Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 92 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Ukončení reegionálek ve Šrajbecu se zdá, když se tam dá dostat z dálnice. Otázkou je ale podoba terminálu, nejspíš akorát kolem nové haly, jinde moc místa není, nebo by se musely vozy hnát po Hlinkách a pak už je uzel na Mendláku.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pokud se mluví o vzniku dopravního uzlu, pak mě napadá ukončení regionálek právě v Pisárkách na úkor Mendláku. Jenže Pisárky samy o sobě toho moc nenabízí, než pokračovat MHD. A vytvářet spojení Pisárek s Bohunicemi, které již existuje, navíc z širší oblasti města (t-25/26)... - nevěřil jsem, že se tím někdo začne regulérně zabývat.


Offline
455
24 lis 2017 11:40
myslím, že přestupní uzel tam už je, a že se jen doplní o smyčku a lanovku, ale možná se mýlím..


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
...O stavbě lanovky se mluví v Brně od roku 2014, nápad tehdy prezentoval tehdejší primátor Roman Onderka (ČSSD). Brno vznik lanovky s kapacitou až dva tisíce lidí za hodinu vysvětluje především vznikem budoucího dopravního uzlu v Pisárkách u vozovny DPMB...

Věděli by jste něco bližšího k tomu "dopravnímu uzlu"?


Offline
200
27 pro 2004 12:45
[quote="miropiro"][quote="M"]A zas ta Stará Osada, Vinohrady a Líšeň, zas ty hloupé závleky a pořád nikdo nevymyslí co jsem psal už mockrát, 27 Jírova - Osada, 25 Na Jírovu, 26 na Pálavák / Husovice, 25 a 26 vše bez Staré Osady.
Bylo by to ideální řešení! Ale jasný důvod, proč to takto jednoduše a přitom efektivně nejde, nikdo transparentně nevysvětlil.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
PvvS píše:
A když 25/26 jedou na Osadu, tak bu se mohla zrušit zajíždka a-78 ..

Jak souvisí obsluha Vinohrad směrem na Líšeň/Slatinu a v opačném směru do Julcu s těmi novými závleky t-25/26 z Líšně na Starou Osadu ?


Naposledy upravil Aladin dne 31 srp 2020 16:52, celkově upraveno 1

Offline
2824
01 úno 2006 10:39
miripiro: A bylo by vymalováno. Jenže prej linka 27 nesmí na Jírovu...

A proč?


Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
A když 25/26 jedou na Osadu, tak bu se mohla zrušit zajíždka a-78 ..


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
M píše:
A zas ta Stará Osada, Vinohrady a Líšeň, zas ty hloupé závleky a pořád nikdo nevymyslí co jsem psal už mockrát, 27 Jírova - Osada, 25 Na Jírovu, 26 na Pálavák / Husovice, 25 a 26 vše bez Staré Osady.

A bylo by vymalováno. Jenže prej linka 27 nesmí na Jírovu...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
A zas ta Stará Osada, Vinohrady a Líšeň, zas ty hloupé závleky a pořád nikdo nevymyslí co jsem psal už mockrát, 27 Jírova - Osada, 25 Na Jírovu, 26 na Pálavák / Husovice, 25 a 26 vše bez Staré Osady.


Offline
455
24 lis 2017 11:40
Jo za 16min. z Rotreklovi, ale mimo špičku:) Za 15min. to jde ve stejnou dobu s 2 min. přestupem na 78 na Čejkovické.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
MartinV píše:
Koukám, že ohýbat pravdu už dneska nedělá problém skoro nikomu: Jediný spoj s centrem bude pryč, kritizují Vinohradští. Linka 27 má skončit

Radní Vinohrad: „Na rozdíl od většiny městských částí nemá přímý spoj s centrem. Právě linka 27 byla jediným rychlým spojením, byť s přestupem. Jejím zrušením se výrazně zhorší kvalita cestování obyvatel Vinohrad, kteří využívají hromadnou dopravu,“
Ze změn vyplývá, že v trase t-27 budou jezdit t-25,26, takže v radními popisovaném směru se o zhoršení kvality cestování jednat nebude.

Mluvčí DP: „Směrově i kapacitně přepravu cestujících z Vinohrad přes Starou osadu do centra města a dalších částí zajistíme trolejbusy 25 a 26, na které nasadíme kloubové vozy s větší kapacitou,“
Na linkách t-25,26 už kloubové vozy jezdí. Z citace vyplývá, že od září nasadíme na linky 25 a 26 kapacitnější vozy, než současné kloubové. :mrgreen:

Jak to kdo vezme:

Podle vinohradských radních častější zajíždění obou linek na Starou osadu už v minulosti ukázalo, že se nejedná o vhodné řešení. „Jen v úseku Svatoplukovy ulice nabíraly zpoždění, hlavně v dopravních špičkách, často v desítkách minut. V případě ucpání trasy linek například nehodou jsou trolejbusy 27 nenahraditelnou spojnicí s centrem města,“ napsali radní v usnesení.


Ona ta krátká linka v něčem smysl měla, pokud se zasekají 25 a 26 někde, tak to ovlivní i cestu ze Staré osady. Nicméně konečně se naplní to, že i v pracovní dny bude mít oblast Bartákovy a Rotreklovy spojení na Starou osadu pripitek

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
MartinV: <joke>Třeba tam nasadí dvojklouby. Je očividné, že na těch linkách jsou potřeba.</joke>

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
Hlavně že, se z druhý strany kope šalina.. A parkovací dům by se v Bohunicích dal postavit aj bez lanovky ..


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
MartinV píše:
Dát v dnešní době 500M za lanovku je opravdu hospodárné. :pray:


nezapomínej že se blíží volby :roll:


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Dát v dnešní době 500M za lanovku je opravdu hospodárné. :pray:


Offline
125
18 srp 2019 17:01
https://zdopravy.cz/brno-vybralo-projektanta-lanovky-z-pisarek-ke-kampusu-stavet-se-ma-v-roce-2022-59308/
Lanovka do kampusu.
Pořád mi vrtá hlavou, kdo tím bude jezdit.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Koukám, že ohýbat pravdu už dneska nedělá problém skoro nikomu: Jediný spoj s centrem bude pryč, kritizují Vinohradští. Linka 27 má skončit

Radní Vinohrad: „Na rozdíl od většiny městských částí nemá přímý spoj s centrem. Právě linka 27 byla jediným rychlým spojením, byť s přestupem. Jejím zrušením se výrazně zhorší kvalita cestování obyvatel Vinohrad, kteří využívají hromadnou dopravu,“
Ze změn vyplývá, že v trase t-27 budou jezdit t-25,26, takže v radními popisovaném směru se o zhoršení kvality cestování jednat nebude.

Mluvčí DP: „Směrově i kapacitně přepravu cestujících z Vinohrad přes Starou osadu do centra města a dalších částí zajistíme trolejbusy 25 a 26, na které nasadíme kloubové vozy s větší kapacitou,“
Na linkách t-25,26 už kloubové vozy jezdí. Z citace vyplývá, že od září nasadíme na linky 25 a 26 kapacitnější vozy, než současné kloubové. :mrgreen:


Offline
598
25 říj 2019 10:12
No minimálně z každé konečné (respektive směru) odkud jedou dvě linky jede jedna na Hlavní nádraží a jedna na Českou, takže těch MČ se spojeními na oba uzly je celkem dost.
- 1 a 3 (+ dokonce 11) z Bystrce
- 2 a 3 ze Staré osady
- 2 a 5 od Ústředního hřbitova
- 6 a 8 z Lískovce
- 9 a 11 z Lesné (Tady na to dokonce stačí jen ta 9)
- No a pak ještě území celé trasy linek 4 a 12.

Jinými slovy je mnohem víc směrů odkud to spojení na oba uzly je. Z těch hlavních směrů (nepočítaje koncové úseky na jedničce nebo trať do Modřic) to spojení na oba uzly není akorát ze Štefánikovy čtvrti a Líšně.


Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
Kolik dalších městských částí má spojení na oba uzly ?


Offline
455
24 lis 2017 11:40
Tak z nádraží na Moravák jezdí 1. Z lesné by v mém pojetí na nádraží hlavně jezdila 11. Takhle zústane spojení z Dětské nem. na nádraží zachováno přímé jak se požadovalo tehdy, holt jen o trochu delší, z 28.října lze využít 67. A zlepší se spojení z Lesné na Českou.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Při nulové preferencí je 9 přes Husovu fakt za trest. To člověk z nádraží na Moravak dojde rychleji pěšky, než to ta salina objede..

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
455
24 lis 2017 11:40
No připomíná mně to, co jsem nedávno navrhoval v jiným vlákně s 9, 10 a 11. Čili (mimo jiné) 9 přes Českou, Šilingrák, přes centrum zůstane 4. Jedinej háček je furt v obsazení kolejí na N.Sadech, když zmizí 10 uplně, zbyde tam 1, 2, 9 a 12...pokuď to nepujde překousnout, jsme zase u stavebního zásahu - hranu alepsoň na 1 dlouhou šalinu + 1x30m. Teď je tam cca 60m, takže už jen kousek, ale posune to dvojitou křiž. spojku...
Rychlý řešení bych viděl k návratu k původní dvojici 9 a 11 (11 ale jak byla celodenně), pominu-li spojení Cejl-Maliňák-Česká, byl myslím hlavní argument spojení Dětská nem.-hl.n...
... je to zapeklitý, já bych byl pro rošádu ve větším rozsahu, ale je třeba to promyslet a neuspěchat, dokuď někdo něpřijde s kompletní vizí (včetně zahrnutí vlivu nových TT v nejbližší budoucnosti), co dává smysl. Dokuď se to nepromyslí, tak bych do toho teď nerejpal, ale bojím se, že tady bude nějaké rychlé politické rozhodnutí s výsledkem: mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako obvykle.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
xxx píše:
A na Lesné ti začnou řvát, že se nedostanou rozumně na Českou. To spíš devítku vrátit na Cejl a jedenáctku na Miladu. Ale to se zase z Lesné nedostanou na Českou o víkendu. Je to těžký...

ALe zase by byli o pár min. dřív na roli. Z Moraváku se to na čáru dá dojít šourem. Taky nečekám na šestku, když potřebuju na Čáru a přijede jednička.
Akorát Šimičáci by nerozdýcali, že musí na spojku ke Grandu.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
MartinV: Jestli hledáš podporu obsluhy centra veřejnou dopravou, hledal bych jinde: v Praze nebo ve Vídni. Brno je moc malé a provinční město, aby v dopravě vítězil zdravý rozum, ekonomika dopravy jako celku či na západě užívané principy dopravního plánování.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18131 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 lis 2024 10:57
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]