ani nebudou.

Takže v londýnském uspořádání sedadel by se hodily třeba na brněnskou 78. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
V horním patře je stání zakázáno všeobecně - je to kvůli poloze těžiště autobusu. Autobus se stojícími lidmi v horním patře by je méně stabilní.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
Pouze dole. Nahoře je zakázáno.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
A londýnské doubledeckery mají taky zakázané stání? Když jsou určeny pro MHD, a ne jenom pro turisty?


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Výška jednotlivých pater doubledeckeru neumožňuje normálnímu člověku stání, navíc tam zcela chybí madla na držení (alespoň v tom horním patře). Bus tedy logicky není homologován pro stojící cestující. Otázka je, jak to budou kontrolovat a vymáhat v té Ostravě. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Aha, to jsem nevěděl. To je nějaký předpis?


Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
Hlavně je zakázaný stání ..


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
ds: :D :D :D

Pvvs: Tak ono asi hodně záleží na uspořádání sedadel, ne?


Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
Vzhledem k tomu, že patrák má obsaditelnost 68 osob a sólo urban 107, tak je nesmysl to nasazovat na normální linky. DPO to stejně nasazujejen kvůlui dotacím a tomu, aby vůz nestál...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
ideální by byla 67 s tím, že po průjezdu viaduktem od Hlavního nádraží dál na jih by pokračovala jako jednopodlažní. Akorát by byla velká spotřeba autobusů.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
V Ostravě dnes na lice 78 začaly jezdit dvoupodlažní autobusy, tak si tak říkám, že asi na brněnské podmínky by to bylo neuživitelné, že? Nebo Vás napadá nějaká linka, kde by to mělo smysl?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
598
25 říj 2019 10:12
U toho Mariánskýho údolí bych nezapomínal na faktor výluky. Přece jenom pokud tam jedu třeba z Jírovy místo třeba 5 minut skoro čtvrt hodiny (a variantně odevšad +10 minut cca), tak si to možná řada lidí rozmyslí. Navíc včera byť nepršelo, tak počasí nebylo takový, který láká ven davy - jasně bylo to v pohodě mně to vyhovovalo, ale zkrátka to nebylo to, co vytáhne lidi ven. Taky mohl zafungovat faktor toho, že od návštěv Mariánskýho údolí, (Brněnské přehrady a Lomu Hády) se poslední dobou odrazuje kvůli davům, tak jestli část neuposlechla a nevydala se směr Útěchov - lidi v tomhle moc fantazie nemají.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
Moje zkušenost z "rekreačního" provozu v Brně ze včerejška - odpoledne do Mariánského údolí. Počasí tako takový ten střed. sice slunce skoro vidět nebylo, ale nepršelo a teplota procházkově příjemná, až kolem 15 °C.
Cesta krátce po obědě tam nás v kloubovém a-55 od Dělňáku sedělo cca 15-20. Dojezd do MÚ cca 8 lidí. Odpoledne zpět o pár lidí víc.
Třeba tady fakt žádné "rekreační" posilování potřeba není. Čím bude postupně zimněji-hnusněji, tak možná spíš naopak to dát jen na sóla.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
miropiro... já jel včera do Útěchova, bylo hnusně, po dešti, přesto ve voze kolem 50 lidí. A to byl spoj jen na Útěchov. Několik lidí stálo až k Jezírku. Nechci vidět, kolik lidí by jelo, kdyby bylo hezky a byl to spoj na Vranov. Navíc očekávám, že do jara se toho Covidu ještě zcela nezbavíme, takže minimálně pár měsíců turismus pokvete, takže by se měly turistické linky po Brně alespoň trochu posílit (kromě 55, ta už posílena je).


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Tady to nevyřešíte, musíte napsat na DPMB nebo městskou část.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
MtM píše:
Tak minimálně by pomohlo na víkendovou 57 posílat klouby. Ráno smazat ty 40-minutové mezery a myslím, že by se to zlepšilo. Na 55 také jezdí klouby hlavně kvůli Mar. Údolí, tak když jsou volné o víkendu, proč by nemohly jezdit i na 57? Kromě turistickému účelu slouží 57 o víkendu i pro návoz lidí na Lesnou a když se tam smísí turisté s těmi návozy na LH, tak je ve voze naprosto nehnutelno.

Vzhledem k tomu, že jsem už dvakrát absolvoval jízdu a-57 po redukci, tak o jedné cestě mohu říct, že tam i zpět jakžtakž v pohodě. Druhá jízda byla minulou sobotu. Bylo teplo, navíc poslední den letního času, čili poslední dlouhé odpoledne, pochopitelně že spoj byl natřískán a někteří lidé rezignovali na Lesné na nástup. Zpět kolem šesté spoj celkem v pohodě.

Jinak předpokládám, že klouby by neměly omezení, tedy zvládly by se vytočit jak v Útěchově, tak i ve Vranově, že.
Mauricio píše:
A jde o šetření vzkm nebo o, řekněme, vhodnou úpravu oběhů tak, že se ušetří jedno vozidlo a jeden řidič?

Řekl bych, že čistě jen o úsporu vzkm.
ds píše:
myslím, že vrátit 20 min. takt až do Útěchova je nejlevnější řešení. Může to být v zimní a letní verzi, ted 9-16 / 8-19 hod.

Zimní verze bude závislá reálně na množství sněhové pokrývky. Nebude-li sníh, nebudou běžkaři, kteří byli schopni autobus zaplnit.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Právě. Jednorázové akce začnou i skončí v jednu dobu a dá se to naplánovat. Ale jestli pojedou lidí do lesa v jednu, ve dvě nebo o půl třetí, a kdy se budou vracet (a odkud vlastně), ti nikdo předem neřekne. Umím si představit buď vypravení větších vozů, nebo trochu riskantní přistavení posilového vozu a jeho operativní vysílání na trasu, když bude hrozit přeplnění. Něco ve stylu posilových vozů na 540 v podání 16502, 54001 apod.


Offline
598
25 říj 2019 10:12
b1 píše:
Asi úplně stejně, jako zajistíš, že linka 400 nebo posily z ohňostrojů pojedou, když bude poptávka... (a jakékoliv další posily, letecký den, muzejní noc)
Jednak už zmíněný jízdní řád, a jednak jednorázová hromadná akce pro několik (desítek) tisíc lidí, nebo pár stovek (odhadem) lidí jedoucích každý víkend do lesa je diametrálně odlišná záležitost. Ten les se dá určitě vyřešit normální cestou - větší vozidlo, zkrátit interval pokud to není příliš nákladný... Zas bych z toho nedělal takovou vědu.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
... předkládaly by se pauzy, jak dlouhé pauzy by pak musely být za neposilového stavu, aby pauzy vyšly i kdyby se jezdily posily?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No právě, a proto jsem psal, že by to byly posily před pravidelnými spoji (tím pádem nemusí být v JŘ) a jely by jen za příznivého počasí.
A aby se kvůli tomu nemusely narychlo vypravovat vozy, tak by se na pokyn akorát přeskládaly vozy a zkrátily pauzy.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
b1: jenže toto nemůžeš napsat do jízdního řádu.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
Robert píše:
A jak ty podmínky stanovíš, aby to jelo vždy, kdy má? A jak zajistíš, že na ty spoje budeš mít člověka? Nebo by tam seděl pokaždé a jel by, jen kdyby přestalo pršet? :-)

Asi úplně stejně, jako zajistíš, že linka 400 nebo posily z ohňostrojů pojedou, když bude poptávka... (a jakékoliv další posily, letecký den, muzejní noc)


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Tak minimálně by pomohlo na víkendovou 57 posílat klouby. Ráno smazat ty 40-minutové mezery a myslím, že by se to zlepšilo. Na 55 také jezdí klouby hlavně kvůli Mar. Údolí, tak když jsou volné o víkendu, proč by nemohly jezdit i na 57? Kromě turistickému účelu slouží 57 o víkendu i pro návoz lidí na Lesnou a když se tam smísí turisté s těmi návozy na LH, tak je ve voze naprosto nehnutelno.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
P.Haluza: myslím, že vrátit 20 min. takt až do Útěchova je nejlevnější řešení. Může to být v zimní a letní verzi, ted 9-16 / 8-19 hod.
Za pěkného počasí bývalo těsněji, ale vždycky se to nějak vešlo. Těch 40 min. je masakr, to prostě nebylo nikdy, i před 30 lety býval do Útěchova o víkendu kratší interval než v pracovní dny.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 12 lis 2024 20:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]