Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 23 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

186
19 zář 2007 19:46
Brno, město pro lidi... pro rohlíky do pekárny přes ulici přes 2 betonové zdi...

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Předpokládám, že tam kde bude zastávka a v křižovatkách.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

186
19 zář 2007 19:46
A jak se ta ulice bude přecházet? :D

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
V tom HK je ale zhůvěřilost už samotná existence té mimoúrovňové "dálnice", která se zvedá mezi domy a částečně jim blokuje výhled sama o sobě. Ta protihluková nádhera nad tím už je jen taková třešnička. A v té Praze to zase není úplně přímo na ulici těsně mezi domy. Akorát teda nechápu smysl toho, když tam chybí skleněné výplně. No každopádně jsem psal o "civilizovaném světě". sarcastic

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ondra K: pokud Dpmb dokázal prolobovat a prolomit jinou stupidní normu (max délka soupravy), je to tady zcela bez šance? Třeba by to mohlo aspoň zpětně obstát jako odstrašující příklad.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jádrem problému Plotní jsou nesmyslně přísně nastavené hlukové limity pro novostavby tramvajových tratí, které jsou tak přísné, že v případě Plotní jsou protihlukové stěny jediná možnost. Hlukové limity jsou dané zákonem a nařízením vlády, přičemž na úrovni EU není tahle problematika řešena.

Každopádně Brno není v problémech s hlukovými limity samo. Například na tramvajové trati Barrandov - Holyně má být v jednom úseku kvůli hluku celodenně snížená rychlost na 30 km/h.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
598
25 říj 2019 10:12
mechoš píše:
Stačí si udělat výlet do hradce králové tam maj něco podobného na VMO (dá li se to tak u nich nazvat)


https://goo.gl/maps/zFDGvJABzc4YRGcu6 Předpokládám, že myslíš tuhle "nádheru"...

Něco podobnýho bylo/je i v Praze https://goo.gl/maps/yvUw3Pz1XShkvexdA. Při proklikání historických streetview snímků je to vidět. Nově podle všeho nahrazeno klasickou stěnou.


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Fantomas píše:

Tohle je prostě úplně absurdní. V celém městě jezdí šaliny úplně běžně v zástavbě, v celé Evropě vznikají nové trati ve staré zástavbě, jen tady musí mít Brno zase něco speciálního. Kocourkov. By mě zajímalo, jestli někde jinde v civilizovaném světě mají něco podobně strašlivého.


Stačí si udělat výlet do hradce králové tam maj něco podobného na VMO (dá li se to tak u nich nazvat)


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
P.s. Taky se mohli vykašlat na celou Plotní a kus Dornychu a místo centrální stoky vybudovat první dva kiláky diametru, užitek by byl xkrát větší. Stoka by byla jen za několikametrovou zdí hned vedle. :mrgreen:
Neřeším teď, že jde o šalinu a ne o vlak, u kterého by byl užitek z SJKD ještě větší.
:oops: Zapomněl jsem, že jsme v Brně.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
MartinV: Naprostý souhlas. A teď si představ, že bydlíš v některým z těch baráků za zdí ve třetím až pátým patře a krásně se ti to odráží dovnitř, jak jedou busy a auta kolem. Byl bys asi "hepy jak dva grepy."
Hlavně, že existuje wtram, pryžové bokovnice, pružné upevnění a maznice, které navíc už v místní síti jsou, takže netřeba vymýšlet kolo. Ale co si magič objednal, to dostane. Ještě bude srandy kopec.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
126
18 srp 2019 17:01
Ta Plotní je teda pěkně zprasená. Už jenom ty průtahy stavby, značení, které překáží chodcům, teď protihlukové stěny...


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Tady jsou další čerstvé fotky. Ve starších fotkách je vidět i provedení, samozřejmě klasika - panely jako všude jinde, pak zalité asfaltem.

Tohle je prostě úplně absurdní. V celém městě jezdí šaliny úplně běžně v zástavbě, v celé Evropě vznikají nové trati ve staré zástavbě, jen tady musí mít Brno zase něco speciálního. Kocourkov. By mě zajímalo, jestli někde jinde v civilizovaném světě mají něco podobně strašlivého.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Cracatit: teď jsi vystihl jádro problému. Neřeší se příčina (tedy aby hluk nevznikal, nebo co nejmenší, např. odhlučnění kolejí; beztak jsou tam BKW panely), ale důsledek (tedy hluk existuje, musíme jej odclonit). Vlastně je to dost smutné.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To je strašlivá věc, jako kdyby neexistovala jiná technologie tlumení hluku vhodná do města.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Tipoval bych že protihlukovky budou z obou stran. To místo na fotkách kde je z jedné strany přístup bude nejspíš u Zvonařky a směrem k nástupišti zřejmě hlukové limity tak přísné nebudou. Pokud by tam byly domy (jakože dál jsou), byly by asi potřeba z obou stran i tam?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A jsou ty protihlukovky z obou stran? Podle fotek mám pocit, že jen z jedné (jak jsou domy), takže by přístup měl být zachován.

Nerozporuji teda to, že je to blbost, mít v ulicích tak vysoké zdi, které by měly být spíš podél železnic (na území města všude).


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
No, jsem zvědav, jak se přes ty protihlukový stěny budou řešit nějaký průšvihy typu vykolejení, zaseklé převodovky nebo sražení.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... -lide.html


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Toto mě vylezlo dnes na youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=HRG6aEYyDoM
To vyřezávání je docela zajímavé...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Však ještě koncem 90. let se nové tramvaje v Králově poli skládaly a převážely se po vlečce. V dnešní době článkových tramvají a speciálních silničních návěsů pro přepravu kolejových vozidel nedává převoz tramvají po železnici smysl. Převoz po silnici je mnohem jednodušší, rychlejší, bezpečnější pro přepravovaný náklad a levnější.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
176
23 led 2011 03:17
Proč se nepoužívalo na převoz nově dodaných vozů po železnici stanice královo pole.Přece jen to bylo kousek a hned byli na trati.
Viz foto: https://foto.bmhd.cz/foto/240024?search ... Brno#photo


Offline
456
24 lis 2017 11:40
Tak pokuď nějaký trase v Brně nebudou až tak vadit otočný podvozky, tak je to právě 8 nebo se mýlím a dává to takový dardy i větším poloměrům s přechodnicema? Každopádně ale chápu argument nárpavových tlaků, ten bude vždy vyšší..


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
OndraK : já s tím souhlasím, DPMB prostě potřebuje něco co může mít nějakou maximální délku ( dílny, zastávky atd ) pak chce otočné podvozky což všichní chápeme a víme proč, tak stejně chce 4 podvozky právě třeba kvůli nápravovým tlakům a zároveň chce podvozky hnané a to také všichni víme proč, to je vše v pořádku. Takže má představu o tom, jak má vůz vypadat a jaké má mít vlastnosti. Proto se snaží výběrko udělat tak, aby takový vůz získal, proto jak jsem psal je jasné, jaké vozy tu asi budou a jaké ne.
xxx: a proto to nemůže být Siemens, musel by takový vůz mít nebo ho postavit, aby ho mohl nabídnout.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
M: Současný systém výběrových řízení je poplatný tomu, že různé specifické požadavky v minulosti sloužily k přihrávání zakázek předem dohodnutým výrobcům, kteří daný výrobek dodávali za vyšší ceny, než jaké by vzešly z regulérní soutěže.

xxx píše:
Ale délku bych ještě pochopil. Ale proč si dávají za podmínku ty čtyři podvozky? Tím dopředu zbytečně vyřadí koncepci 13T nebo tříčlánkového avenia.

Předpokládám, že je za tím snaha omezit nápravové tlaky a ostatní silové působení vozidla na trať.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
goldfinger - bylo to zvlněné. Nevím, co teď konkrétně se v úseku frézovalo, ale zvlněná vozovka byla hned vedle kolejí v obou směrech cca půl metru na každé straně. Jako kdyby povrch vozovky kopíroval pražce tramtrati pod ní.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 03:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]