Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 39 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Nevšiml jsem si, že by byl dálniční obchvat Mikulova veden ve stopě stávající I/52... A opravuji ve svém předchozím příspěvku R52 na D52. Zvyk je železná košile.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Na spolek Voda z Tetčic se snesla další dávka shit stormu, ale mne by spíš zajímalo, jak je možné, že na stavbu dálnice ve stopě stávající silnice (klíčové slovo ochranné pásmo) je potřeba VÝJIMKA ze zákona o ochraně přírody a krajiny a zvláště chráněných živočichů. Které tupec takové paskvil napsal a schválil? S tím se nedá postavit vůbec nic. Na výjimku není nárok.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
R52 u Mikulova je o krok zpět, kladné rozhodnutí OŽP JMK a MŽP bylo zrušeno. https://zdopravy.cz/soud-zrusil-rozhodn ... cic-54885/

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

190
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
T3R.PLF odtahovala uvízlé auto v barrandovském tunelu.
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/ciz ... j-40329759

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Kdyby do toho dobrý právník zavrtal, tak by zastupitelé hlasující pro prodej mohli mít problém - zákon o obcích č. 128/2000, §38 - Nehospodárné zacházení s majetkem města. Navíc to odmítnutí zakázek Wroclaw + další by se dalo považovat za účelové jednání za účelem snížení hodnoty podniku.

Prakticky stejný případ je bývalá vojenská zotavovna Špičák na Šumavě. Rok po nákladné rekonstrukci ji zavřeli. Po dalším roce chátrání ji prý zprivatizoval snad exministr Tvrdík.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Do Ostravy se vždycky vozily jenom generálky, kdežto DPO na Stadlerech neudělá ani žádnou větší opravu po nehodě, ani žádnou SP.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
Tak kdysi se vozily vozy na opravu do Ostravy. Teď se Ostrava zařadí po bok Liberce, Olomouce a bude posílat vozy všude možně. Místo toho, aby převzali Ekovy nazpátek, klidně zrušili výrobu nových vozů a měli vybavený dílny i s personálem, tak radši to radši prodají.. Ještě by mohli odprodat vozovny a vozy si jen pronajímat ..


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Interval 0 minut? Tramvajáky „ničí“ jízdní řády, k lidem se chovají hulvátsky

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Katastrofa v Polsku:
https://www.novinky.cz/zahranicni/evrop ... _campaign=


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Věřím, že Škoda by s tím problém neměla, protože by se tím dostala k dokumentaci od Stadlerů a tím pádem i know-how Stadleru, a to se rozhodně hodí. Naopak Stadler už nějakou dobu zpět avizoval, že předání dokumentace konkurenci neumožní.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Vážně si myslíte, že Škoda bude ochotná opravovat Stadlery? A i kdyby ano, myslíte, že Stadler povolí opravovat své tramvaje u přímé konkurence? Už jenom toto bude pro DPO velký problém, jak už tady ostatně také někdo poznamenal.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Tak stačí se podívat do Plzně


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ekova bude určitě pokračovat, jen pro DPO to bude znamenat zdražení údržby a zhoršení řešení mimořádných oprav.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Možná se pletu a Škodovka bude mít jiné plány, ale pokud Ekovu nezruší, tak změna majitele přece apriori neznamená, že se firma přestane věnovat tomu, co dnes dělá. Akorát to nebude vnitropodnikově, ale externě.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Hmmm to bude parádní ostuda :) No je těžká doba, virus, je potřeba si kapříky pojistit.


Offline
186
27 zář 2007 22:44
No hlavně by se chtělo podívat na to, kdo vlastí Škodu a jaké vazby měla na bývalé lidi ve vládě....


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Zastupitelstvo Ostravy dnes schválilo prodej Ekovy Škodovce. DPO tak přišel o věškeré opravárenské kapacity a hodně složitě bude hledat externí firmu na údržbu a opravy Stadlerů.

https://zdopravy.cz/ostrava-navrhuje-pr ... chu-52097/

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Ale pokud řidičům záleží na penězích, proč potom většina soustavně a záměrně porušuje standardy IDS aby dostávali pokuty?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Mauricio: Taky záleží co to je 1500kč, nebo 2000kč za den, to je 8 hodin, nebo 12 hodin či co, to je sakra rozdíl. Každopádně držím pěsti ať nekoho najdeš s kým budeš spokojený.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Důležitá je i motivace řidiče. Pokud bude mít nižší základ, ale zároveň si na bonusech vydělá víc peněz, tak je to výhra pro něj i pro tebe.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
To nejde úplně srovnat. Já mám tři busy, z toho dva "muzejní" (ačkoliv nemám rád toto slovo, neb nevystihuje podstatu věci), teď se rýsuje jeden dlouhodobější výdělek na lince, tak jsem na to zakoupil třetí bus, ale sám při své práci nestíhám a ani nemůžu být na pěti místech zároveň. Proto na to potřebuji řidiče. A za těchto podmínek, kdy si navíc nemůžu dovolit investovat do oprav "řidičského umění" desítky tisíce měsíčně jako dopravci typu ČSAD s vozovým parkem 100+ autobusů, jsem k tomu výběru solidního kusu tak nějak nucen, i když samozřejmě hrozí, že přeberu. A pokud jde o peníze, tak ekonomický model provozu autobusu v pracovní dny na této lince umožňuje sice peníze vyšší, než třeba u dopravců v rámci IDS, ale mám pocit, že čím víc peněz, tím je řidič rozmazlenější a stává se z něho tzv. špekulant. Osobně se domnívám, že rozumná hranice toho, kdy má řidič pocit, že nejde domů s prázdnou, a zároveň nemá pocit, že má tolik peněz, aby si mohl dovolit se svým zaměstnavatelem vy*ebávat jak se mu zlíbí, je v současné době 1.500 Kč na den. Ale pokud mu toto nabídnu a pošlu ho na výluku, tak brzy zjistí, že ostatní řidiči u dopravců, co nejezdí linkovou dopravu, začínají na částce 2.000 Kč denně. A půjde jinam. Takže mám z toho trochu trauma a sám nevím, jak se k tomu postavit. Ale ano, řidičů je fakt dost, jenom se jejich představy neslučují s představou jejich zaměstnavatele.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
V jednom má Mauricio pravdu. A to v tom, že řidičů je dost, to je pravda. Bohužel, ale je třeba to uvést na pravou míru. Tito řidiči buď u DPMB neprojdou psychotesty, nebo nesouhlasí s podmínkama, které by tady měly, nebo jim vadí něco jiného, proč tuto práci nejdou dělat. To i u jiných dopravců, kde je problém většinou nízká mzda, proto jde řidič radši dělat jinou práci. V tomto je třeba ale uznat, že DPMB má nejlepší podmínky, aspoň dle mě, neznám jiného dopravce, kterej by platil lépe a dal lepší podmínky. Negativa, kterých je hafo, mají všichni stejné, pozitiva má nejlepší DPMB. Neznám podmínky Mauricia, co jako dopravce nabízí, kolik peněz a jaké výhody, že může všechny odmítat, netuším. Popravdě ale nevěřím, že jsou podmínky lepší, než u DPMB. Mohu být ovšem vedle jak ta jedle.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Nezapomen, ze je obdobi krize, a spousta skrtlych spoju jeste stale nevyjela. A jsou sem pravidelne mesic co mesic domestikovani UK ve velkem mnozstvi. Takze ano, ridicu je dost.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Mauricio píše:
Řidičů je dnes dost, na jeho místo čeká pět dalších.

Tak teď mi budeš ještě tvrdit, že když v Praze v minulých letech výrazně proškrtali autobusové jízdní řády a zdůvodňovali to nedostatkem řidičů, nebo když tam ze stejného důvodu každý rok v lednu zavádějí prázdninový provoz, tak lžou? Tahle diskuse začíná být čím dál zajímavější biggrin

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Máš šanci, od 1.9. hledám na stálo 1ks řidiče (zatím jsem všechny odmítnul, když si můžu vybírat)

O pauze si snad může dělat, co chce. No a že zaměstnavateli spotřeboval trochu nafty navíc? A co jako? Kolik to tak může dělat? 20 korun? Přes půl Prahy s tím snad nejel.
Pěkný vtip, líbí se mi. Víc takových a jejich šéf skončí na dlažbě.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8087 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 lis 2024 11:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]