Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 86 z 723    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 723  Další
Autor Zpráva
Offline
153
30 říj 2019 16:42
Nebudu se hádat o tom že 50m vozidlo je nesmysl (ikdyž rozdíl mezi 2x LF2 nebo 3x T6 jen 3m, ale už jednou se s velkou nelibou prodlužovaly zastávky).
Teď trochu logicky soupravy LF2+LF vychází cca 34m prostoru pro cestující nebo 3x T6 na cca 40m (s A kabinou) takže by tyto vozy mělo v pohodě nahradit 40m vozy v jednom kuse.
Za předpokladu že by diametr obsluhovaly tramvaje nebránil bych se ani 60m vozům ale pro obsluhu ulic je to moc dlouhé vozidlo.
Neříkám že má diametr obsluhovat tramvaje ale ta varianta tu je.


Offline
Uživatelský avatar

9272
10 čer 2004 11:19
A ona je to nějaká mantra ? Asi to většině měst, ke je provozují nedošlo. Lepší jedna 50m, než 2 skuplovaný, kde se vozí 4-5m naprázno. A i tak se LF2+LF na nádraží 2 nevlezou. Asi důvod je rozpojit .


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Ptám se poněkoikáté: na co 50m šaliny, když se nevejdou po dvou na hlavní přestupní uzel, jehož nástupní hrany nejde prodloužit? Argument o odsunu role mne nepřesvědčí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6169
11 dub 2010 15:05
Juliánov
goldfinger píše:
Přesun nádraží - cha ccha cha chááááá. 50m šaliny jsou blbost, není na už js to zejména uzel na rli. Návrat šalin do Husovic považuju za smysluplný, asi teda ne 13T, ale EVA po nezbytné modernizaci vozovny.

Infrastruktura jako vozovna, nebo dílny se staví na další desítky let dopředu a nelze je tak dimenzovat pouze podle současného stavu. Adaptace Medlánek a dílen minimálně na 50 m tramvaje je nutnost. Nutná modernizace Husovic by pravděpodobně znamenala celkovou rekonstrukci a je otázka jestli se to kvůli těm pár tramvajím vyplatí. Druhá věc je, že nikde není napsáno, že výhledově nedojde k útlumu provozu 20m tramvají a pak by Husovice byly zbytečný. Za mě jediný smysluplný využití Husovic je muzeum MHD.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1471
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Přesuvna, nikoliv předsuvna. Od slova přesouvat

Srandovní bude ta rekonstrukce Komína. Neumím si představit ani to, jak uklízíme u sebe na dílně :mrgreen:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Přesun nádraží - cha ccha cha chááááá. 50m šaliny jsou blbost, není na už js to zejména uzel na rli. Návrat šalin do Husovic považuju za smysluplný, asi teda ne 13T, ale EVA po nezbytné modernizaci vozovny.


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Je otázkou co se myslí tím největším rozvojem Medlánecké vozovny?
Jestli se tím myslí odkup pole nad ÚD a vystavba úplně nových ÚD tak by to nemusela být úplně špatná myšlenka


Offline
153
30 říj 2019 16:42
I když by mohla být předsuvna o pár metrů delší, ale není to tak zásadní problém jako rozvazovna

King666: LF2+LF je z bláta do louže sice mají cca 38m ale fakticky je to jako 34m vozidlo
Předsuvna je v podstatě točna která se netočí ale pohyhuje se kolmo k příjezdové koleji.
Husovicích má být přeci muzeum


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Pokud by se podařilo významněji zvýšit deponovací kapacitu Medlánek tak by to byl hodně záslužný počin... 40 m tramvaje by byly fajn, o tom žádná, ale pokud by se dalo v budoucnu přejít aspoň na LF2+LF na páteřních linkách a na zbytku 30 m, tak by to taky nebylo k zahození... Akorát d-8 by na tom byla asi bitá, tam není moc jak posilovat (leda interval 4-3-3). A s přesunem nádraží budou na těch nových tratích taky muset jezdit nějaké tramvaje v rozumném intervalu, takže budou potřeba nové vozy.

Napadají mě dva blbé dotazy:
- Co přesně je ta přesuvna v dílnách? Jsou úzká hrdla v délce údržby ještě někde jinde?
- Nějaká šance že by se po přesunutí trolejbusů do Slatiny dalo v Husovicích deponovat aspoň pár tramvají? Kapacita by asi byla nic moc, ale i kdyby to bylo pro 20x13T, na nájezdech na trať by se díky poloze mohlo dát slušně ušetřit (a každá odstavná kolej navíc se hodí).

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

9272
10 čer 2004 11:19
Koleje by se prodloužily, ale přesuvna těžko.. Ale bez delší vozovny se tu furt budou kupovat paskvily typu wana, dvojwana a podobný, s výmluvou, že na delší není DP nachystanej. A pokud se teď hrábne do dílen, tak se to zas zablokuje na X let s tím, že by se znehodnotily vynaložený prostředky na opravu. Nová vozovna v dohledný době nebude, Pisoárky nemaj moc kam, akorát se bude ořezávat.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2493
28 lis 2007 23:00
Brno
Je to taky otázka peněz.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
125
18 srp 2019 17:01
A to v rámci tohoto rozšíření možné nebude? Možná by bylo jednodušší a efektivnější rozšířit Medlánky, než stavět novou vozovnu.


Offline
Uživatelský avatar

9272
10 čer 2004 11:19
Medlánky by bylo potřeba zbourat a začít znova. Ale s přípravou tak na 50m+ vozy.


Offline
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
Vize na opravy a rozšíření areálů vozoven v Medlánkách a Slatině by byly...
https://zdopravy.cz/v-brne-chystaji-mod ... ine-63376/

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3074
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Taky jsem to slyšel a se ženou se u toho bavil. Teda jen u této pasáže. Ostatní bylo na připos....


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Nevím přesně, kam to dát. Kdyžtak prosím adminy o přesun.
Už i ministr zdravotnictví přišel na to, že MHD cestují pacienti.
Zdroj: https://www.vlada.cz/cz/media-centrum/t ... 020-184109


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
125
18 srp 2019 17:01
mauriicio píše:
Nevýhodou jedné společné tabule je, že bude obsahovat seznam tramvají/vlaků/apod co jedou za minutu a už je nemůžete stihnout.

To může být i výhoda. Když víš, že to nestihneš, tak víš, že se nemusíš zbytečně hnát. Nestane se ti za situace, že jsi doběhl na nástupiště a vidíš ujíždějící šalinu (trajfl, vlak, ...). Můžeš v klidu dojít a počkat si


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Je pravda že od těch trajfů by byly vhodnější aspoň dvě ty tabule...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
23
27 čer 2020 17:36
Nevýhodou jedné společné tabule je, že bude obsahovat seznam tramvají/vlaků/apod co jedou za minutu a už je nemůžete stihnout.


Offline
444
24 lis 2017 11:40
Aha, to jsem z přízpěvků a fotek uplně nezachytil. Musím tam někdy na průzkum.


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
mnadenicek píše:
Né, vážně. Souhlasím, že oboje má pro a proti. Dokážu si představit i jednu velkou tabuli nad prostředním výstupem, kde směřování bude intuitivně šipkami (vzhúru, vlevo, vpravo a zpět - k trolejbusům) a případně doplněna o malý dvouřádkový ELP hned pod schody pro před deštěm se schovávající, kdy by jen blikalo, co zrovna jede.

Ale ona ta tabule je! Pokud půjdete od trolejbusů, tak tam je panel, který ukazuje všechny peróny tramvají a šipky, kam jít.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
To ano, ale tam to má největší význam kvůli nástupištím 1, 5 a 6. Když už je člověk dole a chce na MHD, je prohlídka dvou pár metrů od sebe vzdálených tabulí otázkou pár sekund.


Offline
Uživatelský avatar

1341
17 črc 2010 21:41
Krno
No je pravda, že obě řešení mají něco do sebe. Navrhuji tedy kompromis - jedna společná tabule, na kterou člověk jdoucí od vlaků natrefí jako první, a pak jednotlivé tabule u jednotlivých východů. :-) Nakonec na vlakáči to funguje zrovna tak.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
444
24 lis 2017 11:40
Tak mimořádnost není těžké na té velké multi-tabuli odlišit nějak graficky (třeba jiná barva, blikající šipka ukazující jiný směr, blikající číslo koleje..)
Pak přijde k tabuli, kde čeká, že to pojede a bude chvíli hloubat, proč tam ta jeho ščalina není a pak ...bude rpocházet ostatní tabule, stejně, kdyby to jelo od Padowetzu, musí tam na něj "blikat" nějaké změnové hlášení. Naopak, dkyž bude u takové rychlotabule pro 1 kolej, tam se nad tím nebude pak zamýšlet ještě víc. Koukne na čas a pak je to už stejně zase na tom grafickým provedení...


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Pro mě je nejdůležitější argument, co tu zazněl, a sice, že lidé, co vědí, odkud to jede, nebudou registrovat změnu koleje při jakékoli mimořádnosti. Podívat se na dvě tabule pár metrů od sebe mi přijde jako velmi jednoduché a blbuvzdorné řešení.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18062 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 723  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 čer 2024 09:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]