Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 40 z 801    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 801  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
podivné jsou jízdní řády 43 a 57. Jízdní řád na útěchov až neuvěřitelně prořídnul, přitom 43 slibuje návaznost na každý spoj.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Zdeněk píše:
Na DPMB.cz jsou od včerejška změny k 1.9., někteří to asi nerozdejchaj

V IDOSu jsou již nahrána data jízdních řádů k 1. září. Co jsem se zběžně díval tak např. přes Starou osadu pojede závlekem prakticky každý trolejbusový spoj na Novolíšeňskou/z Novolíšeňské.


Offline
35
14 pro 2014 11:03
Před chvílí viděna na zkušební jízdě na Mendlově náměstí souprava 1826 + (nejspíš) 1825.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Na Údolní u křižovatky s Husovou a Solniční se pracuje na kanalizaci. Údolní mezi Komeňákem a Úvozem je pro trolejbusy vypnutá a jezdí se na baterie.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Víte někdo, jaký je důvod obsluhy trojlístku 35-38-39 parciály?


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Pozdravuju milého pana řidiče 7050 na X. Zastavit, ač zpožděný, před křižovatkou s Kamennou a pustit před sebe 6 a 82, aby se pak nevešel u Milošů na ostrůvek, a nechal tak lidem tu šestku ujet, je super počin. U mě znásobený znemožněním následného přestupu na 404. Děkuju.
Tak jsem si ulevil a můžu jít na pivo.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Z textu se dá vymyslet více závěrů, spíš bych to viděl, že smyčka Švermova bude sloužit pro linku 5, proto spoje linky 10 vedené na Švermovu budou protaženy do SL. Tedy pouze ve špičkách. Ale rád bych se mýlil.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
V souvislosti s ukončením linky 5 ve smyčce Švermova bude linka 10 prodloužena do smyčky Starý Lískovec.

Z toho textu chápu, že linka 10 bude jezdit do Starého Lískovce celodenně, od ranních výjezdů do nočního zátahu.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
602
25 říj 2019 10:12
To je sice pravda, ale i tak je 27 řešení pro půlku (možná o kousek víc) Vinohrad. Zbytek Vinohrad musí stejně přesedat (což jim odpadne) nebo použít 78 (což můžou i po změně). Nehledě na to, že Líšni (Rotreklova, Bartákova, Novolíšeňská) to skutečně velmi ulehčí cestování - respektive to částečně nahradí stav před prodloužením trolejbusu. Když se mohla odříznout část Líšně od přímého spojení, tak pochybuju, že někdo uvažuje s realitou nepravidelnosti na 25/26. Tady o žádný přímý spojení nikdo nepřichází - a naopak Líšeň získá částečně zpět to, co měla. Argument o kumulaci zpoždění při jízdě přes město platí pouze ve směru z centra opačně ten trolejbus nemá kde nabrat zpoždění. Navíc se takový argument o zpoždění dá použít v podstatě kdekoliv u delších linek, ale nikde se kvůli tomu přece nebude zavádět paralelní linka pro 5 zastávek. Lepším řešením by samozřejmě bylo protažení 27 na Jírovu, ale pak zase jaksi částečně přebývají 25/26. Ale i uskutečněné řešení dává smysl (rozhodně víc než stávající stav). Shrnuto podobný problém se zpožděními se dá najít na mnoha jiných místech a nikde se kvůli tomu speciální linky na pár zastávek neprovozují/nezřizují. Nehledě na to, že existuje alternativa v podobě 78 a ve špičce, kdy se dá s problémy 25/26 počítat je tu pro Prušáneckou ještě teoreticky varianta 201... 27 je v tomto řešení nadbytečná a s přihlédnutím k šetření a stavu vozového parku sólo trolejbusů se není čemu divit, že to odnesla zrušením.


Offline
359
20 čer 2008 14:08
Ondrah98 píše:
xxx: Takže pokud nejde člověk někam přesně na čas na poslední chvíli (což je u těchhle linek dost nebezpečný), tak si klidně může vybrat jestli se chce podívat na SO. :mrgreen: Zrušení 27 je po této změně zcela logické proto, že by neměla žádný význam - žádnou přidanou hodnotu.


Minimálně bych její přidanou hodnotu viděl v pravidelnosti a předvídatelnosti spojení. Aby Vinohrady byly závislé na reálně předváděném intervalu linek 25/26 typu 18 minut nic, pak tři spoje během 2 minut a pak zase 20 minut díra, to jim moc radosti nepřinese.


Offline
602
25 říj 2019 10:12
xxx: Pokaždé by to být snad nemělo. Někde snad byla zmínka o každém druhém spoji 25/26 přes SO. Takže pokud nejde člověk někam přesně na čas na poslední chvíli (což je u těchhle linek dost nebezpečný), tak si klidně může vybrat jestli se chce podívat na SO. :mrgreen: Zrušení 27 je po této změně zcela logické proto, že by neměla žádný význam - žádnou přidanou hodnotu. 25/26 přes SO nabídnou v celé trase linky 27 totožné spojení, navíc 25/26 obslouží i druhou půlku Vinohrad + Líšeň. Za těchto podmínek mi nedává smysl provozovat linku, která nenabízí nic navíc (27). Naopak nové řešení toho nabízí mnohem více. A nemožnost přímého spojení na SO po prodloužení trolejbusu a přetrasování 55 byla jedna z největších výhrad, co z Líšně zaznívala. Takže v Líšni bych vůbec nečekal naštvání, spíše právě naopak. Samozřejmě každá změna přinese někomu výhody a někomu nevýhody, ale troufnu si tvrdit, že zde výhody velmi výrazně převládají.


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
b1: Minimálně to vypadá mnohem líp navenek.


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Jaký má smysl zrušení 27? Nebudou Líšenští a Vinohradští naštvaní, že budou muset pokaždé absolvovat výlet přes SO?


Offline
602
25 říj 2019 10:12
No víc uvidíme z jízdních řádů, do takových slovních formulací se dá zabalit spousta věcí, aby to na první pohled nevypadalo. Ale v rámci kontextu si myslím, že to nedopadlo špatně. Osobně doufám, že to prodloužení intervalu bude řešený nějak inteligentně, aby to jezdilo každou hodinu stejně. Jinými slovy 10x6min to asi nebude, takže nejspíš 6x7min + 3x6min, tj. interval 7-7-6, což už vypadá o kousek hůř než prodloužení z 5min na 6-7min. Aneb místo 12 spojů/hod bude 9 spojů/hod. Což je o 25% méně. To už jsou zajímavější čísla než nějaká "vágní" formulace "prodloužení intervalu asi o minutku". Ale logicky musí to mít nějaký dopad jinak by nemělo smysl to zavádět. A upřímně přeplněné spoje to nejspíš opravdu nezpůsobí. Pořád mi to připadá lepší než nějaké zkrácené spoje jako byla jeden rok 8 na Novolíšeňskou a podobně.

Trolejbusy 25/26 více přes Starou osadu jednoznačně pozitivní změna a zrušení 27 je zcela logické řešení, tam není o čem. Samozřejmě zase bude záležet na konkrétní četnosti spojů jedoucích na Starou osadu. Protože výraz "bude výrazně rozšířen počet spojů..." když stávající stav je 0 spojů může čistě logicky znamenat i 1 spoj za den. Ale to je samozřejmě blbost ad absurdum. Možná bych s tímhle krokem čekal nějakou změnu týkající se 78, ale za tím asi někdo pevně stojí. Snad se tím nějak vyřeší "líšeňské problémy".

Té 35 na Kameňák nerozumím od začátku. Jaká tam je poptávka po tomto konkrétním spojení? Co takovým opětovným prodloužením v době, kdy se jinde škrtá někdo sleduje mi nějak nejde do hlavy.


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Robert píše:
Pak je otázkou, jestli obnovení provozu 35 na KV není jen proto, aby na linku bylo možné nasadit autobusy a ušetřit tak trolejbusy.

Co brání tomu nasadit na jakoukoliv trolejbusovou linku autobusy, i kdyby jezdily komplet pod drátama? (A že takové případy už v minulosti byly při nedostatku trolejbusů)


Offline
359
20 čer 2008 14:08
Zajímavý tarifní binec přinese zavedení "smyčky blbosti" (závleku) vybraných spojů linky E76 na zast. Šlapanice,Evropská v zóně 610. Bude nějaká tarifní výjimka nebo bude pro cestu na letiště opravdu potřeba někdy dvou- a někdy třízónové jízdenky? Zrovna letiště by měl být cíl s naprosto nejtriviálnějšími tarifními podmínkami. Jak tohle chtějí vysvětlovat cizincům?


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Pak je otázkou, jestli obnovení provozu 35 na KV není jen proto, aby na linku bylo možné nasadit autobusy a ušetřit tak trolejbusy.


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Jediné věci, které se fakt divím je opětovné prodloužení linky 35 až na KV (text působí na mě tak, že půjde znovu o tunelovou variantu autobusem a ne trolejbusovou po trase t26). Ostatní opatření se zdají přijatelná vzhledem k díře v rozpočtu.
Mimochodem ukončením provozu t27 a udržením provozu linky 35 v autobusech se Dopravnímu podniku otevírá prostor pro odstavování nejhorších 21Tr a případně 14Tr. Jsem zvědav, jak to půjde dál.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Pokud to chápu správně, šaliny by v raní a odpolední špičce zase měly jezdit po 5 minutách a v sedle po 6-7, ne? To je daleko lepší, než jsem čekal :)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mohlo být i hůř. Z textu není zřejmé, o kolik spojů bude osekána linka 57 v Útěchově, nicméně tam mi přijde, že není moc kde krátit.


Offline
Uživatelský avatar

1665
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Na DPMB.cz jsou od včerejška změny k 1.9., někteří to asi nerozdejchaj

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
340
21 dub 2009 20:30
Kdyby Zlatoprst nebyl líný a nečetl jen titulky, tak by se někde na desátém řádku článku dočetl, že "rekonstrukce v ulici nemá výrazně ovlivnit dopravu ani chodce". Takže stahovat šotokalhoty a plašit vůbec není třeba; kór, když se teprve začíná dělat projekt.


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
A proč ne po Štefánikově se závlekem k NCKP? Je to mnohem kratší a rychlejší.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Podle Rovnosti se má v roce 2022 opravovat kanalizace na Sportovní mezi Pionýrskou a Reissigovou. Přemýšlím, kudy povede a67. Štefánikovu a Staňkovu zavrhuju, bo je třeba obsloužit NC Kénik a zklidněná Staňkova je navíc dost úzká. Napadá mne jedině po Drobného, gen. Píky, Porgesově a kolem Noem Arch. Když už budou kutat sítě, tak by mohli Sportovní rozšířit na 2+2.


Offline
44
18 led 2019 19:22
Prosím opravte a doplňte aktualitu "Nové autobusy SOR NS 12 v Brně" ohledně vyřazování a přesunu autobusů


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20005 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 801  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 pro 2024 20:06
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]