Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 61 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jenomže tyhle rekreační oblasti jsou bohužel extrémní v přepravní poptávce s ohledem na počasí. A navíc trasa až na Vranov je docela dlouhá.
Jak už jsem psal předtím, z hlediska organizace a informovanosti by mi přišlo nejjednodušší udělat dvě verze služeb tak, aby v případě potřeby se zkrátily pauzy a třeba minutu před řádným spojem jela posila.
Ale bez nutnosti navyšování počtu vozů nebo řidičů.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Maximálně za pěkného počasí vypravit kloub místo sóla, jako na 303. Žádné poznámky "jede za pěkného počasí" prosím...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
7332
27 úno 2010 07:40
A to pěkné počasí bys definoval jak? Když cestou do Útěchova začne pršet, tak zpátky to už nepojede? Podle mě by to byla cesta k hromadě stížností,


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tak to, že najednou přestane pršet, nic neznamená. Spíš jde o to den dopředu rozhodnout, zda se pojede či nikoliv.
Stačila by poznámka "jede za pěkného počasí". :mrgreen:

Šlo by to udělat i tak, že by se udělaly oběhy pro pěkné počasí a v případě zrušení posil pouze rozvolnily pauzy, čímž by se ušetřily vozokm, ale nebylo by nutné čarovat s řidiči navíc.
Jednoduše řečeno mít dvě varianty oběhů s možností prakticky okamžitého přechodu z jedné do druhé na vyhlášení CED.


Offline
7332
27 úno 2010 07:40
A jak ty podmínky stanovíš, aby to jelo vždy, kdy má? A jak zajistíš, že na ty spoje budeš mít člověka? Nebo by tam seděl pokaždé a jel by, jen kdyby přestalo pršet? :-)


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Nebylo by řešením problému Útěchov (ale nejen tam, třeba i přehrada, Mariánské údolí atd.) doplnění tzv. posilových spojů s poznámkou "jedou jen za určitých podmínek"? Ráno je hnusně -- nepojedou. Je krásně -- vyjedou. Čili nenárokové, ale operativně řešené posílení.


Offline
598
25 říj 2019 10:12
ds: Tak pokud jsou spoje takto plné, tak by nějaké posílení (pokud je možné) nastat určitě mělo.

MartinV: Jasně ideální to není, ale sám uvádíš, že "vidíš místa, kde ušetřit". Tím v podstatě potvrzuješ to, co říkám já. Těch proměnných je mnoho a musí se zvážit nějak komplexně. Jistě nám do toho v posledním půl roce vstoupila nová proměnná jménem covid, ale nesmí být jediná a ještě mít absolutní prioritu. Protože pak se dostaneme do situace musíme posílit vše, protože covid, ale nemáme na to peníze a lidi, protože covid. Což prostě nemá řešení. ;) Abych nebyl špatně pochopen, nechci covid bagatelizovat, to určitě ne, ale příliš plný spoj je z principu špatně a v dnešní době je bohužel o jeden důvod více proč je to špatně, nicméně nelze tomuto důvodu podřídit vše. Ono je dost možný, že to oba myslíme v podstatě stejně, akorát se každý vyjadřujeme z trochu jiné strany. Prostě příliš plný spoj = posílit - když to jde, ať je tu covid nebo není, s tím že covid je jen jedním důvodem proč posilovat, je-li to možné.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondrah98: popravdě myslím, že jsou místa, kde lze ušetřit. Přestože by to znamenalo prodloužení intervalů, tak na některých tramvajových linkách by se daly prodloužit intervaly.

A s Covidem nesouhlasím: představ si zaplněný, ale ne přeplněný autobus. Zatímco v době neCovidové to tolik nevadí a přežiješ to, v té dnešní to není optimální a zbytečně se zvyšuje riziko přenosu.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
ondrah98: jezdit natlačení na dveře není ideální setting ani v době nekovidové. A že ty 57 budou za hezkého počasí při víkendovém intervalu 40 minut neskutečně přetékat, to muselo být jasné každému.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
598
25 říj 2019 10:12
Já si zase nejsem jistý, jestli je nejlepším řešením používat covid jako univerzální argument v podstatě na cokoliv. Buď tam je nebo není dostatečná přepravní kapacita a v případě, že není, tak je nebo není možné ji navýšit. A to z jakýchkoliv důvodů - finance, řidiči... Není možné všechno podřídit jedné proměnné z mnoha. Pokud je situace tak dramatická, jako je zde popisováno, tak by jistě bylo vhodné dopravu posílit, ale zaklínat to covidem, no nevím. Z hlediska té nemoci by bylo samozřejmě nejlepší kdyby se jezdilo 24/7 ve špičkovém intervalu nebo kdyby se nejezdilo vůbec nikam, což jsou samozřejmě absurdní řešení. Ale právě k absurdním řešením vede uvažování bez souvislostí s tím, že jediné proměnné dám absolutní prioritu.

To tak jako všeobecně, konkrétní situaci směrem na Útěchov neznám.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nevím, jestli vhodnou úpravou nazvat něco, kde vytváříme ideální prostor pro šíření nemoci (v dnešní době to prostě není dobré).


Offline
9986
15 led 2005 23:41
A jde o šetření vzkm nebo o, řekněme, vhodnou úpravu oběhů tak, že se ušetří jedno vozidlo a jeden řidič?


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
No čtu to tady pořád a zdá se, že spoje na Útěchov jsou ne jen teď problém - a kolik z vás napsalo na odpovědná místa (teď, či v nedávné minulosti)?
Konkrétně na MMB nebo na úřad MČ Útěchov?


Offline
7332
27 úno 2010 07:40
Díky.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Robert: Lesná Haškova.

Šetření pár vzkm do turistických oblastí je opravdu výborný nápad. #-o


Offline
7332
27 úno 2010 07:40
Co je LH, smím-li se ptát?


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Na spoje na Útěchov a Vranov se poslední dobou kašle, jen co to jde. V PD dokonce tyto spoje jezdí 2x více naplněné, než klouby na LH. O víkendech kolikrát úplně. Přitom volných kloubů je o víkendu víc než dostatek.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Musím říct, že blbější nápad, než ukončit třetinu víkendových 57 v Soběšicích, to aby člověk skutečně pohledal.
Dnes jsem za jednou odpolední 57 do Útěchova jel autem (tou, před níž je 40 minut díra) a autobus těžce neprůhledný (až po zastávku U buku!).
Promořování jak má být. Kolik se tímhle ušetří? Když vezmu teď zimu a nechť 9 hodin denně (8.30-17.30), tak je to 9 spojů x 2 směry x 3,8 km, to je necelých 70 km za den, 140 km za víkend.
Přitom vozíme vzduch na 5 na Švermovu, i o víkendu po 10 minutách šrák do Masarykovy čtvrti, 53 z Kr Pole na Lesnou jezdí taky většinou prázdná a v kloubech (zvlášť odpoledne) a mohl bych pokračovat a pokračovat...
Za hezkého počasí ta 57 praskala ve švech často, fakt nechápu, proč se při úsporách sáhlo zrovna sem.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
PvvS: a proto tam byl dodatek "mimontakto označených spojů" (jen už si nepamatuju to jejich označení)

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Protoze na par spojich byly K2, ktery koncily na Novosilenske..


Offline
598
25 říj 2019 10:12
Však jasně, ale ještě v minulé verzi JŘ platné od 1.9. byly u všech spojů osmičky vozíčky. Kdysi to už bylo jak dnes "všechny spoje zajišťuje nízkopodlažní vozidlo", ale pak se tam zase přidaly vozíčky.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Ondra98: u linky 8 je tam napsané, že všechny spoje jsou zajištěny nízkopodlažním vozem, takže vozíček a dolar a nevím co, je přeci zbytečné.


Offline
598
25 říj 2019 10:12
Nebo s osmičkou, kde není ani vozíček ani dolar. ;-)


Offline
114
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Má to i devítka a většina nočních linek. Vtipné pak je porovnat nějaký dolarový JŘ a linku 11, kde je naopak garantovaný jen jeden spoj:D


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak JŘ linek 38/39 se nám vrátily do původního stavu (symboly vozíčku u NP spojů), naopak linka 1 má nově JŘ v dolarové verzi. U všech tří zmíněných (určitě nejsou jediné) přispělo k přehlednosti.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 14 lis 2024 04:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]