Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 11    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Uvažuje.

V blízké době už bude alespoň částečná obměna nutná.


Offline
47
22 úno 2021 17:01
Neuvažuje se o nákupu nových aut pro dispečink ?


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
ds píše:
MKzB: myslím si, že dodavatel toaletního papíru se určitě soutěží taky, to je standard i v mnohem menších firmách :-), pokud teda DPMB neoutsourcuje celý facility management včetně spotřebního materiálu

Hygienické prostředky jsou doplňovány externími subjekty, v případě interního fasování je samozřejmě dodavatel vysoutěžen.


Offline
7383
27 úno 2010 07:40
Já tedy čtu něco jiného. Škoda Electric podala námitku, které ÚOHS vyhověl a nařídil VŘ zrušit. DPMB a SOR podaly rozklad, kterému ÚOHS nevyhověl, tedy platí jeho původní rozhodnutí.


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
Namístky SORu byly zamítnuty. V čem je tedy problém?


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
MKzB: myslím si, že dodavatel toaletního papíru se určitě soutěží taky, to je standard i v mnohem menších firmách :-), pokud teda DPMB neoutsourcuje celý facility management včetně spotřebního materiálu

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

1904
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Vidím to tak, že do Brna dlouho žádný nový trolejbus dodán nebude, protože v dnešní právní džungli se už nevyzná ani vepřový dobytek. Bojím se, že nakonec budeme muset soutěžit i toaletní papír pro podniková WC.
Určitým řešením by bylo vypsání několika malých VŘ po 5-10 kusech v naději, že si to ti dodavatelé nějak rozdělí.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Hm, aby nakonec 3136 nešla do běžnýho provozu.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

80
31 pro 2014 16:57
Brno-Slatina, naproti gS
Podle všeho definitivně zrušeno VŘ na (až) 60 parciálů, viz písemná zpráva zadavetele - ÚOHS zamítl rozklad SORu a DPMB.


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
pepola, 24 listopadu v diskuzi o autobusech jsem to psal....


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
Schadewerk koupil tureckého výrobce autobusů. Prý, aby mohli konkurovat SORce:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/skoda-transportation-roste-kellner-ji-koupil-v-turecku-automobilku-125822
Takže je možné, že se začne objevovat ve výběrkách.


Offline
142
02 bře 2012 14:57
Bylo ukončeno výběrové řízení na 40 kloubáků - trolejbusy?


Offline
154
30 říj 2019 16:42
Proč mám takový pocit že tím že se využije opce na Solarisi je tak nějak jasný neúspěšný osud dalšího VŘ na kloubové trolejbusy?
K tomu ten zoufalý pokus o skládačky sól kdy v podstatě Bogdanu se to hodí nejvíc (za předpokladu výzbroje od Cegelecu, který ji vyrábí v ČR a trolejbusy se klasický skládají v Bogdanu na Ukrajině by to skládání v Brně ušetřilo náklady na dopravu), u SORu těžko říct ale asi taky situace kdyby by ušetřili kapacitu výroby no a Škoda by si taky pomohla k získání zakázky na kterou asi taky úplně nemá kapacitu.

Tak si říkám jestli by určitým řešením nebylo jedno VŘ na všechny délkové kategorie s tím že poptávát pouze 12m a 18m vozy je nesmysl protože je nabízí všichni výše zmínění výrobci by jsme si moc nepomohli ale kdyby se formou opce zařadili i 24m vozy byl by to jistý způsob jak vyřadit všechny až na Škodu/Solaris (nechám na zvážení každého jestli by to byla výhra nebo ne).


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
1) Cena 7 mega za vůz je předpokládaná, není to tak, že by zakázku DP podmínil touto cenou, jak píše OndraS. Po zkušenostech s UOHS je lepší předpokládat cenu nižší, aby nikdo nemohl případně napadnout "mimořádně nízkou cenu".

2) Kecy o charitě se nezakládají tak úplně na pravdě. Kdybyste si přečetli ty podmínky, tak byste to viděli taky :-) Cena se skládá mimo jiné z fixní části (platba za výrobní dokumentaci) a pak z ceny za jednotlivý kus trolejbusu. Tzn. fixní náklady (třeba za schválení vozu, úpravu svého řešení pro brněnské potřeby atd.) si výrobce dá do té fixní části, cenu za každou skládačku pak účtuje zvlášť. Tzn. žádná "charita" se nekoná a podle mého soudu je to maximálně férové. Ano, fixní část 2 vozy není žádné terno a riziko pro výrobce tu je, nicméně DP se to snaží udělat maximálně bezpečně pro sebe. Protože co když se ty trolejbusy neosvědčí? Nebo se neosvědčí systém montáže "doma"? DP chce mít možnost větší množství vozů nekoupit, pokud narazí na nějaký problém. A taky to souvisí s tím, že absolutně nevíme, kolik bude mít město potažmo DP v příštích letech peněz. V této nestabilní situaci je bezpečnější zavazovat se spíš k menším počtům vozů.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Nebo si trochu zaspekulujeme, řekněme, že stavebnice trolejbusu není uplně běžná zakázka (jaké překvapení, že zrovna DPMB opět kope vlastní cestu tam, kde už jich existuje dost nejen vyšlapaných, ale přímo vyjetých) a možná některý výrobce bude mít info, že pokud vyhraje, tak podnik odebere mnohem víc a tak nabídne odpovídající cenu (/konec spekulace). A kluci na dílně budou mít konečně co dělat, určitě se tam do teď jen nudí (/konec vtipu).
Nicméně opravdu tomu nerozumím, jaké pochody se dlouhodobě skrývají v politice nákupu vozů u DPMB...


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
No ale jak poznamenává článek, jestliže výrobce musí dát jednu stejnou cenu na 2 i na 40 vozů, pak pokud nechce dělat charitu, musí logicky dát cenu takovou, aby se mu to vyplatilo na ty 2 kusy, tedy cena na 40 vozů bude zákonitě zbytečně vyšší než by bylo možné. Pokud by šlo o zcela standardizované vozy dodávané vcelku, pak se to dá snad chápat, ale toto úplně standardní není a výrobce s tím rozhodně bude mít spojené fixní náklady, které musí do toho počtu vozů rozpustit.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ta cena je jenom předpokládaná. Dodavatel může nabídnout i vyšší cenu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1491
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Odborná veřejnost se ovšem celkem shoduje v tom, že DP si moc nepomahá sám sobě. Například poptávat stavebnici drátolezu v počtu 40 kusů a z toho závazně chtít jenom dva, a ke všemu to podmínit cenou 7 milionů za kus, se zdá jako nereálné pro jakéhokoliv výrobce. Ať už by to bylo úkáčko, nebo výrobce maringotek, nebo okřídlená slepice.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
30
02 črc 2014 21:29
Koukám, že DP po předchozích zkušenostech má novou taktiku - vypsat co nejvíce výběrových řízení s tím, že se snad nějaké z nich do 2 let povede úspěšně dokončit. :D

Každopádně přeji DP, ať se konečně nějaké výběrko povede dotáhnout do konce.


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
DP si výběrová řízení velmi oblíbil. Aktuálně se pokouší vysoutěžit dodání stavebnic až pro 40 sólo vozů s kompletací ve vlastních dílnách.
https://www.cs-dopravak.cz/trolejbusove ... -pro-brno/

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Aby se ještě někdo odvolával, když dokázali vyhrát s o desítky mil dražší nabídkou. :mrgreen:


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Jinak to ani být nemůže. Žabovřeská slouží jako tranzit západ - sever. IAD se může vyhnout buď po Veslařské, po Lipové nebo přes Mendlák a Úvoz. Teoreticky ještě přichází v úvahu trasa Kývalka - Veselka - Bastr - Komín - VMO, ale pro těžkou dopravu taky dost málo vhodná. Poděkujme Firbasovi, Pálkové a dalším kverulantům, že není D43.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mělo by to tak být.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Takže auta tama pustí a šalina teda dva roky přes Minskou?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jakub S. píše:
Asi nejlépe sem. Tramvajový tunel pod Wilsoňákem a rozšíření VMO začne pravděpodobně na jaře, proti vysledku VŘ na zhotovitele stavby se nikdo neodvolal. Výluka tramvaje má trvat 2 roky.
https://zdopravy.cz/v-brne-muze-zacit-d ... lal-63597/

Vzhledem k našponovaným termínům bych spíš očekával, že k zahájení dojde co nejdříve po předání staveniště.

1+1 znamená režim vedení silniční dopravy kdy v každém směru jízdy je k dispozici jeden jízdní pruh.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 273 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 pro 2024 18:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]